Skrevet av Emne: KAMP: vs Middlesbrough, Riverside Stadium, lørdag 22/02 2014, kickoff - 13:15  (Lest 27252 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Men planen da McDermott overtok var at vi skulle se fremgang denne sesongen. Fornuftige, fremtidsrettede spillerkjøp. Endring av spillestil. Utvikling av formasjoner. Økt poengsanking i løpet av sesongen. Fornuftig styring. God kampledelse. Solide eiere. Kanskje ikke opprykk, men ihvertfall fremgang.
1. Spillerkjøpene har vært fremtidsrettede, men så langt ikke gode nok.
2. Utvikling av spillestil så bra ut tidlig i høst, men kullseilte opp mot jul. Etter det har jeg ikke sett noen spillestil.
3. Formasjoner. Et dristig 3-5-2 (som jeg aldri har likt), fungerte en periode. Etter hvert avkledd, tilbake til scratch, og ingen utvikling derfra.
4. Poengene har fulgt foregående sesonger, omtrent identisk. Variabel start, god periode senhøstes, katastrofe i jula, og såder utover vinteren.
5. Styring. Mcdermott har smilt til kamera, vært en hyggelig og grei kar. Sånn sett kan styringen utenfra ha sett ut til å være bra.
6. Kampledelsen har i perioder vært totalt fraværende. Stryk. Utvikling? Ikke i det hele tatt.
7. Solide eiere. Investeringsbank, så det sier seg vel selv.
Så hva kan man konkludere med?
Feile eiere, og feil manager. Ikke godt nok noen av delene. Vi er ikke blitt kakken bedre det siste året.
1. mener det er for tidlig å fastslå. Vi har vel ikke på lenge hatt muligheten til å "shoppe"  fra øverste hylle, og om så hadde vært, tviler også på at øverste hylle spillere brenner etter å få spille for Leeds. Tror "innkjøpene"  trenger mer tid på seg, og at vi derfor ikke har sett topp-nivået til noen av innkjøpene ennå.
2. kan fort være en følgefeil fra pkt 1.
3. Vanskelig å være uenig i dette, men relaterer også dette i sterk grad til pkt 1.
4. Enig.
5. YESS!
6. Managere er vel forskjellige, kanskje han får gjennom det han ønsker uten at det virker sånn på oss som ser tv evt hører radio?
7. well... ::)
"ja", "jeg tror ikke det", "joda"...og "jeg tror vi er på rett veg".
Ups & Ups!!

LEO

Støtter KATO fullt ut. 

Utrolig å bytte i 82 min. når vi presterer så dååååååååååårlig.

Kebe var så sliten at han kunne like godt hatt støvlene i panna.

Nei, dette blir utrolig.   Han bytter ikke når vi leder og vil heller ikke  bytte når vi ligger under eller uavgjordt.

NÃ…R skal han bytte da.   Dette blir for dumt.
 

AndyMathie

Jeg forstår ikke at jeg av alle lidet så lenge av cognitiv dissonanse når det gjaldt McDermott. Nå den siste mnd har jeg heldigvis sett lyset der også. Hjernen fungerer heldigvis godt nok til at jeg nå kan se hvor ræva McDermott virkelig er.
We are Leeds and we are proud of it!

testo

(Harde diskusjoner på sidelinja om vi ikke skal bytte et par spillere snart!!)


(Men gir beskjed til spillerne at det er ingen ting å bekjymre seg for det)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

Men planen da McDermott overtok var at vi skulle se fremgang denne sesongen. Fornuftige, fremtidsrettede spillerkjøp. Endring av spillestil. Utvikling av formasjoner. Økt poengsanking i løpet av sesongen. Fornuftig styring. God kampledelse. Solide eiere. Kanskje ikke opprykk, men ihvertfall fremgang.
1. Spillerkjøpene har vært fremtidsrettede, men så langt ikke gode nok.
2. Utvikling av spillestil så bra ut tidlig i høst, men kullseilte opp mot jul. Etter det har jeg ikke sett noen spillestil.
3. Formasjoner. Et dristig 3-5-2 (som jeg aldri har likt), fungerte en periode. Etter hvert avkledd, tilbake til scratch, og ingen utvikling derfra.
4. Poengene har fulgt foregående sesonger, omtrent identisk. Variabel start, god periode senhøstes, katastrofe i jula, og såder utover vinteren.
5. Styring. Mcdermott har smilt til kamera, vært en hyggelig og grei kar. Sånn sett kan styringen utenfra ha sett ut til å være bra.
6. Kampledelsen har i perioder vært totalt fraværende. Stryk. Utvikling? Ikke i det hele tatt.
7. Solide eiere. Investeringsbank, så det sier seg vel selv.
Så hva kan man konkludere med?
Feile eiere, og feil manager. Ikke godt nok noen av delene. Vi er ikke blitt kakken bedre det siste året.
1. mener det er for tidlig å fastslå. Vi har vel ikke på lenge hatt muligheten til å "shoppe"  fra øverste hylle, og om så hadde vært, tviler også på at øverste hylle spillere brenner etter å få spille for Leeds. Tror "innkjøpene"  trenger mer tid på seg, og at vi derfor ikke har sett topp-nivået til noen av innkjøpene ennå.
2. kan fort være en følgefeil fra pkt 1.
3. Vanskelig å være uenig i dette, men relaterer også dette i sterk grad til pkt 1.
4. Enig.
5. YESS!
6. Managere er vel forskjellige, kanskje han får gjennom det han ønsker uten at det virker sånn på oss som ser tv evt hører radio?
7. well... ::)
"ja", "jeg tror ikke det", "joda"...og "jeg tror vi er på rett veg".
+1
Hekta på Leeds siden 1974

testo

Warnock: Den har jeg gutter, I fix!!


Warnock: SHIIIIT!! Den kom fort!!


Warnock: Da kliiiner jeg til jeg!!


Warnock: Oooh Shiit!, det var feil mål det gitt!!


Butland: HEY! We've switched sides!! Next time I f**king kill you!!


« Siste redigering: Februar 24, 2014, 17:53:18 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Hvem er Redknapp?  :)
Jon R.