Skrevet av Emne: Seriestart  (Lest 12409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morty

Seriestart
« på: Juni 17, 2010, 17:43:46 »
Da er tur i orden for meg og min sønn ! Reiser fredag og hjem mandag , flyr Oslo -Gatwick og videre med Flybe opp til Leeds . Bor på Marriot  :) :) :) :) :) :)
 

JohnTiger

Sv: Seriestart
« Svar #1 på: Juni 18, 2010, 00:09:09 »
Da er fly og hotell til serieåpningen bestilt :)
Marching on together!

ArneS

Sv: Seriestart
« Svar #2 på: Juni 18, 2010, 14:32:59 »
Jeg og Gjert og 9-åringene er booket og klar.
Den 17. mann

Runar

Sv: Seriestart
« Svar #3 på: Juni 18, 2010, 17:58:26 »
Da er tur i orden for meg og min sønn ! Reiser fredag og hjem mandag , flyr Oslo -Gatwick og videre med Flybe opp til Leeds . Bor på Marriot  :) :) :) :) :) :)

Om du ikke har fått det med deg så har Leeds ny hjemme kamp tirsdag eller onsdag samme uken - Kunne/burde vurdere to kamper i slengen da - uansett GOD TUR
 

The Patriot

Sv: Seriestart
« Svar #4 på: Juni 24, 2010, 13:14:49 »
Planlegger tur med reise fredag, og hjemreise onsdag. Satser på å få med meg både Derby- og Lincoln City-kampen. Dette er første gang vi reiser til Leeds, tross at vi har vært fans i 23 år, er nå 29 år gammel.
Hvor bestiller folk kampbilletter? Jeg sjekket opp gjennom fotballtur.no og fikk billett-tilbud til Derby-kampen. Prisen for kampbillett var på langsiden, sitteplass, 45 pund. Drømmen hadde vært å stått i kjernen, men det er vel vanskelig.
Aner ikke om den prisen er grei eller om det er mulighet til å få bedre pris, og/eller plass i kjernen av livet.

LeedsU878

Sv: Seriestart
« Svar #5 på: Juni 24, 2010, 16:37:57 »
Om du vil stå " i kjernen" bør du skaffe deg billett på The Kop (også kalt North Stand/Don Revie Stand). Det enkleste er å registrere seg på leedsunited.com, hvor du vanligvis kan kjøpe billetter uten medlemsskap. Til akkurat denne kampen er det dog vanskelig å garantere - motstander og liga tatt i betraktning.

Kampen går på general sale 20. juli, og en billett på The Kop koster £29.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Seriestart
« Svar #6 på: Juni 24, 2010, 16:59:17 »
Planlegger tur med reise fredag, og hjemreise onsdag. Satser på å få med meg både Derby- og Lincoln City-kampen. Dette er første gang vi reiser til Leeds, tross at vi har vært fans i 23 år, er nå 29 år gammel.
Hvor bestiller folk kampbilletter? Jeg sjekket opp gjennom fotballtur.no og fikk billett-tilbud til Derby-kampen. Prisen for kampbillett var på langsiden, sitteplass, 45 pund. Drømmen hadde vært å stått i kjernen, men det er vel vanskelig.
Aner ikke om den prisen er grei eller om det er mulighet til å få bedre pris, og/eller plass i kjernen av livet.

http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/Home/home.aspx Registrer deg her og kjøp billetter. Du har billettene i posten i løpet av et par dager. Skal du være sikret billett på The Kop bør du kjøpe International Membership http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/productMembership.aspx . Da har du forkjøpsrett på billetter i 14 dager før de blir lagt ut på general sale. MOT!

The Patriot

Sv: Seriestart
« Svar #7 på: Juni 25, 2010, 02:20:31 »
Hjertelig takk for svarene! Da tenker jeg at jeg kjøper meg international membership der i og med at det ikke kostet mer enn 25 pund. Greit å ha til en annen gang uansett. Stod et eller annet om at membership package skulle komme etter så og så lenge, hva inneholder den?

morty

Sv: Seriestart
« Svar #8 på: Juni 25, 2010, 06:35:38 »
Blant annet ett skjerf ! ;D
 

The Patriot

Sv: Seriestart
« Svar #9 på: Juni 25, 2010, 15:21:21 »
Da er international membership ordnet, og jeg bare gleder meg til billetten er i boks :)
MOT!

The Patriot

Sv: Seriestart
« Svar #10 på: Juni 26, 2010, 23:38:44 »
Hvordan er det med puber i nærheten av Elland Road? Regner med vi finner et hotell like i nærheten, greit å ha en samlingssted før kampen(e) der vi treffer andre fans og det er bra med liv

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Seriestart
« Svar #11 på: Juni 27, 2010, 00:24:54 »
Hvordan er det med puber i nærheten av Elland Road? Regner med vi finner et hotell like i nærheten, greit å ha en samlingssted før kampen(e) der vi treffer andre fans og det er bra med liv

Som førstereis må du jo starte vandringen/reisen mot Elland Road på The Commercial (Lorimers pub). Når du så har ankommet Elland Road står du ved et valg: Enten Old Peacock (tvers over arenaen) der LUSC holder til (der er chocka fullt...) eller Billys Bar (der bare members har tilgang). Du kan jo gjøre som mange før deg, sørge for å være tidlig nok oppe til å rekke begge deler :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rasmussen7

Sv: Seriestart
« Svar #12 på: Juni 27, 2010, 00:57:58 »
Har sittet å ventet på en bekreftelse på  membership siden 20 mai... Hvor lang tid skal dette normalt sett ta?? Når jeg tenker på bekreftelse tenker jeg mest på et medlemsnummer blant annet. D skjerfet bryr jeg meg ikke så mye om men et medlemskort hadde vært fint...

Hobben

Sv: Seriestart
« Svar #13 på: Juni 27, 2010, 09:53:37 »
Har sittet å ventet på en bekreftelse på  membership siden 20 mai... Hvor lang tid skal dette normalt sett ta?? Når jeg tenker på bekreftelse tenker jeg mest på et medlemsnummer blant annet. D skjerfet bryr jeg meg ikke så mye om men et medlemskort hadde vært fint...

Ring til Ticket Services på 0871 334 1992. Du må oppgi customer number.
Rogaland Whites

Hobben

Sv: Seriestart
« Svar #14 på: Juni 27, 2010, 09:55:33 »
http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/Basket/Basket.aspx

Er inne på denne siden her, ser ut som det bare er og betale med korte, så kommer den en pakke med medlemskort innnen 14 virkedager?

Og da er jeg sikkret 8 billeter til alle hjemmekamper og kan søke om bortebilleter?
Er vell også 5 veker før kamp jeg kan kjøbe billetene ? Skal over til Doncaster-kampen, og tenkte om å søke om QPR kamp i London, eller et annet london lag, men er vell nok ikkje heldig nok til å få godtatt den søknaden :P
Rogaland Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Seriestart
« Svar #15 på: Juni 27, 2010, 12:19:03 »
Har sittet å ventet på en bekreftelse på  membership siden 20 mai... Hvor lang tid skal dette normalt sett ta?? Når jeg tenker på bekreftelse tenker jeg mest på et medlemsnummer blant annet. D skjerfet bryr jeg meg ikke så mye om men et medlemskort hadde vært fint...

Jeg tror de sender ut årets 'i samlet flokk' rett før seriestart. Jeg fornyet i april (sånn ca) og har heller ikke mottatt noe ennå. I fjor mottok jeg det iallefall i tide til å bruke det i seriestarten. :)
Uansett har du jo et 'customer nr.' (om du betalte via nettet) som du kan oppgi ved henvendelser...

Mht hva velkomspakken inneholder så varierer det fra år til år. I fjor vikk vi vel bl.a. et flagg på 2*1 meter :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

The Patriot

Sv: Seriestart
« Svar #16 på: Juni 27, 2010, 23:18:17 »
Har sittet å ventet på en bekreftelse på  membership siden 20 mai... Hvor lang tid skal dette normalt sett ta?? Når jeg tenker på bekreftelse tenker jeg mest på et medlemsnummer blant annet. D skjerfet bryr jeg meg ikke så mye om men et medlemskort hadde vært fint...
Jeg kjøpte jo membership for noen dager siden, vil det si at jeg likevel ikke får "forkjøpsrett" på billetter 9 dager før general sale starer? Eller er det registrert når jeg logger meg inn at jeg har kjøpt og betalt det og derfor er member selv om jeg ikke har kort med medlemsnr? Skjerfet kjøper jeg nytt når jeg er der uansett, gaven blir bare en bonus.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Seriestart
« Svar #17 på: Juni 28, 2010, 17:55:34 »

Jeg kjøpte jo membership for noen dager siden, vil det si at jeg likevel ikke får "forkjøpsrett" på billetter 9 dager før general sale starer? Eller er det registrert når jeg logger meg inn at jeg har kjøpt og betalt det og derfor er member selv om jeg ikke har kort med medlemsnr? Skjerfet kjøper jeg nytt når jeg er der uansett, gaven blir bare en bonus.

Det går nok bra, skal du se :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Seriestart
« Svar #18 på: Juni 28, 2010, 17:57:16 »
Slik det ligger an for øyeblikket, vil ØBS spille live på Hoagy's bar lørdag 7.august - etter serieåpningen - akkurat slik han gjorde det 4. og 5. desember i fjor :)

Vi gleder oss. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rasmussen7

Sv: Seriestart
« Svar #19 på: Juni 29, 2010, 01:59:10 »
D var vell ikke han som spillte i baren på Marriott etter opprykskampen Bristol R???

RuneR

Sv: Seriestart
« Svar #20 på: Juni 29, 2010, 08:35:29 »
D var vell ikke han som spillte i baren på Marriott etter opprykskampen Bristol R???
Nope, dét var IKKE ØBS.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

The Patriot

Sv: Seriestart
« Svar #21 på: Juni 30, 2010, 13:50:20 »
Hvor skal dere andre som reiser til denne kampen bo? Jeg heller mot Bewleys.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Seriestart
« Svar #22 på: Juni 30, 2010, 13:57:32 »
Hvor skal dere andre som reiser til denne kampen bo? Jeg heller mot Bewleys.

Som så ofte før velger jeg Comfort Inn/Discovery Inn. Uhyre sentralt (over Scarborough-puben, tvers over gata for jernbanestasj.), og ganske billig. :)

http://www.comfortinnleeds.co.uk/

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ArneS

Sv: Seriestart
« Svar #23 på: Juni 30, 2010, 15:53:20 »
Hvor skal dere andre som reiser til denne kampen bo? Jeg heller mot Bewleys.

Velger Jurys Inn.  God standard, god pris.  En kort gåtur fra pubene, men det har aldri vært ufornuftig sent på kveld.

http://leedshotels.jurysinns.com/
Den 17. mann

The Patriot

Sv: Seriestart
« Svar #24 på: Juli 04, 2010, 02:54:15 »
Endte opp med Premier Inn som ligger 600 meter fra elland road. Håper jeg ikke angrer på det :) Så da er reisen ordnet. Det blir avreise fredag 6. august, hjemreise onsdag 11. august. Da skal vi få med oss begge kampene, og mye god drikke.

Per Arne

Sv: Seriestart
« Svar #25 på: Juli 04, 2010, 09:05:41 »
Endte opp med Premier Inn som ligger 600 meter fra elland road. Håper jeg ikke angrer på det :) Så da er reisen ordnet. Det blir avreise fredag 6. august, hjemreise onsdag 11. august. Da skal vi få med oss begge kampene, og mye god drikke.

Du er sikkert klar over at det ligger bortimot 4 km fra sentrum?

ollan

Sv: Seriestart
« Svar #26 på: Juli 04, 2010, 10:15:52 »
Endte opp med Premier Inn som ligger 600 meter fra elland road. Håper jeg ikke angrer på det :) Så da er reisen ordnet. Det blir avreise fredag 6. august, hjemreise onsdag 11. august. Da skal vi få med oss begge kampene, og mye god drikke.

Du er sikkert klar over at det ligger bortimot 4 km fra sentrum?

billig taxitur,eller 25min å gå av seg promillen før nattatid ;)
Ollan

Hobben

Sv: Seriestart
« Svar #27 på: Juli 04, 2010, 10:30:12 »
Endte opp med Premier Inn som ligger 600 meter fra elland road. Håper jeg ikke angrer på det :) Så da er reisen ordnet. Det blir avreise fredag 6. august, hjemreise onsdag 11. august. Da skal vi få med oss begge kampene, og mye god drikke.

Premier Inn er har bra service, god frokost, ingeting og klage på siden sist jeg bodde der. Eneste er avstanden fra sentrum. Jeg bestiller Premier Inn når jeg reiser alene eller med kompiser som ikke har den store intressen av og besøke sentrum  i Leeds hvert eneste år. Da går vi opp til Elland Road på fredags kveld og ta eit par kalde på Billys og Old Peacock. Og på lørdag er det opp og handle, hjem og slappe av litt, så opp noen timer før kamp igjen. Men nå skal min bedre halvdel bli med neste gang, da tror jeg vi går for Marriot.
Rogaland Whites

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Seriestart
« Svar #28 på: Juli 04, 2010, 13:47:12 »
Flights and two night stay at Marriott er i boks...... can't wait 8)

Per Arne

Sv: Seriestart
« Svar #29 på: Juli 04, 2010, 13:51:39 »
Endte opp med Premier Inn som ligger 600 meter fra elland road. Håper jeg ikke angrer på det :) Så da er reisen ordnet. Det blir avreise fredag 6. august, hjemreise onsdag 11. august. Da skal vi få med oss begge kampene, og mye god drikke.

Premier Inn er har bra service, god frokost, ingeting og klage på siden sist jeg bodde der. Eneste er avstanden fra sentrum. Jeg bestiller Premier Inn når jeg reiser alene eller med kompiser som ikke har den store intressen av og besøke sentrum  i Leeds hvert eneste år. Da går vi opp til Elland Road på fredags kveld og ta eit par kalde på Billys og Old Peacock. Og på lørdag er det opp og handle, hjem og slappe av litt, så opp noen timer før kamp igjen. Men nå skal min bedre halvdel bli med neste gang, da tror jeg vi går for Marriot.

Lei av sentrum? Hvor mange ganger har du egentlig vært der? Jeg er ganske fersk, kun 9 ganger har jeg vært i Leeds, men tanken på å klare meg uten tilbudene i sentrum er ganske fjern.

 :)