Dette er nok del av en større markedsmessig operasjon fra MTG (Modern Times Group) som eier både Bet24 og Viasat.
Om de kan benytte livekamper med Leeds for markedsføre Bet24/Viasat i alle de skandinaviske landene + Baltikum, Ungarn og Russland, vil jeg tro at regnestykket mht produksjonskostnader kan se noe hyggeligere ut.
Jeg vil også tro at de støtter seg til markedsanalyser som viser at Leedsfans er en kjøpesterk gruppe hva gjelder både TV-fotball og betting, iom at det er mange av oss som er i aldersgruppen 30-40+ med velordnet og god økonomi.
Selv om konkurransen etterhvert begynner å bli stor, vet jeg at de fleste bookmakere tjener penger som gress, og jeg er ganske sikker på at MTG ser et relativt stort kundepotensiale for Bet24 i de nevnte landene, når de aktivt kan benytte Leedskampene for å få opp kundemasse og omsetning ikke minst i de landene hvor Bet24 foreløpig er lite kjent.
Hva de evt gjør med kommentatorer er jeg mer spent på...
midjoFriend of Laphroaighttp://www.laphroaig.com