Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 135114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #240 på: Juli 21, 2012, 12:32:41 »
Kewell var vel back før han slo gjennom som ving.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #241 på: Juli 21, 2012, 13:02:55 »
Gode nyheter at Aidan har signert en ny kontrakt! Det er viktig for Leeds å beholde sine lokale produkter, samtidig som det er essensielt å beholde spissferdighetene i laget, som Whites fart.

Når det gjelder kvaliteten på spilleren, har White et stort forbedringspotensiale. Han er nå kvitt skadene, spilte en hèl sesong og kan forhåpentligvis bli bedre med ballen. Der har han en lang vei å gå, spesielt om NW ser han i en vingrolle også neste år.

Nei, jeg håper White blir å finne på venstreback den 18.august.

Trur vel at Drury er henta inn for å bekle venstre back plassen,White må vel kjempe om ein ving plass?Ok at Aidaer er eit lokalt produkt,men kan han være med å løfte oss fks i PL??meinar at han manglar ein del på det,men flott om eg tek feil ;)
LIFE IS LEEDS

Dennis

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #242 på: Juli 21, 2012, 13:16:56 »
Gode nyheter at Aidan har signert en ny kontrakt! Det er viktig for Leeds å beholde sine lokale produkter, samtidig som det er essensielt å beholde spissferdighetene i laget, som Whites fart.

Når det gjelder kvaliteten på spilleren, har White et stort forbedringspotensiale. Han er nå kvitt skadene, spilte en hèl sesong og kan forhåpentligvis bli bedre med ballen. Der har han en lang vei å gå, spesielt om NW ser han i en vingrolle også neste år.

Nei, jeg håper White blir å finne på venstreback den 18.august.

Trur vel at Drury er henta inn for å bekle venstre back plassen,White må vel kjempe om ein ving plass?Ok at Aidaer er eit lokalt produkt,men kan han være med å løfte oss fks i PL??meinar at han manglar ein del på det,men flott om eg tek feil ;)

Dette har du selvfølgelig helt rett i! :)

Skal han vinges også i år, mener jeg White må trene hardt på ballkontroll og innlegg i år. I likhet med f.eks. Theo Walcott, er til tider farten litt for høy for ferdighetene.

Jeg har derimot liten forståelse for høyreving-plasseringen, ettersom White rett og slett ikke er noen driblefant (gå innover) og ikke er spesielt habil med høyrebeinet (innlegg fra dødlinja). Han bør heller bare løpe opp og ned venstresiden!
Marching on together!

raggen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #243 på: August 08, 2012, 10:16:57 »
hyggelig at white igjen ble tatt ut på landslaget ;D

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=289343
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #244 på: August 20, 2012, 16:02:50 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #245 på: September 26, 2012, 11:48:47 »
Har jeg noengang påpekt Whites manglende teknikk? ::)

Det første målet er jo i rein Sam Byram-stil! :D
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #246 på: September 26, 2012, 11:50:23 »
For en høyrekant!  8)

Høyresiden i går var helt magisk, non stop energy!
KEEP FIGHTING!!

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #247 på: September 26, 2012, 11:59:23 »
For en høyrekant!  8)

Høyresiden i går var helt magisk, non stop energy!

Det er vel ingen av oss her som har trodd at han kom til å passe på høyre kant etter det vi har sett av han der tidligere.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #248 på: September 26, 2012, 12:58:21 »
White gjorde et strålende mål og hjalp Byram godt defansivt. Ellers var det ikke det store offansivt. Han har foreløpig en for dårlig innleggsfot til å være en god kantspiller. Teknikken er heller ikke den beste. En svale gjør ingen sommer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #249 på: September 26, 2012, 13:07:31 »
White gjorde et strålende mål og hjalp Byram godt defansivt. Ellers var det ikke det store offansivt. Han har foreløpig en for dårlig innleggsfot til å være en god kantspiller. Teknikken er heller ikke den beste. En svale gjør ingen sommer.

auren
[/quote

Ikke mye offensivt? Hvilken kamp så du? Han løp jo vettet fra stakkars Oveido, suste innover i banen og holdt åpen en motorvei for Byram å boltre seg på.  Dette var definitivt en kamp der det var "lett" å være god for en med hans kvaliteter, så sånn sett er jeg enig i en svale osv..
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #250 på: September 26, 2012, 14:47:34 »
Hans beste kamp for vårt a-lag noensinne? 

Disiplinert bakover og trofast støtte for Byram på høyresiden, samtidig som han var et evig uromoment fremover. Offensivt var han ingen typisk "høyre kant" slik jeg så det. Opererte like mye sentralt som i bredden offensivt og var veldig synlig gjennom hele kampen.   :)

Forresten synd han ikke fikk sjansen til å utnytte Route 66 situasjonen 2 mot 1 der dommeren unnlot å bruke fordelsparagrafen.  F..... som jeg ble forbanna.  >:(
Jon R.

Dennis

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #251 på: September 26, 2012, 15:01:12 »
Hans beste kamp for vårt a-lag noensinne? 

Disiplinert bakover og trofast støtte for Byram på høyresiden, samtidig som han var et evig uromoment fremover. Offensivt var han ingen typisk "høyre kant" slik jeg så det. Opererte like mye sentralt som i bredden offensivt og var veldig synlig gjennom hele kampen.   :)

Forresten synd han ikke fikk sjansen til å utnytte Route 66 situasjonen 2 mot 1 der dommeren unnlot å bruke fordelsparagrafen.  F..... som jeg ble forbanna.  >:(

Utvilsomt av tv-sendte i det minste!

Helt enig angående fordelen. Virket også på meg som om dommeren oppfattet situasjonen og likevel valgte å blåse. Horribel dømming!

Han snyter forøvrig også Everton for ei straffe, da Anichebe, for å sitere enn venn av meg, blir brukt som bøylehest i 16-meteren. "Heldigvis" er også vi snytt for ei straffe, da dommeren ikke helt vet hva han skal gjøre etter at Diouf felles og velger å dømme for Pienaar ETTER at sistnevnte har begynt å låse ballen i eget felt.

Uansett, herlig av Aidy i går og måtte målet være forløsende både for målfarlighet, teknikk og defensiv posisjonering. ;)
Marching on together!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #252 på: September 26, 2012, 15:07:42 »
Syns White viste frem litt mer enn bare fart igår. Befant seg ofte innover i banen, og åpnet rom for Byram.  Han har ikke tidenes teknikk, men syns han greide seg brukbart på den delen igår.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #253 på: September 26, 2012, 16:45:59 »
Hans beste kamp for vårt a-lag noensinne? 

Disiplinert bakover og trofast støtte for Byram på høyresiden, samtidig som han var et evig uromoment fremover. Offensivt var han ingen typisk "høyre kant" slik jeg så det. Opererte like mye sentralt som i bredden offensivt og var veldig synlig gjennom hele kampen.   :)

Forresten synd han ikke fikk sjansen til å utnytte Route 66 situasjonen 2 mot 1 der dommeren unnlot å bruke fordelsparagrafen.  F..... som jeg ble forbanna.  >:(
utan tvekan, gjorde ett drömmål , var bra både defensivt och offensivt, det han visade upp igår var det som man hoppades av honom  när han debuterade som 16-åring
 

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #254 på: September 27, 2012, 00:18:38 »
Hans beste kamp for vårt a-lag noensinne? 

Disiplinert bakover og trofast støtte for Byram på høyresiden, samtidig som han var et evig uromoment fremover. Offensivt var han ingen typisk "høyre kant" slik jeg så det. Opererte like mye sentralt som i bredden offensivt og var veldig synlig gjennom hele kampen.   :)

Forresten synd han ikke fikk sjansen til å utnytte Route 66 situasjonen 2 mot 1 der dommeren unnlot å bruke fordelsparagrafen.  F..... som jeg ble forbanna.  >:(

Utvilsomt av tv-sendte i det minste!

Helt enig angående fordelen. Virket også på meg som om dommeren oppfattet situasjonen og likevel valgte å blåse. Horribel dømming!

Han snyter forøvrig også Everton for ei straffe, da Anichebe, for å sitere enn venn av meg, blir brukt som bøylehest i 16-meteren. "Heldigvis" er også vi snytt for ei straffe, da dommeren ikke helt vet hva han skal gjøre etter at Diouf felles og velger å dømme for Pienaar ETTER at sistnevnte har begynt å låse ballen i eget felt.

Uansett, herlig av Aidy i går og måtte målet være forløsende både for målfarlighet, teknikk og defensiv posisjonering. ;)

OT, men jeg mener det ikke er straffe. Han setter baken i Pearce for å holde han unna, hadde han derimot lent seg fremover og forsøkt å nå ballen hadde det vært straffe.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #255 på: Desember 11, 2012, 08:36:05 »
Er dette en kar som kommer til å bli kjent som en som ikke ble? Denne lovende karen må snart ta steget. Det er ganske trist at Warnock sier at han mangler offensiv pace, og White er sikkert en av de raskeste i divisjonen, men får allikevel ikke spille fordi han ikke er god nok.

Skjerpings Aidy, er ikke lenge før det er slutt på å bli nevnt i "kåringer" som den under:

Top 10 Championship Prospects
Sitat
John Marquis - Millwall: A proper London lad, gritty, full of desire, great work-rate and can play a bit. Having only played in a handful of games at The Den, he has gone onto to score some vital and impressive goals. He has caught the eye both out on loan and in training, and is a highly rated figure at the south London club; firmly in the picture but on the fringes of the first team, if given a run of games he will give a guaranteed 110%, a vital quality in a striker that will give him the continued backing of a ferociously loyal club.

Wilfried Zaha - Crystal Palace: Personally, I thought Zaha had outgrown Palace a season or so ago, and I know that many PL clubs have had an in depth look at him. Yet he remains an Eagle, and has gone onto make nearly a hundred league appearances at only the age of 19. Skillful, strong and very quick, he possesses great attributes that should see him into the PL very soon. His performances this season have shown that he has improved his all round attacking play and is willing to chip in with more assists and goals..


Lewis Dunk - Brighton: The 2011/12 season was groundbreaking for Lewis; thrown in at the deep due to injuries, he took up the mantle alongside Greer to give a series of solid and eye-catching displays. Making 31 appearances, which at 20 and in Brighton's first season in the Championship represents the high level of trust Gus Poyet had in him. Finishing 10th was a fantastic achievement for the Seagulls, with Dunk firmly a part of that; called up to the England U-21 squad, although yet to earn a cap, demonstrates how highly Stuart Pearce views his talents. Highly thought of in the PL with many clubs sending scouts to watch him last year, another good season and Brighton will be inundated with offers I am sure.

Aidan White - Leeds: At only 20, to be already known for your pace, versatility and reliability can only come through a combination of natural talent and sheer hard-work. He is highly rated at Elland Road, in fact so much so, that they expected him to leave last summer, with Newcastle, Celtic and Lille closely following him. A move didn't materialize, and he committed himself for another three years; already an established ROI U-21 international, we should expect him to be a regular on the international scene over the coming decade. One to watch for sure.

Liam Moore - Leicester: Having only played in 6 senior appearances for the Foxes, to be scouted by clubs such as Arsenal and Man Utd demonstrates the ability this 19 year-old has. He is versatile, strong in the air, possesses great leadership qualities and has represented England at U-17 level on several occasions. He has started this season very well indeed, and has impressed both managers and pundits alike, if he continues in this vain of form, then come the summer, his signature will be prized asset to any PL club.

Matt Phillips - Blackpool: Phillips has demonstrated great movement, finishing ability as well as versatility, suggesting that he is a good team player aside from his personal qualities. He impressed me greatly last season, scoring 18 goals for both 'Pool and Sheff Utd, when on loan there. His dream move to PL nearly happened last summer when a £5m bid was rejected from Southampton, inferring how highly rated he is across the top two leagues in the country. A full-international for Scotland already, he is another who I feel is a tremendous prospect.


Jordan Rhodes - Blackburn: His transfer for £8m raised a few eyebrows but in the long-term I feel this will be prove to be great business. This lad knows where the goal is, scoring 73 goals in just over 3 seasons at Huddersfield, including 36 in the league last year. Winning League One 'Player of The Year' Award will give him great confidence to propel Blackburn back into the PL at the first time of asking. He is pacy, intelligent and knows how to score, and will prove to be a success at PL level I am sure once they come calling. He has been scoring on a regular basis for Blackburn this season and seems to be continuing his meteoric rise.

Will Hughes - Derby: At only 17, this lad has played for both Derby and is in England's U-17 set-up, tipped as world class by the clubs staff, he has already attracted interest from both Manchester PL clubs. Winning 'Scholar of the Year Award' at Derby will have given him great confidence in his ability, as well as Nigel Clough commending his performances, stating how comfortable and reliable in possession he is. He scored his first goal for the club against Watford and has not looked back since, I feel this is a player who could cause a real stir over coming months/years. I hope he stays at Derby for a couple more seasons and really capitalizes on the great set-up they have going on there.

Thomas Ince - Blackpool: Incey has been creating a real of storm for the Seasiders this season, and last, with a series of strong and consistent performances. He is skillful, quick, creative and technically very sound and at only 20, boasts an impressive array of qualities. He has played at Wembley in a Play-Off final, represented England at both U-17 and U-19 level and has great guidance in his father, Paul Ince a former England skipper. Over the coming season, if he continues in the manner he has begun it, he is on the radar of a lot of PL clubs but at the moment he is continuing to put in valuable performances for the tangerines and chipping in with important goals too.

Nathan Redmond - Birmingham: I have been following this guy for a while now, and at St Andrews they know what a talent they have. He is quick, electric, dynamic and has great crossing ability for a man of only 18 years. Used sparingly to ensure he is always in peak condition, he has impressed a host of different personnel, with his ability and desire to consistently run at, and beat, defenders. He has been compared to Aaron Lennon and Ashley Young, and already has over 30 caps for England at various youth levels. In the coming years, Redmond will prove to be a huge success and earn a move up to the PL to further establish himself as one of England's brightest prospects.
http://www.ftbpro.com/posts/kristian.teller/87094/top-10-championship-prospects?ref=fb_post&team=Leeds%20United
« Siste redigering: Desember 11, 2012, 08:53:43 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #256 på: Desember 11, 2012, 08:39:10 »
White bør spille fast på venstreback. punktum!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ragnar

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #257 på: Desember 11, 2012, 09:21:10 »
Han bør ihvertfall spille på venstresiden. Kanskje best som ving?
*In El Loco we trust!*

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #258 på: Desember 11, 2012, 09:26:44 »
Han bør ihvertfall spille på venstresiden. Kanskje best som ving?

Hadde han bare hatt litt selvtillit og fosset fremover, men han nøler jo alltid. Dessuten så har han vel en ganske dårlig innleggsfot..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #259 på: Desember 11, 2012, 09:27:35 »
Han bør erstatte Peltier på venstrebacken. Peltier er ikke god nok for en plass på laget akkurat nå.
Jeg tror at White vil vokse som spiller bare han får spille fast i en posisjon som passer han, som venstreback eller venstreving.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #260 på: Desember 11, 2012, 09:32:57 »
Drømmen hadde jo vært at han hadde fått muligheten til å bli en moteriktig venstreback. Fart i beina, trygg bakover og med gode offensive bidrag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #261 på: Desember 11, 2012, 09:36:05 »
Drømmen hadde jo vært at han hadde fått muligheten til å bli en moteriktig venstreback. Fart i beina, trygg bakover og med gode offensive bidrag..


...han har fart i beina...mangler stort sett alt annet. Svak med ball, plasserings-vimsete og dårlig spilleforståelse i tillegg.  Han bør blomstre i denne divisjonen - da jeg tror at PL er litt for
"svææært" for godeste Aidan...
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #262 på: Desember 11, 2012, 10:01:40 »
Drømmen hadde jo vært at han hadde fått muligheten til å bli en moteriktig venstreback. Fart i beina, trygg bakover og med gode offensive bidrag..


...han har fart i beina...mangler stort sett alt annet. Svak med ball, plasserings-vimsete og dårlig spilleforståelse i tillegg.  Han bør blomstre i denne divisjonen - da jeg tror at PL er litt for
"svææært" for godeste Aidan...

En svært begrenset back med fart, er det alt vi kan håpe på?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #263 på: Desember 11, 2012, 10:07:37 »
Drømmen hadde jo vært at han hadde fått muligheten til å bli en moteriktig venstreback. Fart i beina, trygg bakover og med gode offensive bidrag..


...han har fart i beina...mangler stort sett alt annet. Svak med ball, plasserings-vimsete og dårlig spilleforståelse i tillegg.  Han bør blomstre i denne divisjonen - da jeg tror at PL er litt for
"svææært" for godeste Aidan...

En svært begrenset back med fart, er det alt vi kan håpe på?

Og det er jo bedre enn Peltier som er en svært begrenset back uten fart.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #264 på: Desember 11, 2012, 10:21:32 »
Drømmen hadde jo vært at han hadde fått muligheten til å bli en moteriktig venstreback. Fart i beina, trygg bakover og med gode offensive bidrag..


...han har fart i beina...mangler stort sett alt annet. Svak med ball, plasserings-vimsete og dårlig spilleforståelse i tillegg.  Han bør blomstre i denne divisjonen - da jeg tror at PL er litt for
"svææært" for godeste Aidan...

En svært begrenset back med fart, er det alt vi kan håpe på?

Og det er jo bedre enn Peltier som er en svært begrenset back uten fart.

Et annen ting, hvorfor har ikke Pelts fart. Han er "liten", atletisk og mørk..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #265 på: Desember 11, 2012, 10:25:25 »
Han bør ihvertfall spille på venstresiden. Kanskje best som ving?

Hadde han bare hatt litt selvtillit og fosset fremover, men han nøler jo alltid. Dessuten så har han vel en ganske dårlig innleggsfot..

selvtilliten vokser vel knapt ved å spille høyreving i ny og ne. :P

warnock er det verste som har skjedd white
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Annesj

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #266 på: Desember 11, 2012, 10:42:32 »
Vi trenger definitivt en solid å hurtig venstreback i mine øyne. Desverre tror jeg neppe det skjer. Tror ikke NW fokuserer på dette området. Men håper...
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #267 på: Desember 11, 2012, 11:20:59 »
Drømmen hadde jo vært at han hadde fått muligheten til å bli en moteriktig venstreback. Fart i beina, trygg bakover og med gode offensive bidrag..


...han har fart i beina...mangler stort sett alt annet. Svak med ball, plasserings-vimsete og dårlig spilleforståelse i tillegg.  Han bør blomstre i denne divisjonen - da jeg tror at PL er litt for
"svææært" for godeste Aidan...

En svært begrenset back med fart, er det alt vi kan håpe på?

Og det er jo bedre enn Peltier som er en svært begrenset back uten fart.

Et annen ting, hvorfor har ikke Pelts fart. Han er "liten", atletisk og mørk..
sikkert noe av samme grunn som at ikke alle mørkhudede er helt fantastiske perkusjonister  ;)
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #268 på: Desember 11, 2012, 12:51:35 »
tycker han har fått dåligt med chanser på sistone, låt peltier  få vila och ge white chansen
 

B_Ød

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #269 på: Desember 11, 2012, 12:59:56 »
tycker han har fått dåligt med chanser på sistone, låt peltier  få vila och ge white chansen
alldeles enig i det.
Ups & Ups!!