Skrevet av Emne: Hvem er aktuell som mulig ny manager????  (Lest 33217 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #120 på: Desember 22, 2008, 10:58:57 »
Leeds United have made Darren Ferguson and Aidy Boothroyd favourites for the vacant manager's post at Elland Road. (Daily Mail)

kjelvi

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #121 på: Desember 22, 2008, 11:06:05 »
Leeds United: Runners and riders

Here are the names currently in the frame for the vacant Leeds United manager's job.

Aidy Boothroyd: United's former first-team coach. Watford plucked Boothroyd from Elland Road in a surprise appointment in 2005, and the Hornets won promotion to the Premier League under him, beating Leeds in the 2006 Championship play-off final. After parting company with Watford last month, Boothroyd is a ready and available option.

Billy Davies: The former Preston boss has been out of work since leaving Derby, the club he guided into the Premier League via the play-offs last year. But while Davies might not be popular with United fans, his performance as boss at Deepdale was further evidence of his ability to succeed in the lower leagues.

Darren Ferguson: Comes from good managerial stock with his father, Sir Alex Ferguson, the longest-serving boss in English football and Ferguson Jnr has made a name for himself at Peterborough United. Appointed in 2007, he won automatic promotion from League Two with the club last season and is well on the way to qualifying for the League One play-offs this term. It is unlikely, however, that Peterborough's board would agree to any advances from Elland Road.

Gustavo Poyet: Was present at Stadium:mk on Saturday to witness the defeat which ended Gary McAllister's reign, and his Elland Road connections might make him a genuine contender. He was Dennis Wise's assistant at Leeds for a year, contributing to the incredible run of form at the start of last season, but his move to Tottenham as Juande Ramos' number two was not a success.

Robert Di Matteo: Ken Bates gained a glimpse of Di Matteo's ability in Saturday's clash between Leeds and MK Dons, who would fight tooth and nail to retain the Italian who signed a one-year deal when he took on his first job in management last summer. Would doubtless enjoy working with his ex-Chelsea chairman Bates.

John Sheridan: Another ex-Leeds player who has caught the eye with the job he has carried out at Oldham. Sheridan is operating on a limited budget but he has taken Oldham into the play-off zone this season. Guaranteed to be a popular choice with Leeds fans but signed a new three-year deal in 2007.

Joe Royle: If Leeds are looking for a proven candidate to take them forward, Royle's name should figure high on the list. The 59-year-old has a wealth of experience with long periods in charge of Oldham, Everton, Manchester City and Ipswich. However, he has been out of football for two years.

YEP

Svend Anders

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #122 på: Desember 22, 2008, 11:33:44 »
Vurdering mandag formiddag:

Om Gus Poyet hadde vært Bates sitt førstevalg, hadde han allerede vært ansatt. Samtidig utelukker det selvsagt ikke at han kan bli aktuell igjen senere, om Bates ikke får ja fra de han spør.

Alan Curbishley har jeg fra England blitt fortalt at ikke vil flytte nordover.

Aidy Boothroyd virker å være en klar antatt førstekandidat til jobben.

Fra kilder inn mot Bates så skal samtaler med ny manager være på et innledende stadium per søndag kveld. Så må man jo ta forbehold om at disse fører frem. Jeg har heller ikke fått avklart om disse samtalene går direkte på personen, eller om det er en klubb det må avklares med først.

SA

Ferre

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #123 på: Desember 22, 2008, 11:38:43 »
Takker, Svend. Håper du har rett angående Poyet og Boothroyd, har virkelig trua på at Aidy kan føre oss opp.

flynn

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #124 på: Desember 22, 2008, 11:44:48 »
Hadde aldri trodd det skulle skje, men her sitter jeg faktisk og er litt oppglødd over at McAllister måtte gå. Jeg var positiv til ansettelsen av ham, og synes han har gjort mye riktig i det snaue året han har vært ved roret. Men, det virker åpenbart at han ikke klarer å få ut potensialet i stallen sin, særlig defensivt.
Kall meg gjerne naiv, men jeg innbiller meg at vi har en stall som fortsatt er god nok til å kjempe om direkte opprykk. Nå får vi sjansen til å nullstille, og få tilbake gløden og selvtilliten.

Slutter meg til de som håper på Boothroyd. Han virker å være en solid lagbygger, ikke en som kun lever på et rykte som gammel storspiller.

/flynn

marve

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #125 på: Desember 22, 2008, 11:46:58 »
Håper det blir AIDY BOOTHROYD ,men har en følelse av at det blir sheridan .
 

Svend Anders

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #126 på: Desember 22, 2008, 11:49:37 »
Forøvrig: oddsen på Gus Poyet har stupt på engelske bookmakers idag. SkyBet har 1 (!) i odds, Paddy Power skal ha sluttet å ta inn bets på ham.

Her er Ladbrokes odds på neste Leeds-manager (mandag kl 11.45):

Gus Poyet     2.00
   Simon Grayson    3.00
   Aidy Boothroyd    7.00
   Billy Davies    9.00
   Darren Ferguson    9.00
   John Sheridan    13.00
   Alan Curbishley    15.00
   David O'Leary    15.00
   Gary Speed    15.00
   Iain Dowie    15.00
   Paul Ince    15.00
   Dennis Wise    17.00
   Joe Royle    17.00

Yeboah

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #127 på: Desember 22, 2008, 11:52:19 »
Kuult at O'Leary står oppført på oddsen! Da er det jo et LITE håp om at drømmene mine blir virkelighet :)

Blir skuffa om Poyet tar over skuta. Han har null erfaring som manager. Har kun vært assistent og i den situasjonen vi er i nå, trenger vi en med mer erfaring fra rollen som MANAGER! Aidy Boothroyd, velkommen!
« Siste redigering: Desember 22, 2008, 11:56:50 av Yeboah »

baste

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #128 på: Desember 22, 2008, 11:53:03 »
Aidy Boothroyd som manager, 5mill £ å handle for i JANUAR- Så rykker vi opp, til tross for en ræva sesong så langt? Jepp...stemmer for den løsningen.

Marching on together

marve

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #129 på: Desember 22, 2008, 11:54:31 »
Er noe ved poyet som jeg liker ,så om det blir han så blir jeg ikke veldig skuffet .Men  leeds trenger en mann med mer erfaring nå og noen lang cv som manager har vell ikke poyet .
 

marve

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #130 på: Desember 22, 2008, 11:57:28 »
Aidy Boothroyd som manager, 5mill £ å handle for i JANUAR- Så rykker vi opp, til tross for en ræva sesong så langt? Jepp...stemmer for den løsningen.

Marching on together


Vår nye manager kommer aldri til å få 5 mill pund til spillere så lenge vi er i leage one .
 

Per Arne

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #131 på: Desember 22, 2008, 12:03:55 »
Har ingen som helst tro på at Poyet har den tyngden som trengs nå. Vi må huske at en ny manager nå skal overta ei skute som faktisk holder på å synke. Vi er i akutt poengnød mht det å rykke opp. Håper Bates skjønner at Poyet ikke duger.

Vi må ha en mann med svær pondus og masse erfaring. Ellers kommer vi ikke til å klare dette. Sann mine ord.

Per-Stian

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #132 på: Desember 22, 2008, 12:19:07 »
Davies eller Curbishley som hovudtrenar, og Speed eller Poyet som assistent. Kunne ikkje ein kombinasjon av desse vore bra?

Per Arne

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #133 på: Desember 22, 2008, 12:23:21 »
Jeg vil se en britisk tøffing i førersetet. En som faen ikke viker, som f**ker opp stemningen i garderoben og på banen, og som ikke godtar noe mindre enn 100% innsats, guts, og dævelskap.

baste

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #134 på: Desember 22, 2008, 12:46:34 »
mye rykter nå ja...

Gus Poyet, Aidy Boothroyd and Billy Davies are among the favourites to succeed Gary McAllister as manager of Leeds United. Assistant Steve Staunton has also left the Elland Road club.

Vil IKKE ha Poyet som hovedtrener, men gjerne som assistent.
Ser at Santa Cruz vil bort, hent han.. he he

DenHviteYeboah

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #135 på: Desember 22, 2008, 13:19:39 »
Det aller viktigste nå er at Bukkeskjegget får ut fingern og ansetter en erfaren manager.Vi kan ikke ha det slik som etter Blackwell.De kampene med John Carver som sjef var jo helt katastrofale.Målene rant inn i bøttevis.Vi må ha en sterk hånd-nå!

Boxman

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #136 på: Desember 22, 2008, 13:24:13 »
Hvorfor i alle dager skulle vi ville ha Poyet? Han har jo allerede bevist at han stikker så fort det dukker opp noe "bedre".
Noen gode resultater med Leeds United, så kommer en PL-klubb og banker på døra, og Poyet stikker igjen. Nei, sånne folk vil jeg ikke ha i Leeds United.
Av de som jeg anser som noenlunde realistiske mål, må jeg si at jeg foretrekker Boothroyd. Og det er ikke kun fordi jeg har satset noen kroner på ham.  ;)
Proud to be Leeds!

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #137 på: Desember 22, 2008, 13:27:30 »
Vi må ha noen som vet at defensiv trygghet utgjør grunnmure, og da har vi allerede offensive typer i rekkene som tar dette i mål for oss! :)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Sydhagen

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #138 på: Desember 22, 2008, 13:30:37 »
Hvorfor i alle dager skulle vi ville ha Poyet? Han har jo allerede bevist at han stikker så fort det dukker opp noe "bedre".
Noen gode resultater med Leeds United, så kommer en PL-klubb og banker på døra, og Poyet stikker igjen. Nei, sånne folk vil jeg ikke ha i Leeds United.
Av de som jeg anser som noenlunde realistiske mål, må jeg si at jeg foretrekker Boothroyd. Og det er ikke kun fordi jeg har satset noen kroner på ham.  ;)

enig!

jeg tror at Boothroyd er en som kan skape resultater i Leeds, OG kan bli i klubben i mange år. (har ikke noe godt grunnlag for den uttalelsen, men jeg tror)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #139 på: Desember 22, 2008, 14:42:11 »
Hvorfor i alle dager skulle vi ville ha Poyet? Han har jo allerede bevist at han stikker så fort det dukker opp noe "bedre".
Noen gode resultater med Leeds United, så kommer en PL-klubb og banker på døra, og Poyet stikker igjen. Nei, sånne folk vil jeg ikke ha i Leeds United.
Av de som jeg anser som noenlunde realistiske mål, må jeg si at jeg foretrekker Boothroyd. Og det er ikke kun fordi jeg har satset noen kroner på ham.  ;)

enig!

jeg tror at Boothroyd er en som kan skape resultater i Leeds, OG kan bli i klubben i mange år. (har ikke noe godt grunnlag for den uttalelsen, men jeg tror)


...en skal være bra sterk i trua dersom en tror at en manager skal bli lenge i Leeds! Men. håp er viktig og la oss bare tro at den neste er den beste!!!
Yeboahs vitne

Joe Jordan

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #140 på: Desember 22, 2008, 14:53:27 »
Poyet, Keane, Boothroyd, Marit Breivik, who cares bare vi kommer oss opp av denne drittligaen!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cherry

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #141 på: Desember 22, 2008, 15:00:21 »
Boothroyd!!!  Ferdig med det. Han presterer på det nivået her!
 

Ferre

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #142 på: Desember 22, 2008, 15:05:16 »
Fra WACCOE (om Boothroyd):

"Just been on radio that he's put himself out of the running for the job, needs more time."

Skuffende, hvis det stemmer...

DenHviteYeboah

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #143 på: Desember 22, 2008, 15:08:48 »
Boothroyd!!!  Ferdig med det. Han presterer på det nivået her!
Enig!Og han får forhåpentligvis Leeds til å spelle effektiv grisefoppall-dvs beinharde tacklinger-spelllere som løper og ofrer seg-kort vei til mål-vanskelig å spelle imot!
Og forhåpentligvis blir det nok en gang: "Fortress Elland Road"- eller som supporterne svarte Ferguson etter han uttalte at Elland Road var værste bortebane:"Welcome to Hell!!!!!!!!"

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #144 på: Desember 22, 2008, 15:09:01 »
Fra WACCOE (om Boothroyd):

"Just been on radio that he's put himself out of the running for the job, needs more time."

Skuffende, hvis det stemmer...


like greit,men håper for guds skyld det ikkje betyr Poyet,da spyr eg :o

Dennis

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #145 på: Desember 22, 2008, 15:10:17 »
Oddsen har i de siste timene sunket på Simon Grayson som den neste Leeds-manager.

Det hadde vært noe!!
Marching on together!

Adis

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #146 på: Desember 22, 2008, 15:22:38 »
Fra WACCOE (om Boothroyd):

"Just been on radio that he's put himself out of the running for the job, needs more time."

Skuffende, hvis det stemmer...

Det er jo sinnsykt skuffende!! F...!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

B-m

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #147 på: Desember 22, 2008, 15:27:26 »
1,6 i odds på grayson nå.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #148 på: Desember 22, 2008, 15:28:38 »
Ryktene
1,6 i odds på grayson nå.

Går sterke rykter om Grayson, ja.

Boxman

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #149 på: Desember 22, 2008, 15:29:24 »
Ryktene sier nå at Simon Grayson får jobben. Nok en ex-player altså, og som såvidt er tørr bak ørene.
Hvis dette stemmer, blir jeg både oppgitt og forbanna! Men dessverre, når vi ser på Bates sin historie i valg av managere, finnes det ikke grenser for hvor idiotiske valg han kan gjør.
Grayson har vært manager i vel 3 år, alle i Blackpool, og har på 160 kamper, 59 seiere, 50 uavgjorte og 51 tap. Og hvis det er tall som imponerer noen, så må det være fordi de vet f**k all om fotball!
Han tok riktignok Blackpool opp fra L1, via Play Off, og holdt såvidt laget i divisjonen forrige sesong. Og det ser ut til å være samme visa denne sesongen.
Nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd, men det må da være et minstekrav at vi får en manager med litt fartstid, og en viss suksess, og det må bli slutt på at folk kan komme til Leeds United for å "leke" manager. Det har vi faen hverken tid eller råd til!!!
Proud to be Leeds!