Skrevet av Emne: KAMP: vs Sheffield Wednesday, på Elland Road, lørdag 13/4 2013 kl 13.30  (Lest 67647 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B-m

fyfan, er helt gåen..

Grattis gutter og jenter vi klarte det!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Puuuhhh...
Fantastisk viktig seier  ;D

Heyyyy! Lenge siden sist, Einar. McDermott effekten?
Jon R.

Eriksen55

At Varney er den som redder sesongen gleder meg ekstremt mye!
Det skal du ha Leeds Fan, du er vel ein av FÃ… som har forsvart Varney...

Sesongen under ett så har han vel ikke vært så bra som jeg hadde håpet, men han har vel ikke vært så ræva som mange skal ha det til. Jeg mener at Varney har mye fotball i seg!

Som jeg skrev før her, han har ihvertfall en mye bedre førstesesong enn Macca.. Så om progresjonen fortsetter bøtter han inn mål neste år ;)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Odin

At Varney er den som redder sesongen gleder meg ekstremt mye!
Det skal du ha Leeds Fan, du er vel ein av FÃ… som har forsvart Varney...

Sesongen under ett så har han vel ikke vært så bra som jeg hadde håpet, men han har vel ikke vært så ræva som mange skal ha det til. Jeg mener at Varney har mye fotball i seg!
Jeg er en av de som har vært på nakken til Varney. Kanskje han er et offer for at Warnock setter han på feil plass, som med så mange andre.... Varney var meget god mot Tottenham, og kom til sin rett sentralt idag!
Lykke til videre, gir ham en sjanse til!!
MOT!  

Kato

Vi snur dette og vinner 2 - 1

MOT!

Så du kampen før oss?
 

rober

Vi snur dette og vinner 2 - 1

MOT!

Så du kampen før oss?

Kjøpte en spåkule på et loppemarked..... ;)


rober

3p. i dag og nye 3p. mot Burnley (så sant ikke midtukeforbannelsen slår til)..............
Med McDormott ved roret er det slutt på midtukeforbannelse  ;D

Den har jeg litt tro på. :)
Vi snudde kampen i dag, og da er alt mulig.

Woody

3p. i dag og nye 3p. mot Burnley (så sant ikke midtukeforbannelsen slår til)..............
Med McDormott ved roret er det slutt på midtukeforbannelse  ;D

Den har jeg litt tro på. :)
Vi snudde kampen i dag, og da er alt mulig.
[/quote
Ã… tenk om han hadde kommet for nokon veker sidan.....
LIFE IS LEEDS

rober

3p. i dag og nye 3p. mot Burnley (så sant ikke midtukeforbannelsen slår til)..............
Med McDormott ved roret er det slutt på midtukeforbannelse  ;D

Den har jeg litt tro på. :)
Vi snudde kampen i dag, og da er alt mulig.
[/quote
Ã… tenk om han hadde kommet for nokon veker sidan.....

Da hadde vi vært i play off-sonen. ;)

baste

Deilig med seier og 3 viktige poeng.

Nu kan vi starte å se fram mot OPPRYKKSESONGEN 2013-14

10 år i elendigheta e nok

Marching on together

Cherry

Ã… herregud, så glad jeg ble når jeg så resultatet :)
Ikke hatt mulighet til å følge kampen idag.Denne seieren betyr vanvittig mye!!!Deilig

Samme her- grisebra!!! Moro!!
Neste sesong.....DA!!!
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TallyHo

Dette skal feires, vi ungår "nowhere league" ! Jesus loves Leeds !!!
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

samadhi

Herlig seier.
Nå kan McDermott bruke resten av sesongen på å prøve ut spillere og system.
Kanskje får vi se Hall, Somma, Habibou, Dawson mot slutten?
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Kenny - Solid for the most part, made a few vital saves late on. 8

 Byram - Class again. Dangerous going forward and rock solid at the back. MOM
 Pearce - Sloppy at times but passionate display, really dug in but overcommitted on a few occasions. 6
 Warnock - Up and down performance for me, did some things well but can't criticise him too much playing at CB, did a job. 6
 Drury - Quiet performance but did his job fairly well. 6

 Norris - He's not a right winger but he did literally nothing. Subbed at HT.
 Austin - Made some great tackles, better this week than in previous weeks. Had about 35 shots though, 0 on target. 6.5
 Green - Similar to Austin, improvement on previous weeks but still makes some irritating mistakes. 6
 Varney - Great performance second half, excellent work rate and scored 2 brilliant headers. 8

 McCormack - Played a massive part in both goals, Varney will get the limelight but McCormack created them brilliantly. 8
 Morison - Either unfit or just a lazy bastard. Made zero runs off the ball and fluffed two golden chances. 5

 SUBS

 Diouf - Changed the game when he came on, we looked a lot more alive when he replaced Norris. 7.5
 Tonge - Not enough time.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Sølvreven

Deilig med seier og 3 viktige poeng.

Nu kan vi starte å se fram mot OPPRYKKSESONGEN 2013-14

10 år i elendigheta e nok

Marching on together
Dette må feires med grusing i Fifa, og litt i glasset. Be prepared, BASTErd  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Andersen

da datt vi bare ned 1 plass etter dagens kamper!  ;D

samadhi


 Byram - Class again. Dangerous going forward and rock solid at the back. MOM

Er redd vår juvel på høyrebacken spiller i Premier Leauge sesongen 2013/14.
marching on together,
derudaf forever...

Kickthemdown


 Byram - Class again. Dangerous going forward and rock solid at the back. MOM

Er redd vår juvel på høyrebacken spiller i Premier Leauge sesongen 2013/14.
Om alle pengene går til styrking av spillerstall så må vi selvsagt selge om det nærmer seg £10 mill..

Om Bahrain stikker av med hele jackpotten alene så kan de brenne.

Gufrias

Jeg vil bare henlede oppmerksomheten på signaturen jeg la inn på profilen min i går. Sånt kan få en innbitt ikke-overtroisk mann til å begynne å undre...
Hekta på Leeds siden 1974

Bites Yer Legs

fyfan, er helt gåen..

Grattis gutter og jenter vi klarte det!!

Grtulerer med dagen , din jækel ;D  BM ga deg bursdagspresang og greier!
KEEP FIGHTING!!

HåvardK

Yeessssssssssssssssssssssssssss!

Varney again. :)

Deilig!!

Heller Varney enn Macca neste sesong for min del!

Nå vinner vi!! :)

Er ikke noe glad i å lete etter syndebukker, men McCormack som skal være vår beste spiller må skjerpe seg...
Forferdelig kamp i dag. Bare to målgivende.
Hvem - foruten deg - er det forresten som sier at "han skal være vår beste spiller"?

sportcarl1

varneys första mål var verkligen en klassnick a la becchio när han var som bäst, men var det warnock som var sååå långsam with weds mål?
 

Leedsfan

Yeessssssssssssssssssssssssssss!

Varney again. :)

Deilig!!

Heller Varney enn Macca neste sesong for min del!

Nå vinner vi!! :)

Er ikke noe glad i å lete etter syndebukker, men McCormack som skal være vår beste spiller må skjerpe seg...
Forferdelig kamp i dag. Bare to målgivende.
Hvem - foruten deg - er det forresten som sier at "han skal være vår beste spiller"?

Godt at du fant noe å spinne på, i hvertfall på en gledens dag som dette. Det er jo flere her på forumet som mener at han er vår beste spiller, er ikke helt sikker på det selv..

Han skjerpet jo seg i denne kampen. Uansett om han har blitt spilt ute av posisjon eller ikke så har Ross hatt en ganske dårlig sesong. Skaden får unnskylde han litt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peder

varneys första mål var verkligen en klassnick a la becchio när han var som bäst, men var det warnock som var sååå långsam with weds mål?
Det var Warnock som ikke klarte å ta ut sin mann ved 0 - 1 målet. Warnock var dårlig idag og får en svak 5'er ifra meg, han er nok kun en venstre back og ikke noe alternativ som sentral forsvarsspiller.
( Norris får en 4'er sammen med Morison)

HåvardK

Godt at du fant noe å spinne på, i hvertfall på en gledens dag som dette. Det er jo flere her på forumet som mener at han er vår beste spiller, er ikke helt sikker på det selv..

n Ser at det blir feil fra min side å poengtere dette når vi endelig har vunnet en viktig kamp - vil understreke at jeg ble UTROLIG glad da jeg fikk vite slutteresultatet (måtte gå til andre omgang). Men det er faktisk du som begynner å snakke om syndebukk etter at han har servert Varney to ganger. Han har kanskje ikke hatt er topp sesong, men hvem kan sies å ha hatt det?

Leedsfan

Godt at du fant noe å spinne på, i hvertfall på en gledens dag som dette. Det er jo flere her på forumet som mener at han er vår beste spiller, er ikke helt sikker på det selv..

n Ser at det blir feil fra min side å poengtere dette når vi endelig har vunnet en viktig kamp - vil understreke at jeg ble UTROLIG glad da jeg fikk vite slutteresultatet (måtte gå til andre omgang). Men det er faktisk du som begynner å snakke om syndebukk etter at han har servert Varney to ganger. Han har kanskje ikke hatt er topp sesong, men hvem kan sies å ha hatt det?

Jeg poengterte at Ross også måtte ta seg sammen, og det skrev jeg FØR han serverte Varney, ikke at det har så mye å si. Poenget mitt var at flere spillere får mye tyn, men når den mange mener er den beste slipper unna så føles det litt urettferdig. Hvis det var logikk så burde man tynet den "sterkeste" og spart den "svakeste".

At Varney redder oss i dag må være utrolig deilig for han og et ekstremt spark i ræva på deler av hylekoret. Rett og slett fantastisk!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.