Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 442934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #930 på: Desember 26, 2011, 16:25:40 »
Under Grayson har vi som regel vært gode offansive og dårlige defansivt.
Når har vi fikset de defansive problemene, men det har tydligvis gått utover det offansive.
Virker å være utrolig tannløse, og hvis ikke Snodgrass har dagen har vi lite å by på fremover.

Tiden begynner vel kanskje å renne for SG.
Han er nok ingen dårlig manager, men friskt blod på trenersiden kunne vært bra for dette laget. Jeg mener at kvaliteten på spillerne våre er god nok.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #931 på: Desember 26, 2011, 16:28:16 »
Jeg har virkelig begynt å miste tiltroen til Grayson, selv. Laget har potensiale, på sitt aller beste, til å hevde seg helt i toppen av serien, det har vi sett flere ganger. Det er derimot "hverdagskampene" vi ikke klarer å vinne og de langvarige formtoppene er totalt fraværende.

Bates må tenke seg godt om resten av jula: Skal han kutte Grayson og hente inn en manager nå, eller skal Grayson få hente "sine" spillere i januar? Det er heller ikke kjørt mtp direkte opprykk, så det er et tøft dilemma!

Og hva er alternativet på trenersiden? Nå har vi forsøkt med flere uerfarne...



Kinkig problemstilling. Gi Grayson forbud til å hente nye spillere og la han sitte ut sesongen før han får sparken, eller sparke han nå og la en ny trener få hente inn litt nytt blod.

Jeg mener at Bates må sparke Grayson for å beholde de gode spillerne vi har og for å få inn noe nytt blod. Vi har jo flere spillere på korte kontrakter som er greit å slippe og noen som vi gjerne skulle signet fort som bare det.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #932 på: Desember 26, 2011, 16:37:50 »
Under Grayson har vi som regel vært gode offansive og dårlige defansivt.
Når har vi fikset de defansive problemene, men det har tydligvis gått utover det offansive.
Virker å være utrolig tannløse, og hvis ikke Snodgrass har dagen har vi lite å by på fremover.

Tiden begynner vel kanskje å renne for SG.
Han er nok ingen dårlig manager, men friskt blod på trenersiden kunne vært bra for dette laget. Jeg mener at kvaliteten på spillerne våre er god nok.

I forhold til alle innringerene til YR er dere ganske uenige!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #933 på: Desember 26, 2011, 16:46:21 »
Skal bli interessant å se når kjeltringen presterer å presentere Mark Hughes som ny manager...da blir det ganske tomt på ER framover...uansett er dette bare trist: en tulling som eier og en manager som gjør så godt han kan.....

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #934 på: Desember 26, 2011, 16:48:19 »
Under Grayson har vi som regel vært gode offansive og dårlige defansivt.
Når har vi fikset de defansive problemene, men det har tydligvis gått utover det offansive.
Virker å være utrolig tannløse, og hvis ikke Snodgrass har dagen har vi lite å by på fremover.

Tiden begynner vel kanskje å renne for SG.
Han er nok ingen dårlig manager, men friskt blod på trenersiden kunne vært bra for dette laget. Jeg mener at kvaliteten på spillerne våre er god nok.

I forhold til alle innringerene til YR er dere ganske uenige!

Jeg mener også at mange av våre spillere er gode nok, men Grayson får kun tidvis ut deres potensial. Hvor mange av Derby spillerne ville vi hatt i vår stall? Hvor mange Derby spillere kan vi navnet på? Vi er inne i en periode hvor vi taper for klubber som har dårligere spillere enn våre egne.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #935 på: Desember 26, 2011, 16:53:38 »
Skal bli interessant å se når kjeltringen presterer å presentere Mark Hughes som ny manager...da blir det ganske tomt på ER framover...uansett er dette bare trist: en tulling som eier og en manager som gjør så godt han kan.....

Hva med Steve Bruce? Gjorde det godt i Wigan og ganske så elendig i Sunderland, men hadde mye av problemet som Grayson lider under: Styret selger de beste (Bent, Gyan etc) og presset på å prestere er høyere enn ferdighetene i stallen.

Jeg tror ikke Mark Hughes er det verste alternativet heller; han er en erfaren type og vant til store klubber, men Scum-assosiasjonene og den defensive spillestilen hans gjør nok at du har helt rett. Det vil ikke bugne av entusiasme blant fansen med han (antakelig!).

Jeg mener ikke nødvendigvis at en av disse er svaret, men jeg håper vi, DERSOM det blir sparking, går for en med mer fartstid denne gangen. Den siste erfarne manageren vi hadde som satt virkelig permanent, er vel Graham? Og da snakker vi snart 15 år siden!
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #936 på: Desember 26, 2011, 16:59:27 »
Skal bli interessant å se når kjeltringen presterer å presentere Mark Hughes som ny manager...da blir det ganske tomt på ER framover...uansett er dette bare trist: en tulling som eier og en manager som gjør så godt han kan.....

Mark Hughes kommer i hvert fall ikke til en klubb uten penger til spillerkjøp. Kommer Hughes så får du spillerne dine..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #937 på: Desember 26, 2011, 16:59:36 »
Skal bli interessant å se når kjeltringen presterer å presentere Mark Hughes som ny manager...da blir det ganske tomt på ER framover...uansett er dette bare trist: en tulling som eier og en manager som gjør så godt han kan.....

Hva med Steve Bruce? Gjorde det godt i Wigan og ganske så elendig i Sunderland, men hadde mye av problemet som Grayson lider under: Styret selger de beste (Bent, Gyan etc) og presset på å prestere er høyere enn ferdighetene i stallen.

Jeg tror ikke Mark Hughes er det verste alternativet heller; han er en erfaren type og vant til store klubber, men Scum-assosiasjonene og den defensive spillestilen hans gjør nok at du har helt rett. Det vil ikke bugne av entusiasme blant fansen med han (antakelig!).

Jeg mener ikke nødvendigvis at en av disse er svaret, men jeg håper vi, DERSOM det blir sparking, går for en med mer fartstid denne gangen. Den siste erfarne manageren vi hadde som satt virkelig permanent, er vel Graham? Og da snakker vi snart 15 år siden!
Hva med Aidy Boothroyd?Han er jo en flink mann...men hvem vil jobbe under KB?

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #938 på: Desember 26, 2011, 17:01:10 »
Skal bli interessant å se når kjeltringen presterer å presentere Mark Hughes som ny manager...da blir det ganske tomt på ER framover...uansett er dette bare trist: en tulling som eier og en manager som gjør så godt han kan.....

Hva med Steve Bruce? Gjorde det godt i Wigan og ganske så elendig i Sunderland, men hadde mye av problemet som Grayson lider under: Styret selger de beste (Bent, Gyan etc) og presset på å prestere er høyere enn ferdighetene i stallen.

Jeg tror ikke Mark Hughes er det verste alternativet heller; han er en erfaren type og vant til store klubber, men Scum-assosiasjonene og den defensive spillestilen hans gjør nok at du har helt rett. Det vil ikke bugne av entusiasme blant fansen med han (antakelig!).

Jeg mener ikke nødvendigvis at en av disse er svaret, men jeg håper vi, DERSOM det blir sparking, går for en med mer fartstid denne gangen. Den siste erfarne manageren vi hadde som satt virkelig permanent, er vel Graham? Og da snakker vi snart 15 år siden!

Far og sønn i klubben?  :P

Høres bedre ut med Mark Hughes enn med Steve Bruce, men ingen av dem er en åpenbaring for meg. Wigan skulle sparket sin manager, velkommen til Leeds..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Odin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #939 på: Desember 26, 2011, 17:09:07 »
vil bli overrasket om noen av de ovennevnte vil jobbe med Bates

Trond90

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #940 på: Desember 26, 2011, 17:14:34 »
Får SG fyken så kjem Poyet tror jeg..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #941 på: Desember 26, 2011, 17:16:10 »
Får SG fyken så kjem Poyet tror jeg..

Poyet må bare få sparken først selv, Brighton er jo i fritt fall...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #942 på: Desember 26, 2011, 17:22:46 »
Får SG fyken så kjem Poyet tror jeg..

Ser ikke fascinasjonen med Poyet. Han var en del av stabben som trente Leeds ned til L1. Syns "alle" fraskriver han ethvert ansvar for nedrykket og tilegner han all ros for den gode høsten i L1, før han dro til mer smogfylte marker i London.

Om han virkelig var hjernen bak amøben Wise, må det også ha vært slik i CCC.

Aidy Boothroyd? Tja. Da blir det hvertfall mye hoofing.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #943 på: Desember 26, 2011, 17:24:28 »
Får SG fyken så kjem Poyet tror jeg..

Ser ikke fascinasjonen med Poyet. Han var en del av stabben som trente Leeds ned til L1. Syns "alle" fraskriver han ethvert ansvar for nedrykket og tilegner han all ros for den gode høsten i L1, før han dro til mer smogfylte marker i London.

Om han virkelig var hjernen bak amøben Wise, må det også ha vært slik i CCC.

Aidy Boothroyd? Tja. Da blir det hvertfall mye hoofing.

Aidy er manager i en klubb jeg ikke husker navnet på i League 1 eller 2...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #944 på: Desember 26, 2011, 19:42:44 »
Hva med Roberto Di Matteo og Ray Wilkins i tospann? Di Matteo kan kanskje bli dyr å kjøpe ut fra kontrakten i Chelsea (og har vel sagt at han skal fullføre kontrakten med Chelsea ut sesongen), men Wilkins er arbeidsledig for tiden.

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #945 på: Desember 26, 2011, 21:02:18 »
Under Grayson har vi som regel vært gode offansive og dårlige defansivt.
Når har vi fikset de defansive problemene, men det har tydligvis gått utover det offansive.
Virker å være utrolig tannløse, og hvis ikke Snodgrass har dagen har vi lite å by på fremover.

Tiden begynner vel kanskje å renne for SG.
Han er nok ingen dårlig manager, men friskt blod på trenersiden kunne vært bra for dette laget. Jeg mener at kvaliteten på spillerne våre er god nok.

I forhold til alle innringerene til YR er dere ganske uenige!

Spillere som Lonergan, White, Clayton, Howson, Snodgrass, Becchio og McCormack er alle spillere som har potensialet til å være blant de beste spillerne i sine posisjoner i denne ligaen. Det har de alle vist tidligere. Da er det noen som må ha ansvaret med å sette dette sammen til ett slagkraftig lag.

Ser man på lag som har rykket opp de siste årene som Hull, Blackpool, Swansea og Norwich så tviler jeg på om råmaterialet blant spillerne, eller transferbudsjettet var så veldig mye bedre enn våres i dag.
marching on together,
derudaf forever...

JanPSyse

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #946 på: Desember 26, 2011, 21:39:48 »
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #947 på: Desember 27, 2011, 08:58:33 »
Jeg stemmer for Alan Curbishley!

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #948 på: Desember 27, 2011, 09:09:38 »
En ting er ivertfall sikkert. Med et dårlig resultat i neste kamp så er Grayson ferdig i klubben.

Alan Curbishley er nevnt. Helt ok kandidat. Hva med Big Sam?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #949 på: Desember 27, 2011, 09:17:30 »
...Alan Curbishley er ett godt navn- men det som er avgjørende er jo da kjemien mellom
ny manager & Bates. 
Bates selger helt klart inn klubben til Mr New, men glemmer å snakke om transfer funds
available.....
 

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #950 på: Desember 27, 2011, 09:36:59 »
Jeg har vært Simon-tilhenger all the way, men nok er nok.
Det som er blitt vist de siste kampene er rett og slett en skam for en klubb som Leeds UNITED!

Grayson og Bates UT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #951 på: Desember 27, 2011, 09:51:54 »
Timingen er perfekt da:  Ny mann inn, som kan påvirke/sy i sammen sitt lag/få tak i spillere han kjenner fra tidligere - i transfervinduet!!
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #952 på: Desember 27, 2011, 10:00:03 »
Grayson må skjerpe seg, tidvis meget handlingslammet og planløs. En på Waccoe skrev denne setningen:

Sitat
Bates is the cause of most of our ills, but when a manager lauded as being able to work wonders with a limited budget ceases to work those wonders, and in the process misleads fans and blames his players, where does that leave us?
Fant denne tidligere i tråden. Synes sitatet fortsatt passer greit jeg! (Det kom vel etter tapet mot Southampton, Leedsfan?

Synes dette virker ut som et stort problem for Grayson nå for tiden. Går ut mot spillerene, forlanger innsats. Hva får vi se? Enda en svak kamp. Dessverre!

Vil også ta noen punkter fra en artikkel hentet fra "Thescratchingshed.com", som lister opp hva Grayson ikke får til.

1) He built a team that bottled it and wasn’t good enough for promotion.

2) He let key members of the team leave on frees last summer.

3) His signings have been abysmal.

4) He’s leading a team that’s good enough for promotion into a playoff spot.

5) He makes constant tactical mistakes.

Sitat
Maybe it’s time Leeds fans looked at who it is that’s really failing on contracts, who it is who’s failing to get Grayson’s targets, who it is who’s spending £7million on dull corporate boxes for their fellow sharks. Maybe that is the reason Simon Grayson is constantly missing this final ingredient to get us promoted. Or alternatively you can sack him and start the revolving door again. It didn’t help in 2004, and it won’t help now.
http://www.thescratchingshed.com/2011/12/blame-the-organ-grinder-not-the-resourceless-monkey/

Anbefalt lesning!

Grayson på sin side derimot...:  I’m here to stay!

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_i_m_here_to_stay_grayson_1_4090011

Cherry

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #953 på: Desember 27, 2011, 10:49:50 »
Gordon Strachan......da kommer i hvertfall entusiasmen tilbake!!!
 

raggen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #954 på: Desember 27, 2011, 10:56:53 »
EN ting er hva vi supportere ønsker men hva er reelt.. hvem er eventuelt linket i media??

personlig så hadde jeg tatt imot Alan Curbishley

Men tror vi ender opp med en ett mellomnavn som er billig for bates og ikke noe stort renome` desverre...
Har vært fornøyd med SG men virker som om ting ikke stemmer i garderoben og det ser vi igjen på banen. og da blir det vanskelig for SG og fortsette...
Forever Leeds United!!!!!!!!

lojosang

Sv: Re: Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #955 på: Desember 27, 2011, 11:55:32 »
Grayson må skjerpe seg, tidvis meget handlingslammet og planløs. En på Waccoe skrev denne setningen:

Sitat
Bates is the cause of most of our ills, but when a manager lauded as being able to work wonders with a limited budget ceases to work those wonders, and in the process misleads fans and blames his players, where does that leave us?
Fant denne tidligere i tråden. Synes sitatet fortsatt passer greit jeg! (Det kom vel etter tapet mot Southampton, Leedsfan?

Synes dette virker ut som et stort problem for Grayson nå for tiden. Går ut mot spillerene, forlanger innsats. Hva får vi se? Enda en svak kamp. Dessverre!

Vil også ta noen punkter fra en artikkel hentet fra "Thescratchingshed.com", som lister opp hva Grayson ikke får til.

1) He built a team that bottled it and wasn’t good enough for promotion.

2) He let key members of the team leave on frees last summer.

3) His signings have been abysmal.

4) He’s leading a team that’s good enough for promotion into a playoff spot.

5) He makes constant tactical mistakes.

Hva er dette? Skal vi gjette på riktig alternativ? For disse punktene henger i hvert fall ikke logisk sammen. Laget i fjor var for dårlig for opprykk, derfor var det feil å kvitte seg med de som ikke ville skrive under kontrakt. Så har han henta kun møl, og etter det leder han et lag som er mer enn godt nok for opprykk til en playoffplass? Dette er jo fantastisk logikk. Er artikkelforfatteren president i MENSA?


-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: Re: Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #956 på: Desember 27, 2011, 11:56:38 »
Grayson må skjerpe seg, tidvis meget handlingslammet og planløs. En på Waccoe skrev denne setningen:

Sitat
Bates is the cause of most of our ills, but when a manager lauded as being able to work wonders with a limited budget ceases to work those wonders, and in the process misleads fans and blames his players, where does that leave us?
Fant denne tidligere i tråden. Synes sitatet fortsatt passer greit jeg! (Det kom vel etter tapet mot Southampton, Leedsfan?

Synes dette virker ut som et stort problem for Grayson nå for tiden. Går ut mot spillerene, forlanger innsats. Hva får vi se? Enda en svak kamp. Dessverre!

Vil også ta noen punkter fra en artikkel hentet fra "Thescratchingshed.com", som lister opp hva Grayson ikke får til.

1) He built a team that bottled it and wasn’t good enough for promotion.

2) He let key members of the team leave on frees last summer.

3) His signings have been abysmal.

4) He’s leading a team that’s good enough for promotion into a playoff spot.

5) He makes constant tactical mistakes.

Hva er dette? Skal vi gjette på riktig alternativ? For disse punktene henger i hvert fall ikke logisk sammen. Laget i fjor var for dårlig for opprykk, derfor var det feil å kvitte seg med de som ikke ville skrive under kontrakt. Så har han henta kun møl, og etter det leder han et lag som er mer enn godt nok for opprykk til en playoffplass? Dette er jo fantastisk logikk. Er artikkelforfatteren president i MENSA?


-LeifO

Moderatortroll.
Les hele artikkelen da, kjære moderatortroll.

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #957 på: Desember 27, 2011, 12:10:57 »
Grayson må skjerpe seg, tidvis meget handlingslammet og planløs. En på Waccoe skrev denne setningen:

Sitat
Bates is the cause of most of our ills, but when a manager lauded as being able to work wonders with a limited budget ceases to work those wonders, and in the process misleads fans and blames his players, where does that leave us?
Fant denne tidligere i tråden. Synes sitatet fortsatt passer greit jeg! (Det kom vel etter tapet mot Southampton, Leedsfan?

Synes dette virker ut som et stort problem for Grayson nå for tiden. Går ut mot spillerene, forlanger innsats. Hva får vi se? Enda en svak kamp. Dessverre!

Vil også ta noen punkter fra en artikkel hentet fra "Thescratchingshed.com", som lister opp hva Grayson ikke får til.

1) He built a team that bottled it and wasn’t good enough for promotion.

2) He let key members of the team leave on frees last summer.

3) His signings have been abysmal.

4) He’s leading a team that’s good enough for promotion into a playoff spot.

5) He makes constant tactical mistakes.

Hva er dette? Skal vi gjette på riktig alternativ? For disse punktene henger i hvert fall ikke logisk sammen. Laget i fjor var for dårlig for opprykk, derfor var det feil å kvitte seg med de som ikke ville skrive under kontrakt. Så har han henta kun møl, og etter det leder han et lag som er mer enn godt nok for opprykk til en playoffplass? Dette er jo fantastisk logikk. Er artikkelforfatteren president i MENSA?


-LeifO

Moderatortroll.
Les hele artikkelen da, kjære moderatortroll.

Ferdig. Artig artikkel. Han nevner rett nok ikke at langt over halvparten av klubbene i ligaen går med underskudd og lever over evne.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Odin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #958 på: Desember 27, 2011, 14:43:45 »
Grayson sier etter tapet mot Derby: "I thought we played VERY well and did not deserve to lose." Jeg var ikke på kampen, men dette inntrykket stemmer ikke med de rapportene jeg har fått fra fans som var tilstede...  Kanskje dette sier noe om hva Grayson er fornøyd med i forhold til å spille veldig bra....

Ser også på nettet at billetter fortsatt er tilgjengelige blant Leeds fansen til bortekampene mot Barnsley, Arsenal og Crystal Palace... for et år siden ville disse vært utsolgte på veldig kort tid.

Vi trenger noen gode resultater og noe positivt nytt for klubben veldig snart, ellers frykter jeg at flere fans på kort sikt snur ryggen til klubben (les: pga Bates og Grayson)

Godt nytt år! MOT!

Odin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #959 på: Desember 27, 2011, 15:53:13 »
Kamprapport fra en fans i Derby igår, som jeg synes gir et godt bilde av situasjonen:

"I was there yesterday and had a great view from their main stand and deary me we huff and puff. We are so predictable on the offence- look for Snoddy. We have now become a Hoofball team happy to just send the ball as far from our goal as possible. Surely the players don't practice this? Well to me it certainly looks like SG wants them to send it long because watching him yesterday he is either stood there looking lost in the "technical area" or screaming at them to" send it".I am no purist and do believe it should be horses for courses but once the ball is airbourne possession becomes a lottery.Good footballers-Snoddy,McCormac,Keough, want it to feet.If all the manager can do "technically" is repeatedly wave arms screaming "come on" I am afraid things have become desparate.Are the players not listening Monday to Friday at Thorpe Arch? Is there something wrong within? Who knows.Moving Lees to right back was a mistake(how is that fair on him or Connolly?).Neither impress in that position, again we concede in Connolly's space.Brown IS getting better, however Clayton looks kitten weak, a shadow of the player in the early weeks.Aidy has pace but someone needs to tell him to look up.Becchio- jesus where do you start,if he was a horse he would be put down, in his defence he used to thrive off dead ball line crosses into the box and pull backs,unfortunately since the loss of Gradel we have no one capable to deliver.Becchio even annoyed me with his diving antics yesterday.I am afraid we are in a massive slump, we can,t even beat below average teams so unless QUALITY is bought (not loaned) in Jan I fear for us. It feels like the Club is die- ing.So over to you Mr Bates show some ambition, your 80 years old and you aint got long left mate- you can't take it with you.If funds were to be released however I really don't think SG should be the man to spend it ,his eye for [/i] talent is clearly very blurred. It saddens me to say but I think its time for a total change of manager and coaching staff.Who? I don't know, but it needs to the right guy and a more tactically switched on leader.MOT"