Skrevet av Emne: Cresswell drar!  (Lest 9391 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

baste

Re: Cresswell drar!
« Svar #30 på: Juli 30, 2007, 21:08:52 »
£ 300 000 i god gammel Leeds tradisjon..Men Cresswell blir vel skadet uansett..Skadehistorikken, lengden på kontrakten  samt at han tjener for mye er vel lagt til grunn for prisen? Mon tru om vi har spillerer igjen til seriestart..må jo være tungt å være Leeds spiller når de beste drar en etter en...Begynner å tvile på opprykk ja...og det er en KATASTROFE...i mine øyne..

Ferre

Re: Cresswell drar!
« Svar #31 på: Juli 30, 2007, 21:40:01 »
Nå har vi solgt spiller etter spiller, er bare spent på hvem erstatterne blir...

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Cresswell drar!
« Svar #32 på: Juli 30, 2007, 21:57:54 »
Cresswell for £300k og Lund på vei til Tottenham, dette i følge Waccoe, men likevel. Bates fremstår mer og mer som en komplett uegnet person til å styre klubben, om jeg noensinne hadde mine tvil. Dette forsvares vel med at han ikke fått godkjent sitt første bud, før protesten fra I.R. og at det derfor er alle andres skyld.

- Dennis
Marching on together!

jarle

Re: Cresswell drar!
« Svar #33 på: Juli 30, 2007, 23:27:25 »
er vi så fattige... 300 K er en joke!!! du får ikke en halt Kaldblods hest for den summen engang...

da kan vi vel like egjerne beholde ham???

Peter7

Re: Cresswell drar!
« Svar #34 på: Juli 30, 2007, 23:35:16 »
Opphørssalg pleier jo å ha gode tilbud ...

***
Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

jarle

Re: Cresswell drar!
« Svar #35 på: Juli 30, 2007, 23:35:36 »
igjen selger vi våre beste i tur og orden...
Blake - Healy - Cresswell - Nicholls - Derry - ( Gray - Kish - Sa - Mika - Ankergren av lånespillerne vi hadde av god kvalitet på slutten av sessongen så er det nesten hele laget vi hadde på slutten ifjor!!!!


NOEN SOM HAR TALL PÅ HVOR MANGE SPILLERE SOM HAR GÅTT UT DØREN SIDEN VI RYKKET NED FRA PL... 100?

OPM

Re: Cresswell drar!
« Svar #36 på: Juli 30, 2007, 23:37:39 »
Naar vi tenker paa at vi betalte 300K for Kandol som ikke treffer paa en av ti 100% sjanser, saa er dette en ny indikasjon paa at Bates og Wise ikke har peiling paa hva de holder paa med. En skadefri Cresswell lager minimum 15-20 maal pr sesong. Det hadde vaert en skikkelig moralsk oppkvikker aa kunne beholde han, - local lad som han er. - Men igjen,- disse Chelsea gutta de greier det mest utrolige... :-(

OP
 

jarle

Re: Cresswell drar!
« Svar #37 på: Juli 30, 2007, 23:43:20 »
creswell = kandol... the world has gone mad!!!

at alt er galt på elland road er vi klar over...

27.10.1961

Re: Cresswell drar!
« Svar #38 på: Juli 30, 2007, 23:44:49 »
Står fakta på Team Talk at han blir i Leeds inntil videre.
 

OPM

Re: Cresswell drar!
« Svar #39 på: Juli 30, 2007, 23:50:06 »
Det virker som om Wise og co har solgt alle vi kan faa penger for. Dette er opphoerssalg, - hverken mer eller mindre. De neste blir vel at Beckford drar. Vi har jo blitt tilbudt 250K for han! Aldri har vel situasjonen vaert svartere. - Jeg trodde bunnen var naadd i fjor sommer, men dette er jo vaerre. Vi har spilt 4 kamper i pre-season og knapt laget maal, og saa selger vi den beste spilleren vi har igjen, og den eneste som ser ut til aa vite hvor maalet staar.

OP
 

h.b

  • Gjest
Re: Cresswell drar!
« Svar #40 på: Juli 31, 2007, 00:32:00 »
http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=603373&l_id=2&t_id=40
Cresswell er solgt,
300.000. pund



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Stifler

Re: Cresswell drar!
« Svar #41 på: Juli 31, 2007, 00:50:32 »
Cresswell er ikke solgt ut ifra Teamtalk, h.b

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1811_2628211,00.html


Enjoy you sick bastard:)
« Siste redigering: Juli 31, 2007, 00:50:47 av Stiffler »
-Nr 2 er den første taperen-

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Cresswell drar!
« Svar #42 på: Juli 31, 2007, 01:06:51 »
Not agreed yet!!!
Yeboahs vitne

Lars E

Re: Cresswell drar!
« Svar #43 på: Juli 31, 2007, 03:18:28 »
Men han går nok snart desverre.. Får håpe vi får mer enn 300 000 i alle fall.

La oss alle be i kveld om at noen i Leeds setter foten ned slik at vi beholder Cresswell. Med han på laget har vi i alle fall noen som kan skåre mål!

Forever Leeds

Forever Leeds

Sølvreven

Re: Cresswell drar!
« Svar #44 på: Juli 31, 2007, 05:01:12 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Cresswell for £300k og Lund på vei til Tottenham, dette i følge Waccoe, men likevel. Bates fremstår mer og mer som en komplett uegnet person til å styre klubben, om jeg noensinne hadde mine tvil. Dette forsvares vel med at han ikke fått godkjent sitt første bud, før protesten fra I.R. og at det derfor er alle andres skyld.

- Dennis

Kan faen ikke tenke meg til at Tottenham "får" Lund også???? Så snart de har et snev av talent, så må de gis bort. Heretter skal Tottenham bli mitt hatlag Nr 1. (siden jeg ikke kan hate Leeds for å selge de.....) [xx(]

***************

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P. 11.07.2007 , stod opp tredje dagen.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Eriksen55

Re: Cresswell drar!
« Svar #45 på: Juli 31, 2007, 06:38:56 »
quote:
Originally posted by h.b

http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=603373&l_id=2&t_id=40
Cresswell er solgt,
300.000. pund



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag




Skjønner du ikke engelsk HB? Nok engang kommer du med en helt vanvittig feil oversettelse/tolkning. Han er ikke solgt, det står til og med i teksten du refererer til!

Selv om jeg ikke kjenner deg så skal jeg sende en julegave til deg, ordbok :)

h.b

  • Gjest
Re: Cresswell drar!
« Svar #46 på: Juli 31, 2007, 13:10:45 »
Hull have agreed terms with Leeds striker Richard Cresswell and the striker is set to complete a £300,000 move to the KC Stadium.. for meg betyr dette solgt. eneste grunn til å ikke si at han er solgt er det faktum at Leeds går ut og sier at han ikke er til salgs.Det skjer aldri.
Det er nok bare formaliteter igjen før han blir solgt.Og jeg ber deg sette deg inn i tankegangen til Bates. alt skal selges som selges kan



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Roy

Re: Cresswell drar!
« Svar #47 på: Juli 31, 2007, 14:16:10 »
Enig med deg h.b. Tror Cressy er tapt, dette virker nå som en kamp for å skru opp prisen :(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Cresswell drar!
« Svar #48 på: Juli 31, 2007, 14:33:43 »
Cresswell er historie! Ingen grunn til å tro noe som helst annet! Julenissen er ikke ekte!
Yeboahs vitne

Eriksen55

Re: Cresswell drar!
« Svar #49 på: Juli 31, 2007, 16:13:15 »
quote:
Originally posted by h.b

Hull have agreed terms with Leeds striker Richard Cresswell and the striker is set to complete a £300,000 move to the KC Stadium.. for meg betyr dette solgt. eneste grunn til å ikke si at han er solgt er det faktum at Leeds går ut og sier at han ikke er til salgs.Det skjer aldri.
Det er nok bare formaliteter igjen før han blir solgt.Og jeg ber deg sette deg inn i tankegangen til Bates. alt skal selges som selges kan



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag




Hvis du leser hele teksten da?

"Where we're concerned, we've taken our business as far as we possibly can. Hopefully, when Richard comes to have a look around, he will be able to put pen-to-paper."

However a Leeds spokesman has questioned Hull's claims when adding: "As far as we are concerned, nothing has been agreed. There are three or four clubs interested in Richard Cresswell, but no deal has yet been agreed with Hull or anyone else."


Jeg tror også at han er tapt for klubben. Men syntes bare at feil infoen HB kommer med hele tiden begynner å bli litt vel irriterende. Leser du ikke hele teksten? Leser overskrift og poster linken?

Cresswell er ikke solgt, enda... Rett skal være rett og ingen vits å ta sorgene på forskudd

rd1

Re: Cresswell drar!
« Svar #50 på: Juli 31, 2007, 16:23:16 »
selger vi ham for 300.000 pund er det (nok) en skandale!!

Har ikke Wise ryggrad i det hele tatt?? Stopper han ingen salg??

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Sverre

Re: Cresswell drar!
« Svar #51 på: Juli 31, 2007, 16:44:51 »
quote:
Originally posted by rd1

selger vi ham for 300.000 pund er det (nok) en skandale!!

Har ikke Wise ryggrad i det hele tatt?? Stopper han ingen salg??

"Who needs Cantona??"




Ryggrad?  Han vil vel beholde jobben...
« Siste redigering: Juli 31, 2007, 16:45:19 av Sverre »
 

rd1

Re: Cresswell drar!
« Svar #52 på: Juli 31, 2007, 16:52:20 »
Blir morsomt for Wise å trene Superleeds i conference om noe år..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Roy

Re: Cresswell drar!
« Svar #53 på: Juli 31, 2007, 17:07:13 »
Hvis en spiller ønsker å gå så er det lite manageren kan gjøre. Sure, missfornøyde, spillere i troppen er det verste som finst. Vi trenger folk som vil spille for Leeds!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

h.b

  • Gjest
Re: Cresswell drar!
« Svar #54 på: Juli 31, 2007, 17:28:04 »
Roy.
i utgangspunktet enig,men. Her må man se det fra flere sider. La meg ta et par eksempler.
Ronaldo på Manu. Han sa i fjor sommer at han gjerne ville vekk. Manu nektet da han å gå til Real Madrid. Denne sesongen som vi har vært i så er den direkte grunnen til at Manu vant ligaen en person ved navn Ronaldo.
Ta et annet navn. Hargreaves. Han ville til Manu, men Bayern satte foten ned. Hargreaves har storspilt denne sesongen de var gjennom. Greit nok at han fikk viljen sin til slutt, men han var god for bayern denne sesongen
Så hvis vi skal tillate alle og enhver som er linket til andre klubber å forsvinne fordi det kan være at spilleren er sur og misstilpassa. Ja da kommer aldri Leeds noen vei.Spillere som ikke er i nærheten av førstelaget bør selvsagt få lov til å gå, men spillere som er gode nok kan fort forandre mening når de føler de blir tatt vare på. Da kommer trivselen inn



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Eriksen55

Re: Cresswell drar!
« Svar #55 på: Juli 31, 2007, 18:43:01 »
litt av et argument HB.

 Hvor har du det fra at Ronaldo ble så pissed fordi han måtte bli i man utd?

Stor forskjell på å bli nektet klubbskifte når alternativet er å måtte bli værende i en stor klubb som man utd og bayern, spiller fortsatt ch.league, kjemper i om titteln i hjemmelig serie. tror ikke det blir så sure miner da, da hadde dem ikke prestert så bra innværende sesong. Men å bli nektet å reise fra Leeds, er en helt annen sak..nivå 3..klubbens fremtid er usikker, kan like gjerne rykke ned til nivå 4 som det å rykke opp til nivå 2..manglende lønnsutbetalinger ikke minst. Ã… bli tvunet til det kontra premier League eller champchip, eller et lag med god kjemi og ordnede forhold..ja da blir det tungt og går utover moralen.

Skulle ønske at det ikke var slik, men det er jo ikke til å stikke under en stol at Leeds ikke er den mest attraktive klubben i England, desverre.





h.b

  • Gjest
Re: Cresswell drar!
« Svar #56 på: Juli 31, 2007, 18:57:10 »
Nei la oss slutte med kontraketr. Ingen brys seg uansett om de.



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Erik M

Re: Cresswell drar!
« Svar #57 på: August 01, 2007, 00:47:53 »
Det er en gammel artikkel, H.P.  Representanter for Leeds har senere sagt at "nothing is agreed".  Sannsynligvis går han, men det er lov å håpe...
 

Lars E

Re: Cresswell drar!
« Svar #58 på: August 01, 2007, 02:31:12 »
Han var vel ikke med i troppen idag, og det tyder vel kun på en ting.. Desverre..

Forever Leeds

Forever Leeds

daffi

Re: Cresswell drar!
« Svar #59 på: August 01, 2007, 03:29:31 »
hb synest du har for mange negative ting å komme med på forumet.lurer også på korleis du har hatt tid til å komme med 7106 post der ca 7100 av dei har ein negativ karakter.