Skrevet av Emne: Brann - Leeds  (Lest 91803 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #120 på: Juli 19, 2010, 12:54:21 »
Mandag kveld, på Brann Stadion, jeg kommer med far, søster, bror og kompis. Betyr det at alle MÃ… være Internasjonal Member i Leeds United for å kjøpe billeter? eller det nok med at kun jeg er?

Beskjeden er at hver enkelt må være medlem.

Må forøvrig ikke forveksles med LUSCOS-medlemskap.

SA
Hvor i "Ticketbutikken" ligger disse bilettene Svend? Finner de ikke jeg :(



Jeg har ikke funnet de selv, og sendt en mail om dette med spørsmål om link. De skulle etter planen vært tilgjengelig fra 11.30 idag.

SA

auren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #121 på: Juli 19, 2010, 13:15:22 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Brann - Leeds
« Svar #122 på: Juli 19, 2010, 13:19:21 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren

Utvilsomt rassisme av verste sort!  ::)
- Leif Olav

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #123 på: Juli 19, 2010, 13:24:12 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren

Riktignok er totalprisen £35, men jeg ser utvilsomt poenget ditt.

Jeg mistenker også at Leeds har bommet eller blitt misledet kraftig på vurderingen av hvor mange som faktisk kommer til å være i Bergensområdet på mandag kveld (ikke bare av sine Int Members, men fans i det hele tatt), og hvor enkelt det skal være å reise fra Oslo, f.eks.

SA

JohnTiger

Sv: Brann - Leeds
« Svar #124 på: Juli 19, 2010, 13:48:01 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren

Det som er bra er at det er frivillig å delta  :D så man må ikke betale noe som helst om man ikke vil.
På samme måte som jeg slapp å betale konsertbilletten til AC/DC tidligere i sommer, selv om jeg hadde lyst til å se de. ;)
Marching on together!

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #125 på: Juli 19, 2010, 15:41:11 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren

Helt enig. Selv er jeg member. Men drar til Bergen med far og to søsken, og en kompis, det blir uaktuelt for de og betele slike summer.

Leeds kommer til Bergen, og det er bra. Mange ønsker og treffe heltene i Leeds, men dette klarer ingen arrengerere uten at det skal koste oss flere hunder kroner, eller uten aldersgrense (Ser den altså, at baren måtte ta 20 års grense).

Leeds burde vært villige til og ha ein trening dagen etter kamp feks, slik ALLE kunne møtt på spillerene/trener og andre i klubben, uten kostnader.
Rogaland Whites

ragnar

Sv: Brann - Leeds
« Svar #126 på: Juli 19, 2010, 15:51:42 »
Her tenkes det penger.  8)

Men skal Leeds bare spille kamp i bergen og thats it? Ingen trening før eller etter?
*In El Loco we trust!*

Lord-Meta

Sv: Brann - Leeds
« Svar #127 på: Juli 19, 2010, 16:30:50 »
Hmm når jeg prøver å bestille biletter via brann.no kommer det opp noe innloggnings greier. og når jeg prøver å opprette en bruker skjer det ingenting. Hvordan bestilte dere andre?

always Leeds

Sv: Brann - Leeds
« Svar #128 på: Juli 19, 2010, 17:03:16 »
Hmm når jeg prøver å bestille biletter via brann.no kommer det opp noe innloggnings greier. og når jeg prøver å opprette en bruker skjer det ingenting. Hvordan bestilte dere andre?

opplevde det samme og ringte bort, der var de hyggelige og skrev ut to billetter som blir lagt i en konvolutt med navn på og så kunne vi hente de i luka på kampdagen

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #129 på: Juli 19, 2010, 17:17:53 »
Mandag kveld, på Brann Stadion, jeg kommer med far, søster, bror og kompis. Betyr det at alle MÃ… være Internasjonal Member i Leeds United for å kjøpe billeter? eller det nok med at kun jeg er?

Beskjeden er at hver enkelt må være medlem.

Må forøvrig ikke forveksles med LUSCOS-medlemskap.

SA
Hvor i "Ticketbutikken" ligger disse bilettene Svend? Finner de ikke jeg :(



Ny beskjed nå, om at det ikke blir lagt ut på billettsidene, men må bestilles via faks eller telefon (se nummer på artikkelen) med Membership-nummer og betalingsdetaljer.

Skal oppdatere dette i artikkelen også, men rekker det ikke før senere i kveld.

Hva gjelder treninger så ser det ut til at det blir en åpen trening på mandagen, mens tirsdagens trening blir lukket. Ikke sikkert, men det er mulig.

Leeds flyr hjem tidlig onsdag morgen, og jeg sliter med å se hvordan denne nattklubben i Bergen kan reklamere med at "alle spillerne kommer", når kampen er ferdig kl 21, det skal restitueres, spises, etc i tiden etter. Det er mulig de har en meget kreativ løsning, men jeg er skeptisk.

SA

Lord-Meta

Sv: Brann - Leeds
« Svar #130 på: Juli 19, 2010, 17:32:48 »
Hmm når jeg prøver å bestille biletter via brann.no kommer det opp noe innloggnings greier. og når jeg prøver å opprette en bruker skjer det ingenting. Hvordan bestilte dere andre?

opplevde det samme og ringte bort, der var de hyggelige og skrev ut to billetter som blir lagt i en konvolutt med navn på og så kunne vi hente de i luka på kampdagen

 
Jeg prøvde å registrere meg med flere internett browsere og med IE så klarte jeg det, så nå kan jeg kjøpe biletter :D godt

Kalle

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #131 på: Juli 19, 2010, 17:33:24 »
Ser at artikkelen ang Feliz er fjernet fra forsiden. Etter det Svend Anders skriver, virker det som om dette er useriøst. Men de må vel ha vært i kontakt med Luscos, så lenge det kommer som en nyhet på forsiden, eller ?

Trulsaren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #132 på: Juli 19, 2010, 17:35:12 »
Sitter du på info når denne treningen går? Regner med den er på Nymark (ved Stadion)..?

Er det noen som er members, men som ikke kan/skal, som kunne tenke seg å fikse en slik billett til meg? Blir for dumt å ligge ut så mye kun for å bruke membershipet mitt denne dagen...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #133 på: Juli 19, 2010, 17:38:43 »
Mandag kveld, på Brann Stadion, jeg kommer med far, søster, bror og kompis. Betyr det at alle MÃ… være Internasjonal Member i Leeds United for å kjøpe billeter? eller det nok med at kun jeg er?

Beskjeden er at hver enkelt må være medlem.

Må forøvrig ikke forveksles med LUSCOS-medlemskap.

SA
Hvor i "Ticketbutikken" ligger disse bilettene Svend? Finner de ikke jeg :(



Ny beskjed nå, om at det ikke blir lagt ut på billettsidene, men må bestilles via faks eller telefon (se nummer på artikkelen) med Membership-nummer og betalingsdetaljer.

Skal oppdatere dette i artikkelen også, men rekker det ikke før senere i kveld.

Hva gjelder treninger så ser det ut til at det blir en åpen trening på mandagen, mens tirsdagens trening blir lukket. Ikke sikkert, men det er mulig.

Leeds flyr hjem tidlig onsdag morgen, og jeg sliter med å se hvordan denne nattklubben i Bergen kan reklamere med at "alle spillerne kommer", når kampen er ferdig kl 21, det skal restitueres, spises, etc i tiden etter. Det er mulig de har en meget kreativ løsning, men jeg er skeptisk.

SA

Ã…pen trening på mandag... Håper de som finner ut av noe poster det så fort som mulig, vi vuderer da en tur bort på mandagen.
Rogaland Whites

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #134 på: Juli 19, 2010, 18:04:23 »
Ser at artikkelen ang Feliz er fjernet fra forsiden. Etter det Svend Anders skriver, virker det som om dette er useriøst. Men de må vel ha vært i kontakt med Luscos, så lenge det kommer som en nyhet på forsiden, eller ?

Jeg har ingen tidligere kjennskap til dette stedet, så hvor seriøse de er skal jeg ikke si noe om. Men vi kan ikke stå inne for det de annonserer for her, og med egne arrangementer under utarbeidelse har vi fokus på de.

Saken som lå ute (ren kopi av deres "pressemelding") ble lagt ut av Ole-Morten som ikke har vært orientert om status på Bergen, men ble fjernet så snart vi ble oppmerksomme på dette. De har forøvrig ikke vært i kontakt med LUSCOS på annen måte enn at de har ringt Ole-Morten og spurt om han kunne formidle denne informasjonen.

SA

Tom S

Sv: Brann - Leeds
« Svar #135 på: Juli 19, 2010, 18:48:56 »
Håper de som har tid til å oververe Leeds On The Road også husker på å stille de kritiske spørsmålene vedrørende økonomi, transferpolitikk og sportslige ambisjoner.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #136 på: Juli 19, 2010, 19:26:19 »
Håper de som har tid til å oververe Leeds On The Road

...men Tom da, du er jo bare en fergetur unna jo :o   :o  :o

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

torivar

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #137 på: Juli 19, 2010, 19:32:48 »
Ser du DHY omtaler noen som bukken/geitebukken i annen tråd her. Kommer du på Leeds on the Road? Bates kommer kanskje ikke, men Shaun Harvey kan nok helt sikkert svare på noen av dine utsuging av penger påstander og Bates-holdninger. Hadde vært interessant å se hva du får til svar.

Tom S

Sv: Brann - Leeds
« Svar #138 på: Juli 19, 2010, 20:36:13 »
Håper de som har tid til å oververe Leeds On The Road

...men Tom da, du er jo bare en fergetur unna jo :o   :o  :o



Er i Oslo på mandagen pga at Lyn skulle spille mot Leeds på Bislett, vart visst litt endringer i programmet ::)
Men, kommer med første fly fra Tigerstaden tysdag morgen  :D

Hadde eg hatt tid hadde eg seff stilt på Leeds On The Road  8)
COME ON LEEDS !!

supergrim

Sv: Brann - Leeds
« Svar #139 på: Juli 19, 2010, 20:48:08 »
si meg, kan jeg kjøpe årets leeds drakter (borte og hjemme) i bergen kampdagen?

Ihag

Sv: Brann - Leeds
« Svar #140 på: Juli 19, 2010, 21:03:49 »
Ser du DHY omtaler noen som bukken/geitebukken i annen tråd her. Kommer du på Leeds on the Road? Bates kommer kanskje ikke, men Shaun Harvey kan nok helt sikkert svare på noen av dine utsuging av penger påstander og Bates-holdninger. Hadde vært interessant å se hva du får til svar.

Ihag

Sv: Brann - Leeds
« Svar #141 på: Juli 19, 2010, 21:08:55 »
DHY kan neppe kommunisere på engelsk, så da får "the goat" gå i fred !

Jon R

Sv: Brann - Leeds
« Svar #142 på: Juli 19, 2010, 21:56:34 »
DHY kan neppe kommunisere på engelsk, så da får "the goat" gå i fred !

Ta ballen, ikke mannen, Ihag! På et Leedsforum må det lov å være Leeds kritisk, og DHY sine spørsmål er igrunnen ganske på linje med den ryddige TENFORKEN kampanjen, som Bates fortsatt ikke har svart på ( annet enn svada om kaniner, umalte gjerder og dametoaletter). Som du sikkert har fått med deg går Bates slett ikke av veien for å begå offentlig karakterdrap på folk han ikke liker, så en viss takhøyde for sarkastiske og ironiske karakterstikker om mannen mener jeg vi bør ha på et forum som dette.
Jon R.

Geir Magne

Sv: Brann - Leeds
« Svar #143 på: Juli 19, 2010, 22:01:40 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren
LotR er et eksklusivt arrangement for supportere som er medlemmer i regionale Members Club'er eller internasjonale MC'er. Tror alle synes det er fair i forhold til frammøterett ved de lokale arrangementene i England, og det må nesten være slik internasjonalt også.Tror ikke det ble gjort unntak på Malta i juni. Men dette kan kanskje diskuteres på prinsipielt grunnlag. Noen som kan ta det opp på møtet? At IMC-medlemmer kan kjøpe flere billetter til familie og andre fans ved internasjonale Leeds on the Road-events?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

lojosang

Sv: Brann - Leeds
« Svar #144 på: Juli 20, 2010, 02:57:28 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren
LotR er et eksklusivt arrangement for supportere som er medlemmer i regionale Members Club'er eller internasjonale MC'er. Tror alle synes det er fair i forhold til frammøterett ved de lokale arrangementene i England, og det må nesten være slik internasjonalt også.Tror ikke det ble gjort unntak på Malta i juni. Men dette kan kanskje diskuteres på prinsipielt grunnlag. Noen som kan ta det opp på møtet? At IMC-medlemmer kan kjøpe flere billetter til familie og andre fans ved internasjonale Leeds on the Road-events?

Tull og tøys! LotR er det forrige århundrets mest underholdende bok!  ;D
Og nå sport.
- Leif Olav

Leeds73

Sv: Brann - Leeds
« Svar #145 på: Juli 20, 2010, 11:51:01 »
E det noen plass folk har tenkt å samle seg før kampen ?  ???
Leeds på vei til toppen igjen :)

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #146 på: Juli 20, 2010, 11:55:53 »
Fotballpubben seff!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Sv: Brann - Leeds
« Svar #147 på: Juli 20, 2010, 12:39:47 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren
LotR er et eksklusivt arrangement for supportere som er medlemmer i regionale Members Club'er eller internasjonale MC'er. Tror alle synes det er fair i forhold til frammøterett ved de lokale arrangementene i England, og det må nesten være slik internasjonalt også.Tror ikke det ble gjort unntak på Malta i juni. Men dette kan kanskje diskuteres på prinsipielt grunnlag. Noen som kan ta det opp på møtet? At IMC-medlemmer kan kjøpe flere billetter til familie og andre fans ved internasjonale Leeds on the Road-events?

Her må noen i klubben ha misforstått! Alle betalende LUSCOS medlemmer er som "Regional Members" å regne, ettersom LUSCOS ifjor ble et offisielt RMC under Leeds United. Som RMC skulle vi (igjen) komme inn i varmen og bli en del av klubbens indre liv. Det er derfor helt urimelig at man må være International member for å være med på et slik event i Norge. Burde være en helt kurant sak for Rune Roalsvik eller Tor Dalen å ta dette direkte med Shaun Harvey, med tanke på å sikre at alle med gyldig LUSCOS medlemskap får kjøpt billett til arrangementet uten å avkreves International membership i tillegg.
« Siste redigering: Juli 20, 2010, 12:54:37 av Jon R »
Jon R.

Geir Magne

Sv: Brann - Leeds
« Svar #148 på: Juli 20, 2010, 13:04:08 »
Enig med deg, Jon. Slik bør det være.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #149 på: Juli 20, 2010, 13:16:38 »
For oss som sjelden drar over til Leeds, og som dermed ikke har skaffet oss Leeds United Members Club, må altså ut med 45 pund for å oppleve Leeds on the road dagen før kampen? Diskriminerende og latterlig. Rett og slett.

auren
LotR er et eksklusivt arrangement for supportere som er medlemmer i regionale Members Club'er eller internasjonale MC'er. Tror alle synes det er fair i forhold til frammøterett ved de lokale arrangementene i England, og det må nesten være slik internasjonalt også.Tror ikke det ble gjort unntak på Malta i juni. Men dette kan kanskje diskuteres på prinsipielt grunnlag. Noen som kan ta det opp på møtet? At IMC-medlemmer kan kjøpe flere billetter til familie og andre fans ved internasjonale Leeds on the Road-events?

Her må noen i klubben ha misforstått! Alle betalende LUSCOS medlemmer er som "Regional Members" å regne, ettersom LUSCOS ifjor ble et offisielt RMC under Leeds United. Som RMC skulle vi (igjen) komme inn i varmen og bli en del av klubbens indre liv. Det er derfor helt urimelig at man må være International member for å være med på et slik event i Norge. Burde være en helt kurant sak for Rune Roalsvik eller Tor Dalen å ta dette direkte med Shaun Harvey, med tanke på å sikre at alle med gyldig LUSCOS medlemskap får kjøpt billett til arrangementet uten å avkreves International membership i tillegg.

Har noen en link eller referanse til denne definisjonen av membership? Jeg har bare sett at Leeds operer med at de som ønsker billett må være International Member, ikke at man bare må være medlem av den lokale branchen (i dette tilfellet LUSCOS).

De fleste andre steder er det vel slik at alle medlemmer i branchen er Members - og Leeds må i så fall kunne tilpasse noe når de kommer til unntaket LUSCOS. Enn så lenge er det et individuelt valg å være LUSCOS-medlem, men IKKE LUFC-Member.

Forstår at folk ber styret ta grep, men det er dessverre ferie for de fleste - Rune er i Sør-Afrika i ennå noen uker og Tor vel på vei til New York, mm.

SA