Skrevet av Emne: EX-SPILLER: El Hadji Diouf  (Lest 150134 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #360 på: November 01, 2012, 14:03:01 »
Stort sett det siste som blir sagt av spillere som har stort hjerte for klubben, men ennå større lommebok!
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #361 på: November 01, 2012, 14:29:00 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc El Hadj Diouf is hoping a deal can still be done to keep him at ER despite rejecting club's improved offer to extend his contract.


Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc Diouf has told his agent Wilie McKay that "he is desperate to stay" & "wants the fans to know that he is not being unreasonable".


Løpet er nok ikke kjørt enda, men dette her MÃ… ordnes, noe annet er en skandale!

"Desperate to stay" my ass. I så fall er det bare å signere den stiplede linjen. Kontrakt eller ikke kontrakt handlet jo ikke om penger for Diouf sin del, ref N.Warnock tidligere i høst. Penger hadde jo Diouf mer enn nok av.  ::)


Klart han skal ha betalt for det han tilfører klubben og laget. Hvis man tar hensyn til prestasjoner så burde han være blant de best betalte i klubben.

Gi Diouf det han fortjener mener jeg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #362 på: November 01, 2012, 14:48:23 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc El Hadj Diouf is hoping a deal can still be done to keep him at ER despite rejecting club's improved offer to extend his contract.


Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc Diouf has told his agent Wilie McKay that "he is desperate to stay" & "wants the fans to know that he is not being unreasonable".


Løpet er nok ikke kjørt enda, men dette her MÃ… ordnes, noe annet er en skandale!

"Desperate to stay" my ass. I så fall er det bare å signere den stiplede linjen. Kontrakt eller ikke kontrakt handlet jo ikke om penger for Diouf sin del, ref N.Warnock tidligere i høst. Penger hadde jo Diouf mer enn nok av.  ::)

Det med pengene var det vel Warnock som sa, ikke Diouf...
Klart at han forventer en lønn på linje med de best betalte i klubben dersom han binder seg for noen år framover. At han kan gå en halv sesong på "luselønn" er nok greit, men ikke resten av karrieren, når han kan får mangedobbelt i en annen klubb.
The future's so White I've got to wear shades 8)

nord

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #363 på: November 01, 2012, 17:17:17 »
Han må få det han er værd, i forhold til hvad vi har råd til at betale og i forhold hvad andre spillere af samme kvalitet får. Hvis ikke, han kan få dette, så ønsker man ikke at forlænge med Diouf! Så enkelt er det  Øyerulling
 

pedro

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #364 på: November 01, 2012, 18:35:38 »
Ein artikkel på Newsnow hevde at GHF Capital garanterer midler til og sikre kjøp av Diouf i Januar og flere spillere utover det 8)
Leedsomaniac



ollan

Ollan

Torpe-do

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #368 på: November 01, 2012, 21:32:01 »
Jeg mener det kommer et godt poeng frem i øverste kommentar (da jeg leste artikkelen, selvsagt) i artikkelen. Hvor bra er det egentlig at Warnock får "ødsle" med penger? Det er vel grunn for diskusjon rundt om han kommer til å forsvinne i mai - uavhengig av opprykk eller ei. Slik jeg ser det vil han fortsette ved et opprykk, men hva vet vel jeg? Men det er vel ganske sikkert at han forsvinner dersom opprykket ikke blir sikret?

Poenget er - i kjølvannet av dette frykter jeg at han bruker for mye penger på spillere som ikke nødvendigvis er spillere for fremtiden. Dersom worst case scenario skulle inntreffe (at Warnock bruker masse masse masse penger på tullinger og gæmlinger og ikke klarer å rykke opp) vil det ikke bli potensielt svært vanskelig å overta dette laget for en ny manager? Dette mener jeg er verdt å diskutere. Selv har jeg troen på at Warnock vil, med riktig økonomisk støtte, handle mye riktig i januar og at det vil få oss kraftig med i opprykkstriden. Grunnen til at jeg har sterk tro på Warnock i neste overgangsvindu er at Takeoveren har drøyet lenge, og som en positiv faktor for dette har han - dersom han har brukt tiden sin godt - hatt god tid til å finne ut hva vi trenger, og hvor vi kan finne dem.

Så får vi bare håpe at vi fortsatt er i nærheten når januar er over...

Ã… få signert Diouf kan i alle fall tilsynelatende virke som en svært viktig signering!

Leedsfan

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #369 på: November 01, 2012, 21:59:52 »
Det viktigste er å rykke opp. Får Warnock det til så skal vi være evig takknemlig.. Hvem han henter inn er nesten irrelevant bare vi rykker opp..

Når det er sagt så tror jeg at Warnock er på leting etter "glasur" og da tror jeg mange av oss kan like de som signerer. Warnock er en lagbygger..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #370 på: November 01, 2012, 23:14:40 »
Tror absolutt glasuren mangler, for med en 3-4 spillere av toppkaliber så kan dette bli spennende fremover.

Sendt fra min gamle utdaterte pc. ;)

Lucas the Kop Cat

Sv: Re: Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #371 på: November 02, 2012, 08:13:48 »

Sendt fra min gamle utdaterte pc. ;)

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

Hi hi!

Lucas the Kop Cat

Sv: Re: Sv: Re: Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #372 på: November 02, 2012, 08:15:09 »

Sendt fra min gamle utdaterte pc. ;)
Hi hi!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2


Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

lojosang

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #373 på: November 02, 2012, 10:23:27 »
Glasur er den minst interessante delen av ei kake og blir svært ofte bare skrapt av. Glasurens misjon er pynt. Håper Warnock viser seg bedre på overgangsmarkedet i januar enn han er på metaforer.  ;D
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Re: Sv: Re: Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #374 på: November 02, 2012, 15:44:56 »

Sendt fra min gamle utdaterte pc. ;)
Hi hi!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

Ganske sent, ja.
Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsgutt

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #375 på: November 02, 2012, 19:43:55 »
Håper han blir.

Noen som vet hvem som tjener mest i klubben av spillerne, og hvor mye tjener den spilleren ?

hvor mye ligger på gjennomsnittet ?

Leedsfan

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #376 på: November 07, 2012, 15:12:30 »
En sjansen større for at Diouf reiser i januar hvis vi blir mer hektet av opprykket?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #377 på: November 07, 2012, 15:14:57 »
En sjansen større for at Diouf reiser i januar hvis vi blir mer hektet av opprykket?
Ja. Det tror jeg definitivt.

Leedsfan

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #378 på: November 07, 2012, 15:19:02 »
En sjansen større for at Diouf reiser i januar hvis vi blir mer hektet av opprykket?
Ja. Det tror jeg definitivt.

Jeg tror også det. Sikkert flere som tilbyr mer penger og kanskje større sportslige utfordringer enn oss. Hadde vi kjempet i toppen og fansen hadde vært i ekstase i hver eneste kamp så hadde vi hatt en større sjanse til å beholde han. Dette blir en viktig måned, vi må begynne å vinne igjen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #379 på: November 07, 2012, 15:21:27 »
Kom ikke mannen fra Doncaster? Tror ikke det blir noe problem.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #380 på: November 07, 2012, 15:23:39 »
Kom ikke mannen fra Doncaster? Tror ikke det blir noe problem.

Selv om han spilte bra så fikk han nok ikke den samme PR'en i en liten klubb som rykket ned!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #381 på: November 07, 2012, 15:26:43 »
Kom ikke mannen fra Doncaster? Tror ikke det blir noe problem.

Selv om han spilte bra så fikk han nok ikke den samme PR'en i en liten klubb som rykket ned!
Kan jo være at han rykker ned med en litt større klubb nå da ;)

Ellers har han vel såpass til navn at han nok blir fulgt av klubber uavhengig av hvor han måtte tjene til livets opphold skulle jeg mene.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #382 på: November 21, 2012, 19:36:15 »
Hva skjer med Diouf nå? Vil tro at vi ikke er like desperate på at han skal signere siden vi har litt mer Capital å rutte med.

Jeg er blitt litt ambivalent til Diouf i de siste kampene, han er jo like "dårlig" som resten!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #383 på: November 21, 2012, 19:50:10 »
Blir ikke lei meg når diouf forsvinner.
få inn hurtige spillere istedet!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #384 på: November 22, 2012, 09:22:22 »
nesten rart at jeg skriver dette om "grisen", men jeg tror vi trenger El i laget vårt. Rett nok er ikke farten der, men at mannen innhar mer fotball-forståelse enn resten av gutta kombinert, er jeg ikke i tvil om. Jeg mener bestemt han evner, bedre enn noen andre i laget pt, å åpne motstanders forsvar..men trenger mer intelligente bevegelser rundt seg enn det han pr dag har.
Joda, det har "stoppet opp" for ham den siste tiden, bokstavelig talt, men det mener jeg, i stor grad, skyldes mangel på initiativ fra medspillere. Smarte lån av smarte spillere på smarte plasser nå, så vil vi få betydlig mer glede av El fremover.

Min teori, som jeg har, og den står jeg for, og den er min (fritt etter Monty Python)  ;)

Ellers syns jeg han har klart seg rett så bra disiplinært..er jo ikke han som har kukket det til for laget med hårreisende inngripener som igjen fører brikker ut i suspensjoner.
Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #385 på: November 22, 2012, 10:21:38 »
nesten rart at jeg skriver dette om "grisen", men jeg tror vi trenger El i laget vårt. Rett nok er ikke farten der, men at mannen innhar mer fotball-forståelse enn resten av gutta kombinert, er jeg ikke i tvil om. Jeg mener bestemt han evner, bedre enn noen andre i laget pt, å åpne motstanders forsvar..men trenger mer intelligente bevegelser rundt seg enn det han pr dag har.
Joda, det har "stoppet opp" for ham den siste tiden, bokstavelig talt, men det mener jeg, i stor grad, skyldes mangel på initiativ fra medspillere. Smarte lån av smarte spillere på smarte plasser nå, så vil vi få betydlig mer glede av El fremover.

Min teori, som jeg har, og den står jeg for, og den er min (fritt etter Monty Python)  ;)

Ellers syns jeg han har klart seg rett så bra disiplinært..er jo ikke han som har kukket det til for laget med hårreisende inngripener som igjen fører brikker ut i suspensjoner.
Helt enig med deg Ød!!! Eller Cardigan Arms om du vil? ;)

Diouf er en spiller med kvaliteter store deler av laget vårt ikke innehar.

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #386 på: November 27, 2012, 08:43:06 »
The future's so White I've got to wear shades 8)

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #387 på: November 27, 2012, 08:51:53 »
Blir ikke lei meg når diouf forsvinner.
få inn hurtige spillere istedet!
Sånne som Aidan White og Luke Varney da eller?  ;)

Jon R

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #388 på: November 27, 2012, 18:08:54 »
Kan se ut som om det går mot ny kontrakt for EHD:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2238894/El-Hadji-Diouf-sign-new-Leeds-deal.html

Bra! Med bedre bevegelse rundt Diouf vil vi få mer ut av han. Diouf ser veldig treg og inneffktiv ut med ballen i bena når det ikke kommer folk på løp rundt han. Thomas og Diouf vil feks kunne utfylle hverandre godt.  :)
Jon R.

Karl Hot Shot

Sv: SPILLER: El Hadji Diouf
« Svar #389 på: November 27, 2012, 18:52:09 »

Bra! Med bedre bevegelse rundt Diouf vil vi få mer ut av han. Diouf ser veldig treg og inneffktiv ut med ballen i bena når det ikke kommer folk på løp rundt han. Thomas og Diouf vil feks kunne utfylle hverandre godt.  :)

El Hadji Diouf er og forblir en usympatisk fyr. Med McCormack på plass bør det ikke være rom for EHD i førsteelleveren.