Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 442907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sheridan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #180 på: Desember 23, 2008, 20:27:26 »
Hadde håpet på en ringrev i gamet.
Men fotballen er full av overaskelser. Kanskje dette er en god en i så måte for Leeds United Football Club.

Lykke Til Simon Grayson!

Per-Stian

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #181 på: Desember 23, 2008, 20:30:19 »
Ein krangel eller liknande gjorde at Grayson sa opp. Som free-agent kunne dermed Leeds tilby han jobb heilt lovleg.

Berre det at Grayson sa opp jobben sin i Blackpool for å vere tilgjengeleg for oss, tek eg som eit godt teikn. Motivasjonen hans må vere stor for denne oppgåva. La oss berre håpe at hans engasjement kan vere nok til å snu vår negative trend.

baste

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #182 på: Desember 23, 2008, 20:58:30 »
Velkommen Grayson.
Du har en jobb å gjøre, med Leeds og oss kravstore LEEDS-supportere.  ;)

Sakset dette innlegget ifra teamtalk...

go for a manager who is not yet tainted by failure, and one who has also succeeeded already at this level. SG's second task, after first sorting the defence, should be to decide which of his two and a half midfields he wants to play and keep. It does my head in thinking how to perm 4 from 9 for the midfield: God knows what it did to Gary Mac ! Personally, I'd go for the younger set (Johnson, Delph, Howson and Snodgrass with Prutton as my first sub). We don't need the defence protecting if it's a proper defence, so Douglas goes, ditto the skilful asnd silky, but underpowered, Kilkenny, plus the man we got from Swansea, who seems to be dispruptive. But these are details - the important thing is to simplify the choice and then stick with it.
« Siste redigering: Desember 23, 2008, 21:00:25 av baste »

abbe

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #183 på: Desember 23, 2008, 21:41:29 »
Ã… nei..... påan igjen? -15 poengstraff for feil forhandling med ny manager?

"- Oppsigelsen ble ikke akseptert av styret, og klubben vurderer å gå rettens vei mot både Simon Grayson og Leeds, sier Blackpool-ledelsen i en uttalelse."

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2482698.ece



JanPSyse

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #184 på: Desember 23, 2008, 21:45:24 »
Blir bare -12 denne gangen. Men vi blir flyttet ned til league 2 først... ;)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Leedsulf

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #185 på: Desember 23, 2008, 22:12:27 »
Lurer på hvem som blir kaptein under Grayson.
Kjører han videre med Frazerinho, eller blir det en ny? Og i tilfelle bytte, blir det før neste sesong?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #186 på: Desember 24, 2008, 00:15:28 »
Lurer på hvem som blir kaptein under Grayson.
Kjører han videre med Frazerinho, eller blir det en ny? Og i tilfelle bytte, blir det før neste sesong?

han MÃ… jo bytte kaptein,har såpass tro på Mr Grayson at han ser på første trening at Frazer ikkje e god nok for Førde engang.....kan ik spille på Leeds då:) 8)

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #187 på: Desember 24, 2008, 00:58:28 »
Må ærlig innrømme at jeg ikke har hørt om denne Grayon før.  Var vel ikke det som sto øverst på ønskelisten.  Men får ønske ham lykke til.  Han har vel hatt mer suksess i sin ferske kariere som manager enn hva McAllister har hatt.
Samtidig må jeg si at jeg ikke ble særlig lei meg for at McAllister fikk sparken.  Han var en god spiller for oss, men likte ikke noe særlig måten han forlot Leeds.  Ei heller hans start som manager.

Inge

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #188 på: Desember 24, 2008, 07:37:04 »
Må ærlig innrømme at jeg ikke har hørt om denne Grayon før.  Var vel ikke det som sto øverst på ønskelisten.  Men får ønske ham lykke til.  Han har vel hatt mer suksess i sin ferske kariere som manager enn hva McAllister har hatt.
Samtidig må jeg si at jeg ikke ble særlig lei meg for at McAllister fikk sparken.  Han var en god spiller for oss, men likte ikke noe særlig måten han forlot Leeds.  Ei heller hans start som manager.
Enig i at han var en stor spiller for leeds. Men ikke i nærheten av bremner og gray spør du meg. 25  8  17. Da må du gå fra leeds på nivå 3 så enkelt er det.

Per-Stian

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #189 på: Desember 24, 2008, 10:00:34 »
WE DID NOTHING WRONG
Leeds chairman Ken Bates insists United have not done anything wrong following Simon Grayson's controversial departure from Blackpool to take over in the Elland Road hotseat.

The former Whites defender tendered his resignation at Bloomfield Road yesterday, which was not accepted by the club, and was later announced as the new Leeds manager.
Blackpool are unwilling to release Grayson from his contract, which has 18 remaining, and are considering legal action against Leeds and their former boss.

But Bates said: "We approached Blackpool with a view to speaking to Simon and they refused permission. That was the end of it, but they then told him they had an approach and he told them he wanted the job. Then Blackpool put this in the public domain - we said nothing because that's how business should be conducted - but nevertheless because it was in the public domain we felt that we had the right to approach Blackpool again, which we did."

"Meanwhile, Simon saw their chairman and they had a disagreement because he felt he'd done a good job there, wanted this opportunity, and they were stood in his way. He then resigned. As a free agent, we then offered him the job at Leeds."

Bates is confident the 39-year-old is the right man to reignite Leeds' League One promotion challenge following the sacking of Gary McAllister on Sunday.
"We're delighted to welcome Simon to the club," he said. "I like him and he has a real personality, which is important. He's got a good track record, he knows our opponents, he knows the level we're at and he can get us out.

"He started his career here and he knows the club. He's a Yorkshireman as well and we have to have someone who is committed to living and working in this area."
Grayson said: "I certainly wouldn't have dropped down a division for any other club and I feel this is the next stage of my managerial career. When the opportunity came to come here I couldn`t wait to be involved as quickly as possible. It's a massive club and close to my heart, having played here before and supporting the club.

"The size and the ambition is obviously an attraction as well.
"I had a great time at Blackpool. I had a great rapport with the fans and the board," he added.
Grayson - Leeds' ninth manager in the last 10 years - enjoyed a six-year stint at Blackpool, first as a player then as manager, during which he guided the club to promotion to the Championship in May 2007 before staving off the threat of relegation last term.

His first game in charge of Leeds will be the visit of former club, and current League One leaders, Leicester - with whom he won the League Cup in 1997 - on Boxing Day.

Per-Stian

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #190 på: Desember 24, 2008, 10:04:35 »

han MÃ… jo bytte kaptein,har såpass tro på Mr Grayson at han ser på første trening at Frazer ikkje e god nok for Førde engang.....kan ik spille på Leeds då:) 8)

Heilt riktig. Frazer Richardson anno 2008 er ikkje god nok for Førde, og ei heller som kaptein for Leeds. Eirik Flatjord er eit stort talent som Førde IL ventar mykje bra av i framtida.

Usikker på kven eg ville ha vald som ny kaptein for The Mighty Whites, men Douglas verkar å vere ein god kandidat sidan han har hatt jobben før og alltid ofrar alt i kampens hete.

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #191 på: Desember 24, 2008, 10:28:23 »

han MÃ… jo bytte kaptein,har såpass tro på Mr Grayson at han ser på første trening at Frazer ikkje e god nok for Førde engang.....kan ik spille på Leeds då:) 8)

Heilt riktig. Frazer Richardson anno 2008 er ikkje god nok for Førde, og ei heller som kaptein for Leeds. Eirik Flatjord er eit stort talent som Førde IL ventar mykje bra av i framtida.

Usikker på kven eg ville ha vald som ny kaptein for The Mighty Whites, men Douglas verkar å vere ein god kandidat sidan han har hatt jobben før og alltid ofrar alt i kampens hete.

God nok for Førde, nei det skal noko til...
...men, FSK kan vel ha bruk for han...
 ;)

GOD JUL, BENGT !
 :)
COME ON LEEDS !!

janove

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #192 på: Desember 24, 2008, 10:37:27 »

han MÃ… jo bytte kaptein,har såpass tro på Mr Grayson at han ser på første trening at Frazer ikkje e god nok for Førde engang.....kan ik spille på Leeds då:) 8)

Heilt riktig. Frazer Richardson anno 2008 er ikkje god nok for Førde, og ei heller som kaptein for Leeds. Eirik Flatjord er eit stort talent som Førde IL ventar mykje bra av i framtida.

Usikker på kven eg ville ha vald som ny kaptein for The Mighty Whites, men Douglas verkar å vere ein god kandidat sidan han har hatt jobben før og alltid ofrar alt i kampens hete.

Problemet med dagens stall, er at det er ingen som staar frem som ledertyper.
Det er ingen som har vaert i stand til aa videreformidle beskjeder fra sidelinja. McAllister hadde sett seg ut en saann spiller, som skulle kjoepes i januar. Jeg regner med denne spilleren kommer, selv om McAllister er borte.


LEO

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #193 på: Desember 24, 2008, 11:22:59 »
Grayson kommer inn på et gunstig tidspunkt.

Beckford er tilbake sammen med noen andre og januar er rett rundt hjørnet for å få kjøpt et par av "sine" spillere.
Utleide spillere kommer også tilbake.

Dette er optimalt !!!

Velkommen Grayson, gjør oss stolt. 8) :)
 

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #194 på: Desember 24, 2008, 11:23:11 »

han MÃ… jo bytte kaptein,har såpass tro på Mr Grayson at han ser på første trening at Frazer ikkje e god nok for Førde engang.....kan ik spille på Leeds då:) 8)

Heilt riktig. Frazer Richardson anno 2008 er ikkje god nok for Førde, og ei heller som kaptein for Leeds. Eirik Flatjord er eit stort talent som Førde IL ventar mykje bra av i framtida.

Usikker på kven eg ville ha vald som ny kaptein for The Mighty Whites, men Douglas verkar å vere ein god kandidat sidan han har hatt jobben før og alltid ofrar alt i kampens hete.

Problemet med dagens stall, er at det er ingen som staar frem som ledertyper.
Det er ingen som har vaert i stand til aa videreformidle beskjeder fra sidelinja. McAllister hadde sett seg ut en saann spiller, som skulle kjoepes i januar. Jeg regner med denne spilleren kommer, selv om McAllister er borte.

Gi kapteinbindet til Fabian Delph! Han fremstår allerede som en ledertype.  :o
Jon R.

haak-d

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #195 på: Desember 24, 2008, 11:26:50 »
Jeg driter i hvem som blir kaptein om det skulle bli skifte. Det som er viktig nå er som Grayson sier, at vi begynner å vinne fotballkamper!!! Skal vi klar opprykk kan vi ikke gå mer mer enn maks 5 smeller til!!
 

sportcarl1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #196 på: Desember 24, 2008, 11:35:39 »
hoppas och tror på Grayson,verkar vara en bra manager som har lyft upp blackpool en divsion och fått dem att etablera sig där trots att han haft mindre resurser ön många andra klubbar där, intressant läsning det Wilko skrev om honom  som följt honom på närmare håll han hade idel vitsord att säga om honom. men som sagt det finns inga garantier med managers, kolla en sådan som Ramos, förra året firad hjälte i tottenham i år var han inte vatten värd,n nu tränar han real säkert blir han hjälte i år för att sedan kickas nästa säsong, jag är av den uppfattning att det är på planen det avgörs och spelarna skall vara så vuxna så de klarar av sin uppgift
 

kjelvi


jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #198 på: Desember 24, 2008, 11:41:14 »

han MÃ… jo bytte kaptein,har såpass tro på Mr Grayson at han ser på første trening at Frazer ikkje e god nok for Førde engang.....kan ik spille på Leeds då:) 8)

Heilt riktig. Frazer Richardson anno 2008 er ikkje god nok for Førde, og ei heller som kaptein for Leeds. Eirik Flatjord er eit stort talent som Førde IL ventar mykje bra av i framtida.

Usikker på kven eg ville ha vald som ny kaptein for The Mighty Whites, men Douglas verkar å vere ein god kandidat sidan han har hatt jobben før og alltid ofrar alt i kampens hete.

God nok for Førde, nei det skal noko til...
...men, FSK kan vel ha bruk for han...
 ;)

GOD JUL, BENGT !
 :)

GOD JUL til deg og,vi får ta ett klassisk oppgjør på 16.mai neste år i førdebygda:) ;D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #199 på: Desember 24, 2008, 11:44:05 »

han MÃ… jo bytte kaptein,har såpass tro på Mr Grayson at han ser på første trening at Frazer ikkje e god nok for Førde engang.....kan ik spille på Leeds då:) 8)

Heilt riktig. Frazer Richardson anno 2008 er ikkje god nok for Førde, og ei heller som kaptein for Leeds. Eirik Flatjord er eit stort talent som Førde IL ventar mykje bra av i framtida.

Usikker på kven eg ville ha vald som ny kaptein for The Mighty Whites, men Douglas verkar å vere ein god kandidat sidan han har hatt jobben før og alltid ofrar alt i kampens hete.

Problemet med dagens stall, er at det er ingen som staar frem som ledertyper.
Det er ingen som har vaert i stand til aa videreformidle beskjeder fra sidelinja. McAllister hadde sett seg ut en saann spiller, som skulle kjoepes i januar. Jeg regner med denne spilleren kommer, selv om McAllister er borte.



Ja,enig der....en leder MÃ… vi ha,eg ønsker helst en som spiller midtstopper......e ikkje det på tide Sol Campbell trapper ned litt?? 8)

Ferre

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #200 på: Desember 25, 2008, 13:24:03 »
GODE NYHETER!

Blackpool chairman Oyston slams 'two-faced' LMA for backing Grayson's Leeds move

Karl Oyston, the Blackpool chairman, has blasted the League Managers' Association for giving their backing to Simon Grayson's controversial departure to Leeds United

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1101531/Blackpool-chairman-Oyston-slams-faced-LMA-backing-Graysons-Leeds-move.html?ITO=1490

Trond90

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #201 på: Desember 25, 2008, 13:40:32 »
GODE NYHETER!

Blackpool chairman Oyston slams 'two-faced' LMA for backing Grayson's Leeds move

Karl Oyston, the Blackpool chairman, has blasted the League Managers' Association for giving their backing to Simon Grayson's controversial departure to Leeds United

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1101531/Blackpool-chairman-Oyston-slams-faced-LMA-backing-Graysons-Leeds-move.html?ITO=1490

Endelig noe som går vår vei!  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #202 på: Desember 25, 2008, 16:45:47 »
Jeg ønsker at Simon henter Robbie jeg....han er jo arbeidsledig, og er sikker på at han hadde scora litt for oss...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2482940.ece

Sheridan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #203 på: Desember 25, 2008, 16:46:26 »
MARCHING ON TOGETHER


Papi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #204 på: Desember 25, 2008, 16:52:55 »
Jeg ønsker at Simon henter Robbie jeg....han er jo arbeidsledig, og er sikker på at han hadde scora litt for oss...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2482940.ece


Skeptisk
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #205 på: Desember 25, 2008, 18:35:46 »
Sier som gary moore: over the hill and far away ;)

Fowler er ikke god nok!

auren
« Siste redigering: Desember 25, 2008, 18:37:39 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

readysteady

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #206 på: Desember 25, 2008, 20:11:17 »
GODE NYHETER!

Blackpool chairman Oyston slams 'two-faced' LMA for backing Grayson's Leeds move

Karl Oyston, the Blackpool chairman, has blasted the League Managers' Association for giving their backing to Simon Grayson's controversial departure to Leeds United

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1101531/Blackpool-chairman-Oyston-slams-faced-LMA-backing-Graysons-Leeds-move.html?ITO=1490

Denne artikkelen er nå borte. Trukket tilbake?

sportcarl1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #207 på: Desember 26, 2008, 00:42:09 »
Jeg ønsker at Simon henter Robbie jeg....han er jo arbeidsledig, og er sikker på at han hadde scora litt for oss...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2482940.ece

skall det vara robbie så skall det vara robbie keano :D
 

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #208 på: Desember 26, 2008, 01:18:00 »
Er dette 'Ny manager' eller 'Ex-players og annen utopitenkning'-tråd. Kan vi forholde oss til Simon Grayson i denne tråden, så kan folk forpeste andre tråder med transferrykter tatt ut fra løse luften og ellers generell snakk om at 'Vi var i CL for 7 år siden' og 'Vi er for stor for denne divisjonen'-fjas..



Forresten, velkommen til Grayson! Når Macca først fikk sparken, var han en av mine to kanidater til jobben.. Well done Bates!
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #209 på: Desember 28, 2008, 10:08:46 »
hvorfor blir denne mannen kalt Larry?   han heter vel simon grayson?   
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."