Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....  (Lest 9542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Sv: Dickinson omsider.....
« Svar #30 på: Mars 13, 2009, 15:45:20 »
blir bra dette men da forsvinner trolig trundle da eller??? sunt med konkurranse men hadde håpet at grella fikk en fair sjanse til og prøve seg
Forever Leeds United!!!!!!!!

RuneSve

Sv: Dickinson omsider.....
« Svar #31 på: Mars 13, 2009, 15:47:38 »
Håper ikke dette betyr at Grella ikke vil få flere sjanser til å vise seg. Er mer skeptisk til forsvaret vårt, syns definitivt vi bør prøve å låne en eller to der. Får Naylor en skade, sliter vi. Får vi skade på høyre eller venstreback, sliter vi.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Dickinson omsider.....
« Svar #32 på: Mars 13, 2009, 16:06:05 »
Det å hente inn en  spiss til er ikke noe annet enn misstillit til Grella. Han vil sikkert tenke at det var en tabbe å skrive under for Leeds

samadhi

Sv: Dickinson omsider.....
« Svar #33 på: Mars 13, 2009, 16:10:45 »
Grella er bare 20 år og kommer fram amerikans fotball. Tipper at han ikke er klar for å kjempe om en plass i startelleveren på ett lag som kjemper om opprykk til CCC.

Håper i allefall tilfellet er at han har potensialet og må bare modnest litt. I verste fall er dette en ny Sorsa/Di Costa...Uansett kom han vel gratis så det store sjansepsillet var det vel ikke med Grella..
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Dickinson omsider.....
« Svar #34 på: Mars 13, 2009, 16:45:23 »
Det å hente inn en  spiss til er ikke noe annet enn misstillit til Grella. Han vil sikkert tenke at det var en tabbe å skrive under for Leeds

Ã… låne ut Beckford til Scunthorpe for et par år siden var også mistillitt til Beckford...... Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…åååååå så godt han hadde av det!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Dickinson omsider.....
« Svar #35 på: Mars 13, 2009, 16:47:07 »
Det å hente inn en  spiss til er ikke noe annet enn misstillit til Grella. Han vil sikkert tenke at det var en tabbe å skrive under for Leeds

Meningsløs påstand. 193 høye Dickinson er en helt annen type spiller enn Grella. Dickinson er først og fremst en targetman og utfordrer til in-form Becchio.  Så lenge Enoch er skadet er dette ( på papiret) en god signing, såfremt den innlånte er skadefri vel og merke. :)
Jon R.

lojosang

Sv: Dickinson omsider.....
« Svar #36 på: Mars 13, 2009, 17:12:49 »
blir bra dette men da forsvinner trolig trundle da eller??? sunt med konkurranse men hadde håpet at grella fikk en fair sjanse til og prøve seg

Trundle HAR reist hjem allerede, ja.
- Leif Olav

sveifors

Sv: Dickinson omsider.....
« Svar #37 på: Mars 13, 2009, 17:37:56 »
Det å hente inn en  spiss til er ikke noe annet enn misstillit til Grella. Han vil sikkert tenke at det var en tabbe å skrive under for Leeds

Tullete kommentar. Grella er der for å lære. Han har scoret noen mål i reservelagskamp mot reservene til L2 Grimsby og U16 17 spillere fra Barnsley.

Du får ha omsorg for Grella, så får vi andre bekymre oss for hele laget og opprykk, men det er vel uinteressant for deg
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

R - R

Sv: Dickinson omsider.....
« Svar #38 på: Mars 13, 2009, 18:45:19 »
Det å hente inn en  spiss til er ikke noe annet enn misstillit til Grella. Han vil sikkert tenke at det var en tabbe å skrive under for Leeds

Tullete kommentar. Grella er der for å lære. Han har scoret noen mål i reservelagskamp mot reservene til L2 Grimsby og U16 17 spillere fra Barnsley.

Du får ha omsorg for Grella, så får vi andre bekymre oss for hele laget og opprykk, men det er vel uinteressant for deg

Einig. Grella fekk spele når Trundle var her. Dickinson må vise at han er skadefri og i form før han får spele. Uansett, det har heile tida vore meininga at Grella berre skulle bli matcha litt denne sesongen. Han har ikkje spelt ein heil kamp på dette nivået enno, og har sannsynlegvis ein del å lære før han er klar for å starte. Det er eit steg opp frå å score mot Grimsby sitt reservelag til å spele i L1. Dickinson blir sett på som ein spelar som kan kome inn på laget og gjere nytte frå første stund. Gjer han det er det nok sjansar for at vi hentar han permanent til sommaren.
- Rune

ragnar

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #39 på: Mars 14, 2009, 12:18:59 »
God lånesign.

Tenker han trenger et par kamper på å bli varm i trøyen.  8)
*In El Loco we trust!*

Budda

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #40 på: Mars 14, 2009, 12:33:19 »
Er spent på Dickinson. Når Grayson har vært så gira på å hente han, så bør han være brukbar. Han har ikke vært en notorisk måljeger tidligere i karrierer. I følge Wikipedia, så har han et snitt på 0,33 mål per kamp.
Endre

Torpe-do

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #41 på: Mars 14, 2009, 13:56:47 »
Må si jeg ikke har blitt noe særlig imponert over statestikken til denne karen.



Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #42 på: Mars 14, 2009, 14:09:39 »
Må si jeg ikke har blitt noe særlig imponert over statestikken til denne karen.


43 mål på 114 kamper på de siste 3-4 årene!

http://en.wikipedia.org/wiki/Liam_Dickinson

Ikke så værst dette da.....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #43 på: Mars 14, 2009, 14:17:31 »
Hmm.. jeg leste nok på feil Liam Dickingson ;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #44 på: Mars 14, 2009, 14:45:03 »
Må si jeg ikke har blitt noe særlig imponert over statestikken til denne karen.


43 mål på 114 kamper på de siste 3-4 årene!

http://en.wikipedia.org/wiki/Liam_Dickinson

Ikke så værst dette da.....  ::)

Jeg synes det er en bra statistikk, men spør du Runar så er statistikken elendig ;)

Jon R

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #45 på: Mars 14, 2009, 14:46:07 »
En enda mer relevant statistikk: 10 mål på 20 kamper på utlån for Hudds og Blackpool denne sesongen. 0,5 mål pr kamp i snitt, er da en toppspiss verdig! Lover godt dette.  :)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #46 på: Mars 14, 2009, 14:48:57 »
En enda mer relevant statistikk: 10 mål på 20 kamper på utlån for Hudds og Blackpool denne sesongen. 0,5 mål pr kamp i snitt, er da en toppspiss verdig! Lover godt dette.  :)

Ikke hvis du spør Runar ;D

Jon R

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #47 på: Mars 14, 2009, 14:51:08 »
Runar hakke pæpling!  ;D
Jon R.

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #48 på: Mars 14, 2009, 15:09:14 »
Må si jeg ikke har blitt noe særlig imponert over statestikken til denne karen.


43 mål på 114 kamper på de siste 3-4 årene!

http://en.wikipedia.org/wiki/Liam_Dickinson

Ikke så værst dette da.....  ::)

Jeg synes det er en bra statistikk, men spør du Runar så er statistikken elendig ;)

Takk for tipset, da spør jeg ikke ham...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #49 på: Mars 14, 2009, 15:12:43 »
Må si jeg ikke har blitt noe særlig imponert over statestikken til denne karen.


43 mål på 114 kamper på de siste 3-4 årene!

http://en.wikipedia.org/wiki/Liam_Dickinson

Ikke så værst dette da.....  ::)

Jeg synes det er en bra statistikk, men spør du Runar så er statistikken elendig ;)

Takk for tipset, da spør jeg ikke ham...  ;)

Dunker han inn 6 -7 mål på de 13 siste kampene, skal vi være mer enn fornøyd. Kan være tungen på vektskåla dette.  :)
Jon R.

Runar

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #50 på: Mars 14, 2009, 15:13:59 »
scorer han annenhver gnag han er på banen, så er d jo flott. Scorer han 5 mål i en kamp og er målløs i 10 så er jeg skeptisk - gå å spis en hatt JonR
 

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #51 på: Mars 14, 2009, 15:15:11 »
scorer han annenhver gnag han er på banen, så er d jo flott. Scorer han 5 mål i en kamp og er målløs i 10 så er jeg skeptisk - gå å spis en hatt JonR

Enig!

Alle spisser som skårer fem mål i en kamp er oppskrytt!!!!!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #52 på: Mars 14, 2009, 15:16:56 »
scorer han annenhver gnag han er på banen, så er d jo flott. Scorer han 5 mål i en kamp og er målløs i 10 så er jeg skeptisk - gå å spis en hatt JonR

Noe som gnager deg, Runar?  ;D
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #53 på: Mars 14, 2009, 15:25:50 »
Må si jeg ikke har blitt noe særlig imponert over statestikken til denne karen.


43 mål på 114 kamper på de siste 3-4 årene!

http://en.wikipedia.org/wiki/Liam_Dickinson

Ikke så værst dette da.....  ::)

Jeg synes det er en bra statistikk, men spør du Runar så er statistikken elendig ;)

Takk for tipset, da spør jeg ikke ham...  ;)

Dunker han inn 6 -7 mål på de 13 siste kampene, skal vi være mer enn fornøyd. Kan være tungen på vektskåla dette.  :)

Jeg satser på at det er 10 kamper igjen ;D

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #54 på: Mars 17, 2009, 20:30:48 »
Liam Dickinsons første mål for klubben kom i en behind-closed-doors-match i går!

Leeds Utd vs Sheff Utd 1-1

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1593793,00.html
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #55 på: Mars 18, 2009, 16:37:47 »
Jeg gnåler ivei, så får vi se hva det blir til med denne karen. Har litt sansen for ham da, men det er ikke sikkert det er nok!

Leeds United: New-boy Liam's goals standard


18 March 2009
To maintain the standards of his nomadic year, Liam Dickinson has set himself the minimum target of a goal from every two appearances he makes for Leeds United.
Dickinson has hopped around the north-west of England in search of senior football this season and his priority after every transfer has been to settle in quickly at whichever club is paying for his services.

Six goals in 13 appearances while on loan at Huddersfield Town was a satisfactory start to the term, though less prolific than the four he claimed in seven matches at Blackpool over Christmas. Five days on from securing his third move of the season by signing for Leeds, Dickinson is pressurising himself to sustain his one-in-two strike-rate.

It was that type of statistic which convinced Derby County to pay Stockport County £750,000 for Dickinson last summer, though the transfer has not yet been to Derby's benefit.

Huddersfield and Blackpool – then managed by present Leeds boss Simon Grayson – were grateful to make use of a developing player on the fringes of the squad at Pride Park, who is still to play for his parent club, and he will see out his season on loan at Elland Road in the thick of a finely-balanced League One campaign.

Much like Dougie Freedman last year, Dickinson wants his contribution to be notable for its success.

"It's been a strange season for me because I've been going from club to club, but 10 goals from 20 games is where I'd want to be," he said.
"That's been my level right the way through my career and I'd be disappointed if I didn't do the same at Leeds."

YEP
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #56 på: Mars 18, 2009, 16:44:35 »
Allt jeg ber om er ett mål mot Crew og at vi holder tett bak, og helst la det målet komme så tidlig som overhode mulig!
« Siste redigering: Mars 18, 2009, 16:46:17 av Rudi G. »

sveifors

Sv: NY SPILLER: Liam Dickinson, eller Dickinson omsider.....
« Svar #57 på: Mars 19, 2009, 16:18:03 »
Tror Liam blir bra for oss, virker som han har hurtighet, styrke og ferdighet med ball. .

og 193 på strømpelesten blir vel arbeid nok for ethvert forsvar. Om det ikke blir mål, så lager han ihvertfall bra plass til andre. Har tro på ham.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life