Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 442949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Odin


RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1441 på: Januar 26, 2012, 22:56:38 »
Grayson som svarteper:

http://www.lifesapitch.co.uk/opinions/simon-grayson-in-nightmare-situation-at-leeds/


Mye oppgulp av tidligere artikler, og dårlig lønnsutregninger i flg en del av kommentarene. Temmelig tabloid oppslag. Lite verdt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1442 på: Januar 26, 2012, 23:18:52 »
"We've got plenty of time before Tuesday's game, and we'll see what happens and where things go," said the boss.

Den har jeg hørt tusen ganger før Grayson!

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1443 på: Januar 26, 2012, 23:22:07 »
Vi selger våre beste spillere, og likevel forventes det opprykk til PL. Fantastisk.
 

Rasmussen7

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1444 på: Januar 26, 2012, 23:23:20 »
Er vel hans måte å si at d ikke kommer flere spillere i dette vinduet... Er vel ikke no bombe d akkurat.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1445 på: Januar 27, 2012, 00:26:12 »
"We've got plenty of time before Tuesday's game, and we'll see what happens and where things go," said the boss.

Den har jeg hørt tusen ganger før Grayson!
Grayson har blitt en parodi >:(

Glenn K

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1446 på: Januar 27, 2012, 07:05:38 »
"We've got plenty of time before Tuesday's game, and we'll see what happens and where things go," said the boss.

Den har jeg hørt tusen ganger før Grayson!
Grayson har blitt en parodi >:(

Tror vi skal vente til tirsdagen med denslags..

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1447 på: Januar 27, 2012, 07:59:37 »
"We've got plenty of time before Tuesday's game, and we'll see what happens and where things go," said the boss.

Den har jeg hørt tusen ganger før Grayson!
Grayson har blitt en parodi >:(
Trenger ikke det.Han har desverre vært det lenge på dette området...

Tror vi skal vente til tirsdagen med denslags..

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1448 på: Januar 27, 2012, 08:00:29 »
Jeg velger nok en gang og "get behind the team & the manager".. gleder meg til match  :)
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1449 på: Januar 27, 2012, 08:56:31 »
Jeg velger nok en gang og "get behind the team & the manager".. gleder meg til match  :)

Riktig Ød,vi støtter alle laget og manageren....Men det er lov å ha kritisk evaluering av en leder og klubb underveis,hvis ikke hadde dette blitt et koseforum der assiasjonsleken hadde blitt det viktigste topic´et... Så hvis du klarer å komme med noen velvagte vurderinger innimellom som begrunnelse for ditt bastante standpunkt hadde du skapt litt mere troverdighet i innleggene dine, nå blir det litt sånn Mr.Bean, enstavelsesord og utrykk som nok litt for lett tolkes feil av noen av oss.  ;)
MOT
Ollan

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1450 på: Januar 27, 2012, 09:02:29 »
Seier i helga, og vi er på play-off....Som kan gi OPPRYKK.

Tro om øksa svinges like hardt da.
 

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1451 på: Januar 27, 2012, 09:07:28 »
Jeg velger nok en gang og "get behind the team & the manager".. gleder meg til match  :)

Riktig Ød,vi støtter alle laget og manageren....Men det er lov å ha kritisk evaluering av en leder og klubb underveis,hvis ikke hadde dette blitt et koseforum der assiasjonsleken hadde blitt det viktigste topic´et... Så hvis du klarer å komme med noen velvagte vurderinger innimellom som begrunnelse for ditt bastante standpunkt hadde du skapt litt mere troverdighet i innleggene dine, nå blir det litt sånn Mr.Bean, enstavelsesord og utrykk som nok litt for lett tolkes feil av noen av oss.  ;)
MOT
Hører hva du sier, og forstår også det, noe velvalgt, vurderende og troverdig vil nok aldri komme fra meg, og jeg kan godt leve med å være en Mr.Bean for de som ønsker å se det sånn. All ære til de som legger ned masse tid for å komme opp med priser, spillere, tidsrom, utsagn, statesitkk..osv osv..ikke min greie.
Støtter SG, laget, ikke chairman. Det holder for meg. Greit at noen backer SG her også vel?? hvis ikke kunne vel forumet blitt litt sånn "et koseforum der assiasjonsleken hadde blitt det viktigste topic´et"...eller?  ;)
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1452 på: Januar 27, 2012, 09:07:35 »
Seier i helga, og vi er på play-off....Som kan gi OPPRYKK.

Tro om øksa svinges like hardt da.

Bortsett fra at vi ikke spiller kamp i helga  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1453 på: Januar 27, 2012, 09:22:26 »
Det er SG sitt ansvar å få inn de spillerne han ønsker til klubben gitt ut fra økonomiske rammer!! "Det har han gjort" Det er SG sitt ansvar at spillerne opptrer som et lag som legger igjen 100% innsats hver eneste dag på jobb. "innenfor rimelighetens grenser, vil jeg si"Det er SG sitt ansvar å ta grep under kamper når ting går i mot! osv osv....."utført ...tilgangs"
Som manager i England har du det hele og fulle ansvar for de sportslige resultatene,uansett mangel på penger eller ei.

Ã… legge skylden på KB for sportslige disposisjoner under kamper og resultater underveis i sesongen blir litt søkt.."hvem gjør det"

SG gjør nok så godt han kan,men er redd for at han ikke kan gjøre noe mere for Leeds United(kom ikke med den enkle "å gjøre gull av gråstein,for spillerne våre er jo atraktiv for konkurrenter og PL klubber...så noe gull har han til disposisjon)""og de innfrir også fra tid til annen... ellers, En svale gjør ingen sommer"

Sorry Simon,du er en hyggelig Leeds mann, men tiden din er nok forbi i klubben vår.

Prove me wrong,simon

Mistet kjerringen "saklig"
mistet AOB "aner ikke"
mistet garderoben "tviler"
mistet støtten fra eieren?? "noen gang hatt den??"

Ollan

MOT,
vel,ikke for å ta i,men du blamer jo Bates for det meste som er gale i ditt tidligere innlegg og mer eller mindre frikjenner SG.
I Ncp er det ingen sommer,kun hardt arbeid for å komme seg opp til PL. Heller 11 gråstein som opptrer samlet som et lag uten en og annen primadonna som synes han er altfor god for Leeds.(11 gråstein kan en styre,værre med primadonnaer)
Utført til gangs skriver du.....vel ,har sett stort sett alle kamper forskutt på LUTV og du må gjerne komme med alle disse fantastiske grepene han har gjort underveis i kamper som har slått til vår fordel......3-5 kamper på over 3 år. Hvorfor har ikke vi et fast spillesystem,der alle vet hva som skal gjøres uavhengig av hvem vi stiller med og hvem vi spiller mot.fortell meg også hvilket spillesystem du mener SG har hatt mest suksess med de siste sesongene.....hint,sjekk kampene høsten 2010 og 2011...og ja han har hatt støtte fra eieren lenge,men tror den er i ferd med å forsvinne.
MOT


Ollan

Grayson har lagoppstillinger, ikke system. Noe som kanskje funker for Redknapp, men ikke for de spillerne som er nest nest nest best...
Forstår jeg det slik at du vil ha Harry Redknapp som manager i Leeds?

Nei, eller jo.. Tenkte mer på at Redknapp er mer kjent for å skape god stemning i et lag og er flink til å ta ut de 11 som skal gjøre jobben. Redknapp er ingen Mourinho, han gir  spillerne sine få og enkle arbeidsoppgaver. Ã… gjøre det på Redknapp-måten er nok lettere når man jobber med verdensstjerner enn de spillerne Grayson har skaffet...

http://www.dagbladet.no/2012/01/27/sport/fotball/premier_league/harry_redknapp/tottenham/19966842/
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1454 på: Januar 27, 2012, 09:25:02 »
med fare for å virke ufin..men sto det noe om Leeds eller SG i denne artikkelen??
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1455 på: Januar 27, 2012, 09:28:37 »
Fint oppslag om Redknapps skrivevansker. Men han har tydeligvis ingen problemer med regning. Særlig addisjon. For øvrig, burde vel Redknapp ha egen tråd? Eller er vi lei av å diskutere Grayson allerede?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1456 på: Januar 27, 2012, 09:48:49 »
med fare for å virke ufin..men sto det noe om Leeds eller SG i denne artikkelen??

Noen ganger så kan man jo underbygge det man prøver å si med å trekke inn noe annet som belyser temaet litt bedre...

Jeg skal legge Redknapp på hylla..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1457 på: Januar 27, 2012, 10:06:01 »
Hør her Ød, min gode mann, selvsagt støtter en laget og manageren når det er kamp- ALLTID!! At en er kritisk bygger enkelt og greit på fakta, nemlig at vi fortsatt ligger plassert under PO og at vi antagelig er ute av direkte opprykk med mindre noe helt utrolig skjer med laget. Ytterligere fakta er latterlige fotballkamper der vi grisetaper hjemme mot for eksempel Blackpool der en parodi av en keeper gir bort poengene til motstanderen. Atter andre fakta er lånehysteriet og mangelen på anskaffelse av spillere vi vet er gode. Ns satses det alltid på spillere en har et lønnlig håp om kanskje kan bidra, få gjennombrudd eller kjempe litt på vegne av oss.

Dette er kalde fakta og det er enkelt å kritisere selvsagt. Jeg er lei meg fordi jeg er sinnsykt glad i dette laget, klubben, historien, Don Revies minne og Bremners minne og alt dette. Da er det tunge tider og dersom manageren holder oss med tåkeprat, plattheter og annet sludder og vås kvikner jeg til og er ikke nådig. Jeg har fått nok av Grayson nå- dette fikser han åpenbart ikke  >:( !! dermed basta  >:(!! Enough said  >:(!!
« Siste redigering: Januar 27, 2012, 10:15:14 av fmtj »
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1458 på: Januar 27, 2012, 10:09:59 »
Hør her Ød, min gode mann, selvsagt støtter en laget og manageren når det er kamp- ALLTID!! At en er kritisk bygger enkelt og greit på fakta, nemlig at vi fortsatt ligger plassert under PO og at vi antagelig er ute av direkte opprykk med mindre noe helt utrolig skjer med laget. Ytterligere fakta er latterlige fotballkamper der vi grisetaper hjemme mot for eksempel Blackpool der en parodi av en keeper gir bort poengene til motstanderen. Atter andre fakta er lånehysteriet og mangelen på anskaffelse av spillere vi vet er gode. Ns satses det alltid på spillere en har et lønnlig håp om kanskje kan bidra, få gjennombrudd eller kjempe litt på vegne av oss.

Dette er kalde fakta og det er enkelt å kritisere selvsagt. Jeg er lei meg fordi jeg er sinnsykt glad i dette laget, klubben, historien, Don Revies minne og Bremners minne og alt dette. Da er det tunge tider og dersom manageren holder oss med tåkeprat, plattheter og annet sludder og vås kvikner jeg til og er ikke nådig. Jeg har fått kon av Grayson nå- dette fikser han åpenbart ikke  >:( !! dermed basta  >:(!! Enough said  >:(!!

Vel talt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1459 på: Januar 27, 2012, 10:14:34 »
+1 SPOT ON >:(

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1460 på: Januar 27, 2012, 10:19:48 »
+2
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

4ever arcticwhite

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1461 på: Januar 27, 2012, 10:23:55 »
Bruce på vei til LA Galaxy?

http://www.leedsunited.com/news/20120127/boss-confirms-bruce-interest_2247585_2589925

Her syns jeg vi ser litt av problemet med overgangspolitikken til Grayson og Leeds:
"They've enquired about the situation, but I don't know at this stage if anything will happen," said the United boss. "We'll see what happens with that one."

Her må man presse på. En spiller man anser ikke har noen fremtid i klubben (men som dog kan gjøre noen OK innhopp resten av sesongen), og som er ønsket av en annen klubb! Gi en forholdsvis kort frist, take it or leave it, men går han da så vet men hva man har å forholde seg til av lønnsmidler når man går inn i de siste dagene av vinduet, og hva man kan hente inn. Men her sitter man på gjerdet og venter, og så forsvinner han kanskje ut like før vinduet stenger, og man har ikke tid til å hente inn noen nye....

The future's so White I've got to wear shades 8)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1462 på: Januar 27, 2012, 10:24:40 »
La Bruce gå. Jeg liker fyren, men tror han ville fått et løft i LA Galaxy

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1463 på: Januar 27, 2012, 10:27:21 »
Viser bare hvor dårlig SG / klubben er til å hente, avklare spillere til og fra klubben .

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1464 på: Januar 27, 2012, 10:28:33 »
"Jeg har fått nok av Grayson nå- dette fikser han åpenbart ikke   >:( !! dermed basta   >:(!! Enough said   >:(!!"
Forstår det "blå"..det har du all rett til å utbasunere, sliter med å sette to streker under det "røde"

så derfor -1 fra meg ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1465 på: Januar 27, 2012, 10:48:32 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1466 på: Januar 27, 2012, 10:50:42 »
Bruce på vei til LA Galaxy?

http://www.leedsunited.com/news/20120127/boss-confirms-bruce-interest_2247585_2589925

Her syns jeg vi ser litt av problemet med overgangspolitikken til Grayson og Leeds:
"They've enquired about the situation, but I don't know at this stage if anything will happen," said the United boss. "We'll see what happens with that one."

Her må man presse på. En spiller man anser ikke har noen fremtid i klubben (men som dog kan gjøre noen OK innhopp resten av sesongen), og som er ønsket av en annen klubb! Gi en forholdsvis kort frist, take it or leave it, men går han da så vet men hva man har å forholde seg til av lønnsmidler når man går inn i de siste dagene av vinduet, og hva man kan hente inn. Men her sitter man på gjerdet og venter, og så forsvinner han kanskje ut like før vinduet stenger, og man har ikke tid til å hente inn noen nye....




I beste fall vill synsing. For det du vet, kan det hende Grayson presser villmann for å bli kvitt han. Uten at han dermed setter pistolen til hodet og utbasunerer det i media.
 

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1467 på: Januar 27, 2012, 11:36:07 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1468 på: Januar 27, 2012, 11:39:18 »
"Jeg har fått nok av Grayson nå- dette fikser han åpenbart ikke   >:( !! dermed basta   >:(!! Enough said   >:(!!"
Forstår det "blå"..det har du all rett til å utbasunere, sliter med å sette to streker under det "røde"

så derfor -1 fra meg ;)




.....en strek.......?........ ;)
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1469 på: Januar 27, 2012, 11:41:24 »
Yeboahs vitne