Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 194929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per Arne

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #390 på: September 15, 2010, 22:10:35 »
Han bør få fyken i morgen tidlig. Så har vi muligens en sjanse til å snu det.. Nå er det sjanseløst.  >:( Det er hans ansvar... Enkelt og greit.

Ro ned nå..
Han er en fantastisk trener, men i år har han gjort for mange feil, og han har nødt å fikse på forsvaret.
Men han får aldri livet fortsette sesongen ut om han fortsetter slik !

Nå har Alta hatt snaue halvåret på å roe seg ned. Tror han er lugnere nå....

 ;)

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #391 på: September 15, 2010, 22:56:01 »
Hvordan Grayson og trenerteamet skal få til dette ved å gjøre nødvendige bytter i et svak presterende forsvarsspill (over hele linja, ikke kun i forsvarslinja), er et godt spørsmål! Det aller enkleste hadde vært om spillerne selv svarte på tiltale ved å feie Donny og Sheffield Utd (med meg ringside) av banen i de to neste kampene!

Glimrende plan! Støttes!  ;D

Betyr det at du også skal over på dobbeltkampen om 10 dager??

Nei dessverre. Blir nok ikke noen tur på meg før til våren.  :)
Jon R.

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #392 på: September 15, 2010, 23:07:50 »
Han bør få fyken i morgen tidlig. Så har vi muligens en sjanse til å snu det.. Nå er det sjanseløst.  >:( Det er hans ansvar... Enkelt og greit.

Ro ned nå..
Han er en fantastisk trener, men i år har han gjort for mange feil, og han har nødt å fikse på forsvaret.
Men han får aldri livet fortsette sesongen ut om han fortsetter slik !

Nå har Alta hatt snaue halvåret på å roe seg ned. Tror han er lugnere nå....

 ;)
Det tar en liten stund før sinnet legger seg men ikke et halvt år nei  :D Han har fredningstid ut denne sesongen uansett hva som skjer. Mannen fikk oss opp av League One. Få han på sokkel, NÃ… !!

AndyMathie

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #393 på: September 16, 2010, 08:41:59 »
Hvordan Grayson og trenerteamet skal få til dette ved å gjøre nødvendige bytter i et svak presterende forsvarsspill (over hele linja, ikke kun i forsvarslinja), er et godt spørsmål! Det aller enkleste hadde vært om spillerne selv svarte på tiltale ved å feie Donny og Sheffield Utd (med meg ringside) av banen i de to neste kampene!

Glimrende plan! Støttes!  ;D

Betyr det at du også skal over på dobbeltkampen om 10 dager??


Det betyr at jeg skal over i alle fall til Preston kampen. Gleder meg så sinnsykt:)
We are Leeds and we are proud of it!

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #394 på: September 16, 2010, 08:51:13 »
Hvordan Grayson og trenerteamet skal få til dette ved å gjøre nødvendige bytter i et svak presterende forsvarsspill (over hele linja, ikke kun i forsvarslinja), er et godt spørsmål! Det aller enkleste hadde vært om spillerne selv svarte på tiltale ved å feie Donny og Sheffield Utd (med meg ringside) av banen i de to neste kampene!

Glimrende plan! Støttes!  ;D

Betyr det at du også skal over på dobbeltkampen om 10 dager??

Sorry, trudde du spurte meg.  :)
Marching on together!

LEO

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #395 på: September 16, 2010, 11:56:17 »
Det er tull å prate om sparken NÃ… men vi får en tøff periode i oktober med gode motstandere.

Kommer ikke vi ut av den med hode hevet da kan det være at temaet bør komme opp igjen.
 

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #396 på: September 16, 2010, 13:36:14 »
La mannen lære av sine feil, så lenge vi ikke rykker ned bør Grayson sitte trygt. :)
Marching on together

Nilz

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #397 på: September 16, 2010, 14:52:52 »
La mannen lære av sine feil, så lenge vi ikke rykker ned bør Grayson sitte trygt. :)

Well spoken!
....in my own time.

ØBS

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #398 på: September 16, 2010, 15:04:08 »
Hvordan Grayson og trenerteamet skal få til dette ved å gjøre nødvendige bytter i et svak presterende forsvarsspill (over hele linja, ikke kun i forsvarslinja), er et godt spørsmål! Det aller enkleste hadde vært om spillerne selv svarte på tiltale ved å feie Donny og Sheffield Utd (med meg ringside) av banen i de to neste kampene!

Glimrende plan! Støttes!  ;D

Betyr det at du også skal over på dobbeltkampen om 10 dager??

Sorry, trudde du spurte meg.  :)

Nei, gjorde egentlig ikke det, men takk for at du svarte og ikke noe å være lei for.  Vi får dele våre synspunkter over en pint før/etter Sheff. U. kampen.  Blir hyggelig å treffes.

Også til deg Andy.  Vi har vel aldri vært i Leeds samtidig.  Men KUN kampen på tirsdag? Litt spes at du ikke kommer tre dager tidligere og tilbringer helga der.

...og for at det ikke skal bli helt "off topic" så må jeg vel si noe som har med tråden å gjøre:   Nei, ikke spark Grayson...  Enda...
LUSCOS-hilsen
ØBS

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #399 på: September 28, 2010, 23:08:08 »
Vi mangler fart og kvalitet i forsvaret
Vi mangler et defensivt midtbaneanker
Vi har sluppet inn 11 mål på 2 kamper
Vi har en meget stor tropp med total skjev fordeling
Vi har mange lånespillere som forsvinner etterhvert
Vi svinger vanvittig i kvalitet fra kamp til kamp

Joda,Grayson får det til....

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #400 på: September 28, 2010, 23:15:23 »
La mannen lære av sine feil, så lenge vi ikke rykker ned bør Grayson sitte trygt. :)

Etter 5 baklengs mot Barnsley og 6 mot Preston dukker to viktige spørsmål opp: Hva lærte han egentlig av Barnsley kampen og hva lærer han av denne?
Jon R.

raggen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #401 på: September 28, 2010, 23:20:54 »
blir for dumt og ville sparke Grayson... vi har vel oppnådd ei tabellplassering som forventet(i mine øyner) men selvfølgelig har vi gått på 2 smeller med 5-2 og nå 4-6 tap, det etter og ha ledet 4-1!!!

her har sg virkelig mye og jobbe med men gi mannen arbeidsro. HAR VI ikke byttet nok managere de siste årene????? og sg er mannen som tok oss opp, ikke glem det
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #402 på: September 28, 2010, 23:24:39 »
blir for dumt og ville sparke Grayson... vi har vel oppnådd ei tabellplassering som forventet(i mine øyner) men selvfølgelig har vi gått på 2 smeller med 5-2 og nå 4-6 tap, det etter og ha ledet 4-1!!!

her har sg virkelig mye og jobbe med men gi mannen arbeidsro. HAR VI ikke byttet nok managere de siste årene????? og sg er mannen som tok oss opp, ikke glem det

Tror ingen mener dette når de får tenkt seg litt om. Lett å lire av seg sånne ting etter et slikt horrorshow. Tror mange av oss med fordel kan ta en telling til ti før vi snakkes sammen i morgen.




Jon R.

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #403 på: September 28, 2010, 23:26:59 »
Han bør få fyken i morgen tidlig. Så har vi muligens en sjanse til å snu det.. Nå er det sjanseløst.  >:( Det er hans ansvar... Enkelt og greit.

Ro ned nå..
Han er en fantastisk trener, men i år har han gjort for mange feil, og han har nødt å fikse på forsvaret.
Men han får aldri livet fortsette sesongen ut om han fortsetter slik !

Nå har Alta hatt snaue halvåret på å roe seg ned. Tror han er lugnere nå....

 ;)
Det tar en liten stund før sinnet legger seg men ikke et halvt år nei  :D Han har fredningstid ut denne sesongen uansett hva som skjer. Mannen fikk oss opp av League One. Få han på sokkel, NÃ… !!
Hvorfor Alta, hvorfor ?  :'(

veteranen

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #404 på: September 28, 2010, 23:43:45 »
Hvorfor Alta? Nei, si det du! Laksefiske..?  :)

Blank_File

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #405 på: September 28, 2010, 23:54:09 »
La mannen lære av sine feil, så lenge vi ikke rykker ned bør Grayson sitte trygt. :)

Etter 5 baklengs mot Barnsley og 6 mot Preston dukker to viktige spørsmål opp: Hva lærte han egentlig av Barnsley kampen og hva lærer han av denne?

Det er like mye hensiktsmessig å spørre hva spillerne har lært av det hvis Grayson har gitt beskjed om å tette igjen i pausen slik han sa i intervjuet etterpå.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #406 på: September 28, 2010, 23:55:59 »
La mannen lære av sine feil, så lenge vi ikke rykker ned bør Grayson sitte trygt. :)

Etter 5 baklengs mot Barnsley og 6 mot Preston dukker to viktige spørsmål opp: Hva lærte han egentlig av Barnsley kampen og hva lærer han av denne?

Det er like mye hensiktsmessig å spørre hva spillerne har lært av det hvis Grayson har gitt beskjed om å tette igjen i pausen slik han sa i intervjuet etterpå.

Hvis han sa det får vi la det passere for denne gang.
Jon R.

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #407 på: September 29, 2010, 00:01:39 »
La mannen lære av sine feil, så lenge vi ikke rykker ned bør Grayson sitte trygt. :)

Etter 5 baklengs mot Barnsley og 6 mot Preston dukker to viktige spørsmål opp: Hva lærte han egentlig av Barnsley kampen og hva lærer han av denne?

Det er like mye hensiktsmessig å spørre hva spillerne har lært av det hvis Grayson har gitt beskjed om å tette igjen i pausen slik han sa i intervjuet etterpå.
Hehe, dette er jo nesten festlig. Han gir beskjed om å tette igjen bakover samtidig som han beholder Sam og Gradel på kantene...  ::)

Blank_File

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #408 på: September 29, 2010, 00:11:39 »
La mannen lære av sine feil, så lenge vi ikke rykker ned bør Grayson sitte trygt. :)

Etter 5 baklengs mot Barnsley og 6 mot Preston dukker to viktige spørsmål opp: Hva lærte han egentlig av Barnsley kampen og hva lærer han av denne?

Det er like mye hensiktsmessig å spørre hva spillerne har lært av det hvis Grayson har gitt beskjed om å tette igjen i pausen slik han sa i intervjuet etterpå.
Hehe, dette er jo nesten festlig. Han gir beskjed om å tette igjen bakover samtidig som han beholder Sam og Gradel på kantene...  ::)

Det var ikke akkurat grunn til å krisemaksimere på 4-2 til pause for og si det sånn. Det burde være mulig å ha en brukbar fasong defensivt samtidig som man beholder de beste kontringspillerne. Han tok faktisk ut den ene til fordel for Kilkenny. Om enn et mål for sent.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #409 på: September 29, 2010, 07:59:43 »
Offensivt får man nok en gang plusskarakter, defensivt så viser antall baklengs i denne kampen og totalt i sesongen at det ikke holder mål. Uansett om  det er spillerne eller systemet som er feil så er det Graysons ansvar. Mener mannen må ha fortsatt full tillit, men antall baklengs mål må reduseres pr kamp.  Hvis ikke så må det et managerskifte til.

Masinga

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #410 på: September 29, 2010, 09:19:07 »
Jeg har ikke hørt at Ken Bates har ambisjoner om opprykk til PL denne sesongen. Dersom Leeds stabiliserer seg midt på tabellen, kanskje ordner playoff og ekstra penger i kassen, er nok gamlehjemmet fornøyd. Selv med sviende tap mot Barnsley og Preston ligger Leeds der Bates har forventet.

Men av og til må jeg nok sukke litt for meg selv. Hvorfor gjør ikke Grayson noe med defensiv midtbane, som alle andre i og rundt Leeds ser har svakheter. Svakheter Leeds har hatt lenge. F.eks. har Warnock en kompakt midtbane. 4-4-2 har vært mantraet i engelsk fotball en mannsalder, også for Grayson. Hvorfor innretter han seg ikke deretter? Eller har han et annet smart system i ermene?
Masinga, medl.nr. 1250

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #411 på: September 29, 2010, 10:02:21 »
Eddie spurte under intervjuet etter kampen Grayson om spillerne var for stille. At ingen brukte kjeft ute på midtbanen. Grayson sa at Collins brukte kjeft, men at David Battyer ikke vokser på trær og at ingen sånne typer var tilgjengelige på markedet. Midtbanen vår mangler en leder, men vi får altså ikke tak i noen til å fylle rollen.
- Leif Olav

jarle

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #412 på: September 29, 2010, 11:13:39 »
vi har ikke sentrale midtbanespillere som er sterke nok i 4-4-2

jeg mener 4 2 3 1 passer dette manskapet bedre...


et anker og Kilkenny er de to

de tre har vi masse og velge mellom...

gradel snoody watt

gradel howson sam

osv...

på topp

Somma eller McG...

offensivt er dette laget sterkt
defensivt vil vi altid ha 2 ankere som ligger og rydder opp det som kommer...

KIlkenny sprer baller og en jernmann sparker ned det som kommer :)

i angrep skyver kantene opp så det er 3 på topp og backene skyver opp i midtbane posisjon så vi er 5 der... det betyr at vi har mange folk i posisjoner der gjenvinningen foregår.


flynn

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #413 på: September 29, 2010, 11:38:59 »
vi har ikke sentrale midtbanespillere som er sterke nok i 4-4-2

jeg mener 4 2 3 1 passer dette manskapet bedre...


et anker og Kilkenny er de to

de tre har vi masse og velge mellom...

gradel snoody watt

gradel howson sam

osv...

på topp

Somma eller McG...

offensivt er dette laget sterkt
defensivt vil vi altid ha 2 ankere som ligger og rydder opp det som kommer...

KIlkenny sprer baller og en jernmann sparker ned det som kommer :)

i angrep skyver kantene opp så det er 3 på topp og backene skyver opp i midtbane posisjon så vi er 5 der... det betyr at vi har mange folk i posisjoner der gjenvinningen foregår.



Jeg er enig i denne tanken Jarle, og tror som deg at dagens spillerstall best kan utnyttes i en slik formasjon!

flynn

LeifMorten

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #414 på: September 29, 2010, 11:46:42 »
slipper vi inn seks mål i de neste kampene får Grayson sparket før advent....
 

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #415 på: September 29, 2010, 11:48:50 »
4-2-3-1 er en formasjon jeg alltid har likt...man har trygghet bakover samtidig som man kan angripe med kraft.

PS! Har alltid brukt denne formasjon på Football Manager  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #416 på: September 29, 2010, 12:03:01 »
vi har ikke sentrale midtbanespillere som er sterke nok i 4-4-2

jeg mener 4 2 3 1 passer dette manskapet bedre...


et anker og Kilkenny er de to

de tre har vi masse og velge mellom...

gradel snoody watt

gradel howson sam

osv...

på topp

Somma eller McG...

offensivt er dette laget sterkt
defensivt vil vi altid ha 2 ankere som ligger og rydder opp det som kommer...

KIlkenny sprer baller og en jernmann sparker ned det som kommer :)

i angrep skyver kantene opp så det er 3 på topp og backene skyver opp i midtbane posisjon så vi er 5 der... det betyr at vi har mange folk i posisjoner der gjenvinningen foregår.


Ikke dumt forslag, jarle. Både formasjon og taktikk (jada, vet at det ofte henger sammen) burde passe Leeds bra. Men det tydeliggjør nok en gang ubalansen i stallen vår. Kan ikke forstå annet enn at vi har en enorm overvekt av kantspillere med dagens tropp?

Papi

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #417 på: September 29, 2010, 12:22:21 »
vi har ikke sentrale midtbanespillere som er sterke nok i 4-4-2

jeg mener 4 2 3 1 passer dette manskapet bedre...


et anker og Kilkenny er de to

de tre har vi masse og velge mellom...

gradel snoody watt

gradel howson sam

osv...

på topp

Somma eller McG...

offensivt er dette laget sterkt
defensivt vil vi altid ha 2 ankere som ligger og rydder opp det som kommer...

KIlkenny sprer baller og en jernmann sparker ned det som kommer :)

i angrep skyver kantene opp så det er 3 på topp og backene skyver opp i midtbane posisjon så vi er 5 der... det betyr at vi har mange folk i posisjoner der gjenvinningen foregår.



Saktens enig.
Ã… ha to "offensive" midtbanespillere, og ingen til å balansere midtbanen er galskap.
Spesielt når vingene heller ikkje arbeider hjem.
Da blottlegger vi oss hele tiden.

Nå vet vi ikkje taktikken til Grayson, om han har fortalt at enten holder du igjen Jonny eller du Brad.
Det får vi nok alldri vite. Derfor må vi legge om til 3 på midten, med 2 djupe ankere i form av Kilkenny og ein nytt anker. La heller Howson, Johnson, Gradel, Watt kjempe om dei 3 neste plassene. Somma på topp. Mccormack på benken. Becchio blir desverre skadelidende for ny formasjon.
Evt. kan Somma spille hengende spiss og Bechhio på topp.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #418 på: September 29, 2010, 12:38:17 »
Utrolig å ta ut Sam og slenge innpå Kilkenny i går. Johnson - den eneste med muskler - ble dyttet ut i en kantrolle og Kilkenny fullstendig avkledd.
Deretter kom denne karen fra Man City inn. En 19-åring i sleskapet? Og Watt i angrep. Hva med å fltytte ustabile Gradel på topp og spiller Watt der han kan være best - på kanten.

Hva med Faye sentralt og Mc Cormack på topp. DET kunne det blitt mål av...



Somma kan forresten bli VÃ…R Ibrahimowich. Makan til trøkk på skudd og styrke, flicks og blikk har ikke vi hatt siden.... ?   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #419 på: September 29, 2010, 12:45:58 »
Utrolig å ta ut Sam og slenge innpå Kilkenny i går. Johnson - den eneste med muskler - ble dyttet ut i en kantrolle og Kilkenny fullstendig avkledd.
Deretter kom denne karen fra Man City inn. En 19-åring i sleskapet? Og Watt i angrep. Hva med å fltytte ustabile Gradel på topp og spiller Watt der han kan være best - på kanten.

Hva med Faye sentralt og Mc Cormack på topp. DET kunne det blitt mål av...



Somma kan forresten bli VÃ…R Ibrahimowich. Makan til trøkk på skudd og styrke, flicks og blikk har ikke vi hatt siden.... ?   :)
http://www.youtube.com/watch?v=yZYv_qan1gY

LEGENDE