Skrevet av Emne: KAMP: vs Sheffield Wednesday, på Elland Road, lørdag 13/4 2013 kl 13.30  (Lest 67648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

En skal være forberedt på alt som Leeds supporter ja, vært mørkt i tunellen lenge nå, ikke mye å glede seg over! :-X

Pheriox

Sier det igjen, dette laget er ikke i stand til å vinne fotballkamper! Elendig midtbane og en ubrukelig Morrison på topp. Er redd vi rykker ned gitt.
Jeg tror ikke fem lag under oss klarer å ta 5+ poeng på de siste 5 kampene.

Samtlige av de lagene har plukket over 1 poeng i snitt per kamp sålangt denne sesongen. Og ofte tar vel nedrykkskandidater litt flere poeng mot slutten av sesongen, når middelhavsfarerne slipper opp noe. Så Leeds trenger poeng, og jeg er usikker på hvor de skal komme fra hvis de ikke kommer idag.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Kickthemdown

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..
:D Fortsetter vi med dette resten av sesongen så rykker vi ned. På tide å våkne for noen ..

HåvardK

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..
:D Fortsetter vi med dette resten av sesongen så rykker vi ned. På tide å våkne for noen ..
Kan ikke si at optimismen kommer snikende etter det jeg hører på radio heller.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
OMG...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

sveifors

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..
:D Fortsetter vi med dette resten av sesongen så rykker vi ned. På tide å våkne for noen ..

Hvorfor latter, hva er så morsomt med at leeds rykker ned.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

bmoen

League One nærmer seg med stormskritt!  >:(
BMo - Leeds-fan siden 1964

Odin

Ut med Austin, Morison og Varney i andre omgang.
De er fullstendig ubrukelige på dette nivået, og har vært det lenge.....
 

Tobbe9210

Sier det igjen, dette laget er ikke i stand til å vinne fotballkamper! Elendig midtbane og en ubrukelig Morrison på topp. Er redd vi rykker ned gitt.
Jeg tror ikke fem lag under oss klarer å ta 5+ poeng på de siste 5 kampene.

Samtlige av de lagene har plukket over 1 poeng i snitt per kamp sålangt denne sesongen. Og ofte tar vel nedrykkskandidater litt flere poeng mot slutten av sesongen, når middelhavsfarerne slipper opp noe. Så Leeds trenger poeng, og jeg er usikker på hvor de skal komme fra hvis de ikke kommer idag.
Aldri i verden om fem lag under oss klarer å ta fem poeng de siste kampene. Mulig de møter hverandre også..

Denne ligaen har ikke middelhavsfarere. De som ikke kjemper om play-off, er med i nedrykksstriden.
Leksvik whites

Per-Stian

Mayday, no skjelv eg verkeleg i buksa, dette lover ikkje godt. Sikkert naivt av meg å tru at laget ville heve seg kraftig etter McDs ankomst...

Hobben

               Paddy KENNY (Behold)
    Lee PELTIER   (UT)
    Adam DRURY (UT)
    Tom LEES (Behold)
    Jason PEARCE (UT)
    Paul GREEN (Behold)
    Rudy AUSTIN (UT)
    Steve MORISON (UT)
    Luke VARNEY (UT)
    Jamie ASHDOWN (Behold)
    Aidy WHITE (Behold)
    Stephen WARNOCK (Behold)
    Michael BROWN (UT)
    Michael TONGE (UT)
    David NORRIS (Behold)
    El-Hadji DIOUF (Behold)
    Habib HABIBOU (Behold)
    Sam BYRAM (Behold)
    Dominic POLEON (Behold)
    Davide SOMMA (Behold)
    RYAN HALL  (Behold)
    Ross McCORMACK (UT)
    Leigh BROMBY (UT)
    Lewis TURNER (Behold)
Rogaland Whites

Andersen

den nye manageren har ikke hatt noen virkning på laget ennå, håper det snur i 2. omgang!

Sander

Skal veldig, veldig godt gjøres å rykke ned.  Da må samtlige fem under oss gjøre en bedre ligainnspurt enn Leeds..
:D Fortsetter vi med dette resten av sesongen så rykker vi ned. På tide å våkne for noen ..

Hvorfor latter, hva er så morsomt med at leeds rykker ned.

Regner med latter fordi detta begynner å bli latterlig! Hvor lenge sia er det vi skapte mer enn 2 sjanser i løpet av en kamp?
 

SirOlsen

Hva er det som skjer... for første gang har jeg bare ligget og slappet av en hel førsteomgang på soafen, uten å føle noe særlig iver til å logge meg på LUTV for å høre kampen.. og når jeg først gjør, så ligger vi under.. det var vel kanskje nettopp det som var grunnen... sukke.. jeg har mistet motet helt.. Men skal nå i alle fall høre resten av kampen, uavhengig av hva som skjer.. Måtte vi bare snu neste omgang.
-SirOlsen-

Hobben

Det er bare å hive innpå Somma! En halvskadet Somma er mye bedre en topp-morison! Angrer på at jeg kjøpte drakt med 9 morison på...
Rogaland Whites

Andersen

hva med å kjøpe Leeds drakt uten navn neste gang ?

Hobben

hva med å kjøpe Leeds drakt uten navn neste gang ?

Nei. Pleier som regel å trykke Marching On Together. Men da Leeds kom med tilbud på drakter med 9 morison på til 22 pund, måtte jeg bare ha.
Rogaland Whites

kongsmo

Sier det igjen, dette laget er ikke i stand til å vinne fotballkamper! Elendig midtbane og en ubrukelig Morrison på topp. Er redd vi rykker ned gitt.
Jeg tror ikke fem lag under oss klarer å ta 5+ poeng på de siste 5 kampene.

Samtlige av de lagene har plukket over 1 poeng i snitt per kamp sålangt denne sesongen. Og ofte tar vel nedrykkskandidater litt flere poeng mot slutten av sesongen, når middelhavsfarerne slipper opp noe. Så Leeds trenger poeng, og jeg er usikker på hvor de skal komme fra hvis de ikke kommer idag.
Aldri i verden om fem lag under oss klarer å ta fem poeng de siste kampene. Mulig de møter hverandre også..

Denne ligaen har ikke middelhavsfarere. De som ikke kjemper om play-off, er med i nedrykksstriden.

det er jo ikke slik at alle 5 lag må ta 5 poeng mer enn oss! alle fem lagene er jo ikke 5poeng bak oss. 3 lag kan gå forbi oss allerede idag.
"SNIFFER"

McVallister

Savner Becchio!!!!!!! Morison er ikke god nok for bedriftslaget til Gartnerlosjen.

Hobben

2 omgang igang!  Kom igjen LEEDS!
Rogaland Whites

DOFFER

MOT!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Hobben

Austin fortsetter å lage unødvendige frispark.
Rogaland Whites

Tobbe9210

Sier det igjen, dette laget er ikke i stand til å vinne fotballkamper! Elendig midtbane og en ubrukelig Morrison på topp. Er redd vi rykker ned gitt.
Jeg tror ikke fem lag under oss klarer å ta 5+ poeng på de siste 5 kampene.

Samtlige av de lagene har plukket over 1 poeng i snitt per kamp sålangt denne sesongen. Og ofte tar vel nedrykkskandidater litt flere poeng mot slutten av sesongen, når middelhavsfarerne slipper opp noe. Så Leeds trenger poeng, og jeg er usikker på hvor de skal komme fra hvis de ikke kommer idag.
Aldri i verden om fem lag under oss klarer å ta fem poeng de siste kampene. Mulig de møter hverandre også..

Denne ligaen har ikke middelhavsfarere. De som ikke kjemper om play-off, er med i nedrykksstriden.

det er jo ikke slik at alle 5 lag må ta 5 poeng mer enn oss! alle fem lagene er jo ikke 5poeng bak oss. 3 lag kan gå forbi oss allerede idag.
Meget godt poeng. Men vi må huske at lagene møter hverandre også, f. eks Huddersfield møter både Wolves, Blackburn og Barnsley.
Leksvik whites

Odin

Norris ut, skulle gjerne byttet flere.....

Hobben

Morsion misser på en meget bra mulighet...
Rogaland Whites

Andersen

COME ON LEEDS!

Trond90

Come on Leeds!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Andor

Come on LEEDS
Andor

DW

               Paddy KENNY (Behold)
    Lee PELTIER   (UT)
    Adam DRURY (UT)
    Tom LEES (Behold)
    Jason PEARCE (UT)
    Paul GREEN (Behold)
    Rudy AUSTIN (UT)
    Steve MORISON (UT)
    Luke VARNEY (UT)
    Jamie ASHDOWN (Behold)
    Aidy WHITE (Behold)
    Stephen WARNOCK (Behold)
    Michael BROWN (UT)
    Michael TONGE (UT)
    David NORRIS (Behold)
    El-Hadji DIOUF (Behold)
    Habib HABIBOU (Behold)
    Sam BYRAM (Behold)
    Dominic POLEON (Behold)
    Davide SOMMA (Behold)
    RYAN HALL  (Behold)
    Ross McCORMACK (UT)
    Leigh BROMBY (UT)
    Lewis TURNER (Behold)

Deprimerende lesning Hobben...

Odin

Morison, 15-20k per uke, og byttet likt med Becchio, århunderets deal for ham...