Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 330378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #900 på: August 27, 2012, 12:40:47 »
Hyggelig å lese...

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-s-transfer-pot-is-empty-1-4870514


Dette er jo noe de skriver utfra noe Warnock har sagt for mange dager siden. Trist at ikke de 2-3 spillerne som virkelig hadde hevet laget kommer.. Derimot så tror jeg at Warnock kan få et par ok lånespillere inn som han har en plan med...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #901 på: August 27, 2012, 12:50:23 »
Hyggelig å lese...

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-s-transfer-pot-is-empty-1-4870514


Dette er jo noe de skriver utfra noe Warnock har sagt for mange dager siden. Trist at ikke de 2-3 spillerne som virkelig hadde hevet laget kommer.. Derimot så tror jeg at Warnock kan få et par ok lånespillere inn som han har en plan med...
jojo, men læll...kjipt at skue.
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #902 på: August 27, 2012, 13:34:32 »
Ja jeg aner ikke hvordan ståa er internt. Snakker bare på generell basis.

Tror følgende leveregel i fotball ikke er så dum:

1. Kritikk av enkeltspiller tas INDIVIDUELT

For meg er den "leveregelen" oppskrytt, men skjønner at vi tenker annerledes...

Da håper jeg for Fords skyld at du ikke har personalansvar.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #903 på: August 27, 2012, 13:49:19 »
Ja jeg aner ikke hvordan ståa er internt. Snakker bare på generell basis.

Tror følgende leveregel i fotball ikke er så dum:

1. Kritikk av enkeltspiller tas INDIVIDUELT

For meg er den "leveregelen" oppskrytt, men skjønner at vi tenker annerledes...

Da håper jeg for Fords skyld at du ikke har personalansvar.

Jeg jobber ikke i Ford og har heller ikke lederansvar.

Det blir litt søkt for meg å sammenligne sirkuset fotball med en vanlig jobb, men men!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #904 på: August 27, 2012, 16:21:21 »
Ja jeg aner ikke hvordan ståa er internt. Snakker bare på generell basis.

Tror følgende leveregel i fotball ikke er så dum:

1. Kritikk av enkeltspiller tas INDIVIDUELT

For meg er den "leveregelen" oppskrytt, men skjønner at vi tenker annerledes...

Da håper jeg for Fords skyld at du ikke har personalansvar.

Jeg jobber ikke i Ford og har heller ikke lederansvar.

Det blir litt søkt for meg å sammenligne sirkuset fotball med en vanlig jobb, men men!

Det der med Ford er en referanse til A Brave New World av Huxley.  Ateister bør ikke bruke "For Guds skyld" i tide og utide, syns jeg. Hvorfor fotballspillere skal behandles dårligere av sine ledere enn feiere, prosessoperatører eller regnskapsførere har jeg vanskelig for å forstå. :)
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #905 på: August 27, 2012, 16:42:28 »
Ja jeg aner ikke hvordan ståa er internt. Snakker bare på generell basis.

Tror følgende leveregel i fotball ikke er så dum:

1. Kritikk av enkeltspiller tas INDIVIDUELT

For meg er den "leveregelen" oppskrytt, men skjønner at vi tenker annerledes...

Da håper jeg for Fords skyld at du ikke har personalansvar.

Jeg jobber ikke i Ford og har heller ikke lederansvar.

Det blir litt søkt for meg å sammenligne sirkuset fotball med en vanlig jobb, men men!

Det der med Ford er en referanse til A Brave New World av Huxley.  Ateister bør ikke bruke "For Guds skyld" i tide og utide, syns jeg. Hvorfor fotballspillere skal behandles dårligere av sine ledere enn feiere, prosessoperatører eller regnskapsførere har jeg vanskelig for å forstå. :)

Da er vi uenige. En fotballspiller må trigges for å prestere, noen spillere klarer å trigge seg selv og andre ikke. Noen trenger trygghet og tillit, andre kanskje en verbal vekker.

Hva en regnskapsfører trenger vet jeg ikke, de er litt annerledes enn meg, ofte dønn kjedelige.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #906 på: August 27, 2012, 18:16:41 »
Sitter du der på benken, og hører manageren din klage over at stallen er for tynn, og vi bare har elleve som er gode nok.

Hva tror du det gjøre med selvtilliten? Hva gjør det med respekten for lederen? Utrygghet? Ønske om å forlate? Påvirker stemninga fra a-å i en klubb. Uavhengig om vi snakker om et småguttelag eller lag i championship.

Ã… behandle nr 12-17 er en av lederens viktigste oppgaver. Vi blir aldri sterkere enn det svakeste ledd.

Derfor så viktig å holde de som ikke er i elleveren varme.

Snakker av egen trenererfaring


Dessverre enig  :-[ Ikke veldig imponerende uttalelser av Warnock dette. Skader garantert mer enn det hjelper...

Kato

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #907 på: August 27, 2012, 18:47:02 »
Ja jeg aner ikke hvordan ståa er internt. Snakker bare på generell basis.

Tror følgende leveregel i fotball ikke er så dum:

1. Kritikk av enkeltspiller tas INDIVIDUELT

For meg er den "leveregelen" oppskrytt, men skjønner at vi tenker annerledes...

Da håper jeg for Fords skyld at du ikke har personalansvar.

Jeg jobber ikke i Ford og har heller ikke lederansvar.

Det blir litt søkt for meg å sammenligne sirkuset fotball med en vanlig jobb, men men!

Tror ikke lederjobben er veldig forskjellig. Det handler om å få mest mulig ut av folk.
 

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #908 på: August 27, 2012, 18:58:01 »
Ja jeg aner ikke hvordan ståa er internt. Snakker bare på generell basis.

Tror følgende leveregel i fotball ikke er så dum:

1. Kritikk av enkeltspiller tas INDIVIDUELT

For meg er den "leveregelen" oppskrytt, men skjønner at vi tenker annerledes...

Da håper jeg for Fords skyld at du ikke har personalansvar.

Jeg jobber ikke i Ford og har heller ikke lederansvar.

Det blir litt søkt for meg å sammenligne sirkuset fotball med en vanlig jobb, men men!

Det handler om å få mest mulig ut av folk.

Helt enig med deg...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #909 på: August 28, 2012, 08:59:16 »
Liker at han er så åpen og forteller hva som er bra og hva som ikke er bra.
Bare bra han forteller oss supporterne det mange av oss tenker høyt. Greit at enkeltspillere får kritikk når de ikke gjør jobben sin. Jeg liker Rekdal av samme grunn. Begge disse managerne er ærlige, rettferdige og rett fram type managarere. Mye bedre det enn Grayson!!!
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #910 på: August 28, 2012, 09:04:33 »
Liker at han er så åpen og forteller hva som er bra og hva som ikke er bra.
Bare bra han forteller oss supporterne det mange av oss tenker høyt. Greit at enkeltspillere får kritikk når de ikke gjør jobben sin. Jeg liker Rekdal av samme grunn. Begge disse managerne er ærlige, rettferdige og rett fram type managarere. Mye bedre det enn Grayson!!!

Helt enig med du. Lettere å forholde seg til en som viser 100%, blir nok få misforståelser av det. Hvis man som spiller ikke takler en slik trener så får man finne seg en annen klubb, dessuten vet jo ALLE hvordan Warnock er så det burde ikke være noen overraskelse.

Det er jo klart at en manager kan ikke slakte spillerne sine individuelt hver eneste uke. Det jeg har hørt av Warnock har vært MYE mer ros enn negative tilbakemeldinger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #911 på: August 28, 2012, 09:25:55 »
Mye bedre det enn Grayson!!!
Nåja, det vil vel kun tiden vise.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #912 på: August 28, 2012, 09:51:13 »
Mye bedre det enn Grayson!!!
Nåja, det vil vel kun tiden vise.

Til å få frem det han mener, det har han allerede vist at han er bedre enn Grayson til. Grayson minner meg litt om Jensemann"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #913 på: August 28, 2012, 10:01:14 »
Til å få frem det han mener, det har han allerede vist at han er bedre enn Grayson til. Grayson minner meg litt om Jensemann"!
Klarer ikke pt å se at han er bedre manager enn SG pga sine uttalelser i div medier..er vel ikke der slaget skal stå.
Hvis arb-forhold/kår gjennom sesongen blir liggende på nivået jeg mener og tror SG jobbet under, og han makter en bedre plassering...feel free til å bruke dette mot meg når du/dere måtte ønske  ;)
En annen ting er at hvis så skulle skje...tror jeg vi har en annen manager etter jul, evt en caretaker først også en ny manager rett etter neste transfer-vindu er stengt.
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #914 på: August 28, 2012, 10:05:54 »
Når en ansetter NW bør man vite hva man får. Frittalende og nådeløst ærlig har han vært bestandig!! De gutta som skal spille for lag han er manager for vet nok en del om dette, og hva han sier offentlig er kanskje ikke det samme som han forteller gjengen på treningsfeltet!!

En debatt om lederskap for fotballspillere kontra feiere er sikkert interessant for noen, men det er vel ikke uten videre sammenlignbart. Ã… lede en prestasjonsgruppe er neppe det samme som å feie skorsteinspiper. Det er sikkert viktig å "trigge" feiere også forresten, få de til å like klatring i stiger for eksempel.

Warnock er en tøffing, han har rykket opp en haug med ganger, det er absolutt ikke det som er bekymringen vår. Det er som alltid penger og Bates!!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #915 på: August 28, 2012, 10:57:25 »
..det er absolutt ikke det som er bekymringen vår. Det er som alltid penger og Bates!!!
Noe jeg også mener var hovedproblemet under forrige manager.
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #916 på: August 29, 2012, 13:01:56 »
Mye bedre det enn Grayson!!!
Nåja, det vil vel kun tiden vise.

Til å få frem det han mener, det har han allerede vist at han er bedre enn Grayson til. Grayson minner meg litt om Jensemann"!

Bare at Grayson ikke drev å jugde hele tiden som Jensemann gjør uavbrutt. Plumbo har jo lagt sangen Møkkamann og det passer bra til Jensemann!!!  ;D
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Re: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #917 på: August 29, 2012, 15:04:29 »
Den spissfindige og skarpe politiske analysen syns jeg man skal holde på hegnar online og nyhetsspeilet, og i hvert fall ikke på OEF.
- Leif Olav

AndyMathie

Sv: Re: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #918 på: August 29, 2012, 15:13:01 »
Den spissfindige og skarpe politiske analysen syns jeg man skal holde på hegnar online og nyhetsspeilet, og i hvert fall ikke på OEF.


Takk for at du synes den er skarp, men Nyhetsspeilet da?! Er ikke det bare konpirasjoner der?!  ::)
We are Leeds and we are proud of it!

DenHviteYeboah

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #919 på: August 29, 2012, 16:37:53 »
Mye bedre det enn Grayson!!!
Nåja, det vil vel kun tiden vise.

Til å få frem det han mener, det har han allerede vist at han er bedre enn Grayson til. Grayson minner meg litt om Jensemann"!

Bare at Grayson ikke drev å jugde hele tiden som Jensemann gjør uavbrutt. Plumbo har jo lagt sangen Møkkamann og det passer bra til Jensemann!!!  ;D
Sakligheten når nye høyder på forumet....du er ikke på et frp-forum nå :o

dansale

Forza Leeds!

Hallgeir *

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #921 på: September 04, 2012, 22:09:15 »
Jeg begynner virkelig å få sansen for personen Neil Warnock. Dønn ærlig, humoristisk, ikke mange floskler å høre heller.

Han bruker 10 minutter for å svare på ett spørsmål i Lorimer's Bar.  8) Verdt å sjekke ut. Artig å se hans reaksjoner ved de seks scoringene under kampen mot Blackburn på lørdag. Ganske underholdende det også.

Super Leeds since 1968

Bites Yer Legs

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #922 på: September 05, 2012, 00:53:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=CpH2wfwjZDc

Fantastiske Warnock som Hallghel prater om, og DET frisparket til Lees før 3-3 og DEN missen til Diouf.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #923 på: September 05, 2012, 09:15:19 »
Jeg begynner virkelig å få sansen for personen Neil Warnock. Dønn ærlig, humoristisk, ikke mange floskler å høre heller.

Han bruker 10 minutter for å svare på ett spørsmål i Lorimer's Bar.  8) Verdt å sjekke ut. Artig å se hans reaksjoner ved de seks scoringene under kampen mot Blackburn på lørdag. Ganske underholdende det også.



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3ObOGcRWNtw

Lorimers Bar.

Fantastisk "monolog"..:) Sier også at han ikke trenger mye penger for å få det han trenger, hadde han blitt kvitt daukjøttet så hadde han hatt nok til å signere de han trenger, men nå trenger han luck!

Sier også at det laget han har nå + Snodgrass hadde vært godt nok for opprykk!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #924 på: September 05, 2012, 09:32:41 »
Jeg begynner virkelig å få sansen for personen Neil Warnock. Dønn ærlig, humoristisk, ikke mange floskler å høre heller.

Han bruker 10 minutter for å svare på ett spørsmål i Lorimer's Bar.  8) Verdt å sjekke ut. Artig å se hans reaksjoner ved de seks scoringene under kampen mot Blackburn på lørdag. Ganske underholdende det også.



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3ObOGcRWNtw

Lorimers Bar.

Fantastisk "monolog"..:) Sier også at han ikke trenger mye penger for å få det han trenger, hadde han blitt kvitt daukjøttet så hadde han hatt nok til å signere de han trenger, men nå trenger han luck!

Sier også at det laget han har nå + Snodgrass hadde vært godt nok for opprykk!

Då håper eg vi får lånt oss ein "Snodgrass" med opsjon på kjøp i januar (når TO er fullført....).
COME ON LEEDS !!

brenaldo

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #925 på: September 05, 2012, 11:26:27 »
Jeg begynner virkelig å få sansen for personen Neil Warnock. Dønn ærlig, humoristisk, ikke mange floskler å høre heller.

Han bruker 10 minutter for å svare på ett spørsmål i Lorimer's Bar.  8) Verdt å sjekke ut. Artig å se hans reaksjoner ved de seks scoringene under kampen mot Blackburn på lørdag. Ganske underholdende det også.



Veldig enig, virker mye mer sympatisk enn jeg fryktet, og som Hallgeir sier: dønn ærlig!
Medlem nr. 850

Cherry

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #926 på: September 05, 2012, 14:09:17 »
Jeg begynner virkelig å få sansen for personen Neil Warnock. Dønn ærlig, humoristisk, ikke mange floskler å høre heller.

Han bruker 10 minutter for å svare på ett spørsmål i Lorimer's Bar.  8) Verdt å sjekke ut. Artig å se hans reaksjoner ved de seks scoringene under kampen mot Blackburn på lørdag. Ganske underholdende det også.



Veldig enig, virker mye mer sympatisk enn jeg fryktet, og som Hallgeir sier: dønn ærlig!

Lurer på hvor lenge han gidder hvis det ikke skulle bli noe av TO...virker jo ikke som vi har penger til å låne heller!
 

Hallgeir *

Sv: Ny Manager: Neil Warnock
« Svar #927 på: September 05, 2012, 20:17:06 »
Del 2 fra Lorimer's bar  på LUTV.....

Warnock snakker om spillerkjøp og detaljer rundt disse. Igjen med mye humor som får de frammøtte og undertegnede til å le.

Jeg vil spesielt trekke fram den delen der han snakker om erfaringene han gjorde seg da Austin var på prøvespill i QPR og turene over til Norge for å se samme Austin i kamp. Kostelig!  :D

På slutten snakker han om overgangen til Snodgrass, og det at Snoddy ble forespeilet året før at det skulle satses på opprykk. Jeg tolker det som et indirekte spark til Bates at Warnock sier at han ville gjort akkurat det samme som Snodgrass: Slå til på tilbudet fra Norwich.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Ups & Ups!!