Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 369220 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #180 på: Juni 30, 2016, 23:15:19 »
Du vet han har spilt lite når det eneste man finner av highlights på Youtube er et klipp fra FIFA 12 filmet med en mobiltelefon :)

Men etter å ha sett vår italienske venn i midtforsvaret denne sesongen, er jeg åpen for det meste.

Lol
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #181 på: Juli 01, 2016, 07:39:48 »
Du vet han har spilt lite når det eneste man finner av highlights på Youtube er et klipp fra FIFA 12 filmet med en mobiltelefon :)

Men etter å ha sett vår italienske venn i midtforsvaret denne sesongen, er jeg åpen for det meste.

Bartyley var på lån i Rangers en periode med stort hell, ser at fansen der har ønsker han tilbake.

Mest kjent for denne taklingen på Scott Brown etter sitt opphold der  ;D
https://www.youtube.com/watch?v=jAc-G3Z5ht4
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #182 på: Juli 01, 2016, 08:54:07 »
Hay:

Looks like we can cross Ashley Fletcher off the list. Going to West Ham on a four-year deal.

auren




Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #183 på: Juli 01, 2016, 09:12:50 »
Vi skriver 30. juni og en talentfull svensk spiss har signet for oss. I tillegg er spillere på vei ut....etter min mening er vi nok en gang bakpå foran neste sesong. Hvis vi skal ha et snev av tro på å havne på de 8 første plassene, så må det etter min mening komme 4-5 KVALITETSSPILLERE inn. Mye skal skje på et par uker nå for at vi skal komme noe bedre enn 10. plass neste sesong >:(
Bare trist :(
Vi skriver 30. juni. Dagen før overgangsvinduet åpner. De som er på vei ut er erstattet (Antenucci - Antonsson), på vei til å bli erstattet (Bellusci - Bartley?) eller overflødige (Bianchi).

Ennå er jeg mer spent på hva som vil skje, enn skuffet over det som ikke har skjedd.
Virkelig?
Etter hva som har skjedd hver eneste gang de 10 siste årene?
Hvis vi skal ha et håp om opprykk må tullingen Cellino shoppe inn kvalitet for minst £15 mill i nye spillere. Ã… tro på opprykk for nåværende tropp virker høflig sagt noe naivt.. ;)

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #184 på: Juli 01, 2016, 09:34:19 »
Enig. Dagens stall er laaaaangt ifra go nok. Da må monk gjøre mirakler. Noe som er vårt eneste håp pr idag.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #185 på: Juli 01, 2016, 09:59:51 »
Fra Waccoe:

Nixon saying we've hijacked a move today, decision will be made tomorrow, who could it be?

Kan være det er snakk om Joel Ekstrand.

auren

Er visst snakk om John Egan i Gillingham. Men vi må få solgt unna Bellusci først, hvis ikke så er han klar til å signere for Brentford:

http://www.getwestlondon.co.uk/sport/football/transfer-news/john-egan-clear-brentford-move-11327530

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #186 på: Juli 01, 2016, 10:07:04 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
42 min
Bellusci to Empoli is most likely to be a loan with a view to a permanent deal. Empoli would pay a loan fee. #lufc

Egan virker som en bra spiller, så håper vi klarer å "hijacke" han i siste liten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #187 på: Juli 01, 2016, 12:39:44 »
Hay:

Looks like we can cross Ashley Fletcher off the list. Going to West Ham on a four-year deal.

auren




Sent from my iPhone using Tapatalk
Slik det pleier å være >:(

Gufrias

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #188 på: Juli 01, 2016, 14:25:27 »
Vi skriver 30. juni og en talentfull svensk spiss har signet for oss. I tillegg er spillere på vei ut....etter min mening er vi nok en gang bakpå foran neste sesong. Hvis vi skal ha et snev av tro på å havne på de 8 første plassene, så må det etter min mening komme 4-5 KVALITETSSPILLERE inn. Mye skal skje på et par uker nå for at vi skal komme noe bedre enn 10. plass neste sesong >:(
Bare trist :(
Vi skriver 30. juni. Dagen før overgangsvinduet åpner. De som er på vei ut er erstattet (Antenucci - Antonsson), på vei til å bli erstattet (Bellusci - Bartley?) eller overflødige (Bianchi).

Ennå er jeg mer spent på hva som vil skje, enn skuffet over det som ikke har skjedd.
Virkelig?
Etter hva som har skjedd hver eneste gang de 10 siste årene?
Hvis vi skal ha et håp om opprykk må tullingen Cellino shoppe inn kvalitet for minst £15 mill i nye spillere. Ã… tro på opprykk for nåværende tropp virker høflig sagt noe naivt.. ;)
Jeg må innrømme at speningen ikke nødvendigvis er positiv. Jeg er ikke bare spent på hva som kommer inn dørene, jeg er også spent på hva som vil skje med Cook, Taylor, Dallas m.fl.

Men skuffet er jeg ikke ennå. Og mye skal skje før jeg tror på opprykk.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #189 på: Juli 01, 2016, 14:53:06 »
Vel. Skal vi se på hva konkurentene med tanke på opprykk foetar seg. Ja da vil nok Leeds atter en gang bli en middelhavsfarer. Monk må altså greie å lage gull av gråstein
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday/sheffield-wednesday-sign-steven-fletcher-and-launch-record-bid-for-ex-leeds-united-star-ross-mccormack-1-7992477?

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #190 på: Juli 01, 2016, 17:04:57 »
John Egan fra Gillingham......hmm.  Håper vi har litt mer £££ tilgjengelig enn det vi er linket til om dagen.
enten holder Monk kortene veldiiii tett på hånda - eller så er det ikke stort i potten.

Bør jo være noen £££ etter sesongkortsalget hittil - ca 14000  ::)

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/transfer-gossip-friday-july-1-owls-launch-record-bid-leeds-switch-targets-boro-target-senegal-striker-1-7992453?
 

Lundewhites

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #191 på: Juli 01, 2016, 17:10:45 »
John Egan fra Gillingham......hmm.  Håper vi har litt mer £££ tilgjengelig enn det vi er linket til om dagen.
enten holder Monk kortene veldiiii tett på hånda - eller så er det ikke stort i potten.

Bør jo være noen £££ etter sesongkortsalget hittil - ca 14000  ::)

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/transfer-gossip-friday-july-1-owls-launch-record-bid-leeds-switch-targets-boro-target-senegal-striker-1-7992453?

Redd de forsvinner til å minske driftsunderskuddet.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #192 på: Juli 01, 2016, 17:16:33 »
Hay
Leeds still finalising details of Bartley's loan from Swansea but that deal is well advanced and should go ahead as planned. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #193 på: Juli 01, 2016, 18:18:29 »
Hay
Leeds still finalising details of Bartley's loan from Swansea but that deal is well advanced and should go ahead as planned. #lufc

Bartley klar.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #194 på: Juli 01, 2016, 21:59:14 »
There was reported interest from Leeds United last summer in Juventus winger Simone Pepe, but the 32-year right winger signed for Chievo Verona. There is talk, according to the Express that Leeds may renew their interest in him.

Arriving on a free transfer from Juventus, Pepe played 22 times for Chievo in last season’s Serie A championship. During these 22 appearances, the right-winger scored three goals and provided three assists.
 
Back in June 2015, the Yorkshire Evening Post (YEP) ran a story saying that the then 31-year-old was of interest to the Whites. The YEP went on to say that, “He [Pepe] has been linked with the Elland Road club since April, after Leeds owner Massimo Cellino said he was interested in bringing a series of Italian-based players to the club.”

Of course this interest fizzled and the cultured 2010 World Cup player signed on for another season in Serie A. However, having not agreed to a contract extension with Chievo, Pepe is an unattached free agent ahead of talks with the club next week.

Italian website TUTTOmercatoWEB said that any decision by Pepe to resign for Chievo will rely on “the decisive encounter between the entourage of the player and the gialloblù leadership” in a meeting scheduled for next week.

Should Leeds interest, as proposed by the Express, bear through to fruition then Pepe’s signature would be considered a coup. Forget the fabled ‘Championship experience’ argument, Simone Pepe brings 241 games of top tier Serie A experience with him. The majority of these Serie A games (104), goals (14) and assists (10) come from his time with Udinese.

Forget about his age and remember the old adage: form is temporary, class is permanent.

The 72
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #195 på: Juli 01, 2016, 22:05:03 »
Samu Saiz fra Huesca i Spansk 2. Div.  Vi konkurerer med Leicester... ::)??
Tja?
Hvem scouter tro.... Har Monk med sin liste?
 

Gufrias

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #196 på: Juli 01, 2016, 23:16:00 »
Samu Saiz fra Huesca i Spansk 2. Div.  Vi konkurerer med Leicester... ::)??
Tja?
Hvem scouter tro.... Har Monk med sin liste?
Pep Clotet er fra Spania.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #197 på: Juli 02, 2016, 14:02:11 »
Joel Ekstrand og Anthony Limbombe går igjen nå.
Virker logisk med en stopper til i tillegg til Bartley, samt en ving..
Denne spanske playmakeren hadde også vært spennende.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #198 på: Juli 02, 2016, 14:38:11 »
Joel Ekstrand og Anthony Limbombe går igjen nå.
Virker logisk med en stopper til i tillegg til Bartley, samt en ving..
Denne spanske playmakeren hadde også vært spennende.

Syns det er spennende med Ltto også. Men jeg kan ikke gamble med lotto og fremtiden. Denne spanske spilleren kan gjerne overaske meg positivt. Men vi må ha spillere som går rett inn på laget, og forsterker

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #199 på: Juli 02, 2016, 15:16:04 »
Hva om han gjør det?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #200 på: Juli 02, 2016, 16:08:37 »
Hva om han gjør det?

Og da er det kjempebra, men hva om han ikke slår til og klubben har satsa på ham som vi engang gjorde med Bianchi. Da kan det bli en katastrofe og veien mot nedrykk kan bli kort

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #201 på: Juli 02, 2016, 17:11:13 »
Sånn ere. Man har ingen garanti uansett hva man henter desverre. Håpet mitt er monk. Vi er ikke istand til å hente spillere å 12 millionersklassen enkelt å greit. Svikter monk blir dette nok en tung sesong. Om han vil ha denne spanjolen håper jeg han vet mer om denne spilleren enn meg. Mahrez er jo et godt eksempel. Kom fra fransk 2 divisjon.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #202 på: Juli 02, 2016, 19:09:56 »
Joel Ekstrand og Anthony Limbombe går igjen nå.
Virker logisk med en stopper til i tillegg til Bartley, samt en ving..
Denne spanske playmakeren hadde også vært spennende.

Limbombe hadde vært en drøm. Han, Botaka og Dallas så har vi virkelig vinger som kan utgjøre en forskjell.
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #203 på: Juli 02, 2016, 19:26:36 »
Tror Limbombe ville vært en bra signering ja. Minner mye om Gradel. Virker å ha en bedre innleggsfot en kanskje Gradel hadde.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #204 på: Juli 02, 2016, 19:49:22 »
Sven (Anders) Karlsen (Moum, var det vel...)

Got to say #lufc deals look organized now: A for Antonsson, then B for Bianchi, Bellusci, Bartley and Beattie. Waiting for C and D next!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #205 på: Juli 02, 2016, 19:51:00 »
Sven (Anders) Karlsen (Moum, var det vel...)

Got to say #lufc deals look organized now: A for Antonsson, then B for Bianchi, Bellusci, Bartley and Beattie. Waiting for C and D next!

 :)

Cook og Dallas ut?

Glemte A for Antenucci også, selv om han i utgangspunktet var kontraktsløs.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #206 på: Juli 02, 2016, 19:58:20 »
Tror Limbombe ville vært en bra signering ja. Minner mye om Gradel. Virker å ha en bedre innleggsfot en kanskje Gradel hadde.

I så tilfelle burde Leeds få ut fingern og signe han før andre klubber kommer på banen


DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #208 på: Juli 02, 2016, 23:14:35 »
Ser ut som Cellinos "enorme" pott er brukt opp...nå er vi kun linket med spillere uten kontrakt....jaja....

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #209 på: Juli 03, 2016, 09:28:47 »
Eg kan ikkje komme på noe som er mindre relevant når det gjelder kvalitet på spillere enn lengden på kontrakten.......

Leon Osman f eks ville vært gull