Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 442884 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #420 på: Februar 24, 2011, 12:11:57 »
Grayson er litt feig om dagen, han burde rulere litt på laget. Paynter, Somma, Ross og Sam burde få spille litt.

Nå er du litt negativ!  ;D

enig i det! Grayson bør rullere. Vi har gode spisser/vinger som bør få prøve seg når det er tett kamp program!

Synes dette er litt sløvt av Grayson med tanke på den store stallen vi har. Og fullstendig bortkastet med stor stall (store lønnsutgifter) når man ikke bruker den!

Likevel klager vi på dårlige spillere og personlige feil. Hva tror dere at blir bedre ved å involvere enda dårligere spillere på laget.

JEG ER ENIG MED GRAYSON:

VI HAR 12-14 GODE SPILLERE.....RESTEN ER VIRKELIG DÃ…RLIGE!


Førsteelveren + Somma/Connolly er meget bra, mens resten er bare elendig stallfyll som må bort før neste sesong!

Erstatt disse med mer kvalitet enn det vi har i enkelte lagdeler og vi er et PL lag!  :)

Vil ikke dømme Paynter og Ross uten at de har fått en ordentlig sjanse, men det ser ikke ut til at de kommer til å få det. Sam har vært ganske positiv i de de få kampene jeg har sett.

Jeg er ikke helt enig med Grayson, men forstår han. Han safer og det kan være at han disponerer riktig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #421 på: Februar 24, 2011, 17:26:47 »
Neida TK20, rykker vi opp med SG bak roret er det vel litt drøyt å sparke han, da vil han jo bli klassifisert som legende, men vi er vel ikke akkurat begeistret over den deffensive organiseringen og mangelen på signering av "ankeret" vi har savnet i over et år nå. Vi er faktisk for å si det mildt, ganske tynt besatt sentralt på midten nå som BJ må stå over, eller for den saks skyld når han ikke må stå over.


TK20

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #422 på: Februar 24, 2011, 17:26:51 »

Så du mener det kan diskuteres at Simon Grayson bør gå dersom vi ikke rykker opp?

Det får vi eventuelt ta i SG-tråden :)

Da var vi her.

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #423 på: Februar 24, 2011, 17:58:15 »
Litt i drøeste laget å sparke SG, hvis vi ikke rykker opp! Mine forventninger foran denne sesongen var ikke å rykke ned! Og Leeds kjemper nå både om opprykk og play- off ! SG burde kanskje finne seg andre trenere som står for den defansive delen når det gjelder laget. Regner med at hele trener teamet blir evaluert ved sesongslutt, SG tror jeg sitter trygt, de andre trenerene på laget bob, bob .LEEDS4EVER

Papi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #424 på: Februar 24, 2011, 18:48:12 »
Hull i hodet og i det hele tatt vurdere og sparke Grayson.
Tips må heller være og leie en mindre medioker stopper, og heller få tak i ein god forsvarstrener!

That`s the way to do it.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #425 på: Februar 25, 2011, 15:30:58 »
Sitat
“I could sign an average player and make us no better but I’ve got players in the squad who are ready and desperate to step into the team, whatever system I play. Any signing needs to be a really good player and I’m prepared to wait for one to become available.”

Støtter Grayson 100% i det han sier!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #426 på: Februar 25, 2011, 15:45:13 »
Sitat
“I could sign an average player and make us no better but I’ve got players in the squad who are ready and desperate to step into the team, whatever system I play. Any signing needs to be a really good player and I’m prepared to wait for one to become available.”

Støtter Grayson 100% i det han sier!

Henger ikke helt på greip det han sier når han to ganger på en mnd velger å "emergency" låne spillere når en enkelt spiller blir skadet eller suspendert.

Debatten om å sparke er det vel ingen som tar seriøst?  ???
Jon R.

sportcarl1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #427 på: Februar 25, 2011, 16:12:54 »
personligen tycker jag han har tagit in alldeles för mycket genomsnittspelare de 2 sista säsongerna, de som bär laget har ju varit med sedan league one tiden, typ bechio snoddgrass gradel howson,somma, värvningarna har varit dåliga
 

jarle

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #428 på: Februar 25, 2011, 17:48:15 »
personligen tycker jag han har tagit in alldeles för mycket genomsnittspelare de 2 sista säsongerna, de som bär laget har ju varit med sedan league one tiden, typ bechio snoddgrass gradel howson,somma, värvningarna har varit dåliga


spot on....

har egentlig ikke funnet en spiller av kvalitet untatt Kasper på alle disse årene!

men utrilig mye møkk og lånespillere... og alle vi har betalt for har vel nesten uten unntak vært shite...

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #429 på: Februar 25, 2011, 17:59:08 »
personligen tycker jag han har tagit in alldeles för mycket genomsnittspelare de 2 sista säsongerna, de som bär laget har ju varit med sedan league one tiden, typ bechio snoddgrass gradel howson,somma, värvningarna har varit dåliga


spot on....

har egentlig ikke funnet en spiller av kvalitet untatt Kasper på alle disse årene!

men utrilig mye møkk og lånespillere... og alle vi har betalt for har vel nesten uten unntak vært shite...

Que?  ???

Somma, Gradel, Kisnorbo.... Og AOB er klasse skrev du da for kort tid siden.

Forøvrig er jeg helt enig med sportscarl:  Det har vært altfor mange dårlige signeringer fra Graysons side.
Jon R.

jarle

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #430 på: Februar 25, 2011, 18:18:55 »
personligen tycker jag han har tagit in alldeles för mycket genomsnittspelare de 2 sista säsongerna, de som bär laget har ju varit med sedan league one tiden, typ bechio snoddgrass gradel howson,somma, värvningarna har varit dåliga


spot on....

har egentlig ikke funnet en spiller av kvalitet untatt Kasper på alle disse årene!

men utrilig mye møkk og lånespillere... og alle vi har betalt for har vel nesten uten unntak vært shite...

Que?  ???

Somma, Gradel, Kisnorbo.... Og AOB er klasse skrev du da for kort tid siden.

Forøvrig er jeg helt enig med sportscarl:  Det har vært altfor mange dårlige signeringer fra Graysons side.


Jeg må få spissformulerer meg litt...JR... ;)

Men 4 kantspiller av bra klasse har vi men ikke en defensiv kriger.... ??
Midtforsvaret har han gjort feilvalg på feilvalg på... Naylor utnevnt som kaptein.. nå ikke i troppen??? hallo
Bromby kjøp? nå
Collins kjøp så ut... osv osv...

Etter min mening er keeper, midtstoppere og en defensiv ala Batty kjernen du bygger et lag utifra... uten de kan du ikke komme noe sted i dagens fotball...

Ingen spisser i verden holder et lag med lekk forsvar gående frem til titler...


Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #431 på: Februar 25, 2011, 18:20:02 »
personligen tycker jag han har tagit in alldeles för mycket genomsnittspelare de 2 sista säsongerna, de som bär laget har ju varit med sedan league one tiden, typ bechio snoddgrass gradel howson,somma, värvningarna har varit dåliga


spot on....

har egentlig ikke funnet en spiller av kvalitet untatt Kasper på alle disse årene!

men utrilig mye møkk og lånespillere... og alle vi har betalt for har vel nesten uten unntak vært shite...

Que?  ???

Somma, Gradel, Kisnorbo.... Og AOB er klasse skrev du da for kort tid siden.

Forøvrig er jeg helt enig med sportscarl:  Det har vært altfor mange dårlige signeringer fra Graysons side.


Jeg må få spissformulerer meg litt...JR... ;)

Men 4 kantspiller av bra klasse har vi men ikke en defensiv kriger.... ??
Midtforsvaret har han gjort feilvalg på feilvalg på... Naylor utnevnt som kaptein.. nå ikke i troppen??? hallo
Bromby kjøp? nå
Collins kjøp så ut... osv osv...

Etter min mening er keeper, midtstoppere og en defensiv ala Batty kjernen du bygger et lag utifra... uten de kan du ikke komme noe sted i dagens fotball...

Ingen spisser i verden holder et lag med lekk forsvar gående frem til titler...



Agree.  ;)
Jon R.

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #432 på: Februar 25, 2011, 19:26:58 »
allikevel har han tatt oss opp et hakk, og på god tur til å gjøre det igjen...

Bjørn...som står 100% bak Grayson i det han gjør.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #433 på: Februar 25, 2011, 19:30:37 »
personligen tycker jag han har tagit in alldeles för mycket genomsnittspelare de 2 sista säsongerna, de som bär laget har ju varit med sedan league one tiden, typ bechio snoddgrass gradel howson,somma, värvningarna har varit dåliga


spot on....

har egentlig ikke funnet en spiller av kvalitet untatt Kasper på alle disse årene!

men utrilig mye møkk og lånespillere... og alle vi har betalt for har vel nesten uten unntak vært shite...

Kvalitet eller kjent navn? Kasper gjør mange feberredninger, men slipper inn også "lette" mål!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28962
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #434 på: Februar 25, 2011, 19:37:59 »
Peter Lorimer har et av sine bedre stykker i dagens YEP.

...og han blamer ikke de på feltet. Det er spillerne som må lære seg til å holde konsentrasjonen oppe...


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_must_tighten_up_lorimer_1_3120861


Leeds United: Whites must tighten up - LorimerPublished on Fri Feb 25 12:42:38 GMT 2011


Don Revie appreciated skilful footballers and he preferred to win games in style. But when all was said and done, he liked winning games full stop.


Confidence and concentration were his watchwords and he never tired of telling us that. It actually became a bit of an in-joke among the players at Leeds United. “Confidence and concentration,” we’d say to each other – when Don wasn’t listening of course! But as usual our manager had it spot on. To be a truly successful team, players en masse must do two things – show confidence in their technical ability and maintain the concentration needed to do their jobs professionally from the first minute to the last. As a philosophy, it served us well for many years.

I thought about Don’s favourite phrase on Tuesday night after watching Leeds United’s draw with Barnsley. I think it’s fair to say that Simon Grayson’s squad are fulfilling half of the bargain. Confidence oozes from so many of his players and they look like a team who expect to win games. But for no good reason, their concentration has a habit of going absent without leave. All three of Barnsley’s goals were easily avoidable.

Their first stemmed from United’s failure to deal with a routine free-kick. Their second was down to certain players ignoring Barnsley’s left-back breaking from deep. And as for the third? A rash tackle on the edge of the box followed by a free-kick that flew straight through the wall. A catalogue of errors in other words. If I was Simon, I’d have been tearing my hair out every time.

The collapse of the wall seven minutes from time was the best example of a fatal slip in concentration. A moment like that has nothing to do with ability and everything to do with professionalism. Footballers do not need told that the first priority when defending a direct free-kick is to make the target as small as you can. What would Revie have done if I’d stepped out of the wall like a couple of players did on Tuesday? He’d have absolutely bollocked me. But only after Bremner and Big Jack had let me have it first. The grief we got for careless mistakes always made us think twice about switching off again.

I sincerely hope that harsh words were exchanged by Simon’s squad at the end of the Barnsley match. That might sound like an extreme reaction to a 3-3 draw but you could not argue with any conviction that two points were lost to good football. They were lost to cheap concessions and critical lapses, the sort of failings a good, ambitious side cannot afford or tolerate. The lads at Elland Road should be angry about that and calling each other to account. As many people have said, this Leeds side score enough goals to win the Championship title. At this rate, the number they’re conceding could threaten their chance of qualifying for the play-offs.

Not for one minute would I agree with anyone who lays the blame at the door of the backroom staff. Trust me, Simon and his coaches will be working on organisation and the defence of set-pieces day after day and hour after hour. The players cannot lack any certainty about their individual responsibilities.

There was no great secret to Barnsley’s goals; they merely accepted invitations to score. It’s a matter of discipline on United’s part, plain and simple.

I’d imagine that Simon and his squad sat through a replay of the game on Wednesday or Thursday and reviewed the errors in fine detail. They’re an honest bunch at Leeds and those who deserved a portion of blame will doubtless have held their hands up and taken it. Mistakes are part of football and everyone makes them but the frustration this season has been their repetitive nature. Successful sides don’t fall down the same pitfalls time and again.

In hindsight, a number of players will look back at the Barnsley game and say: ‘I should have done this’ or ‘I should have done that’. But to be brutally honest, it’s no good admitting your failings after the event. The job of a professional footballer is to avoid those mistakes in the first place. As Revie used to stress, concentrating for 89 minutes is asking for trouble. It leaves 60 seconds for the opposition to take advantage. And at this level, most clubs will do precisely that.

Criticising a team who are sixth in the Championship is strange, I know. It has to be said that United’s season has been outstanding and a real credit to the squad as a whole. But what we’re talking about now is a serious chance of promotion, a huge opportunity to reclaim a place in the division where Leeds United will always be most at home. The errors that Leeds are committing will not stop them finishing comfortably inside the top half of the league but they might ultimately sacrifice a play-off place or better. Big prizes are often decided by the regrettable loss of one or two points.

Were Leeds to lose at Swansea City tomorrow, I won’t be ruling them out of the running for automatic promotion. But I’ll be forced to accept that a top-two finish is highly unlikely. An eight-point margin with 12 games to play is a big deficit in a league where few clubs seem capable of stringing numerous wins together. But Leeds being Leeds, I can see them returning from Wales with a massive result in their pocket. Their spells of disappointment never last for long.

For their sake, I hope that they don’t end up looking back on this season and regretting the days when wins became draws or the occasions when soft concessions cost the club dearly.

No-one in Simon’s dressing room will be interested in the possibility a mid-table finish. They’ve come too far to settle for that. Confidence is not a problem but their concentration must improve. To quote Mr Revie, one is worthless without the other.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #435 på: Februar 26, 2011, 00:39:23 »
"Not for one minute would I agree with anyone who lays the blame at the door of the backroom staff. Trust me, Simon and his coaches will be working on organisation and the defence of set-pieces day after day and hour after hour. The players cannot lack any certainty about their individual responsibilities."
 
Dette blir for enkelt. Når ulike spillere tilsynelatende mister konsentrasjonen og begår elementære feil igjen og igjen, er det overveiende sannsynlig at det finnes årsaker utover det individuelle nivået. Ã… be spillerne skjerpe seg er neppe tilstrekkelig, og med en så overfladisk tilnærming tror jeg aldri man vil finne roten til problemet.

Larry har klart det før han. Når han overtok etter McAllister brukte han ikke lang tid på å få orden på det defensive og han klarte det i all vesentlighet med de samme spillerne som holdt låvedøra åpen da Steve Staunton instruerte troppene. Spørsmålet om hvorfor han ikke klarer det nå står dermed fortsatt åpent.

Jeg kan derfor ikke se at Lorimer tilfører noe viktig her, med unntak av referansene til hva godt management betød for spillernes ferdigheter da han selv var aktiv...   
Jon R.

Geiremann

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #436 på: Februar 26, 2011, 18:30:25 »
Har ikke tidligere hengt meg på klaging på Grayson, da jeg hele tiden har trodd og håpt at han har gjort det rette, men i dag forandret jeg mening.

Grayson og Bates har hele tiden nevnt at dersom den rette spiller blir tilgjengelig så finnes det økonomiske midler å bruke. Jeg nekter å tro at Leeds har gjort de riktige valgene i forhold til årets nye spillere, spesielt i forhold til den defensive organiseringen. Det må finnes bedre spillere der ute!
Dersom Grayson er fornøyd med sine spillere må han allikevel påta seg ansvaret for elendig defensiv organisering og altfor mange innslupne mål. Dette holder ikke lenger, noe mange har påpekt lenge.

I dag røk muligheten for direkte opprykk, og dersom noe ikke skjer på spillerfronten ryker kanskje playoff også. Trua på at Leeds plutselig skal bli bedre defensivt har jeg mista. Jeg forstår at antall mål som er skåret har noe med antall innslupne mål å gjøre i forhold til offensiv satsning og spillestil, men da bør Grayson tenke på sitt taktiske spilleopplegg.

Trua mi på Grayson er sterkt svekket, men fortsatt langt unna at jeg tenker på å bytte ham ut.

Men...
NOE MÅ GJØRES! NÅ!!!
Member of "The Peterborough eight".

berlin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #437 på: Februar 26, 2011, 18:33:55 »
Har ikke tidligere hengt meg på klaging på Grayson, da jeg hele tiden har trodd og håpt at han har gjort det rette, men i dag forandret jeg mening.

Grayson og Bates har hele tiden nevnt at dersom den rette spiller blir tilgjengelig så finnes det økonomiske midler å bruke. Jeg nekter å tro at Leeds har gjort de riktige valgene i forhold til årets nye spillere, spesielt i forhold til den defensive organiseringen. Det må finnes bedre spillere der ute!
Dersom Grayson er fornøyd med sine spillere må han allikevel påta seg ansvaret for elendig defensiv organisering og altfor mange innslupne mål. Dette holder ikke lenger, noe mange har påpekt lenge.

I dag røk muligheten for direkte opprykk, og dersom noe ikke skjer på spillerfronten ryker kanskje playoff også. Trua på at Leeds plutselig skal bli bedre defensivt har jeg mista. Jeg forstår at antall mål som er skåret har noe med antall innslupne mål å gjøre i forhold til offensiv satsning og spillestil, men da bør Grayson tenke på sitt taktiske spilleopplegg.

Trua mi på Grayson er sterkt svekket, men fortsatt langt unna at jeg tenker på å bytte ham ut.

Men...
NOE MÅ GJØRES! NÅ!!!

I alle hovedsak et godt innlegg, Geiremann!  :)

Jeg er av den optimistiske sorten, og tror eller håper det kommer inn en eller to lånespillere som hever laget,
men neppe backer. Likevel, et jern av et midtbaneanker kan gi effekt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #438 på: Februar 26, 2011, 18:46:15 »
Er tilbake der jeg var etter Prestonkampen, har vært der hele tiden siden januar 2010 men har gått stille i dørene...

kom igjen, kjør på...

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #439 på: Februar 26, 2011, 18:49:29 »
Det er nok ikke lett å være manager i Leeds hvor "alle" krever resultater hele tiden. Grayson gjør en god jobb, men har også gjort endel rart. Tenker da på mange feilkjøp/hentinger av spillere, men han har også hentet gode spillere.

Jeg velger å tro at Grayson er en lærevillig manager og at han blir bedre dag for dag.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #440 på: Februar 26, 2011, 18:52:19 »
Har ikke tidligere hengt meg på klaging på Grayson, da jeg hele tiden har trodd og håpt at han har gjort det rette, men i dag forandret jeg mening.

Grayson og Bates har hele tiden nevnt at dersom den rette spiller blir tilgjengelig så finnes det økonomiske midler å bruke. Jeg nekter å tro at Leeds har gjort de riktige valgene i forhold til årets nye spillere, spesielt i forhold til den defensive organiseringen. Det må finnes bedre spillere der ute!
Dersom Grayson er fornøyd med sine spillere må han allikevel påta seg ansvaret for elendig defensiv organisering og altfor mange innslupne mål. Dette holder ikke lenger, noe mange har påpekt lenge.

I dag røk muligheten for direkte opprykk, og dersom noe ikke skjer på spillerfronten ryker kanskje playoff også. Trua på at Leeds plutselig skal bli bedre defensivt har jeg mista. Jeg forstår at antall mål som er skåret har noe med antall innslupne mål å gjøre i forhold til offensiv satsning og spillestil, men da bør Grayson tenke på sitt taktiske spilleopplegg.

Trua mi på Grayson er sterkt svekket, men fortsatt langt unna at jeg tenker på å bytte ham ut.

Men...
NOE MÅ GJØRES! NÅ!!!

I alle hovedsak et godt innlegg, Geiremann!  :)

Jeg er av den optimistiske sorten, og tror eller håper det kommer inn en eller to lånespillere som hever laget,
men neppe backer. Likevel, et jern av et midtbaneanker kan gi effekt.

I dag starter vi med Somma og Becchio på topp i en av de vanskligste kampene denne sesongen. Og det mest sannsynlig KUN pga at vi ikkje hadde ett eneste alternativ å sette inn for vår viktigste midtbanemann. Samtidig kunne vi stille med Watt,McCormack og Paynter på benken,spillere som muligens er bedre enn både Becchio og Somma. Hva betyr det for balansen i stallen? Hvem har prioritert spisser,for ikkje å si overvurderte midtstoppere, i stedet for å styrke midtbanen? Hvem organiserer laget? Hvem tar ut laget som har 3!! seirer på siste 14 kamper?

Svar: Simon Grayson

Konklusjon: Bør vurderes fortløpende 8)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #441 på: Februar 26, 2011, 18:55:11 »
Det er nok ikke lett å være manager i Leeds hvor "alle" krever resultater hele tiden. Grayson gjør en god jobb, men har også gjort endel rart. Tenker da på mange feilkjøp/hentinger av spillere, men han har også hentet gode spillere.

Jeg velger å tro at Grayson er en lærevillig manager og at han blir bedre dag for dag.

Gjør han?

Jada, hvis ikke er karrieren over!

Dessverre så blir han ikke det!

Men, MOT!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #442 på: Februar 26, 2011, 18:57:31 »
Har ikke tidligere hengt meg på klaging på Grayson, da jeg hele tiden har trodd og håpt at han har gjort det rette, men i dag forandret jeg mening.

Grayson og Bates har hele tiden nevnt at dersom den rette spiller blir tilgjengelig så finnes det økonomiske midler å bruke. Jeg nekter å tro at Leeds har gjort de riktige valgene i forhold til årets nye spillere, spesielt i forhold til den defensive organiseringen. Det må finnes bedre spillere der ute!
Dersom Grayson er fornøyd med sine spillere må han allikevel påta seg ansvaret for elendig defensiv organisering og altfor mange innslupne mål. Dette holder ikke lenger, noe mange har påpekt lenge.

I dag røk muligheten for direkte opprykk, og dersom noe ikke skjer på spillerfronten ryker kanskje playoff også. Trua på at Leeds plutselig skal bli bedre defensivt har jeg mista. Jeg forstår at antall mål som er skåret har noe med antall innslupne mål å gjøre i forhold til offensiv satsning og spillestil, men da bør Grayson tenke på sitt taktiske spilleopplegg.

Trua mi på Grayson er sterkt svekket, men fortsatt langt unna at jeg tenker på å bytte ham ut.

Men...
NOE MÅ GJØRES! NÅ!!!

I alle hovedsak et godt innlegg, Geiremann!  :)

Jeg er av den optimistiske sorten, og tror eller håper det kommer inn en eller to lånespillere som hever laget,
men neppe backer. Likevel, et jern av et midtbaneanker kan gi effekt.

I dag starter vi med Somma og Becchio på topp i en av de vanskligste kampene denne sesongen. Og det mest sannsynlig KUN pga at vi ikkje hadde ett eneste alternativ å sette inn for vår viktigste midtbanemann. Samtidig kunne vi stille med Watt,McCormack og Paynter på benken,spillere som muligens er bedre enn både Becchio og Somma. Hva betyr det for balansen i stallen? Hvem har prioritert spisser,for ikkje å si overvurderte midtstoppere, i stedet for å styrke midtbanen? Hvem organiserer laget? Hvem tar ut laget som har 3!! seirer på siste 14 kamper?

Svar: Simon Grayson

Konklusjon: Bør vurderes fortløpende 8)

Vi er på bølgelengde, som vanlig, dessverre!

Men, MOT!

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #443 på: Februar 26, 2011, 19:09:50 »
Valget av 4-4-2 i dag er enkelt. Det kommer som en følge av at vi ikke har en eneste midtbanespiller til, og dermed ikke kan spille med 3/5 i midtbaneleddet. Skandale at vi har satt oss i en slik situasjon.

Gidder ikke mase om flere midtbanespillere, når det snart er mars og vi ikke har skaffet oss en.

Verre er den elendige jobben som er gjort på transfermarkedet. Møkk lei av dårlige trente lånespillere, som er hentet fordi de er tribuneslitere i klubbene de kommer fra.

Og flere skal det vel bli. Som akkurat kommer seg i form til de skal til Hellas på 6 ukers fyll i mai.

Mener helt bestemt at White/Parker burde vært førstevalg på venstrebacken vår, går langt utenpå lønnsfyrsten fra Sunderland.

Nei Grayson tillit har du fremdeles. Men dæven du har gjort mye rart denne sesongen.
 

Kickthemdown

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #444 på: Februar 26, 2011, 19:11:47 »
Det er nok ikke lett å være manager i Leeds hvor "alle" krever resultater hele tiden. Grayson gjør en god jobb, men har også gjort endel rart. Tenker da på mange feilkjøp/hentinger av spillere, men han har også hentet gode spillere.

Jeg velger å tro at Grayson er en lærevillig manager og at han blir bedre dag for dag.
For meg så fremstår han som en egenrådig klovn som overhodet ikke er villig til å høre/se hva andre mener. Det må jo være det eneste grunnen til at vi ikke har forsterket oss. Han tror fremdeles at vi er gode nok for opprykk med det laget vi har, det skremmer meg.

Hvordan han presterer å starte med McCartney etter sist kamp er en skandale.

Hvorfor i %¤&¤/&¤/& starter vi i en 4-4-2 når vi mangler en defensiv midtbanemann. Howson og Kilkenny mestrer ikke oppgaven sammen, det visste vi.


jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #445 på: Februar 26, 2011, 19:14:33 »
Har ikke tidligere hengt meg på klaging på Grayson, da jeg hele tiden har trodd og håpt at han har gjort det rette, men i dag forandret jeg mening.

Grayson og Bates har hele tiden nevnt at dersom den rette spiller blir tilgjengelig så finnes det økonomiske midler å bruke. Jeg nekter å tro at Leeds har gjort de riktige valgene i forhold til årets nye spillere, spesielt i forhold til den defensive organiseringen. Det må finnes bedre spillere der ute!
Dersom Grayson er fornøyd med sine spillere må han allikevel påta seg ansvaret for elendig defensiv organisering og altfor mange innslupne mål. Dette holder ikke lenger, noe mange har påpekt lenge.

I dag røk muligheten for direkte opprykk, og dersom noe ikke skjer på spillerfronten ryker kanskje playoff også. Trua på at Leeds plutselig skal bli bedre defensivt har jeg mista. Jeg forstår at antall mål som er skåret har noe med antall innslupne mål å gjøre i forhold til offensiv satsning og spillestil, men da bør Grayson tenke på sitt taktiske spilleopplegg.

Trua mi på Grayson er sterkt svekket, men fortsatt langt unna at jeg tenker på å bytte ham ut.

Men...
NOE MÅ GJØRES! NÅ!!!

I alle hovedsak et godt innlegg, Geiremann!  :)

Jeg er av den optimistiske sorten, og tror eller håper det kommer inn en eller to lånespillere som hever laget,
men neppe backer. Likevel, et jern av et midtbaneanker kan gi effekt.

I dag starter vi med Somma og Becchio på topp i en av de vanskligste kampene denne sesongen. Og det mest sannsynlig KUN pga at vi ikkje hadde ett eneste alternativ å sette inn for vår viktigste midtbanemann. Samtidig kunne vi stille med Watt,McCormack og Paynter på benken,spillere som muligens er bedre enn både Becchio og Somma. Hva betyr det for balansen i stallen? Hvem har prioritert spisser,for ikkje å si overvurderte midtstoppere, i stedet for å styrke midtbanen? Hvem organiserer laget? Hvem tar ut laget som har 3!! seirer på siste 14 kamper?

Svar: Simon Grayson

Konklusjon: Bør vurderes fortløpende 8)

Vi er på bølgelengde, som vanlig, dessverre!

Men, MOT!

Ja,dette begynner å passere grensen.Viktig å huske på at Simon Grayson ikke ER Leeds United.Leeds United ER Leeds United.


One City,One Club, MOT!!! 8) 8)

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #446 på: Februar 26, 2011, 19:21:55 »
Det er nok ikke lett å være manager i Leeds hvor "alle" krever resultater hele tiden. Grayson gjør en god jobb, men har også gjort endel rart. Tenker da på mange feilkjøp/hentinger av spillere, men han har også hentet gode spillere.

Jeg velger å tro at Grayson er en lærevillig manager og at han blir bedre dag for dag.
For meg så fremstår han som en egenrådig klovn som overhodet ikke er villig til å høre/se hva andre mener. Det må jo være det eneste grunnen til at vi ikke har forsterket oss. Han tror fremdeles at vi er gode nok for opprykk med det laget vi har, det skremmer meg.

Hvordan han presterer å starte med McCartney etter sist kamp er en skandale.

Hvorfor i %¤&¤/&¤/& starter vi i en 4-4-2 når vi mangler en defensiv midtbanemann. Howson og Kilkenny mestrer ikke oppgaven sammen, det visste vi.


rareste jeg har sett av påstand her inne..
Ups & Ups!!

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #447 på: Februar 26, 2011, 21:41:17 »
hmmmmm

MOT
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #448 på: Februar 26, 2011, 21:53:32 »
Er tilbake der jeg var etter Prestonkampen, har vært der hele tiden siden januar 2010 men har gått stille i dørene...

kom igjen, kjør på...

me too
 :-\
COME ON LEEDS !!

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #449 på: Februar 26, 2011, 22:16:41 »
Jeg har alltid hatt trua på Grayson og støttet han i det meste han har foretatt seg. Er imponert over hvordan han tok over klubben og fikk ro i rekkene ette Wise, sikret oss opprykk til CCC og ikke minst hvordan han har ledet laget inn i opprykkskamp til PL i år.

Likevel er jeg bekymret over utvikligen i laget i det siste, eller skal man heller si mangelen på utvikling. De defansive problemene er åpenbare, og vises best i at bare 3 lag har sluppet inn flere mål enn oss i år (flest på hjemmebane sammen med Preston).

Fansen roper på ett midtbaneanker og tror dette skal løse alle våre problemer. Det er åpenbart at vi mangler enn bulldoser på midten, men spørsmålet er om han er svaret på alt, og hvorfor er det så utrolig vanskelig å finne denne spilleren??? Qpr, Swansea, Cardiff, Nott Forest, Norwich, Burnlet, Hull, Reading og mange flere lag slipper inne mye mindre mål enn oss. Har alle disse en slik spiller? Da skulle det være mulig for oss å finne en slik også...

Likevel er problemet større enn at vi mangler en mann på midten. Vi startet sesongen med Naylor/Collins i midtforsvaret. Naylor som var vår kaptein er nå fast på reservelager, og Collins virker å allerede være forhatt i Sheff Utd. Vi har hentet inn O`brien som spiller sammen med Burce, men strengt tatt har det ikke blitt så mye bedre.

På backplass har vi vært noenlunde bra på høyre, men jeg synes det er trist å se McCartney.Spesielt etter at han spiller noen svake kamper og likevel får tillit på ny, når vi har andre spillere som kan komme inn.

Med andre ord; det virker som at Grayson & co har famlet litt vel mye denne sesongen, og det ser ikke ut som de helt vet hvor skoen trykker defansivt. Trolig ligger svaret i en blanding av spillertypene og systemet vi bruker. Uansett er det opp til trenerteamet å finne løsningen på dette, og klarer de ikke det, så kan man lure på om de er rette til å lede laget inn i fremtiden...

En annen ting som irriterer meg er mangelen på rullering på startelleveren. Vi har en stor stall på over 20 mann, men likevel er det stort sett de samme som spiller kamp ut og kamp inn. Det beste eksemplet på dette har vi sett den siste uka. Vi har spilt 3 kamper, tatt 2 poeng og har en målforskjell på 5-8. Likevel har vi gjort bare EN endring på de som har startet, og det var etter at Johnsen vart utvist.

Hva tenket egentlig spillere som; Bromby, Parker, White, Lees, Sam, Paynter, Mccormack, Nunez, Watt og Somma. Når de ser at laget åpenbart har problemer, og spillere begynner å bli slitne. Likevel er det de samme som får starte hver uke...

Virker som at Grayson kvir seg for å sette ut Howson, Snodgrass, Gradel og Becchio selv om de helt sikkert hadde hatt godt av pause innimellom. Se f.eks på Man Utd, som rullerer på laget hele tiden og omtrent alle spillere må innfinne seg i å sitte på benken i blant. Aldri i livet om Grayson noen gang hadde satt Rooney, Nani og Scholes på benken for at Hernandez, Obertan og Gibson skulle fått sjansen...

Grayson skal ha all mulig skryt for at vi nå kjemper om opprykk til PL, men likvel er det mye som må jobbes med og probeleme virker så åpenbare. Håper at Simon & co får orden på dette snarest, hvis ikke tror jeg ikkje Grayson er rette mann til å lede laget til nye høyder.

Vi er tross alt Leeds United, og vi skal fremover  :)
marching on together,
derudaf forever...