Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 330313 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #360 på: April 03, 2012, 20:07:03 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/news/neil-warnock-video-exclusive-play-offs-are-beyond-us-now-let-s-look-to-the-summer-1-4413988

"Its a physical league and we need som rhinos at the back"..

Han sier også at han vil gi 3-4 spillere som ikke har fått så mye spilletid sjansen, nå når han mener at PO er temmelig utenkelig å nå, selv om han helt til slutt sier at "rare ting fortsatt kan skje".
Det synes jeg er klokt, la f.eks. utskjelte Billy Paynter prøve seg igjen, hvorfor ikke?

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #361 på: April 03, 2012, 20:21:21 »
Kan vel ikke bli så mye verre enn det har vært etter nyttår så bare og teste ut med tanke på neste sesong. Uansett så rykker vi ikke ned.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #362 på: April 03, 2012, 20:34:48 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/news/neil-warnock-video-exclusive-play-offs-are-beyond-us-now-let-s-look-to-the-summer-1-4413988

"Its a physical league and we need som rhinos at the back"..

Han sier også at han vil gi 3-4 spillere som ikke har fått så mye spilletid sjansen, nå når han mener at PO er temmelig utenkelig å nå, selv om han helt til slutt sier at "rare ting fortsatt kan skje".
Det synes jeg er klokt, la f.eks. utskjelte Billy Paynter prøve seg igjen, hvorfor ikke?

La Becchio være en impact-player og gi Billy sjansen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #363 på: April 03, 2012, 20:43:59 »
...og så plutselig taper 'alle' til helgen og vi kunne (med seier) ha vært 4 poeng bak playoff (men pga 'reservelaget' vi stilte med gikk ikke det).

Husk nå at sesongene ikke er over (selv om jeg nok betrakter den som... vel, nettopp, så godt som, det ;) )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #364 på: April 04, 2012, 16:33:43 »
Leser i dag at han ikke har anelse om hvem han skal sende på banen i kampen mot Reading.
Håper det er et psykologisk spill men frykter det er de kalde fakta.
MOT

Gufrias

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #365 på: April 04, 2012, 23:25:23 »
...og så plutselig taper 'alle' til helgen og vi kunne (med seier) ha vært 4 poeng bak playoff (men pga 'reservelaget' vi stilte med gikk ikke det).

Husk nå at sesongene ikke er over (selv om jeg nok betrakter den som... vel, nettopp, så godt som, det ;) )

Med tanke på "førstelagets" senere hjemmekamper synes jeg det er drøyt å skylde på reservene om vi ikke vinner borte mot Reading.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #366 på: April 05, 2012, 13:26:39 »
Me toppa heile driten! Spøk til side , 3. spillere utestengt i denne kampen? Ryker vi i morgen kan jo NW som han sier prøve spillere som ikke har spilt noe særlig. Men skulle gjerne sett at han satte sammen det beste laget ennå framover. Noen lag over rundt oss som går på noen smeller fremover , og vi vinner er vel play - off ennå innen rekkevidde !

Bites Yer Legs

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #367 på: April 06, 2012, 18:27:51 »
Warnock på TV2 PL1 nå
KEEP FIGHTING!!

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #368 på: April 06, 2012, 19:06:22 »
Warnock på TV2 PL1 nå

Og hva sa han?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #369 på: April 06, 2012, 19:17:29 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #370 på: April 06, 2012, 19:36:47 »
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #371 på: April 06, 2012, 19:51:16 »
Warnock på TV2 PL1 nå

Og hva sa han?

auren

Dette:

http://www.skysports.com/video/inline/0,,12606_7654451,00.html

Er enig i mye av det han sier...

Han er spot on hva gjelder dommern i hvert fall.

Synes du at han veivet litt mye med armene under intervjuet? Jeg var redd han skulle slå ned reporteren, var du?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #372 på: April 06, 2012, 20:09:55 »
Warnock på TV2 PL1 nå

Og hva sa han?

auren

Dette:

http://www.skysports.com/video/inline/0,,12606_7654451,00.html

Er enig i mye av det han sier...

Han er spot on hva gjelder dommern i hvert fall.

Synes du at han veivet litt mye med armene under intervjuet? Jeg var redd han skulle slå ned reporteren, var du?
Warnock er rå!Gleder meg til neste sesong,da gis det ikke ved dørene!Dette blir i andre enden av Terry Venables- dame-håndveske-foppal!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #373 på: April 06, 2012, 20:17:46 »
Warnock på TV2 PL1 nå

Og hva sa han?

auren

Dette:

http://www.skysports.com/video/inline/0,,12606_7654451,00.html

Er enig i mye av det han sier...

Han er spot on hva gjelder dommern i hvert fall.

Synes du at han veivet litt mye med armene under intervjuet? Jeg var redd han skulle slå ned reporteren, var du?
Warnock er rå!Gleder meg til neste sesong,da gis det ikke ved dørene!Dette blir i andre enden av Terry Venables- dame-håndveske-foppal!

:) Gleder meg, ser allerede konturene av "dirty-Leeds"..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #374 på: April 06, 2012, 20:32:14 »
Synes BM kom best fra intervjuet her. Warnock fremstod som sutrete. Ikke dommerens skyld at Leeds tapte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #375 på: April 06, 2012, 20:34:22 »
Synes BM kom best fra intervjuet her. Warnock fremstod som sutrete. Ikke dommerens skyld at Leeds tapte.

auren

Alltid lettere å "svelge noen kameler" når man står igjen som vinner!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #376 på: April 06, 2012, 20:45:11 »
Warnock er i alle fall omtrent 99% fri for klisjeer og høyt over det nivået som Grayson hadde på sine uttalelser etter kamp. Jeg begynner virkelig å få sansen for mannen. Og hvilken manager er "sutrefri"? Jeg har ikke opplevd èn så langt.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #377 på: April 06, 2012, 20:56:41 »
Warnock er i alle fall omtrent 99% fri for klisjeer og høyt over det nivået som Grayson hadde på sine uttalelser etter kamp. Jeg begynner virkelig å få sansen for mannen. Og hvilken manager er "sutrefri"? Jeg har ikke opplevd èn så langt.

Ei evig surking over dommeren, er det virkelig det dere vil ha?

Når man ser intervjuene av BM og NW i dag, er det enkelt å forstå hvem av dem som skal opp til Premier League snart.

Den greia med å ta spillerne foran alle og enhver, er også helt håpløs. Han har mye å bevise for meg, Warnock.

 

kongsmo

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #378 på: April 06, 2012, 21:00:34 »
Synes BM kom best fra intervjuet her. Warnock fremstod som sutrete. Ikke dommerens skyld at Leeds tapte.

auren
+1
"SNIFFER"

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #379 på: April 06, 2012, 21:03:51 »
Warnock er i alle fall omtrent 99% fri for klisjeer og høyt over det nivået som Grayson hadde på sine uttalelser etter kamp. Jeg begynner virkelig å få sansen for mannen. Og hvilken manager er "sutrefri"? Jeg har ikke opplevd èn så langt.

Ei evig surking over dommeren, er det virkelig det dere vil ha?

Når man ser intervjuene av BM og NW i dag, er det enkelt å forstå hvem av dem som skal opp til Premier League snart.

Den greia med å ta spillerne foran alle og enhver, er også helt håpløs. Han har mye å bevise for meg, Warnock.



Dommeren var jo pissedårlig...

Det er som sagt alltid lettere å gjøre gode intervjuer når man står igjen som vinner.

Hvilke spillere ble tatt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #380 på: April 06, 2012, 21:05:31 »
Zac Thompson på vei i garderoben. Latterlig.
 

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #381 på: April 06, 2012, 21:09:20 »
Zac Thompson på vei i garderoben. Latterlig.

Du vet jo ikke hva som ble sagt eller? Kunne være støttende ord også?!?

"Zac, the referee did a fawking mistake. Don't fawking think about it. Get in dressing room asap, I'll talk to you later."

Eller kanskje ikke? :)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #382 på: April 06, 2012, 21:11:24 »
Slik jeg leste kroppsspråket og kjeften, bør det som kom ut der ikke gjengis på trykk
 

Bites Yer Legs

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #383 på: April 06, 2012, 23:03:11 »
Klistrer opp denne oppsummeringen fra WACCOE. Warnock sitt post-match intervju




Sitat
Cant fault any of the players

Felt players gave everything.

Said we had the best chances of the game, Snoddy should of scored.

Said Reading first goal was a foul on Becchio in build up and was dissapointed ref didnt give Becchio more help.

Said officials know the rules but dont understand it.

Felt ref allowed Reading players to intermedate him and got Thompson sent off

Went on about Reading players crowding the ref, said Eustace and Taylor of Watford did it last week too.

Didnt think Thompsons challenge was a red, and was due to Browns challenge earlier where it got Reading players worked up.

Said some of our players might have surprised themselves with some of the effort and performance they put in today, didnt know some of them were capable of it.

Felt we should of taken our chances and need officials who know the game not the rules

Felt hes never seen Pugh play like that today and was impressed with him, said he didnt know he had it in the locker. But said he was very impressed with him.

Felt Pugh's challenge was worse than Thompson

Has a list of faults with the ref that hes gonna talk to him about, but doesnt think the ref will care

O'brien was gonna play today but got injured on Tuesday. Nunez was also gonna play but picked up something on Thursday.

Snoddy's mum is in hospital but he still played, credit to him for playing today

Felt Bromby did well when called upon.

Players are playing for pride at the moment.

Wants to make Elland Road a tough place next season and we need to win at home

Said he loved some of the tackles we did today.

Felt we need to intimidate the referees. Thinks the players are a bit nice.

Wants to bring in some more professional players who can talk to referees in a game and influence them. Doesnt feel the current crop have that in the locker.

Says he is putting pressure on Shaun Harvey to make sure that he delivers on the new signing he wants on 1st May.


Liker kommentaren om Harvey meget godt.

Veldig enig i at Becchio får lite hjelp av dommere, albuen til Gorkss bodde i jo i fleisen på Luciano i dag!





KEEP FIGHTING!!

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #384 på: April 07, 2012, 00:09:50 »
Warnock er i alle fall omtrent 99% fri for klisjeer og høyt over det nivået som Grayson hadde på sine uttalelser etter kamp. Jeg begynner virkelig å få sansen for mannen. Og hvilken manager er "sutrefri"? Jeg har ikke opplevd èn så langt.

Ei evig surking over dommeren, er det virkelig det dere vil ha?

Når man ser intervjuene av BM og NW i dag, er det enkelt å forstå hvem av dem som skal opp til Premier League snart.

Den greia med å ta spillerne foran alle og enhver, er også helt håpløs. Han har mye å bevise for meg, Warnock.



Ikke noe sutring der kato. Han sa at "Pugh's was a bad one". Oppsummeringen hans var rimelig lik min,
men selvsagt, jeg har Leeds-briller.

 

Runar

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #385 på: April 07, 2012, 00:17:43 »
Om han skrøt av Pugh så er det noe av d dummeste jeg har hørt. Pugh skulle vært utvist to ganger, og gjorde ingenting konstruktivt. Pugh skulle vært tatt av banen av Warnock etter den sinnsyke taklingen på siden og erstattet med en som hr innsikt nok til å forstå verdien a og ikke bli utvist.

Sorry...

For meg så er Warnock noe av det verste, skryte av dagens prestasjon er en vits. Vi skulle hatt 4 utvistninger. Brown, Robinson og Pugh har alle taklinger som kvalifiserer til rødt kort.
 

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #386 på: April 07, 2012, 00:22:36 »
Om han skrøt av Pugh så er det noe av d dummeste jeg har hørt. Pugh skulle vært utvist to ganger, og gjorde ingenting konstruktivt. Pugh skulle vært tatt av banen av Warnock etter den sinnsyke taklingen på siden og erstattet med en som hr innsikt nok til å forstå verdien a og ikke bli utvist.

Sorry...

For meg så er Warnock noe av det verste, skryte av dagens prestasjon er en vits. Vi skulle hatt 4 utvistninger. Brown, Robinson og Pugh har alle taklinger som kvalifiserer til rødt kort.

Hallo! Han skrøt ikke av Pugh's takling. Men av innsastsen til laget. Uenig?

Runar

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #387 på: April 07, 2012, 00:43:04 »
Jeg tok utgangspunkt i det som sto som oppsummert. Synes ikke innsatsen er noe å juble over, var verken imponerende eller svak. Når 4 spillere setter seg i situasjoner der de kan/bør bli utvist så synes jeg det sier noe om innstillingen. De gir faen, det betyr ingenting - de vil ikke være på banen.

I dag var alt Leeds ikke bør være, bortsett fra på tribunen der var vi outstanding.
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #388 på: April 07, 2012, 08:16:36 »
Jeg tok utgangspunkt i det som sto som oppsummert. Synes ikke innsatsen er noe å juble over, var verken imponerende eller svak. Når 4 spillere setter seg i situasjoner der de kan/bør bli utvist så synes jeg det sier noe om innstillingen. De gir faen, det betyr ingenting - de vil ikke være på banen.

I dag var alt Leeds ikke bør være, bortsett fra på tribunen der var vi outstanding.
Helt uenig!Innsatsen og viljen var fantastisk.Siden vi ikke har råd til kvalitetsspillere må vi prøve å dyrke det vi kan være gode på.Det er jo nemlig dette som har ligget til grunn for Drillostilen-siden vi ikke er gode nok til å trille ball, må vi heller være gode på organisering.Du mener tydligvis at vi skal spille Venables stilen?spillere som løp rundt med håndvesker....og aldri vant en tackling....du så jo hvordan det gikk....heia Warnock!

Kato

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #389 på: April 07, 2012, 09:19:42 »
Tydeligvis forskjellige oppfatninger om hvordan vi fremsto i går. Jeg mener vi kunne hatt 4 røde, og spilte langt over streken.

Oppsummeringen her over fra Warnock er litt misvisende. På Sky fikk jeg inntrykk av at 90 prosent av det han sa dreide seg om dommeren.

Synes vi bør være for gode til å ha et slikt fokus på dommeren. Mange her som syntes dommeren var grusom. Mulig det, men han var da like dårlig begge veier. Vi burde vært ni mann etter tjue min.

Skjønner folk vil ha trykk i spillet, men i går var vi langt over kanten. Ã… se en Warnock klage på dommeren 24/7, gir meg følelsen av fullstendig feil fokus. Når dommeren er en del av kampplanen, les "DOnt let Nolan run tre referee", mener jeg fokuset er gæærnt.