Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 369192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #300 på: Juli 10, 2016, 07:19:44 »
Og ssåå over til sport: :)



Joe Rawson
‏@joerawson 
Joel Ekstrand deal is on the horizon for #Lufc was released by Watford at the start of the month
Noen som vet litt mer om denne Ekstrand? Nye rykter i dag, ser jeg. Må innrømme at jeg aldri har hørt om ham.

Han har 4 championship kamper siden november 2014, disse spilte han i rundt februar 2015. Så ble han skadd. Jeg så han mot Leeds i februar og han ble byttet ut før pause på stillingen 2-0 til Leeds (vi tapte 2-3) Han fikk Wootton til å se ut som en klassespiller i den kampen.... Håper virkelig IKKE vi henter han!! Han fikk ikke et eneste minutt for Watford i PL eller noen av cupene selv etter han ble skadefri.....

Godt ansett av Watford-fansen, Hay skryter også. Men aberet er skadehistorikken…

"Good centre-back, especially at Championship level. Has had injury problems though."

"The concern Leeds had about Ekstrand at the start was his fitness and recent injuries. Medical will check all that."

Har mer tro på han enn Bartley, som jeg tror er en stor feilsignering…

auren

Merkelig setning, siden han nesten ikke har spilt noe annet. Han har ikke en eneste kamp for Watford i PL sesongen. Han har 4 kamper for Udinese på 1,5 år (pluss noen sene innhopp) han har bare tullelandskamper og resten har han spilt i Allsvenskan.  Hvis denne karen er bedre en Bartley.... Ja da er Bartley VIRKELIG en stor feilsignering!
Det er ikke kvalitet som har holdt ham utenfor, men helse. Han var fast på Watford til korsbåndet røk i mars 2015. Like etter at han var ferdig med den (januar 2016) fikk han en hamstringskade.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #301 på: Juli 10, 2016, 08:50:26 »
sex spelare klara och en sjunde(Ekstrand) på väg in på play as your pay kontrakt, kan bli riktigt bra detta, om Ekstrand kan ju sägas att han var ordinarie i Watford och förde dem till Pl innan han råkade ut för sin knäskada som höll honom borta i nio månader, Watford vill även förlänga i våras men Ekstrand ville vidare. Alla nyförvärvär intressanta , mest nyfiken är jag på Roofe som jag hoppas skall bli vår nya  Beckford
 

Frode

 

Gufrias

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #303 på: Juli 10, 2016, 12:57:00 »
Rico Henry?
http://www.hitc.com/en-gb/2016/07/10/report-leeds-united-want-walsall-defender-rico-henry/?
Hvis vi nå mister Taylor, er ikke Henry det verste vi kan erstatte ham med. Såvidt fylt 19, fast på Walsall, og "den neste Ashley Cole".

(Hadde helst sett ham som andrevalg bak Taylor, da.)
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #304 på: Juli 10, 2016, 15:21:32 »
sex spelare klara och en sjunde(Ekstrand) på väg in på play as your pay kontrakt, kan bli riktigt bra detta, om Ekstrand kan ju sägas att han var ordinarie i Watford och förde dem till Pl innan han råkade ut för sin knäskada som höll honom borta i nio månader, Watford vill även förlänga i våras men Ekstrand ville vidare. Alla nyförvärvär intressanta , mest nyfiken är jag på Roofe som jag hoppas skall bli vår nya  Beckford

Ekstrand førte IKKE Watford opp. Han spilte 25 kamper for de (flere som innbytter)i opprykkseongen.Han var skadd de siste 7 (Den beste perioden for de med 5 seire og 2 uavgjort).  og han fikk ikke et minutt fotball for de etter han var skadefri fra midten av desember. Og hvor har du det fra at han ble tilbudt ny kontrakt? Han ble frigitt.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #305 på: Juli 10, 2016, 15:41:02 »
Sitter med en vond følelse at både Taylor, Silvestri og Dallas spiller for andre klubber enn Leeds i løpet av kort tid. Da har vi vel ikke flere gode salgsobjekt igjen? Føler vi tømmer klubben for verdi og fyller opp med gratis og lånspillere. Det er eneste Roofe som skurrer med dette. Antonsson kostet etter det jeg har fått med meg nå ikke mer enn 600 000£ (som kan øke ved et vist antall kamper og landslagspill opp til nesten 2 mill£)
I 2016 har vi nå et salgsoverskudd på 7 mill£  Ikke helt det som ble forespeilet når det gjelder "storsatsningen"  Får være litt konspirator her og se på det som et tegn på at Cellino tømmer kassa og stikker. Da sprettes champagnen i alle fall!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #306 på: Juli 10, 2016, 19:46:37 »
Sitter med en vond følelse at både Taylor, Silvestri og Dallas spiller for andre klubber enn Leeds i løpet av kort tid. Da har vi vel ikke flere gode salgsobjekt igjen? Føler vi tømmer klubben for verdi og fyller opp med gratis og lånspillere. Det er eneste Roofe som skurrer med dette. Antonsson kostet etter det jeg har fått med meg nå ikke mer enn 600 000£ (som kan øke ved et vist antall kamper og landslagspill opp til nesten 2 mill£)
I 2016 har vi nå et salgsoverskudd på 7 mill£  Ikke helt det som ble forespeilet når det gjelder "storsatsningen"  Får være litt konspirator her og se på det som et tegn på at Cellino tømmer kassa og stikker. Da sprettes champagnen i alle fall!

Vi kan alltids håpe, men det kan også rett og slett bare bety at cash flowen er stram. Han har store driftsunderskudd og advokatregninger som skal dekkes løpende.
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #307 på: Juli 10, 2016, 19:55:49 »
Lundewhites 15:23, googla   ekstrand nära leeds sportkanalen.  Så kan du  läsa allt jag skrev innan  som du påstod inte stämde. Du kan även  googla: ekstrand tillbaka efter  10 månader . Så kommer du till en annan intervjuv där även Flores uttalar sig. Eller varförninte googla: ekstrand om skadeperioden.  Så kommer det upp matnyttigt  från sportkanalen som inte når  ut  till tex newsnowleefds
« Siste redigering: Juli 10, 2016, 20:09:53 av sportcarl1 »
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #308 på: Juli 10, 2016, 20:15:21 »
Sitter med en vond følelse at både Taylor, Silvestri og Dallas spiller for andre klubber enn Leeds i løpet av kort tid. Da har vi vel ikke flere gode salgsobjekt igjen? Føler vi tømmer klubben for verdi og fyller opp med gratis og lånspillere. Det er eneste Roofe som skurrer med dette. Antonsson kostet etter det jeg har fått med meg nå ikke mer enn 600 000£ (som kan øke ved et vist antall kamper og landslagspill opp til nesten 2 mill£)
I 2016 har vi nå et salgsoverskudd på 7 mill£  Ikke helt det som ble forespeilet når det gjelder "storsatsningen"  Får være litt konspirator her og se på det som et tegn på at Cellino tømmer kassa og stikker. Da sprettes champagnen i alle fall!

Vi kan alltids håpe, men det kan også rett og slett bare bety at cash flowen er stram. Han har store driftsunderskudd og advokatregninger som skal dekkes løpende.

He, he.. Håpe at Massimo selger seg ut? Nja, nå er d faktisk grei aktivitet med spillere inn- uten at mange av de borger for kvalitet. Håper virkelig Monk styrer og velger de som kommer om dagen ???
Cook ut var ingen bombe, men d må være ett "must" at disse pengene går til nye spillere igjen.
At Murphy ennå er i klubben er for meg en gåte, han må være en slik " best på trening- spiller...
Leeds United er vel i " vater" ift drift , men akk ja... Tapte rettssaker koster £££  :(

Tilslutt til tråden.... Rico Henry høres kul ut ;D
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #309 på: Juli 11, 2016, 12:56:05 »
Super Leeds United ‏@Superleedsutd01  · 22m22 minutes ago 

Joel Ekstrand taking second part of his medical needed two parts with a long injury he had if passes he will be a Leeds player later today

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #310 på: Juli 11, 2016, 13:40:17 »
Super Leeds United ‏@Superleedsutd01  · 22m22 minutes ago 
Joel Ekstrand taking second part of his medical needed two parts with a long injury he had if passes he will be a Leeds player later today
[/b]

Joe Rawson ‏@joerawson  · 21m21 minutes ago 

Im hearing there are problems with Joel Ekstrands medical. Might be why he's being linked with other clubs. More info as I get it #Lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #311 på: Juli 11, 2016, 13:45:46 »
Blir neppe en overgang nei…:

Would be surprised if Ekstrand to Leeds goes through. Too many worries about his injuries and people advising the club not to take the risk.

Leeds were worried about Ekstrand's condition from the beginning, which is why it all went quiet until last week. Wasn't ever too likely.

Phil Hay som twitrer.

Spent på hvem vi da henter inn…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #312 på: Juli 11, 2016, 14:15:42 »
Blir neppe en overgang nei…:

Would be surprised if Ekstrand to Leeds goes through. Too many worries about his injuries and people advising the club not to take the risk.

Leeds were worried about Ekstrand's condition from the beginning, which is why it all went quiet until last week. Wasn't ever too likely.

Phil Hay som twitrer.

Spent på hvem vi da henter inn…

auren
Det kan jeg godt fortelle deg: det er noe rask som har fått sin kontrakt annullert i en eller annen klubb. Garantert en som er en risiko >:(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #313 på: Juli 11, 2016, 16:07:20 »
Spent på hvem vi da henter inn…

LUFC-NEWS ‏@LUFC__NEWS__  · 3m3 minutes ago 
Leeds lining up a £1m bid for #itfc CB Tommy Smith #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #314 på: Juli 11, 2016, 16:29:09 »
Blir neppe en overgang nei…:

Would be surprised if Ekstrand to Leeds goes through. Too many worries about his injuries and people advising the club not to take the risk.

Leeds were worried about Ekstrand's condition from the beginning, which is why it all went quiet until last week. Wasn't ever too likely.

Phil Hay som twitrer.

Spent på hvem vi da henter inn…

auren
Det kan jeg godt fortelle deg: det er noe rask som har fått sin kontrakt annullert i en eller annen klubb. Garantert en som er en risiko >:(

Du trenger ikke å bruke enhver anledning til å spre negativitet. Har forståelse for at du er negativ, men synes det blir litt mye negativitet på forumet om dagen. Den kan eventuelt spares til noe negativt skjer, noe som ikke er tilfellet her.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #315 på: Juli 11, 2016, 17:15:53 »
Blir neppe en overgang nei…:

Would be surprised if Ekstrand to Leeds goes through. Too many worries about his injuries and people advising the club not to take the risk.

Leeds were worried about Ekstrand's condition from the beginning, which is why it all went quiet until last week. Wasn't ever too likely.

Phil Hay som twitrer.

Spent på hvem vi da henter inn…

auren
Det kan jeg godt fortelle deg: det er noe rask som har fått sin kontrakt annullert i en eller annen klubb. Garantert en som er en risiko >:(

Du trenger ikke å bruke enhver anledning til å spre negativitet. Har forståelse for at du er negativ, men synes det blir litt mye negativitet på forumet om dagen. Den kan eventuelt spares til noe negativt skjer, noe som ikke er tilfellet her.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg bruker ikke enhver anledning til å spre negativitet. Da bør du lese igjennom mine over 5000 innlegg....og dessuten er det ikke du eller noen andre som definerer hva som er negativitet på forumet, eller hva som defineres som negativt eller positivt i Leeds United. Dette heter "ordet er fritt" og da kan jeg ytre meg like mye som jeg vil, akkurat som du og alle andre kan ytre seg hvordan de vil ;)
MOT!

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #316 på: Juli 11, 2016, 17:38:03 »
Blir neppe en overgang nei…:

Would be surprised if Ekstrand to Leeds goes through. Too many worries about his injuries and people advising the club not to take the risk.

Leeds were worried about Ekstrand's condition from the beginning, which is why it all went quiet until last week. Wasn't ever too likely.

Phil Hay som twitrer.

Spent på hvem vi da henter inn…

auren
Det kan jeg godt fortelle deg: det er noe rask som har fått sin kontrakt annullert i en eller annen klubb. Garantert en som er en risiko >:(

Du trenger ikke å bruke enhver anledning til å spre negativitet. Har forståelse for at du er negativ, men synes det blir litt mye negativitet på forumet om dagen. Den kan eventuelt spares til noe negativt skjer, noe som ikke er tilfellet her.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg bruker ikke enhver anledning til å spre negativitet. Da bør du lese igjennom mine over 5000 innlegg....og dessuten er det ikke du eller noen andre som definerer hva som er negativitet på forumet, eller hva som defineres som negativt eller positivt i Leeds United. Dette heter "ordet er fritt" og da kan jeg ytre meg like mye som jeg vil, akkurat som du og alle andre kan ytre seg hvordan de vil ;)
MOT!

Det er vanskelig å ikke definere dette som negativt ;) Du har selvsagt retten til å ytre deg som du vil, men i dette tilfellet synes jeg det var litt malplasert og litt for negativt for min smak. Spesielt når det ikke gjelder en spesifikk negativ hendelse, men heller en positiv nyhet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #317 på: Juli 11, 2016, 17:40:07 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/529220/Leeds-Rico-Henry-Arsenal-transfer-news-gossip

Så er spørsmålet om vi skal splash the cash for denne fyren, og la Taylor gå i sommer, eller gå for en annen rimeligere løsning. Skal visstnok koste 5 millioner pund, og det er nok en sum vi neppe får for Taylor nå som han har ett år igjen av kontrakten sin.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #318 på: Juli 11, 2016, 17:46:00 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/529220/Leeds-Rico-Henry-Arsenal-transfer-news-gossip

Så er spørsmålet om vi skal splash the cash for denne fyren, og la Taylor gå i sommer, eller gå for en annen rimeligere løsning. Skal visstnok koste 5 millioner pund, og det er nok en sum vi neppe får for Taylor nå som han har ett år igjen av kontrakten sin.

auren

Spennende talent dette. Tror ikke vi vil være dårligere stilt med Henry som venstreback. Han vil også være mer motivert enn Taylor vil jeg tro


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Josch

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #319 på: Juli 11, 2016, 18:52:09 »
Fortsatt mulig signering av Ekstrand (11.07.16):

"Den förre Watford-spelarens agent Martin Dahlin tonar dock ner uppgifterna. Han ser inte affären som sprucken.

- Leeds ser vissa frågetecken kring Joels knä, eftersom han opererades för ungefär ett år sedan. Men enligt två av de bästa knäkirurgerna i världen är knät helt återställt. Det är lika stabilt som innan och han har samma rörlighet. Det finns ingenting att vara orolig för, säger Dahlin.

- Så som Joels knä ser ut, så ser ett knä som har haft ut den typen av skada och blivit opererat ut. Det är inget konstigt, säger läkarna. Vill man signa en spelare som har haft den här typen av knäskada så är det så det ser ut. Joel har tränat på i sex månader nu och förhandlingarna fortsätter. Det är inte så att Leeds tackat nej."

http://www.fotbollskanalen.se/england/leeds-tvekar-over-ekstrand-efter-lakarundersokning/

Jon R

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #320 på: Juli 11, 2016, 19:01:33 »
Har dårlige vibber på Ekstrand fra før av, basert på CV, skadehstorikk og referanser fra Watfordsupportere. Med mistanke om fortsatt fitnessproblemer håper jeg virkelig vi styrer unna.  :(
Jon R.

Tom

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #321 på: Juli 11, 2016, 20:21:56 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/529220/Leeds-Rico-Henry-Arsenal-transfer-news-gossip

Så er spørsmålet om vi skal splash the cash for denne fyren, og la Taylor gå i sommer, eller gå for en annen rimeligere løsning. Skal visstnok koste 5 millioner pund, og det er nok en sum vi neppe får for Taylor nå som han har ett år igjen av kontrakten sin.

auren

Så noen klipp på youtube av denne Henry. Virker å være ekstremt bra offensiv. Rask, gode finter og veldig god til å sette fart fremover. Ganske liten og energisk, ikke helt ulik Danny Rose. Av klippene er det vanskelig å danne seg seg et bilde av hans defensive kvaliteter. Forøvrig tolker jeg artikkelen dithen at det er Taylor som er verdsatt til 5 Mill pund og ikke Henry? artikkelen antyder at Leeds vil gi 1 mill pund for Henry.
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #322 på: Juli 11, 2016, 20:26:24 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/529220/Leeds-Rico-Henry-Arsenal-transfer-news-gossip

Så er spørsmålet om vi skal splash the cash for denne fyren, og la Taylor gå i sommer, eller gå for en annen rimeligere løsning. Skal visstnok koste 5 millioner pund, og det er nok en sum vi neppe får for Taylor nå som han har ett år igjen av kontrakten sin.

auren

Så noen klipp på youtube av denne Henry. Virker å være ekstremt bra offensiv. Rask, gode finter og veldig god til å sette fart fremover. Ganske liten og energisk, ikke helt ulik Danny Rose. Av klippene er det vanskelig å danne seg seg et bilde av hans defensive kvaliteter. Forøvrig tolker jeg artikkelen dithen at det er Taylor som er verdsatt til 5 Mill pund og ikke Henry? artikkelen antyder at Leeds vil gi 1 mill pund for Henry.

Slik tolker jeg det og.
Forøvrig ser kona til Jamie Vardy sprek ut i den linken  8)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #323 på: Juli 11, 2016, 21:03:14 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/529220/Leeds-Rico-Henry-Arsenal-transfer-news-gossip

Så er spørsmålet om vi skal splash the cash for denne fyren, og la Taylor gå i sommer, eller gå for en annen rimeligere løsning. Skal visstnok koste 5 millioner pund, og det er nok en sum vi neppe får for Taylor nå som han har ett år igjen av kontrakten sin.

auren

Så noen klipp på youtube av denne Henry. Virker å være ekstremt bra offensiv. Rask, gode finter og veldig god til å sette fart fremover. Ganske liten og energisk, ikke helt ulik Danny Rose. Av klippene er det vanskelig å danne seg seg et bilde av hans defensive kvaliteter. Forøvrig tolker jeg artikkelen dithen at det er Taylor som er verdsatt til 5 Mill pund og ikke Henry? artikkelen antyder at Leeds vil gi 1 mill pund for Henry.

Selg Taylor, og løp å kjøp.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #324 på: Juli 11, 2016, 21:14:08 »
Hvis vi får ham for 1 million pund så er det vel en no brainer? Kan tydeligvis benyttes på ving også da. Kjøp ham selv om Taylor blir ut sesongen! Vi har jo ingen skikkelige cover på venstreback uansett. Denton kanskje og Berardi.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #326 på: Juli 12, 2016, 16:25:54 »

Ove

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #327 på: Juli 12, 2016, 20:32:00 »
Dette er kanskje ikke et reelt rykte men...  NEC Nijmegen have announced the signing of 24-year-old German winger Reagy Baah Ofosu
We add that the capture of the German winger is “because the departure of left winger Anthony Limbombe appears imminent.”
Vi har blitt linket til Limbombe i lang tid, så kanskje det er tid for denne handelen nå?

http://the72.co.uk/60392/nec-bring-in-winger-ahead-of-leeds-united-target-imminent-transfer/
 


DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #329 på: Juli 13, 2016, 13:29:47 »