Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 379675 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1500 på: April 01, 2014, 12:07:44 »
Vil bare meddele at McDermott har trekt seg med umiddelbar virkning. Ser ut til at fyren hadde noen baller likevel..  :)




























(hehe, aprilsnarr) ::)



Fin den !   ;D


Til BMD-tilhengerne:

Fortell oss om EN bra ting han har gjort som Leedsmanager!

ovenfor har du TO  ;)
Ups & Ups!!

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1501 på: April 01, 2014, 12:13:05 »
Vil bare meddele at McDermott har trekt seg med umiddelbar virkning. Ser ut til at fyren hadde noen baller likevel..  :)




























(hehe, aprilsnarr) ::)



Fin den !   ;D


Til BMD-tilhengerne:

Fortell oss om EN bra ting han har gjort som Leedsmanager!

ovenfor har du TO  ;)

Gratulerer, du fant to positive enkelthendelser på ett år. Vi gir BMD et par år til ;D
« Siste redigering: April 01, 2014, 12:34:27 av Frode »
 

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1502 på: April 01, 2014, 12:40:37 »
Vil bare meddele at McDermott har trekt seg med umiddelbar virkning. Ser ut til at fyren hadde noen baller likevel..  :)

(hehe, aprilsnarr) ::)



Fin den !   ;D


Til BMD-tilhengerne:

Fortell oss om EN bra ting han har gjort som Leedsmanager!

ovenfor har du TO  ;)

Gratulerer, du fant to positive enkelthendelser på ett år. Vi gir BMD et par år til ;D

Litt fakta: Vi lå på play off frem til nyttår. Det hadde ikke vært mulig hvis ikke mye hadde vært bra frem til den tid. Etter det har det meste gått galt. Grunnene kan vi bare spekulere i. Utover det synes jeg hele problemstillingen er litt..... eeh barnslig.  ;)

BMD er en anstendig mann som gjør så godt han kan og som prøver å verne om spillerne sine. Under de rådende forhold har laget hatt en sjokkerende utvikling og det er Macs ansvar. Han har helt klart ikke mestret turbulensen og den offentlige ydmykelsen han ble utsatt for.  Jeg tilhører allikvel ikke dem som mener han fortjener å blir hånet og latterliggjort. Det er nå min ydmyke mening.

Ære være deg Bjørn Ø, som orker å holde stand mot hylekoret.  :)
Jon R.

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1503 på: April 01, 2014, 12:46:27 »
Vil bare meddele at McDermott har trekt seg med umiddelbar virkning. Ser ut til at fyren hadde noen baller likevel..  :)

(hehe, aprilsnarr) ::)



Fin den !   ;D


Til BMD-tilhengerne:

Fortell oss om EN bra ting han har gjort som Leedsmanager!

ovenfor har du TO  ;)

Gratulerer, du fant to positive enkelthendelser på ett år. Vi gir BMD et par år til ;D

Litt fakta: Vi lå på play off frem til nyttår. Det hadde ikke vært mulig hvis ikke mye hadde vært bra frem til den tid. Etter det har det meste gått galt. Grunnene kan vi bare spekulere i. Utover det synes jeg hele problemstillingen er litt..... eeh barnslig.  ;)

BMD er en anstendig mann som gjør så godt han kan og som prøver å verne om spillerne sine. Under de rådende forhold har laget hatt en sjokkerende utvikling og det er Macs ansvar. Han har helt klart ikke mestret turbulensen og den offentlige ydmykelsen han ble utsatt for.  Jeg tilhører allikvel ikke dem som mener han fortjener å blir hånet og latterliggjort. Det er nå min ydmyke mening.

Ære være deg Bjørn Ø, som orker å holde stand mot hylekoret.  :)

Helt enig mht. håning og latterliggjøring. Min kommentar var ikke ment slik. Står for det jeg har sagt i noen måneder nå: BMD er sikkert en ok fyr som har hatt tøffe arbeidsforhold. Det kan uansett ikke bortforklare at han har gjort en altfor dårlig jobb.
 

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1504 på: April 01, 2014, 12:54:06 »
Brian McDermott: 'Leeds United players are behind me'



















Men hva gjør de der bak?   ;)


http://www.sportsmole.co.uk/football/leeds-united/news/mcdermott-leeds-players-are-behind-me_147531.html
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1505 på: April 01, 2014, 12:56:59 »
Ingenting betyr mer enn resultater. Og at vi har hatt katastrofal form siden november er ikke bra nok. En dårlig periode er så, men ikke over en halv sesong.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1506 på: April 01, 2014, 12:58:00 »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Manager: Brian McDermott
« Svar #1507 på: April 01, 2014, 13:02:37 »
Vil bare meddele at McDermott har trekt seg med umiddelbar virkning. Ser ut til at fyren hadde noen baller likevel..  :)

(hehe, aprilsnarr) ::)



Fin den !   ;D


Til BMD-tilhengerne:

Fortell oss om EN bra ting han har gjort som Leedsmanager!

ovenfor har du TO  ;)

Gratulerer, du fant to positive enkelthendelser på ett år. Vi gir BMD et par år til ;D

Litt fakta: Vi lå på play off frem til nyttår. Det hadde ikke vært mulig hvis ikke mye hadde vært bra frem til den tid. Etter det har det meste gått galt. Grunnene kan vi bare spekulere i. Utover det synes jeg hele problemstillingen er litt..... eeh barnslig.  ;)

BMD er en anstendig mann som gjør så godt han kan og som prøver å verne om spillerne sine. Under de rådende forhold har laget hatt en sjokkerende utvikling og det er Macs ansvar. Han har helt klart ikke mestret turbulensen og den offentlige ydmykelsen han ble utsatt for.  Jeg tilhører allikvel ikke dem som mener han fortjener å blir hånet og latterliggjort. Det er nå min ydmyke mening.

Ære være deg Bjørn Ø, som orker å holde stand mot hylekoret.  :)

Helt enig mht. håning og latterliggjøring. Min kommentar var ikke ment slik. Står for det jeg har sagt i noen måneder nå: BMD er sikkert en ok fyr som har hatt tøffe arbeidsforhold. Det kan uansett ikke bortforklare at han har gjort en altfor dårlig jobb.

McD har sluppet billig unna lenge, hadde Warnock vist slik spill og resultater så hadde vi sett håning og mer til.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1508 på: April 01, 2014, 13:07:13 »
Vil bare meddele at McDermott har trekt seg med umiddelbar virkning. Ser ut til at fyren hadde noen baller likevel..  :)

(hehe, aprilsnarr) ::)



Fin den !   ;D


Til BMD-tilhengerne:

Fortell oss om EN bra ting han har gjort som Leedsmanager!

ovenfor har du TO  ;)

Gratulerer, du fant to positive enkelthendelser på ett år. Vi gir BMD et par år til ;D

Litt fakta: Vi lå på play off frem til nyttår. Det hadde ikke vært mulig hvis ikke mye hadde vært bra frem til den tid. Etter det har det meste gått galt. Grunnene kan vi bare spekulere i. Utover det synes jeg hele problemstillingen er litt..... eeh barnslig.  ;)

BMD er en anstendig mann som gjør så godt han kan og som prøver å verne om spillerne sine. Under de rådende forhold har laget hatt en sjokkerende utvikling og det er Macs ansvar. Han har helt klart ikke mestret turbulensen og den offentlige ydmykelsen han ble utsatt for.  Jeg tilhører allikvel ikke dem som mener han fortjener å blir hånet og latterliggjort. Det er nå min ydmyke mening.

Ære være deg Bjørn Ø, som orker å holde stand mot hylekoret.  :)

Helt enig mht. håning og latterliggjøring. Min kommentar var ikke ment slik. Står for det jeg har sagt i noen måneder nå: BMD er sikkert en ok fyr som har hatt tøffe arbeidsforhold. Det kan uansett ikke bortforklare at han har gjort en altfor dårlig jobb.

McD har sluppet billig unna lenge, hadde Warnock vist slik spill og resultater så hadde vi sett håning og mer til.

Sant nok. Det kokte på forumet under Warnocks tid i klubben, og han hadde tross alt NOEN gode kamper å vise til. Uansett: vi kan godt spare oss for de hardeste kraftsalvene.
 

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1509 på: April 01, 2014, 13:23:29 »
Vil bare meddele at McDermott har trekt seg med umiddelbar virkning. Ser ut til at fyren hadde noen baller likevel..  :)

(hehe, aprilsnarr) ::)



Fin den !   ;D


Til BMD-tilhengerne:

Fortell oss om EN bra ting han har gjort som Leedsmanager!

ovenfor har du TO  ;)

Gratulerer, du fant to positive enkelthendelser på ett år. Vi gir BMD et par år til ;D

Litt fakta: Vi lå på play off frem til nyttår. Det hadde ikke vært mulig hvis ikke mye hadde vært bra frem til den tid. Etter det har det meste gått galt. Grunnene kan vi bare spekulere i. Utover det synes jeg hele problemstillingen er litt..... eeh barnslig.  ;)

BMD er en anstendig mann som gjør så godt han kan og som prøver å verne om spillerne sine. Under de rådende forhold har laget hatt en sjokkerende utvikling og det er Macs ansvar. Han har helt klart ikke mestret turbulensen og den offentlige ydmykelsen han ble utsatt for.  Jeg tilhører allikvel ikke dem som mener han fortjener å blir hånet og latterliggjort. Det er nå min ydmyke mening.

Ære være deg Bjørn Ø, som orker å holde stand mot hylekoret.  :)

Helt enig mht. håning og latterliggjøring. Min kommentar var ikke ment slik. Står for det jeg har sagt i noen måneder nå: BMD er sikkert en ok fyr som har hatt tøffe arbeidsforhold. Det kan uansett ikke bortforklare at han har gjort en altfor dårlig jobb.

McD har sluppet billig unna lenge, hadde Warnock vist slik spill og resultater så hadde vi sett håning og mer til.

Hver mann, sin høne hakkekylling.

Blackwell, Wise, McAllister, Grayson og Warnock hadde alle sine kritikere og forsvarere, og det var greit det og. 
Jon R.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1510 på: April 01, 2014, 13:54:59 »
Gratulerer, du fant to positive enkelthendelser på ett år. Vi gir BMD et par år til ;D

i løpet av noen sekunder I might add, og du spurte kun om EN! Mao doblet jeg lett, i forhold til kravet  ;)
Ups & Ups!!

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1511 på: April 01, 2014, 14:00:45 »
Gratulerer, du fant to positive enkelthendelser på ett år. Vi gir BMD et par år til ;D

i løpet av noen sekunder I might add, og du spurte kun om EN! Mao doblet jeg lett, i forhold til kravet  ;)
Det var ikke jeg som spurte, men er uansett imponert ;D
 

Xern

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1512 på: April 01, 2014, 14:07:34 »
Vi satte nesten ny klubbrekord i antall tap på rad, som ble avbrutt av en uavgjort-kamp for så å sette igang med ny combo med tap, og du mener fortsatt at han har gjort en dugelig jobb ???  Han virker som en grei kar osv, men utifra hva han har gjort hittil hadde han gjort seg bedre som pressesjef. Resultatene betyr alt, og 3 seiere på 19 kamper sier litt. Hos de fleste klubber hadde han blitt sparket for lenge siden. Han har også fått bruke mer penger enn andre managere (siden vi kollapset) tidligere, så spillerene sine kan han ikke klage på, han har for det meste de spillerene han burde ha. Utifra stallen burde vi virkelig ligge bedre ann. Men hovedproblemene til McD er følgende:

- Stahet. Bytter f.eks ikke ut Austin selv om han spiller haugevis med kamper som en eller annen rundekjegle.

- Det virker ikke som at han har en spilleplan. Når en leedsspiller får ballen blir ikke det massevis av offensiv bevegelse, alle står og venter på neste trekk fra den som har ballen.

- Taktikker. Det tok altfor mange uker med 3-5-2 før han endret til 4-4-2. Til og med når alle tilhengere sa at dette må da vel endres endret han ikke taktikk. Dette hopper gjerne under stahet.

- Bytter og endring i spilleplanen (som ikke eksisterer) skjer ikke underveis i kampen. Når vi taper så det suser virker det bare som McDermott venter på å få nok en kamp overstått. Ser ikke ut som at han gjør noe forsøk på å lede spillerene til en mer fungerende måte å spille på.

Om noen sier seg uenig i dette begynner jeg virkelig å undre. Da vil jeg gjerne høre motargument  :-\
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1513 på: April 01, 2014, 14:44:04 »
Vi satte nesten ny klubbrekord i antall tap på rad, som ble avbrutt av en uavgjort-kamp for så å sette igang med ny combo med tap, og du mener fortsatt at han har gjort en dugelig jobb ???  Han virker som en grei kar osv, men utifra hva han har gjort hittil hadde han gjort seg bedre som pressesjef. Resultatene betyr alt, og 3 seiere på 19 kamper sier litt. Hos de fleste klubber hadde han blitt sparket for lenge siden. Han har også fått bruke mer penger enn andre managere (siden vi kollapset) tidligere, så spillerene sine kan han ikke klage på, han har for det meste de spillerene han burde ha. Utifra stallen burde vi virkelig ligge bedre ann. Men hovedproblemene til McD er følgende:

- Stahet. Bytter f.eks ikke ut Austin selv om han spiller haugevis med kamper som en eller annen rundekjegle.

- Det virker ikke som at han har en spilleplan. Når en leedsspiller får ballen blir ikke det massevis av offensiv bevegelse, alle står og venter på neste trekk fra den som har ballen.

- Taktikker. Det tok altfor mange uker med 3-5-2 før han endret til 4-4-2. Til og med når alle tilhengere sa at dette må da vel endres endret han ikke taktikk. Dette hopper gjerne under stahet.

- Bytter og endring i spilleplanen (som ikke eksisterer) skjer ikke underveis i kampen. Når vi taper så det suser virker det bare som McDermott venter på å få nok en kamp overstått. Ser ikke ut som at han gjør noe forsøk på å lede spillerene til en mer fungerende måte å spille på.

Om noen sier seg uenig i dette begynner jeg virkelig å undre. Da vil jeg gjerne høre motargument  :-\

Ingen tvil om at en manager lever av resultater og at BMD nok forlengst hadde vært sparket i en annen klubb.  Jeg er allikevel direkte uenig i mye her fordi jeg mener det du hevder er faktisk feil!

Det er riktig at BMD sjelden bytter (eller svært sent) når vi har et resultat han er fornøyd med. Dette selv om spillet er elendig. Når vi ligger under bytter han derimot ofte tidlig, gjerne allerede ved pause. Kan ikke huske sist vi hadde en manager som tar så ofte grep allerede i pausen, som sist mot Doncaster.

Mot B mouth var ikke problemet at han ikke tok grep iflg Gray & Kirwin men heller at han gjorde for mye! Blant annet byttet han formasjon en rekke ganger i første omgang og en spiller som Hunt ble dirigert fra høyre til midten til sentralt og tilbake igjen. Problemet var at spillet var like håpløst uansett hva Mac gjorde før pause.

"Taktikker. Det tok altfor mange uker med 3-5-2 før han endret til 4-4-2. Til og med når alle tilhengere sa at dette må da vel endres endret han ikke taktikk. Dette hopper gjerne under stahet."

Håper ikke du seriøst mener at Mc Dermott skal bytte formasjon etter hva supporterne mener?  ???
3-5-2 eller 4-4-2. Slik jeg ser det har vi spilt like håpløst med begge formasjoner og varienter av disse. Kan ikke se noe klart mønster her. Dette sitter mye i hodet til spillerne. De ser ut til å totalt mange selvtillit og tro på at det er mulig å vinne en fotballkamp. Det er managerens jobb å motivere og snakke gutt opp i selvtilllit, ikke det motsatte. Det er på det siste planet Mc Dermott har feilet mest mener jeg. Det har vært alt for mye fokus på eiersituasjonen og hva spillerne føler om dette.  Nå skal det i sannhet sies at journalistene stort sett ikke har spurt han om annet enn det utenomsportslige, men da er det viktig å ha mediastrategi som funker og som får fokuset dit det hører hjemme...

Lag i motgang ser som oftest planløse ut. BMD har garantert en plan men har opplagt ikke klart å få spillerne til å følge den. Mot Bolton klarte ikke spillerne å slå enkle to meter pasninger. Det ble hoofet fra stopperne hver gang Bolton presset høyt, panikk hver gang noen slo ballen inn i vår 16 meter. Ballwatching. Feil avstand mellom lagdeler. Dette var garantert ikke planen, men det skjer allikevel. Igjen og igjen. Noe er riv rav ruskende galt. Inkompetanse? Kanskje. Jeg tror det handler om helt andre ting men har ikke svaret.

Austin er det mange meninger om. Du har din og jeg har min.  Det er slett ingen vedtatt sannhet at  "han spiller haugevis med kamper som en eller annen rundekjegle."  Noe argument for oppsigelse synes jeg uansette det ikke er..

Hva han har fått av penger har vi diskutert før. Jeg hadde uansett valgt stallen til Grayson og Warnock hvilken dag som helst. De vi mistet på veien før BMD overtok har vi ikke på noen grad fått erstattet. Det er nå  min mening.
Jon R.

Hobben

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1514 på: April 01, 2014, 16:38:30 »
Skal Leeds ha ny manager så er det bare å se til forumet her :-) Mange eksperter på området ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rogaland Whites

Frode

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1515 på: April 01, 2014, 17:21:45 »
Skal Leeds ha ny manager så er det bare å se til forumet her :-) Mange eksperter på området ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel det som er poenget med et slikt forum. Meningsutveksling.
 

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1516 på: April 01, 2014, 17:48:35 »
Skal Leeds ha ny manager så er det bare å se til forumet her :-) Mange eksperter på området ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er enig med photoberger, Pellegrini in!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1517 på: April 01, 2014, 22:30:04 »
Nei huff, hadde vi på forumet eller fansen tatt over som manager hadde det aldri gått bra, på noen som helst måte   ;D

Men poenget mitt er at 3-5-2 ikke kan bli spillt med 3 supertreige midtstoppere, og dette skjønte både leedsfansen og motstanderlagene lenge før manageren gjorde noe med det... :-[
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Torpe-do

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1518 på: April 01, 2014, 22:41:28 »
Nok nå.

Nå er vi vel faktisk der at vi trenger "ny-manager-effekt" i noen kamper for å unngå nedrykk. Mtp administrasjon og minuspoeng....

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1519 på: April 01, 2014, 22:45:14 »
Ut med ham!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1520 på: April 01, 2014, 22:53:43 »
Brian, get the føkk out - now!

+1
COME ON LEEDS !!

Andersen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1521 på: April 01, 2014, 22:54:09 »
Skal vi ta en opptelling her inne på forumet om at BMD fortsatt skal lede dette laget ? ::)

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1522 på: April 01, 2014, 22:59:16 »
Skal vi ta en opptelling her inne på forumet om at BMD fortsatt skal lede dette laget ? ::)

tell opp!! 8)
Ups & Ups!!

Hobben

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1523 på: April 01, 2014, 23:02:16 »
La BMcD fortsette


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rogaland Whites

Smudge

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1524 på: April 01, 2014, 23:08:49 »
(Voksent) men er helt på tilt her no! God natt

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1525 på: April 01, 2014, 23:16:21 »
(Voksent) men er helt på tilt her no! God natt

bra kontra  ;)
Ups & Ups!!

Manager

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1526 på: April 01, 2014, 23:25:25 »
Mr.  McDermott- Du har vist null teft på overgangsmarkedet, prøvd en haug med spillere, prøvd alle de formasjoner du kan, ikke klarer du å holde fokus under vanskelige rammebetingelser og det ser ikke ut til at du evner å motivere spillerne. Men du er jævlig god til å prate om alt du ikke kan gjøre noe med. Du er tydeligvis veldig glad i penger og bryr deg ikke om klubbens beste- for da hadde de trukket deg for lenge siden. Svarte #$€%£# nå er jeg møkk lei dette #$€#$€## du holder på med.

MOT

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1527 på: April 01, 2014, 23:38:50 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m
McDermott: "They won’t be seeing me resigning. No way, absolutely no way. It’s a joke really when I think about it." #lufc


Haugsland

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1528 på: April 01, 2014, 23:43:40 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m
McDermott: "They won’t be seeing me resigning. No way, absolutely no way. It’s a joke really when I think about it." #lufc



Å herregud spyr av BMD, si opp før du ødelegger mer av Leeds United
« Siste redigering: April 01, 2014, 23:51:35 av Haugsland »

Xern

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1529 på: April 02, 2014, 00:14:49 »
UT >:( >:(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly