Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 330382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #510 på: April 15, 2012, 19:58:35 »
Ord betyr lite i fotball, kun handling som gjelder

word  8)
Action!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

4ever arcticwhite

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #511 på: April 16, 2012, 09:12:05 »
Ord betyr lite i fotball, kun handling som gjelder

Har mer troa på Warnock enn deg, men dette er jeg selvsagt enig i.

Er drittlei Leedsspillere som står frem på den offisielle siden og forteller at "vi kan gjøre dette" o.l., for så å ramle fullstendig sammen i neste kamp.

Warnock har adressert problemene i laget, blant annet mangelen på ledertyper og jeg regner med han henter flere av disse inn. Laget blir nok langt mer grått i håret neste sesong, noe jeg anser som et steg i riktig retning. Lån av Tottenham-jr er vi forhåpentligvis ferdig med!

Så får vi se om Bates spiller på lag, ellers er selv opprykkskongen Warnock sjanseløs.

Your call, Kenneth.
Greit nok at Bates er rimelig grå i håret, og en ledertype, men jeg håper likevel at han ikke spiller på laget til neste år ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

Here we go again

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #512 på: April 16, 2012, 09:17:27 »
Ord betyr lite i fotball, kun handling som gjelder

Har mer troa på Warnock enn deg, men dette er jeg selvsagt enig i.

Er drittlei Leedsspillere som står frem på den offisielle siden og forteller at "vi kan gjøre dette" o.l., for så å ramle fullstendig sammen i neste kamp.

Warnock har adressert problemene i laget, blant annet mangelen på ledertyper og jeg regner med han henter flere av disse inn. Laget blir nok langt mer grått i håret neste sesong, noe jeg anser som et steg i riktig retning. Lån av Tottenham-jr er vi forhåpentligvis ferdig med!

Så får vi se om Bates spiller på lag, ellers er selv opprykkskongen Warnock sjanseløs.

Your call, Kenneth.
Greit nok at Bates er rimelig grå i håret, og en ledertype, men jeg håper likevel at han ikke spiller på laget til neste år ;D

 ;D ;D ;D

Dennis

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #513 på: April 16, 2012, 12:50:30 »
La vel opp til den! ;)
Marching on together!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #514 på: April 16, 2012, 18:39:13 »
La vel opp til den! ;)

Kanskje en grei ide, den mannen slipper vel neppe noen forbi om det er økonomiske interesser med i spillet:)

GeirO

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #515 på: April 16, 2012, 19:35:13 »
Ord betyr lite i fotball, kun handling som gjelder

word  8)
Action!

.....mens jeg er overbevist om at ord påvirker handling.......
MOT

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #516 på: April 18, 2012, 08:15:14 »
da nå "sesongen er over"..kjenner jeg at jeg er rett så engstlig inn imot neste. Liker ikke opplegget med at NW flagger karriere-stopp etter ett år som manager for oss.
 
Ups & Ups!!

pesi

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #517 på: April 18, 2012, 08:42:58 »
da nå "sesongen er over"..kjenner jeg at jeg er rett så engstlig inn imot neste. Liker ikke opplegget med at NW flagger karriere-stopp etter ett år som manager for oss.
 

skulle ikke Ferguson også legge opp som manager for ca 10 år siden? må bare vente å se hva som skjer, han har kontrakt ut neste sesong. Men om vi rykker opp neste sesong, så kan jeg ALDRI tenke meg at Warnock ikke fortsetter..
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #518 på: April 18, 2012, 08:52:18 »
da nå "sesongen er over"..kjenner jeg at jeg er rett så engstlig inn imot neste. Liker ikke opplegget med at NW flagger karriere-stopp etter ett år som manager for oss.
 

skulle ikke Ferguson også legge opp som manager for ca 10 år siden? må bare vente å se hva som skjer, han har kontrakt ut neste sesong. Men om vi rykker opp neste sesong, så kan jeg ALDRI tenke meg at Warnock ikke fortsetter..
men bidrar ikke dette til litt for mye usikkerhet da?? Personlig trenger jeg ikke det og en allerede relativt "skjør" stall kan da ikke være tjent med dette?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #519 på: April 18, 2012, 09:37:16 »
da nå "sesongen er over"..kjenner jeg at jeg er rett så engstlig inn imot neste. Liker ikke opplegget med at NW flagger karriere-stopp etter ett år som manager for oss.
 

skulle ikke Ferguson også legge opp som manager for ca 10 år siden? må bare vente å se hva som skjer, han har kontrakt ut neste sesong. Men om vi rykker opp neste sesong, så kan jeg ALDRI tenke meg at Warnock ikke fortsetter..
men bidrar ikke dette til litt for mye usikkerhet da?? Personlig trenger jeg ikke det og en allerede relativt "skjør" stall kan da ikke være tjent med dette?

Snakker vi ikke om profesjonelle fotballspillere på millionlønning?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #520 på: April 18, 2012, 09:45:21 »
da nå "sesongen er over"..kjenner jeg at jeg er rett så engstlig inn imot neste. Liker ikke opplegget med at NW flagger karriere-stopp etter ett år som manager for oss.
 

Men om vi rykker opp neste sesong, så kan jeg ALDRI tenke meg at Warnock ikke fortsetter..

Jeg ser ikke på det som særlig stort ankepunkt å miste Warnock hvis vi rykker opp neste sesong, det jeg virkelig frykter er at han ikke klarer opprykk med mange nye spillere i stallen og at vi dermed får inn enda en ny manager foran 2013/2014 sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #521 på: April 18, 2012, 09:52:34 »
Snakker vi ikke om profesjonelle fotballspillere på millionlønning?
Jo, men mange av disse er også relativt skjøre unggutter..det har vel vist seg ved flere anledninger at når usikkerheten først begynner å bre seg, holder det ikke å kikke på lønnsslippen sin..så blir alt bra?
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #522 på: April 18, 2012, 11:15:39 »
da nå "sesongen er over"..kjenner jeg at jeg er rett så engstlig inn imot neste. Liker ikke opplegget med at NW flagger karriere-stopp etter ett år som manager for oss.
 

skulle ikke Ferguson også legge opp som manager for ca 10 år siden? må bare vente å se hva som skjer, han har kontrakt ut neste sesong. Men om vi rykker opp neste sesong, så kan jeg ALDRI tenke meg at Warnock ikke fortsetter..

Nå er et av de positive trekkene folk nevner om Colin at han er ærlig. Men familien sin forventer vi altså han lyver for? Har mannen sagt han legger opp etter et år får vi nesten stole på det.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #523 på: April 18, 2012, 11:21:19 »
da nå "sesongen er over"..kjenner jeg at jeg er rett så engstlig inn imot neste. Liker ikke opplegget med at NW flagger karriere-stopp etter ett år som manager for oss.
 

skulle ikke Ferguson også legge opp som manager for ca 10 år siden? må bare vente å se hva som skjer, han har kontrakt ut neste sesong. Men om vi rykker opp neste sesong, så kan jeg ALDRI tenke meg at Warnock ikke fortsetter..

Nå er et av de positive trekkene folk nevner om Colin at han er ærlig. Men familien sin forventer vi altså han lyver for? Har mannen sagt han legger opp etter et år får vi nesten stole på det.

Man tilgir alltid de man elsker.. Jeg hører Warnock si at han skal legge opp, men hvis vi rykker opp har jeg ingen tro på at han gjør det.. Jeg tror Warnock har litt å hevne i PL.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #524 på: April 18, 2012, 13:29:08 »
da nå "sesongen er over"..kjenner jeg at jeg er rett så engstlig inn imot neste. Liker ikke opplegget med at NW flagger karriere-stopp etter ett år som manager for oss.
 

skulle ikke Ferguson også legge opp som manager for ca 10 år siden? må bare vente å se hva som skjer, han har kontrakt ut neste sesong. Men om vi rykker opp neste sesong, så kan jeg ALDRI tenke meg at Warnock ikke fortsetter..

Nå er et av de positive trekkene folk nevner om Colin at han er ærlig. Men familien sin forventer vi altså han lyver for? Har mannen sagt han legger opp etter et år får vi nesten stole på det.

han hakke sagt det.greia er at han skal ta oss til opprykk neste sesong,hvis ikke si man takk og farvel uten kompensasjon.er vel ikke så vanskelig å fatte at et opprykk mest sannsynlig medfører at NW fortsetter.kb og nw selv mener tydeligvis han er 100% motivert,og så får vi ser hvor det bærer 10-12 kamper ut i neste sesong.
blikke satsa ala ridsdale uansett,og såkalt hete managernavn stod vel heller ikke å siklet på SG-jobben.

forøvrig.klart at NW ikke gidder mer enn akkurat Leeds.han nevnes aldri når PL-klubber skal ha ny mann på plass.dette har han forstått og da er det ikke vits å surre på med klubber som ipswich eller coventry,
men leeds er topp.selv KB skjønner at får plenty med oppmerksomhet da. ;D

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #525 på: April 18, 2012, 14:01:10 »
da stoler jeg på deg berlin...for now  ;)

Go NW!
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #526 på: April 18, 2012, 14:39:11 »
da stoler jeg på deg berlin...for now  ;)

Go NW!
Jeg stoler på "Magic Eight Ball"  ;) Svarte "YES" på spørsmål om opprykk 2013.

--------------------------------------------------------------------------------

berlin

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #527 på: April 18, 2012, 18:28:59 »
da stoler jeg på deg berlin...for now  ;)

Go NW!

stoler på meg? Jeg bare formidler hva NW faktisk sa på pressekonfen 13.april.

Hvorvidt du eller jeg stoler på NW eller KB, er en annen sak.

Aner ikke om NW opplegget faller heldig ut, men foreløpig kan det se ut som
at klubben kommer til å vise mer muskler når det gjelder å signere bra spillere.
Så vet vi veldig godt at det kun er halve jobben (ex Leicester og Ipswich).

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #528 på: April 19, 2012, 08:00:07 »
da stoler jeg på at du formidler det han sa på en god måte, og stopper der. Vet ikke nok om NW til å stole på ham, men registrerer at han har hatt uheldige uttalelser i fortiden..KB...vel.
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #529 på: April 19, 2012, 09:18:03 »
da stoler jeg på deg berlin...for now  ;)

Go NW!

stoler på meg? Jeg bare formidler hva NW faktisk sa på pressekonfen 13.april.

Hvorvidt du eller jeg stoler på NW eller KB, er en annen sak.

Aner ikke om NW opplegget faller heldig ut, men foreløpig kan det se ut som
at klubben kommer til å vise mer muskler når det gjelder å signere bra spillere.
Så vet vi veldig godt at det kun er halve jobben (ex Leicester og Ipswich).
men att han fortsätter om vi går upp i PL är väl bara spekulation ifrån dig? liksom en del här säger att han försvinner redan i sommar,
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #530 på: April 20, 2012, 11:28:16 »
NW fjerner tvil om 12-13 sesongen. Sier fansen har overbevist ham om å fortsette. Nettsidene til YEP i dag. Visste ikke at det hadde vært tvil om dette jeg, men nå er det uansett fjernet.
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #531 på: April 20, 2012, 11:30:49 »
NW fjerner tvil om 12-13 sesongen. Sier fansen har overbevist ham om å fortsette. Nettsidene til YEP i dag. Visste ikke at det hadde vært tvil om dette jeg, men nå er det uansett fjernet.
Da ser det straks litt lysere ut.  :D
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #532 på: April 27, 2012, 21:42:52 »
Rekdal var en Warnock+ i dag..:)

Flere enn meg som synes Leedsfan Rekdal og Warnock kan minne om hverandre?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #533 på: April 28, 2012, 16:18:39 »
Sånn, da var sesongen over. I den perioden Warnock har styrt skuten etter at Grayson fikk sparken har han sterkt bidratt til at vi gjør det historisk dårlig på hjemmebane i løpet av en sesong. Han er også den manageren som har greid å påføre klubben de styggeste sifrene på hjemmebane hva det gjelder mål imot.

Nå går det ikke an å skylde på Grayson og de spillerne han har kjøpt/lånt inn lengre. Nå forventes det handling og ikke fromme ord. Nå må den godeste Warnock bevise hva som bor i ham og få Leedsskuten på rett kjøl igjen.  Greier han ikke det den kommende sesongen vil han stå igjen som en av de største fiaskoene i klubbens historie.
Hvis han derimot leder oss til opprykk(noe jeg håper og tror) vil han for alltid bli husket som en av de store managerne til Leeds.

Det er en tøff oppgave som står foran deg Neil.  Vis oss alle at du er rett mann for jobben.

Break a leg!

stefan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #534 på: April 28, 2012, 17:18:56 »
Så langt har Warnock bare hatt det i kjeften når det gjelder Leeds. Vi få se i august hvor dette kan bære. Jeg er ikke særlig optimist for øyeblikket, og tror vi skal være glade hvis vi ikke spiller i L1 sesongen etterpå.  >:(
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Masinga

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #535 på: April 29, 2012, 12:11:47 »
Ansettelsen av Neil Warnock har vært en ren katastrofe, hvis vi skal være ærlige.

Statistikken hans er som følger f.o.m. 18. febr. 2012:
14 kamper
3 seire (1 på hjemmebane)
4 uavgjorte
7 tap

Warnock ble kastet inn for å sikre playoff. Det kunne vel ikke gått verre. Vi havnet til slutt i middle of nowhere. Sannsynligvis mister Leeds flere av sine kvalitetsspillere i løpet av sommeren. Nå må Warnock bygge opp et nytt lag, hva nå det kan bli. Ingenting tyder på at det blir et lag for fremtiden. Her bli det fortsatt fra hånd til munn.
Masinga, medl.nr. 1250

Dennis

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #536 på: April 29, 2012, 12:32:16 »
Statistikken juger ikke, men den kan likevel vris på. Warnock sa nesten umiddelbart etter ansettelsen (i alle fall etter at PO så ut til å glippe) at mange, mange spillere i stallen ikke var gode nok og ikke kom til å være i klubben til høsten. Det er langt fra det samme som å prøve å piffe ut stemningen med "dere må spille for fremtiden" eller noe slikt.

Om det var lurt, kan man vel neppe konkludere med. Om det var NØDVENDIG? Det tror jeg. Vi har store mangler i dagens spillerstall og spesielt det evinnelige maset (også fra meg) om ledere og spillere med 'hår på kassa' har gjort seg gjeldende ved mange tilfeller.

Jeg gir Warnock 8-10 kamper ut i neste sesong før jeg konkluderer med at det er en katastrofe. For meg virket det som toget var kommet til endestasjonen med Simon Grayson, samme hvor mye jeg likte han.

Jeg tror heller ikke Warnock har tatt på seg denne jobben - i pensjonsalderen - uten å være klar på at han får en viss støtte fra The nay-sayers i styret. Han er den første manageren under Bates som ikke har behov for å bevise noen ting og la Leeds være en stjerne på CVen.

Har trua! Sommerens oppussing blir drastisk og Leeds vil se ut som et helt annet lag, både rent ansikts-, spille- og ikke minst poengmessig til høsten.

MOT
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #537 på: April 29, 2012, 12:44:55 »
Ansettelsen av Neil Warnock har vært en ren katastrofe, hvis vi skal være ærlige.

Statistikken hans er som følger f.o.m. 18. febr. 2012:
14 kamper
3 seire (1 på hjemmebane)
4 uavgjorte
7 tap

Warnock ble kastet inn for å sikre playoff. Det kunne vel ikke gått verre. Vi havnet til slutt i middle of nowhere. Sannsynligvis mister Leeds flere av sine kvalitetsspillere i løpet av sommeren. Nå må Warnock bygge opp et nytt lag, hva nå det kan bli. Ingenting tyder på at det blir et lag for fremtiden. Her bli det fortsatt fra hånd til munn.

kjempesuksess.  :P

alle sier warnock må få kjøpe sine egne spillere.
ja jeg er enig i det, MEN; han visste hva som var her da han kom, OG han kunne fortsatt i et system som var kjent for spillerne.

it`s the leeds united curse.
en sheffield manager som kjøper diouf.

oh lord kan det blir verre :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sportcarl1

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #538 på: April 29, 2012, 13:57:34 »
Ansettelsen av Neil Warnock har vært en ren katastrofe, hvis vi skal være ærlige.

Statistikken hans er som følger f.o.m. 18. febr. 2012:
14 kamper
3 seire (1 på hjemmebane)
4 uavgjorte
7 tap

Warnock ble kastet inn for å sikre playoff. Det kunne vel ikke gått verre. Vi havnet til slutt i middle of nowhere. Sannsynligvis mister Leeds flere av sine kvalitetsspillere i løpet av sommeren. Nå må Warnock bygge opp et nytt lag, hva nå det kan bli. Ingenting tyder på at det blir et lag for fremtiden. Her bli det fortsatt fra hånd til munn.

kjempesuksess.  :P

alle sier warnock må få kjøpe sine egne spillere.
ja jeg er enig i det, MEN; han visste hva som var her da han kom, OG han kunne fortsatt i et system som var kjent for spillerne.

it`s the leeds united curse.
en sheffield manager som kjøper diouf.

oh lord kan det blir verre :o
allt skall analyseras till döddagar, se på QPR det blev definitivt inte bättre sedan warnocks sparkades, inte i Leeds sedan Grayson gick heller, huddersfield var 4 poäng från direktuppflyttnär clark fick gå och är nu 12 poäng, , poängmässigt så har redfearn tagit mest poäng i snitt följt av grayson och warnock har tagit minst, skall man gå på statistik borde vi clarks eller redfearn, men jag tror inte på statistik utan vet att det finns orsaker till att det är som det är,
« Siste redigering: April 29, 2012, 15:02:54 av sportcarl1 »
 

Dennis

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #539 på: April 29, 2012, 14:02:33 »
Ansettelsen av Neil Warnock har vært en ren katastrofe, hvis vi skal være ærlige.

Statistikken hans er som følger f.o.m. 18. febr. 2012:
14 kamper
3 seire (1 på hjemmebane)
4 uavgjorte
7 tap

Warnock ble kastet inn for å sikre playoff. Det kunne vel ikke gått verre. Vi havnet til slutt i middle of nowhere. Sannsynligvis mister Leeds flere av sine kvalitetsspillere i løpet av sommeren. Nå må Warnock bygge opp et nytt lag, hva nå det kan bli. Ingenting tyder på at det blir et lag for fremtiden. Her bli det fortsatt fra hånd til munn.

kjempesuksess.  :P

alle sier warnock må få kjøpe sine egne spillere.
ja jeg er enig i det, MEN; han visste hva som var her da han kom, OG han kunne fortsatt i et system som var kjent for spillerne.

it`s the leeds united curse.
en sheffield manager som kjøper diouf.

oh lord kan det blir verre
:o

En Leeds-manager som kjøper Diouf...? ;) ;)
Marching on together!