Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 369104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #420 på: Juli 24, 2016, 15:23:19 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 19m19 minutes ago 

There's still optimism in Liam Bridcutt's camp that a transfer to Leeds will happen and happen soon. It's a deal he wants. #lufc

 

It's all about money. Sunderland don't want to bear cost of paying up Bridcutt's last yr. LB's wage is obviously higher than #lufc structure

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #421 på: Juli 24, 2016, 16:02:42 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 19m19 minutes ago 

There's still optimism in Liam Bridcutt's camp that a transfer to Leeds will happen and happen soon. It's a deal he wants. #lufc

 

It's all about money. Sunderland don't want to bear cost of paying up Bridcutt's last yr. LB's wage is obviously higher than #lufc structure

Hvis Bridcutt virkelig ønsker seg til Leeds burde et lønnskutt ikke være noe problem. Tilby han 15 000 i uka samt et resultatbasert giga bonustillegg ved opprykk, tilsvarende det han har fått i lønnsreduksjon. Også fotballspillere bør forstå at når preastasjoner og karrieren daler, er lønnsreduksjon normen fremfor unntaket. Luke Murphy skjønte dette, så hvorfor ikke Bridcutt....
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #422 på: Juli 24, 2016, 17:45:07 »
Leeds er kanskje mer interessert enn tilsvaret Hay fikk da han spurte sine kilder...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article23223318.ab

Gav AIK drömstart – på väg till Leeds

Haukur Hauksson bekräftar själv att engelska klubben lagt bud på honom


 
Foto: BILDBYRÃ…N


Han gav AIK en drömstart i derbyt.

Nu bekräftar Haukur Hauksson, 24, för Sportbladet att Leeds lagt ett bud på honom.

– De förhandlar med AIK just nu, säger ytterbacke


AIK kopplade ett järngrepp mot Hammarby med en 2–0-ledning redan 17 minuter in i derbyt och 3–0 i halvtid.

Den som bäddade för drömstarten var Haukur Hauksson.

Islänningen fick stå helt ensam i straffområdet och nickade in ledningsbollen på en hörna.

Men målet kan vara det sista han gjorde i klubben.

"Är en stor klubb"

Den engelska klassikerklubben Leeds United har lagt ett bud på ytterbacken.

Det bekräftar han själv.

– Min agent har berättat för mig att vi är i kontakt med Leeds. De förhandlar med AIK just nu. Men jag fokuserar på Hammarby-matchen i första hand, sa Hauksson till Sportbladet inför derbyt.

Vad vet du om Leeds?

– Det är en stor, stor klubb i England. Med en fin historia. Men jag vore glad även om jag blir kvar i AIK. Jag har inte visat allt jag kan här än, säger Hauksson som är smickrad av Leeds-intresset.

Är smickrad

– Givetvis. Klart man är riktigt smickrad. Det är bra för självföroendet att en så stor klubb som Leeds har lagt bud på dig.

Hauksson, extremt giftig på fasta situationer, kom till AIK från isländska KR 2015 och eftermiddagens derbymål var han hans fjärde den här säsongen.

AIK vann sedan matchen med 3–0.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J-R

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #423 på: Juli 24, 2016, 18:02:47 »
Skalla Grimmur inn og Berardi ut??

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #424 på: Juli 24, 2016, 18:05:07 »
Skalla Grimmur inn og Berardi ut??
MÃ… jo være en grunn til at de absolutt skal ha inn en ekstra høyreback...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lundewhites

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #425 på: Juli 24, 2016, 18:26:48 »
Har vært fryktelig spent på hvem de to nye skulle være. Men blir det Haukur Hauksson og Albin Ekdal så har min spenning vært ubegrunnet. Det blir jo sagt at de nye spillerne skal heve laget, dette er i beste fall stallfyll. Håper virkelig vi sikter høyere!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #426 på: Juli 24, 2016, 18:51:38 »
Albin Ekdal. God nok for lag i Serie A, Bundesliga og har spilt veldig mange kamper på det nivået.
Han er ikke god nok for Leeds sier enkelte her...

Eneste minuset jeg ser med Ekdal er at han har vært skadeplaget, men det blir nok gjort en grundig medical for ham om det er noe i dette ryktet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #428 på: Juli 24, 2016, 19:38:25 »
Albin Ekdal. God nok for lag i Serie A, Bundesliga og har spilt veldig mange kamper på det nivået.
Han er ikke god nok for Leeds sier enkelte her...

Eneste minuset jeg ser med Ekdal er at han har vært skadeplaget, men det blir nok gjort en grundig medical for ham om det er noe i dette ryktet.

Så du ikke på EM? En av de svakeste på EM`s svakeste lag. Hjelper ikke å ha vært god. Bellusci er vist og god nok for lag i serie A.... 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Forever Whites

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #429 på: Juli 24, 2016, 21:52:15 »
Albin Ekdal. God nok for lag i Serie A, Bundesliga og har spilt veldig mange kamper på det nivået.
Han er ikke god nok for Leeds sier enkelte her...

Eneste minuset jeg ser med Ekdal er at han har vært skadeplaget, men det blir nok gjort en grundig medical for ham om det er noe i dette ryktet.

Så du ikke på EM? En av de svakeste på EM`s svakeste lag. Hjelper ikke å ha vært god. Bellusci er vist og god nok for lag i serie A....

EM's svakeste lag var vel England det?
Medlem 94237

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #430 på: Juli 24, 2016, 22:02:24 »
Albin Ekdal. God nok for lag i Serie A, Bundesliga og har spilt veldig mange kamper på det nivået.
Han er ikke god nok for Leeds sier enkelte her...

Eneste minuset jeg ser med Ekdal er at han har vært skadeplaget, men det blir nok gjort en grundig medical for ham om det er noe i dette ryktet.

Så du ikke på EM? En av de svakeste på EM`s svakeste lag. Hjelper ikke å ha vært god. Bellusci er vist og god nok for lag i serie A....

EM's svakeste lag var vel England det?

EM var vel ikke en målestokk. I så fall har vi kjøpt katta i sekken med Antonsson

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #431 på: Juli 24, 2016, 22:51:17 »
EM er ikke en målestokk. Da bør jo Bayern og Barcelona hamstre Islendinger.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #432 på: Juli 24, 2016, 22:52:47 »
EM er ikke en målestokk. Da bør jo Bayern og Barcelona hamstre Islendinger.

Isteden er det vi som ser ut til å gjøre det!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #433 på: Juli 25, 2016, 01:10:40 »
Virker som om Leeds jakter flere spisser. Nå senest en Marokansk spiss. Ikke det at jeg er en nevneverdig fan av Wood. Men han spilte på fredag mot svakere motstand enn hva Peterboroug ga oss i går. Så er kanskje nå Wood på vei vekk.
Det virker som om Svensken er foran han som spissvalg
http://www.insidefutbol.com/2016/07/24/aston-villa-brighton-leeds-and-wolves-chase-morocco-striker-but-he-prefers-toulouse/296489/?

Zzzz Snakk om å lage historier på noe som ikke er mer enn et rykte da.. Hvilke kilder sier at Leeds i det hele tatt vet hvem denne fyren er?? Alt som sies på nett behøver ikke nødvendigvis være et rykte.
Ja her må det skjerpings til. Rykter i ryktetråden! Uhørt!
- Leif Olav

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #434 på: Juli 25, 2016, 09:17:54 »
Alex Pritchard fra Tottenham nevnes ...
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #435 på: Juli 25, 2016, 09:25:26 »
Alex Pritchard fra Tottenham nevnes ...

Hvis dette stemmer og ryktene er riktige. Ja da kan jeg ikke skjønne annet enn at han ikke kommer til Leeds. Swansea da ifølge ryktene vil by 8 mill pund for spilleren. Ja hvem kan da egentlig forvente at Tottenham heller vil la spilleren gå på lån. Det er jo økonomisk selvmord i så tilfelle

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #436 på: Juli 25, 2016, 09:29:18 »
Alex Pritchard fra Tottenham nevnes ...

Hvis dette stemmer og ryktene er riktige. Ja da kan jeg ikke skjønne annet enn at han ikke kommer til Leeds. Swansea da ifølge ryktene vil by 8 mill pund for spilleren. Ja hvem kan da egentlig forvente at Tottenham heller vil la spilleren gå på lån. Det er jo økonomisk selvmord i så tilfelle

Kan jo være at Tottenham ser han som et prospekt for fremtiden og ikke vil selge.
Men klart, alle rykter skal man ta med en klype salt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #437 på: Juli 25, 2016, 09:34:46 »
Alex Pritchard fra Tottenham nevnes ...

Hvis dette stemmer og ryktene er riktige. Ja da kan jeg ikke skjønne annet enn at han ikke kommer til Leeds. Swansea da ifølge ryktene vil by 8 mill pund for spilleren. Ja hvem kan da egentlig forvente at Tottenham heller vil la spilleren gå på lån. Det er jo økonomisk selvmord i så tilfelle

http://www.footballinsider247.com/race-for-tottenham-star-hots-up-as-championship-clubs-do-battle-report/

Hvis Swansea byr 8 milioner for denne karen som ikke har vist stort i sin 23-årige karriere så viser det bare hvor syk fotballen har blitt. Eventuelt så er det bare et tullerykte. Tror mest på det siste, selv om fotballen er blitt syk...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #438 på: Juli 25, 2016, 13:18:39 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #439 på: Juli 25, 2016, 14:54:42 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 minfor 1 minutt siden Vis oversettelse
Re: rumours of Leeds wanting Hamburg midfielder Albin Edkal. I asked his agent who replied: "He would not play in the Championship." #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #440 på: Juli 25, 2016, 16:06:08 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.
[/quote

Tipper det er Michu, som hadde stor suksess i Swansea for et par sesonger siden
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #441 på: Juli 25, 2016, 16:08:12 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.
[/quote

Tipper det er Michu, som hadde stor suksess i Swansea for et par sesonger siden

Var ikke Michu spiss..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #442 på: Juli 25, 2016, 16:10:49 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.
[/quote

Tipper det er Michu, som hadde stor suksess i Swansea for et par sesonger siden

Var ikke Michu spiss..?


Bindeledd midtbane/spiss, mener jeg. (10`er rolle)
 

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #443 på: Juli 25, 2016, 16:47:10 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.

Tipper det er Alex Pitchard på lån...
marching on together,
derudaf forever...

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #444 på: Juli 25, 2016, 17:19:45 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.

Tipper det er Alex Pitchard på lån...

I tilfelle har vi snart halve laget til Brentford som nådde playoff i 2014/15....

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #445 på: Juli 25, 2016, 17:49:10 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.


Rawson has confirmed that it's someone for the development squad, so nothing that's going to help us in the short term.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #446 på: Juli 25, 2016, 19:14:34 »
Joe Rawson ‏@joerawson  10 min10 minutter siden Vis oversettelse
I understand #lufc will announce the signing of a midfielder in the next 24 hours. Deal done. Not Bridcutt.

Tipper det er Alex Pitchard på lån...

I tilfelle har vi snart halve laget til Brentford som nådde playoff i 2014/15....
ja, dette fører oss nok til PL.....

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #447 på: Juli 25, 2016, 19:16:01 »
Michu hadde vært moro og sett i Leeds drakt, og ikke HELT utenkelig ettersom d var Monk som fikk han til England/ Swansea tidligere.
Pritchard ok også, og Bridcutt er en bauta vi hadde trengt.
 

Nørgaard

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #448 på: Juli 25, 2016, 20:45:52 »
Michu hadde vært moro og sett i Leeds drakt, og ikke HELT utenkelig ettersom d var Monk som fikk han til England/ Swansea tidligere.
Pritchard ok også, og Bridcutt er en bauta vi hadde trengt.

Det var Michael Laudrup og hans assistent der fik Michu til England.

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #449 på: Juli 25, 2016, 21:02:21 »
Michu hadde vært moro og sett i Leeds drakt, og ikke HELT utenkelig ettersom d var Monk som fikk han til England/ Swansea tidligere.
Pritchard ok også, og Bridcutt er en bauta vi hadde trengt.

Det var Michael Laudrup og hans assistent der fik Michu til England.

Dessuten spiller han vel bedriftsfotball i Spania for tida.
Marching on together!