Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 330332 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #330 på: April 01, 2012, 03:22:02 »
Tja, hva skal man si..ifølge enkelte lider NW under "rask"-innkjøpene til SG. SG fikk, slik jeg kan se det, mer ut av rasket enn NW. Brilliant og velfungerende snakk-ned-ditt-eget-lag taktikken, slo ikke æll verden ut idag..og kommer sannsynligvis ikke til å hjelpe oss de siste kampene heller. Derfor mener jeg: sparkingen av SG, meningsløs..hæn kunne fint ha kjørt sesongen ut, like bra, om ikke bedre enn NW. Ser også at spillerne skal ta støyten for elendigheten..tull og vås..ledelsen og kun den alene kæn lastes for vår situasjon. Jada, jeg har hele tiden vært en SG-fan, men dette er ikke et pro SG innlegg, men et ræva ledelse ett.



Seint er det å... ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #331 på: April 01, 2012, 08:09:14 »
Tja, hva skal man si..ifølge enkelte lider NW under "rask"-innkjøpene til SG. SG fikk, slik jeg kan se det, mer ut av rasket enn NW. Brilliant og velfungerende snakk-ned-ditt-eget-lag taktikken, slo ikke æll verden ut idag..og kommer sannsynligvis ikke til å hjelpe oss de siste kampene heller. Derfor mener jeg: sparkingen av SG, meningsløs..hæn kunne fint ha kjørt sesongen ut, like bra, om ikke bedre enn NW. Ser også at spillerne skal ta støyten for elendigheten..tull og vås..ledelsen og kun den alene kæn lastes for vår situasjon. Jada, jeg har hele tiden vært en SG-fan, men dette er ikke et pro SG innlegg, men et ræva ledelse ett.



Seint er det å... ;)

Resultatmessig kan det se ut som at Grayson kanskje kunne gjort det like bra som Warnock, men hva hadde skjedd hvis Grayson hadde sittet ut sesongen? Skulle han få lov til å fortsette "Grayson-modellen"?

Personlig så gleder jeg meg til at Warnock-opprydningen, daukjøttet skal vekk og forhåpentligvis erstattet med noen som tåler presset. At vi samtidig har et meget godt U-18 lag passer jo helt utmerket...

Ikke lenge før vi er i PL med flere egenproduserte talenter...

MOT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #332 på: April 01, 2012, 08:56:09 »
Ja og ganske snart får folk øynene opp for Betamax også. LANGT bedre enn VHS.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Tom S

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #333 på: April 01, 2012, 09:45:26 »
“We will have to invest. Ken Bates knows what I think and I will talk to him when he comes over at Easter. It needs major surgery. This is as big a job and challenge as I have ever had."
NW i går etter kampen.
 
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #334 på: April 01, 2012, 10:25:30 »
NW har i dag trekt seg fra stillingen som manager i Leeds United pga uenigheter om transferpotten tilgjengelig i Leeds.....
Ollan

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #335 på: April 01, 2012, 10:30:13 »
spørsmålet er vel om det var den rette avgjørelsen og sparke SG midt i sesongen? tvilsom på om poengfangsten hadde vært verre med SG ut sesongen?

før SG ble sparket var det mange her inne som påstod at stallen var bra nok men SG for dårlig? nå ser jeg det skrives (delvis av samme personer) at det er stallen som er problemet, ikke NW?

tror nok SG hadde klart en fin-fin 10.plass han også. og ja, jeg er enig i at NW ikke kan dømmes med SG sitt spiller matriale! men hvorfor er vi i den situasjonen?

jo, fordi at F***ING KB syntes det var lurt og sparke en manager så fort transfer vinduet var stengt. var målet og grunnen til at SG fikk sparken? jo, at en ny manager kunne få mye mere ut av den gode spiller stallen vi har!

det kan godt hende at NW gjør det supert til neste år og vi rykker opp som serievinnere, det kan også hende det går videre nedover med den fine satsingen til KB.

uansett, hadde det ikke vært lurere og vente med å eventuelt sparke SG etter sesongen?
da hadde jo manager valgene også vørt mye større, mye enklere og finne en god manager i juni enn i februar?

så alt i alt, håper NW oppnår kjempe suksess i Leeds. det som engster meg er styret i leeds og alle de hodeløse valgene og prioriteringene de gjør.


MOT

Jeg tror ikke det er lettere å finne en manager i juni enn i februar. "Manager-markedet" (om det finnes et slikt et)
er ikke delt inn i perioder, og jeg tror tvert imot at det er mens sesongen pågår at managere blri ledig.

Dessuten gir perioden feb-juni en ny manager (NW i dette tilfelle) muligheten til å få innsikt i dagens spillermateriell og gjøre seg sine valg/grep innenfor neste sesong. Dette sa NW veldig tidlig, at han hadde et øye på neste sesong, et øye på PO og et øye på opprykk, og vurderinger av spillerstallen i forhold til det.
Ren fornuft det.

Ellers enig at KB er den faktoren som gjør Leeds-fansen usikre. Selvfølgelig knytter det seg usikkerhet til NW som manager, men jeg er fornøyd med at han kom til klubben, ja overrasket faktisk. Realiteten er, mener jeg,
så lenge vi har en gnien og pr-kåt/maktkåt styreformann at mange gode managere ville vegre seg for å bli manager i Leeds.

Jepp, feb-juni perioden kan vøre god å ha i forhold til sommeren. Men hadde det ikke vært greit å hatt januar i tilegg? Hadde det ikke vært bedre med PO med SG. Skjønner at det er langt ifra sikkert at det ville skjedd, men er fremdeles veldig skeptisk til timingen her.

Og målet ved sparkingen av SG var ikke at en ny manager skulle få tid til å lære seg den nye stallen for å rydde opp til sommeren. Målet var at klubben skulle få mer ut av stallen og et opprykk skulle være mere realistisk!

Jeg tror også at det er flere ledige managere om sommeren, pga: kontrakter som går ut, trenere får sparken og jeg tror det er lettere og lokke trenere til å ta en jobb når det er fra juni så man får handle/selge som man vil og får hele pre-season til å kjøre sitt eget opplegg!

Klart NW burde fått januar og vel så det. At skiftet "ble timet" til rett etter januar-vinudet, blir tolket som et "gnier-trekk" av KB, rett eller galt.

Ut fra NW sin CV og mitt personlige inntrykk, har jeg tro på den mannen, også fordi jeg vanskelig kan se for meg at Leeds United ka tiltrekke seg managere, som f.eks Di Matteo, Ranieri, O'Neill (Sunderland) under sittende regime (les KB).

Så får vi vurdere NWs innsats når det nærmer seg halvspilt sesog 2012/13. SG er historie, og NW bør ikke vurderes ut fra denne sesongen, selv om KB mente at vi hadde god og stor nok spillerstall. Det er verdt å merke seg at NW ikke brukte stort mer enn en uke til å motsi KB her, at laget/spillermateriellet ikke virket godt nok til opprykk. Det betyr at NW har baller og/eller at NW og KB har en omforent oppfatning og god tone seg i mellom. Så får vi se hva resultatet blir, og om den "gode tonen" mellom KB og NW bibeholdes over tid.

Skriv gjerne mer Kongsmo!  :) Du har en spørrende, reflekterende stil, noe som jeg personlig mener stimulerer til god debatt. Det gjør ikke bombastiske påstander, da går et antall forum-deltagerne i skyttergravene og kaster opp sine beste argumenter for sin påstand, og dropper å komme motdebatattanten i møte.

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #336 på: April 01, 2012, 10:35:39 »
NW har i dag trekt seg fra stillingen som manager i Leeds United pga uenigheter om transferpotten tilgjengelig i Leeds.....

Ja, det så jeg også, Ollan, tror det var i The Guardian, som jo er respektabal avis.
NW krevde i overkant av £ 15 mill, mens KB tilbydde:
- det klubben sparer i lønninger på spillere hvis de ble solgt eller fristilt fra kontrakten sin
- evt. salgssum av spillere ut
- + £ 1 mill friske penger (meget overraskende, skulle nesten tror historien er oppspinn)

Kato

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #337 på: April 01, 2012, 11:28:40 »
Verden er ikke gått helt av skaftet.

Flust av managere som får suksess umiddelbart.

La oss bare nevne Martin O`Neill, som den aller siste.

Skjønner ikke helt hvor du vil hen, Kato?

"Flust" tilsier "ganske mange" eller "veldig mange"?

Suksess umiddelbart eller suksess utover umiddelbart (du nevner O'Neill) ?

Siden er flust med managere som får suksess umiddelbart, impliserer det at NW bør gå?

Hva med suksess i et litt lengre perspektiv?

Personlig vil jeg si at det er heller få med suksess, umiddelbart eller varig,
O'Neill er i nærheten og Lambert er defintivt det beste eksempelet, og vår egen NW og QPR var vel også en umiddelbar suksess, men eh.... det finnes 92 ligaklubber.

Jeg vil dit hen at du ikke trenger lete etter unnskyldninger for Warnocks dårlige resultater. Mange managerbytter gjennomføres nettopp for å snu en trend raskt. Og i min verden så kommer det ofte raske resultater av det. Så kan man diskutere om disse valgene er gode i det lange løp (feks Tom Nordli).

Warnock har vært heldig i motsetning til mange av sine kolleger. Han overtok ikke et lag på nedrykk i fullstendig oppløsning. Han overtok et lag som lå like bak play-off. Her skulle ikke pasienten gjenopplives, bare et par føtter som måtte spjelkes.

Klart han trenger sommeren, men så langt blir det G- på den gamle karakterskalaen
 

ollan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #338 på: April 01, 2012, 11:37:08 »
NW har i dag trekt seg fra stillingen som manager i Leeds United pga uenigheter om transferpotten tilgjengelig i Leeds.....

Ja, det så jeg også, Ollan, tror det var i The Guardian, som jo er respektabal avis.
NW krevde i overkant av £ 15 mill, mens KB tilbydde:
- det klubben sparer i lønninger på spillere hvis de ble solgt eller fristilt fra kontrakten sin
- evt. salgssum av spillere ut
- + £ 1 mill friske penger (meget overraskende, skulle nesten tror historien er oppspinn)
elsker bare denne dagen...................... :D :D
Ollan

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #339 på: April 01, 2012, 12:34:56 »
For en herlig kommentar av Warnock:

"I couldn't see us scoring in a brothel today."

 ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #340 på: April 01, 2012, 12:45:33 »
For en herlig kommentar av Warnock:

"I couldn't see us scoring in a brothel today."

 ;D

auren

:)

Borteformen er jo opprykksform, men hjemme suger vi lang vei. Minner meg litt om utfordringene til vårt landslag, vi klarer ikke å bryte ned lag som ligger bakpå på hjemmebane.... For å bryte ned slike lag så savner jeg Gradel.... Noe sier meg at Nunez med spilleforståelse og en knallbra skuddfot kunne gjort en jobb for oss, men da måtte Ross starte på benken...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #341 på: April 01, 2012, 13:15:36 »
Hvis det er offensiven det skorter på kan man vel prøve Rogers? Filler'n heller, PO-toget har gått for Leeds' del. Prøv nå spillere som ikke har så stor delaktighet i denne middelmådige sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kongsmo

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #342 på: April 01, 2012, 13:36:25 »
spørsmålet er vel om det var den rette avgjørelsen og sparke SG midt i sesongen? tvilsom på om poengfangsten hadde vært verre med SG ut sesongen?

før SG ble sparket var det mange her inne som påstod at stallen var bra nok men SG for dårlig? nå ser jeg det skrives (delvis av samme personer) at det er stallen som er problemet, ikke NW?

tror nok SG hadde klart en fin-fin 10.plass han også. og ja, jeg er enig i at NW ikke kan dømmes med SG sitt spiller matriale! men hvorfor er vi i den situasjonen?

jo, fordi at F***ING KB syntes det var lurt og sparke en manager så fort transfer vinduet var stengt. var målet og grunnen til at SG fikk sparken? jo, at en ny manager kunne få mye mere ut av den gode spiller stallen vi har!

det kan godt hende at NW gjør det supert til neste år og vi rykker opp som serievinnere, det kan også hende det går videre nedover med den fine satsingen til KB.

uansett, hadde det ikke vært lurere og vente med å eventuelt sparke SG etter sesongen?
da hadde jo manager valgene også vørt mye større, mye enklere og finne en god manager i juni enn i februar?

så alt i alt, håper NW oppnår kjempe suksess i Leeds. det som engster meg er styret i leeds og alle de hodeløse valgene og prioriteringene de gjør.


MOT

Jeg tror ikke det er lettere å finne en manager i juni enn i februar. "Manager-markedet" (om det finnes et slikt et)
er ikke delt inn i perioder, og jeg tror tvert imot at det er mens sesongen pågår at managere blri ledig.

Dessuten gir perioden feb-juni en ny manager (NW i dette tilfelle) muligheten til å få innsikt i dagens spillermateriell og gjøre seg sine valg/grep innenfor neste sesong. Dette sa NW veldig tidlig, at han hadde et øye på neste sesong, et øye på PO og et øye på opprykk, og vurderinger av spillerstallen i forhold til det.
Ren fornuft det.

Ellers enig at KB er den faktoren som gjør Leeds-fansen usikre. Selvfølgelig knytter det seg usikkerhet til NW som manager, men jeg er fornøyd med at han kom til klubben, ja overrasket faktisk. Realiteten er, mener jeg,
så lenge vi har en gnien og pr-kåt/maktkåt styreformann at mange gode managere ville vegre seg for å bli manager i Leeds.

Jepp, feb-juni perioden kan vøre god å ha i forhold til sommeren. Men hadde det ikke vært greit å hatt januar i tilegg? Hadde det ikke vært bedre med PO med SG. Skjønner at det er langt ifra sikkert at det ville skjedd, men er fremdeles veldig skeptisk til timingen her.

Og målet ved sparkingen av SG var ikke at en ny manager skulle få tid til å lære seg den nye stallen for å rydde opp til sommeren. Målet var at klubben skulle få mer ut av stallen og et opprykk skulle være mere realistisk!

Jeg tror også at det er flere ledige managere om sommeren, pga: kontrakter som går ut, trenere får sparken og jeg tror det er lettere og lokke trenere til å ta en jobb når det er fra juni så man får handle/selge som man vil og får hele pre-season til å kjøre sitt eget opplegg!

Klart NW burde fått januar og vel så det. At skiftet "ble timet" til rett etter januar-vinudet, blir tolket som et "gnier-trekk" av KB, rett eller galt.

Ut fra NW sin CV og mitt personlige inntrykk, har jeg tro på den mannen, også fordi jeg vanskelig kan se for meg at Leeds United ka tiltrekke seg managere, som f.eks Di Matteo, Ranieri, O'Neill (Sunderland) under sittende regime (les KB).

Så får vi vurdere NWs innsats når det nærmer seg halvspilt sesog 2012/13. SG er historie, og NW bør ikke vurderes ut fra denne sesongen, selv om KB mente at vi hadde god og stor nok spillerstall. Det er verdt å merke seg at NW ikke brukte stort mer enn en uke til å motsi KB her, at laget/spillermateriellet ikke virket godt nok til opprykk. Det betyr at NW har baller og/eller at NW og KB har en omforent oppfatning og god tone seg i mellom. Så får vi se hva resultatet blir, og om den "gode tonen" mellom KB og NW bibeholdes over tid.

Skriv gjerne mer Kongsmo!  :) Du har en spørrende, reflekterende stil, noe som jeg personlig mener stimulerer til god debatt. Det gjør ikke bombastiske påstander, da går et antall forum-deltagerne i skyttergravene og kaster opp sine beste argumenter for sin påstand, og dropper å komme motdebatattanten i møte.
Er absolutt helt enig i at vi NW skal dømmes godt ut i neste sesong, som forhåpentlig ender med opprykk!
Og jeg prøver i utgangspunktet ikke å ta NW, så jeg er vel kanskje litt OT her. Siden jeg egemtlig skyter etter KB og styret i denne situasjonen!

Enig at NW har en utrolig bra CV iforhold til opprykk, men hva med hans CV i PL? Har ikke studert den, men mener i utgangspunktet at den ikke er alt for mye å skryte av?

Du har nok også rett i at vi ikke autamatisk kan forvente at hvem som helst kommer springende med åpne armer for å ta manager jobben så lenge KB er sjef.

Det jeg synes er litt synd er at dette laget med de samme spillerene også har delvis vist utrolig fin og bra fotball, men nå er de alle helt ned på bunn. Tror faktisk forskjellen mellom himmel og helvette var ganske liten for SG!
 
Ellers takk for posetiv tilbakemelding berlin, og jeg er enig i det du sier om måten og debater på! Selv om vi alle også har våre dårlige fortvilte sinna dager!







"SNIFFER"

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #343 på: April 01, 2012, 14:02:16 »
spørsmålet er vel om det var den rette avgjørelsen og sparke SG midt i sesongen? tvilsom på om poengfangsten hadde vært verre med SG ut sesongen?

før SG ble sparket var det mange her inne som påstod at stallen var bra nok men SG for dårlig? nå ser jeg det skrives (delvis av samme personer) at det er stallen som er problemet, ikke NW?

tror nok SG hadde klart en fin-fin 10.plass han også. og ja, jeg er enig i at NW ikke kan dømmes med SG sitt spiller matriale! men hvorfor er vi i den situasjonen?

jo, fordi at F***ING KB syntes det var lurt og sparke en manager så fort transfer vinduet var stengt. var målet og grunnen til at SG fikk sparken? jo, at en ny manager kunne få mye mere ut av den gode spiller stallen vi har!

det kan godt hende at NW gjør det supert til neste år og vi rykker opp som serievinnere, det kan også hende det går videre nedover med den fine satsingen til KB.

uansett, hadde det ikke vært lurere og vente med å eventuelt sparke SG etter sesongen?
da hadde jo manager valgene også vørt mye større, mye enklere og finne en god manager i juni enn i februar?

så alt i alt, håper NW oppnår kjempe suksess i Leeds. det som engster meg er styret i leeds og alle de hodeløse valgene og prioriteringene de gjør.


MOT

Jeg tror ikke det er lettere å finne en manager i juni enn i februar. "Manager-markedet" (om det finnes et slikt et)
er ikke delt inn i perioder, og jeg tror tvert imot at det er mens sesongen pågår at managere blri ledig.

Dessuten gir perioden feb-juni en ny manager (NW i dette tilfelle) muligheten til å få innsikt i dagens spillermateriell og gjøre seg sine valg/grep innenfor neste sesong. Dette sa NW veldig tidlig, at han hadde et øye på neste sesong, et øye på PO og et øye på opprykk, og vurderinger av spillerstallen i forhold til det.
Ren fornuft det.

Ellers enig at KB er den faktoren som gjør Leeds-fansen usikre. Selvfølgelig knytter det seg usikkerhet til NW som manager, men jeg er fornøyd med at han kom til klubben, ja overrasket faktisk. Realiteten er, mener jeg,
så lenge vi har en gnien og pr-kåt/maktkåt styreformann at mange gode managere ville vegre seg for å bli manager i Leeds.

Jepp, feb-juni perioden kan vøre god å ha i forhold til sommeren. Men hadde det ikke vært greit å hatt januar i tilegg? Hadde det ikke vært bedre med PO med SG. Skjønner at det er langt ifra sikkert at det ville skjedd, men er fremdeles veldig skeptisk til timingen her.

Og målet ved sparkingen av SG var ikke at en ny manager skulle få tid til å lære seg den nye stallen for å rydde opp til sommeren. Målet var at klubben skulle få mer ut av stallen og et opprykk skulle være mere realistisk!

Jeg tror også at det er flere ledige managere om sommeren, pga: kontrakter som går ut, trenere får sparken og jeg tror det er lettere og lokke trenere til å ta en jobb når det er fra juni så man får handle/selge som man vil og får hele pre-season til å kjøre sitt eget opplegg!

Klart NW burde fått januar og vel så det. At skiftet "ble timet" til rett etter januar-vinudet, blir tolket som et "gnier-trekk" av KB, rett eller galt.

Ut fra NW sin CV og mitt personlige inntrykk, har jeg tro på den mannen, også fordi jeg vanskelig kan se for meg at Leeds United ka tiltrekke seg managere, som f.eks Di Matteo, Ranieri, O'Neill (Sunderland) under sittende regime (les KB).

Så får vi vurdere NWs innsats når det nærmer seg halvspilt sesog 2012/13. SG er historie, og NW bør ikke vurderes ut fra denne sesongen, selv om KB mente at vi hadde god og stor nok spillerstall. Det er verdt å merke seg at NW ikke brukte stort mer enn en uke til å motsi KB her, at laget/spillermateriellet ikke virket godt nok til opprykk. Det betyr at NW har baller og/eller at NW og KB har en omforent oppfatning og god tone seg i mellom. Så får vi se hva resultatet blir, og om den "gode tonen" mellom KB og NW bibeholdes over tid.

Skriv gjerne mer Kongsmo!  :) Du har en spørrende, reflekterende stil, noe som jeg personlig mener stimulerer til god debatt. Det gjør ikke bombastiske påstander, da går et antall forum-deltagerne i skyttergravene og kaster opp sine beste argumenter for sin påstand, og dropper å komme motdebatattanten i møte.
Er absolutt helt enig i at vi NW skal dømmes godt ut i neste sesong, som forhåpentlig ender med opprykk!
Og jeg prøver i utgangspunktet ikke å ta NW, så jeg er vel kanskje litt OT her. Siden jeg egemtlig skyter etter KB og styret i denne situasjonen!

Enig at NW har en utrolig bra CV iforhold til opprykk, men hva med hans CV i PL? Har ikke studert den, men mener i utgangspunktet at den ikke er alt for mye å skryte av?
Du har nok også rett i at vi ikke autamatisk kan forvente at hvem som helst kommer springende med åpne armer for å ta manager jobben så lenge KB er sjef.

Det jeg synes er litt synd er at dette laget med de samme spillerene også har delvis vist utrolig fin og bra fotball, men nå er de alle helt ned på bunn. Tror faktisk forskjellen mellom himmel og helvette var ganske liten for SG!
 
Ellers takk for posetiv tilbakemelding berlin, og jeg er enig i det du sier om måten og debater på! Selv om vi alle også har våre dårlige fortvilte sinna dager!









Nei, de er ikke så mye å skryte av. Men han gjorde seg ikke bort, den ene gangen han fikk en hel sesong "der oppe". Sheff Utd rykket ned på måforskjell i sesongen 2006/07, med 38 poeg og ett mål dårligere måforskjell enn Wigan. 38 poeng høstet de, noe som 8 av 10 ganger de siste 10 årene hadde holdt til å sikre plassen.
Husker NW var rimelig forbanna på West Ham, som da hadde signert Carloz Tevez på "ulovlig vis", og endte
1 poeng foran Wigan og Sheff Utd.

Hvorvidt han hadde styrt QPR-skuta til overlevelse er det ingen som vet.

Men igjen koker det ned til hvilket manageremne Leeds United er istand til å kapre p.t.,
og man kan bare håpe at NW har det i seg, både det å rykke opp, og dernest minimum holde Leeds i PL.

Det er dette som blir spennende, og her er jeg klar på hva jeg føler nå: Det blir spennende å se hva NW kan utrette. SG hadde 3 år, og alt i alt, mener jeg han gjorde en god jobb, men man hadde en følelse av stagnasjon,b spesielt virker han paralysert over det å bedre det defensive. Et skifte var naturlig, men som tidligere nevnt, tidspunktet var litt komisk, altså rett etter jan-vinduet. Når det er sagt er jeg ikke sikker på om han hadde fått midler sånn umiddelbart, om han hadde tatt over medio desember. Om man skulle ha tiltro til Bates, så gir ansettelsen anledning til å vurdere NWs evne til å bruke den stallen han har arva, og både KB og NW har åpenlyst snakket om at det gir grunnlag for en evaluering - for begge parter, altså KB og NW.
« Siste redigering: April 01, 2012, 14:05:57 av berlin »

Runar

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #344 på: April 01, 2012, 18:16:30 »
Vil ikke ha NW, vi har brukt 8 sesongen på å komme tilbake til utgangspunktet. Vi må ha inn en manager som kan bygge klubb, d har NW aldri klart!
 

Jon R

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #345 på: April 01, 2012, 18:28:48 »


Jeg vil dit hen at du ikke trenger lete etter unnskyldninger for Warnocks dårlige resultater. Mange managerbytter gjennomføres nettopp for å snu en trend raskt. Og i min verden så kommer det ofte raske resultater av det. Så kan man diskutere om disse valgene er gode i det lange løp (feks Tom Nordli).

Warnock har vært heldig i motsetning til mange av sine kolleger. Han overtok ikke et lag på nedrykk i fullstendig oppløsning. Han overtok et lag som lå like bak play-off. Her skulle ikke pasienten gjenopplives, bare et par føtter som måtte spjelkes.

Klart han trenger sommeren, men så langt blir det G- på den gamle karakterskalaen

Jeg er veldig skuffet over Warnock. Han tok over en god stall og jeg hadde forventet en topp 6 plassering ved utgangen av mars. Jeg vil i beste fall si "Nogså godt". Det er for tidlig med stryk-karakter men det er ikke veldig tillitsvekkende det som er levert så langt under NW ledelse. Spesielt det offensive spillet har blitt impotent , på grensen til evneveikt. Ikke bra.  :-\
Jon R.

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #346 på: April 01, 2012, 18:31:10 »
Vil ikke ha NW, vi har brukt 8 sesongen på å komme tilbake til utgangspunktet. Vi må ha inn en manager som kan bygge klubb, d har NW aldri klart!

tja, sheffu perioden hans (8 år) var vel slett ikke værst. Men du mener kanskje at det står en rekke toppnavn parat til å ta over Leeds?

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #347 på: April 01, 2012, 18:41:25 »


Jeg vil dit hen at du ikke trenger lete etter unnskyldninger for Warnocks dårlige resultater. Mange managerbytter gjennomføres nettopp for å snu en trend raskt. Og i min verden så kommer det ofte raske resultater av det. Så kan man diskutere om disse valgene er gode i det lange løp (feks Tom Nordli).

Warnock har vært heldig i motsetning til mange av sine kolleger. Han overtok ikke et lag på nedrykk i fullstendig oppløsning. Han overtok et lag som lå like bak play-off. Her skulle ikke pasienten gjenopplives, bare et par føtter som måtte spjelkes.

Klart han trenger sommeren, men så langt blir det G- på den gamle karakterskalaen

Jeg er veldig skuffet over Warnock. Han tok over en god stall og jeg hadde forventet en topp 6 plassering ved utgangen av mars. Jeg vil i beste fall si "Nogså godt". Det er for tidlig med stryk-karakter men det er ikke veldig tillitsvekkende det som er levert så langt under NW ledelse. Spesielt det offensive spillet har blitt impotent , på grensen til evneveikt. Ikke bra.  :-\

God stall? Hmm, jeg har problemer med å skille Leeds-stallen fra motstandernes, kvalitetsmessig.
Jeg er enig i at den forventede "ny manger effekten" har uteblitt, men tar det lugnt, d.v.s. jeg venter
fortsatt på en viss persons pensjonering i klubben. Enn så lenge tror jeg ikke NW er noe dårlig valg.
Det som forundrer meg er at NW takker ja til posisjonen, men nå kjenner jeg hverken KB eller NW personlig.
Kanskje handler det om penger, for begge?

Mats-

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #348 på: April 01, 2012, 22:06:54 »
"You name it, we ain't got it!"

 :D

Joe Jordan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #349 på: April 02, 2012, 09:05:41 »
Savner Gradel noe fryktelig, laget har ikke vært det samme etter at han dro...

Hadde så uendelig lyst opp i år selv om jeg tidlig spådde en plass litt over midten. Fikk litt trua igjen rett etter NW tok over, det så ut som om han fikk tettet igjen forsvaret etter ei drøy uke på jobb. Men vi sluttet å score og det var ikke så tett der bak likevel....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Gufrias

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #350 på: April 02, 2012, 16:53:00 »


Jeg vil dit hen at du ikke trenger lete etter unnskyldninger for Warnocks dårlige resultater. Mange managerbytter gjennomføres nettopp for å snu en trend raskt. Og i min verden så kommer det ofte raske resultater av det. Så kan man diskutere om disse valgene er gode i det lange løp (feks Tom Nordli).

Warnock har vært heldig i motsetning til mange av sine kolleger. Han overtok ikke et lag på nedrykk i fullstendig oppløsning. Han overtok et lag som lå like bak play-off. Her skulle ikke pasienten gjenopplives, bare et par føtter som måtte spjelkes.

Klart han trenger sommeren, men så langt blir det G- på den gamle karakterskalaen

Jeg er veldig skuffet over Warnock. Han tok over en god stall og jeg hadde forventet en topp 6 plassering ved utgangen av mars. Jeg vil i beste fall si "Nogså godt". Det er for tidlig med stryk-karakter men det er ikke veldig tillitsvekkende det som er levert så langt under NW ledelse. Spesielt det offensive spillet har blitt impotent , på grensen til evneveikt. Ikke bra.  :-\
Jeg hadde ikke så store forventninger til hva Warnock ville oppnå denne sesongen. Han tok over en stall som hadde hatt store forsvarsproblemer i laaaang tid, og som ikke hadde vært noe å skryte av offensivt siden Howson ble borte.

Med det utgangspunktet synes jeg han er verdt en G(+)
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #351 på: April 02, 2012, 17:17:41 »


Jeg vil dit hen at du ikke trenger lete etter unnskyldninger for Warnocks dårlige resultater. Mange managerbytter gjennomføres nettopp for å snu en trend raskt. Og i min verden så kommer det ofte raske resultater av det. Så kan man diskutere om disse valgene er gode i det lange løp (feks Tom Nordli).

Warnock har vært heldig i motsetning til mange av sine kolleger. Han overtok ikke et lag på nedrykk i fullstendig oppløsning. Han overtok et lag som lå like bak play-off. Her skulle ikke pasienten gjenopplives, bare et par føtter som måtte spjelkes.

Klart han trenger sommeren, men så langt blir det G- på den gamle karakterskalaen

Jeg er veldig skuffet over Warnock. Han tok over en god stall og jeg hadde forventet en topp 6 plassering ved utgangen av mars. Jeg vil i beste fall si "Nogså godt". Det er for tidlig med stryk-karakter men det er ikke veldig tillitsvekkende det som er levert så langt under NW ledelse. Spesielt det offensive spillet har blitt impotent , på grensen til evneveikt. Ikke bra.  :-\
Jeg hadde ikke så store forventninger til hva Warnock ville oppnå denne sesongen. Han tok over en stall som hadde hatt store forsvarsproblemer i laaaang tid, og som ikke hadde vært noe å skryte av offensivt siden Howson ble borte.

Med det utgangspunktet synes jeg han er verdt en G(+)
Jeg tror Warnock har blitt lurt av navnet Leeds United.Det klinger fremdeles stort i foppal-England.Realiteten er dessverre en helt annen....jeg tror Warnock er en glimrende manager for oss, men jeg tror også at han kommer til å trekke seg.KB driver denne klubben fullstendig uten risiko.Det blir ikke investert eller satset for å rykke opp,derfor vil Warnock gi opp.Han vil forstå at man ikke vinner serien med middelmådigheter og lånespillere."We are f... >:(ed"

fjellhaugen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #352 på: April 02, 2012, 21:12:01 »
2-3-3
7-11 i målforskjell.

NG er min karakter.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Runar

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #353 på: April 03, 2012, 09:07:34 »
Vil ikke ha NW, vi har brukt 8 sesongen på å komme tilbake til utgangspunktet. Vi må ha inn en manager som kan bygge klubb, d har NW aldri klart!

tja, sheffu perioden hans (8 år) var vel slett ikke værst. Men du mener kanskje at det står en rekke toppnavn parat til å ta over Leeds?

Har vel ikke skrevet noe om toppnavn. Men å finne en leder som kna ha fokus på å bygge klubb, bør være et fokus fra Ledelsen!
 

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #354 på: April 03, 2012, 10:06:13 »
Tja, hva skal man si..ifølge enkelte lider NW under "rask"-innkjøpene til SG. SG fikk, slik jeg kan se det, mer ut av rasket enn NW. Brilliant og velfungerende snakk-ned-ditt-eget-lag taktikken, slo ikke æll verden ut idag..og kommer sannsynligvis ikke til å hjelpe oss de siste kampene heller. Derfor mener jeg: sparkingen av SG, meningsløs..hæn kunne fint ha kjørt sesongen ut, like bra, om ikke bedre enn NW. Ser også at spillerne skal ta støyten for elendigheten..tull og vås..ledelsen og kun den alene kæn lastes for vår situasjon. Jada, jeg har hele tiden vært en SG-fan, men dette er ikke et pro SG innlegg, men et ræva ledelse ett.



Seint er det å... ;)

Resultatmessig kan det se ut som at Grayson kanskje kunne gjort det like bra som Warnock, men hva hadde skjedd hvis Grayson hadde sittet ut sesongen? Skulle han få lov til å fortsette "Grayson-modellen"?

Personlig så gleder jeg meg til at Warnock-opprydningen, daukjøttet skal vekk og forhåpentligvis erstattet med noen som tåler presset. At vi samtidig har et meget godt U-18 lag passer jo helt utmerket...

Ikke lenge før vi er i PL med flere egenproduserte talenter...

MOT!
Kan ikke se hvorfor ikke, så lenge det ene sviende tapet etter det andre kommer på løpende bånd, er det vel ett fett hvilken modell som ligger til grunn?
Derfor mtp det helt vanvittige tidspunktet manager-byttet kom på, kunne SG fått ut april, så kunne en ny, kraftig bemidlet fra ledelsen tipper jeg  ;), ha forsøkt seg fra høsten av.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #355 på: April 03, 2012, 10:19:13 »
Vil ikke ha NW, vi har brukt 8 sesongen på å komme tilbake til utgangspunktet. Vi må ha inn en manager som kan bygge klubb, d har NW aldri klart!

tja, sheffu perioden hans (8 år) var vel slett ikke værst. Men du mener kanskje at det står en rekke toppnavn parat til å ta over Leeds?

Har vel ikke skrevet noe om toppnavn. Men å finne en leder som kna ha fokus på å bygge klubb, bør være et fokus fra Ledelsen!

Ledelsen i Leeds United(KB-diktatur)har inget ønske om å bygge en klubb.Siden 2005 hvor står vi nå??Ja hvor står vi egentlig med KB ved roret?vi har hørt mange innlegg som har sagt at denne modellen til KB er så fin- man bygger klubben stein for stein.....realiteten er jo følgende: klubben blir drevet med null risiko, det investeres ikke i nye GODE spillere, de beste blir solgt.Flere har unnlatt å skrive kontrakt pga for lav lønn osv.Det ENESTE viktige for KB er at han ikke skal ha utgifter med klubben, den skal drive seg selv.Dette er jo vel og bra, men da må snart folk slutte å lulle seg inn i drømmer om opprykk og at vi kommer til å være blant de 10 beste i England.Jeg gav opp for mange år siden-min elskede klubb kommer aldri til å havne i topp 10 sjiktet så lenge KB eier den.Så enkelt er det :(
Det som KB håper på er jo at vi skal ta en "Blackpool"- altså rykke opp på sparebluss for så å tjene millioner påfølgende sesong.Denne klubben blir drevet etter forretningsmessige tanker og ingenting annet. Nå har jeg sagt i 5 år at KB har inget hjerte for klubben-det står jeg fortsatt ved.All sportslig fremgang er bare en bonus for KB for å tjene mer penger.Hvorfor skal en gammal gubbe som har bodd mesteparten av sitt liv i London og Monaco ha noen følelser for Leeds United?En klubb han offentlig sa han hatet på 80-tallet?
Gitt opp?neeei, bare nøktern realist.Synes bare at det bør være en motvekt til alle innlegg som omhamdler opprykk,fornuftig drift,fornuftige lønninger,bra spillerstall osv...Noen på forumet tror tydligvis at en gyngehest plutselig skal begynne å gå av seg selv.....

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #356 på: April 03, 2012, 10:26:53 »
Tja, hva skal man si..ifølge enkelte lider NW under "rask"-innkjøpene til SG. SG fikk, slik jeg kan se det, mer ut av rasket enn NW. Brilliant og velfungerende snakk-ned-ditt-eget-lag taktikken, slo ikke æll verden ut idag..og kommer sannsynligvis ikke til å hjelpe oss de siste kampene heller. Derfor mener jeg: sparkingen av SG, meningsløs..hæn kunne fint ha kjørt sesongen ut, like bra, om ikke bedre enn NW. Ser også at spillerne skal ta støyten for elendigheten..tull og vås..ledelsen og kun den alene kæn lastes for vår situasjon. Jada, jeg har hele tiden vært en SG-fan, men dette er ikke et pro SG innlegg, men et ræva ledelse ett.



Seint er det å... ;)

Resultatmessig kan det se ut som at Grayson kanskje kunne gjort det like bra som Warnock, men hva hadde skjedd hvis Grayson hadde sittet ut sesongen? Skulle han få lov til å fortsette "Grayson-modellen"?

Personlig så gleder jeg meg til at Warnock-opprydningen, daukjøttet skal vekk og forhåpentligvis erstattet med noen som tåler presset. At vi samtidig har et meget godt U-18 lag passer jo helt utmerket...

Ikke lenge før vi er i PL med flere egenproduserte talenter...

MOT!
Kan ikke se hvorfor ikke, så lenge det ene sviende tapet etter det andre kommer på løpende bånd, er det vel ett fett hvilken modell som ligger til grunn?
Derfor mtp det helt vanvittige tidspunktet manager-byttet kom på, kunne SG fått ut april, så kunne en ny, kraftig bemidlet fra ledelsen tipper jeg  ;), ha forsøkt seg fra høsten av.

Det beste hadde jo sikkert vært å byttet ut Grayson i januar og gitt Warnock midler til å forsterke laget, nå skjedde jo ikke det. Nå skjedde den "nest beste" løsningen synes jeg, at Warnock får tid til å vurdere hvilke spillere han ville ha med videre og samtidig sondere terrenget for hvilke spillere han vil hente. Den "nest dårligste" løsningen ville vært å ha Grayson til sesongsslutt og så sparket han, ikke sikkert vi hadde hatt Warnock nå. Den dårligste løsningen hadde vært å gi Grayson en ny sjanse neste sesong slik han har holdt på.

Dette er ingen fasit, kun min mening.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #357 på: April 03, 2012, 10:31:30 »
Vil ikke ha NW, vi har brukt 8 sesongen på å komme tilbake til utgangspunktet. Vi må ha inn en manager som kan bygge klubb, d har NW aldri klart!

tja, sheffu perioden hans (8 år) var vel slett ikke værst. Men du mener kanskje at det står en rekke toppnavn parat til å ta over Leeds?

Har vel ikke skrevet noe om toppnavn. Men å finne en leder som kna ha fokus på å bygge klubb, bør være et fokus fra Ledelsen!

Ledelsen i Leeds United(KB-diktatur)har inget ønske om å bygge en klubb.Siden 2005 hvor står vi nå??Ja hvor står vi egentlig med KB ved roret?vi har hørt mange innlegg som har sagt at denne modellen til KB er så fin- man bygger klubben stein for stein.....realiteten er jo følgende: klubben blir drevet med null risiko, det investeres ikke i nye GODE spillere, de beste blir solgt.Flere har unnlatt å skrive kontrakt pga for lav lønn osv.Det ENESTE viktige for KB er at han ikke skal ha utgifter med klubben, den skal drive seg selv.Dette er jo vel og bra, men da må snart folk slutte å lulle seg inn i drømmer om opprykk og at vi kommer til å være blant de 10 beste i England.Jeg gav opp for mange år siden-min elskede klubb kommer aldri til å havne i topp 10 sjiktet så lenge KB eier den.Så enkelt er det :(
Det som KB håper på er jo at vi skal ta en "Blackpool"- altså rykke opp på sparebluss for så å tjene millioner påfølgende sesong.Denne klubben blir drevet etter forretningsmessige tanker og ingenting annet. Nå har jeg sagt i 5 år at KB har inget hjerte for klubben-det står jeg fortsatt ved.All sportslig fremgang er bare en bonus for KB for å tjene mer penger.Hvorfor skal en gammal gubbe som har bodd mesteparten av sitt liv i London og Monaco ha noen følelser for Leeds United?En klubb han offentlig sa han hatet på 80-tallet?
Gitt opp?neeei, bare nøktern realist.Synes bare at det bør være en motvekt til alle innlegg som omhamdler opprykk,fornuftig drift,fornuftige lønninger,bra spillerstall osv...Noen på forumet tror tydligvis at en gyngehest plutselig skal begynne å gå av seg selv.....

En eier har vel "følelser" for sine investeringer, de vil at de skal utvikle seg til å bli "gullgruver". Jeg tror Bates har tenkt å tjene pengene sine på Leeds når han selger klubben. Bates er da avhengig av å få klubben opp i PL, noe som de fleste av oss også ønsker.

Leeds er vel en av de få klubbene som går med overskudd og jeg forstår faktisk at en eier ikke ønsker å bruke sine sparepenger på klubben (deja vu..:)). Jeg kunne gjerne byttet ut Bates mot en annen eier, men men.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #358 på: April 03, 2012, 11:01:32 »
Vil ikke ha NW, vi har brukt 8 sesongen på å komme tilbake til utgangspunktet. Vi må ha inn en manager som kan bygge klubb, d har NW aldri klart!

tja, sheffu perioden hans (8 år) var vel slett ikke værst. Men du mener kanskje at det står en rekke toppnavn parat til å ta over Leeds?

Har vel ikke skrevet noe om toppnavn. Men å finne en leder som kna ha fokus på å bygge klubb, bør være et fokus fra Ledelsen!

Ledelsen i Leeds United(KB-diktatur)har inget ønske om å bygge en klubb.Siden 2005 hvor står vi nå??Ja hvor står vi egentlig med KB ved roret?vi har hørt mange innlegg som har sagt at denne modellen til KB er så fin- man bygger klubben stein for stein.....realiteten er jo følgende: klubben blir drevet med null risiko, det investeres ikke i nye GODE spillere, de beste blir solgt.Flere har unnlatt å skrive kontrakt pga for lav lønn osv.Det ENESTE viktige for KB er at han ikke skal ha utgifter med klubben, den skal drive seg selv.Dette er jo vel og bra, men da må snart folk slutte å lulle seg inn i drømmer om opprykk og at vi kommer til å være blant de 10 beste i England.Jeg gav opp for mange år siden-min elskede klubb kommer aldri til å havne i topp 10 sjiktet så lenge KB eier den.Så enkelt er det :(
Det som KB håper på er jo at vi skal ta en "Blackpool"- altså rykke opp på sparebluss for så å tjene millioner påfølgende sesong.Denne klubben blir drevet etter forretningsmessige tanker og ingenting annet. Nå har jeg sagt i 5 år at KB har inget hjerte for klubben-det står jeg fortsatt ved.All sportslig fremgang er bare en bonus for KB for å tjene mer penger.Hvorfor skal en gammal gubbe som har bodd mesteparten av sitt liv i London og Monaco ha noen følelser for Leeds United?En klubb han offentlig sa han hatet på 80-tallet?
Gitt opp?neeei, bare nøktern realist.Synes bare at det bør være en motvekt til alle innlegg som omhamdler opprykk,fornuftig drift,fornuftige lønninger,bra spillerstall osv...Noen på forumet tror tydligvis at en gyngehest plutselig skal begynne å gå av seg selv.....

Tror ikke det er mange som noensinne har syntest at KB er rett mann for klubben. Men en periode hevdet en del at KB reddet klubben når det var et spørsmål om overlevelse, og at han burde få kredit for det. Den disputten har heldigvis stilnet, for det ble jo dørgende kjedelig til slutt, og umulig å konkludere.

Den store majoriteten her inne, tror sikkert 95 % eller mer, liker ikke KB, av samme grunner som deg, manglende sportslig satsing og fiendtlig innstilling til supportere, presse og investorer. Det siste er viktig, for det kommer ikke en gang i sladderspaltene at noen vil kjøpe, ei heller investere i klubben. Det får meg til å trekke den konklusjon at potensielle interessenter vegrer seg, både å gå i kompaniskap med KB og aller viktigst, ikke vet hva de byr på (ved kjøp av klubben).

Du kaller deg nøktern realist. Også her tror jeg du tilhører majoriteten. Det at folk "fabler" om play-off og
opprykk har mest med hvordan man agerer som fan: Mange håper at vi skal ta "en Blackpool" som du sier, spesielt etter seire er folk "beruset" av glede og håp. Man legger da fra seg nøkterheten og tillater seg å håpe for en stakket stund. Det er jo dette som fascinerer mange ved fotballspillet, at "rare ting" kan skje. Det er ingen som kan si på forhånd at man VET at det blir......., bare at man TROR det blir.........

På den stiplede linjen kan man fylle inn: opprykk el play-off eller nedrykk eller middelhavsfarer.

Til slutt: Jeg håper du har fått med deg at de aller, aller fleste her på forumet (og i England) ønsker KB ut av klubben, også de norske forum-deltagerne. Så både jeg og flere er enig med deg: It's pretty much a waiting game. Jeg har bare et lite håp, og jeg presiserer lite håp, og det er at personen NW betyr en forskjell ift sine forgjengere, og da mener jeg hans innflytelse på både satsing, ambisjoner, spillestil, bygge lag og bygge klubb(følelse).  Her vil noen kanskje svare "no chance", og hvis man gjør det, er det større sjanse for at han/hun får rett snarere enn galt på bakgrunn av hva 8 år med Bates har lært oss.

MEN likevel, på forhånd så VET vi ikke, vi bare TROR (at det er no chance). Og de som sier "some chance" HÃ…PER, evt. DRØMMER, men VET ikke.
« Siste redigering: April 03, 2012, 12:32:20 av berlin »

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #359 på: April 03, 2012, 19:44:18 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.