Skrevet av Emne: KAMP: vs OXFORD UNITED, tirsdag 28/8-12, Capital One Cup 2st Rd at Elland Road  (Lest 40448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010



Leeds United vs Oxford United kl 20.45 tirsdag 28.august 2012

Nok en midtukekamp!

Har vi stall nok til å gjennomføre denne Mikke-Mus-køpp-kampen med første ellveren?

Jeg tror ikke Warnock ønsker å legge for mye i denne kampen selv om det kan gi ekstra inntekter i en slunken kasse å gå videre! Oxford har hatt en sterk start i League 2. De topper tabellen etter tre strake seire.

Vi har noen flaue cupresultater mot nettopp Oxford. De ikke fullt så gode minnen finner du i denne lenken: http://www.leedsunited-mad.co.uk/head_to_head/leeds_united/vs/oxford_united/index.shtml

I ligaen har det gått så som så, mot denne antatt svakere mostanderen: 11 kamper 4-3-4 22-22

Personlig husker jeg altfor godt 2-5 tapet i 1984-85 sesongen.
http://www.youtube.com/watch?v=cqBNzh-siiw

Fra opprykkssesongen 1989-90:
Oxford vs Leeds (2-0) 2-4 (Sjekk supporteren som flyr gjennom luften på 2-3)  :)
http://www.youtube.com/watch?v=4fSuQMU0Cd0

Siste oppgjør var i FA-cupen i 1997-98 sesongen der Leeds gikk seirende ut av oppgjøret med 4-0 foran 20.000 tilskuere:
http://www.worldfootball.net/spielbericht/fa-cup-1997-1998-3-runde-leeds-united-oxford-united/
http://www.youtube.com/watch?v=GzRJmtgWffE

Hvem stiller så Warnock med i denne kampen. Uten å endre for mye så tror jeg følgende får sjansen:

....................Ashdown......................
Byram......Kisnorbo.......Pearce........White
Varney.....Brown......Norris............Pugh
...............Poleon......Gray...........


Men kamp blir det og jeg gleder meg!  ;D
« Siste redigering: August 26, 2012, 22:21:50 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Han uttalte nylig at han ønsket å gjøre det bra i cup'en, uten at han spesifiserte hvilken cup det var snakk om.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Han uttalte nylig at han ønsket å gjøre det bra i cup'en, uten at han spesifiserte hvilken cup det var snakk om.
Det er riktig :)

Men før Shr.br.-kampen (ligacupen) sa han også at han ikke ville ha stilt med toppet lag om den kampen hadde kommet i midtuka og ikke uka før ligastarten.
Så de to uttalelsene doesn't make up   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

En liten knivegg dette - la spillere hvile eller la de få enda en kamp å bli samspilte på. Synes forøvrig at laget ditt Promo ser spennende ut. Ville dog hatt Diouf med fra start. Han trenger matchingen. Diouf og Poleon på topp kunne blitt spennende  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Han kommer til å hvile de fleste, men Norris, Lees og White spiller av de faste..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Leeds United v Oxford United: Warnock forced to utilise whole squad

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-v-oxford-united-warnock-forced-to-utilise-whole-squad-1-4866856



Denne artikkelen må være skrevet før kampen mot Pboro, selv om den er datert 26.08.
Jon R.

RoarG

En liten knivegg dette - la spillere hvile eller la de få enda en kamp å bli samspilte på. Synes forøvrig at laget ditt Promo ser spennende ut. Ville dog hatt Diouf med fra start. Han trenger matchingen. Diouf og Poleon på topp kunne blitt spennende  :)

auren
Dette innlegget støttes 100%.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Vil vi videre i denne cupen? Syltynn stall og vi har nok med kampene i NpC. Håper på et lass med ungutter pålaget i dag, samt at spillere som Diouf kan komme i skikkelig kampform! Så kan heller Becchio og co få lov til å spille finalen!

Dennis

Vil vi videre i denne cupen? Syltynn stall og vi har nok med kampene i NpC. Håper på et lass med ungutter pålaget i dag, samt at spillere som Diouf kan komme i skikkelig kampform! Så kan heller Becchio og co få lov til å spille finalen!

Det er alltid en balanse, men publikumsoppmøte og 'buzzen' rundt å trekke driiiiit som Liverpool, Chelskij eller Man $ity hjemme i 3.runde, kan veie opp for ekstra kampslitasje. Spillerne bør dessuten selvsagt ikke være slitne verken fysisk eller mentalt riktig enda, selv om skader og suspensjoner enkelt kan forekomme i cupene.

Jeg heller mot å knuse disse gnomene! :)
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Laget; Ashdown, Lees, Kisnorbo, Pearce, Drury, Byram, Brown, Austin, White, Gray og Diouf


Frode

Merkelig at vi ikke hviler Austin - som allerede har en halv sesong i Norge bak seg.
 

Rudi G.

  • Gjest
Laget; Ashdown, Lees, Kisnorbo, Pearce, Drury, Byram, Brown, Austin, White, Gray og Diouf



Benken; Kenny, Peltier, Becchio, Varney, Thompson, Poleon og McCormack

Rudi G.

  • Gjest
Merkelig at vi ikke hviler Austin - som allerede har en halv sesong i Norge bak seg.

Austin trenger ikke hvile, han er en maskin!

Rune Bergen

Merkelig at vi ikke hviler Austin - som allerede har en halv sesong i Norge bak seg.
Austin vil spille hver kamp ha, skikkelig tøffing

sportcarl1

Merkelig at vi ikke hviler Austin - som allerede har en halv sesong i Norge bak seg.
han behöver erfarenheten och tempot från det engelska ligasystemet, detta kommer bara göra honom gott, vi har inte sett det bästa av honom än ;),han verkar dessutom otroligt fit och vältränad
 

sportcarl1

Merkelig at vi ikke hviler Austin - som allerede har en halv sesong i Norge bak seg.

Austin trenger ikke hvile, han er en maskin!
han är en maskin en riktig duracellkanin
« Siste redigering: August 28, 2012, 20:06:42 av sportcarl1 »
 

Dennis

Merkelig at vi ikke hviler Austin - som allerede har en halv sesong i Norge bak seg.

Austin hviler ikke, han venter.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Merkelig at vi ikke hviler Austin - som allerede har en halv sesong i Norge bak seg.
Han hvilte under hele EM, samt at han fikk noen ekstra hvileperioder i tillegg (skade/suspensjon), pluss at det gikk et par uker uten kamp mens han ble signet, så nei, tror kke behovet er overhengende.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Merkelig at vi ikke hviler Austin - som allerede har en halv sesong i Norge bak seg.

Hehe, pick your choise blant de 6-7 begrunnelsene du fikk ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ankerjon15

Bra att vi lar spillere hvile, denne vinner vi lett

panzzer

Nokon som veit om denna blir vist på noen stream?? Og evt. kor??
There is only on real united
Leeds United

stian94

radiolink?
SJ

FredRaw

Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

RoarG

Bra at vi hviler såpass mange. Trenger folk i godt slag på lørdag mot Blackburn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedsers


DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Bjorn

Marching On! 4276

Ankerjon15

Come on LEEDS ;D ;D ;D

Tom S

Come On Leeds !!
COME ON LEEDS !!