Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 368637 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

flynn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #690 på: August 11, 2016, 10:19:05 »
Jeg ønsket meg veldig Adam for et par år siden. Nå tror jeg han er over the top. Samt at han vel først og fremst er mer offensivt anlagt, og dermed må kjempe med bl andre Hernandez og Mowatt om plass på laget. No thanks.

flynn

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #691 på: August 11, 2016, 10:25:22 »
Jeg ønsket meg veldig Adam for et par år siden. Nå tror jeg han er over the top. Samt at han vel først og fremst er mer offensivt anlagt, og dermed må kjempe med bl andre Hernandez og Mowatt om plass på laget. No thanks.

flynn

Nå er han kun brukende på dødballer. Altfor stasjonær. Helt enig, nei takk.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #692 på: August 11, 2016, 13:43:13 »
Phil Hay

On Botaka/Murphy/Doukara - Monk said they've simply not made his 18s so far. Monk confirmed that some players will move on this window.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #693 på: August 11, 2016, 13:51:49 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #694 på: August 11, 2016, 16:56:18 »
4pm leedsunited.com #lufc

Leeds på Twitter. Ny spiller blir presentert om noen min.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

morten1966

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #695 på: August 11, 2016, 17:02:33 »
Luke Ayling er klar for Leeds.

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #696 på: August 11, 2016, 17:19:25 »
Rawson
@dunniphone cork is an interesting one. Would be one who the club can afford and Monk likes him


Jack Cork
Jack Frank Porteous Cork (born 25 June 1989) is an English footballer who plays for Swansea City. He is a versatile player who normally plays in midfield, but can also play in defence. He is the son of former Wimbledon player, former Bolton Wanderers coach, and former Sheffield United assistant manager Alan Cork.[2][3] He has also featured for the Great Britain Olympic football team.


Drøssevis av Englandkamper på aldersbestemt nivå. Ca 50 kamper på Swansea de siste 1,5 årene! Halvveis i en treårskontrakt.
« Siste redigering: August 11, 2016, 17:24:42 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #697 på: August 11, 2016, 17:33:24 »
Andrea Radrizzani(potensiell ny investor) har begynt å følge Paulo Dybala og Leonardo Bonucci på Twitter. Og da begynner ryktene...

Om at han skal kjøpe Juventus?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #698 på: August 11, 2016, 17:50:59 »
Andrea Radrizzani(potensiell ny investor) har begynt å følge Paulo Dybala og Leonardo Bonucci på Twitter. Og da begynner ryktene...

Om at han skal kjøpe Juventus?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Evt hente inn nevnte spillere til Leeds?

Bonucci? Som er linket til City for mellom 40-50 millioner pund? God virkelighetsforståelse i tilfelle


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #699 på: August 11, 2016, 20:46:22 »
Phil Hay

On Botaka/Murphy/Doukara - Monk said they've simply not made his 18s so far. Monk confirmed that some players will move on this window.

Ikke tvil om vi MÃ… få ut spillere nå hvis det skal nye inn..: " balance the books" heter d visstnok.
Hvor mange pund har egentlig Massimo lagt i denne sesongen han mener vi skal nå Play off??

Spent på midtbanespiller, troppene i PL med squadnumbers er nå satt de fleste steder, da blir det oppsop til oss :-(
 


DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #701 på: August 11, 2016, 22:32:14 »
Tipper Lescott kommer på free transfer. Da tror Cellino at midtstopper problemet er løst. Satser på opprykk....Yeah right :-[

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #702 på: August 11, 2016, 22:59:16 »
Tipper Lescott kommer på free transfer. Da tror Cellino at midtstopper problemet er løst. Satser på opprykk....Yeah right :-[
Jeg tipper dessverre vi er ferdige med midtstopperjakten, i og med Ayling også kan bekle den rollen. Det siste som kommer inn er en defensiv midtbanespiller. Hvem det blir er jammen meg ikke godt å si...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #703 på: August 11, 2016, 23:14:00 »
Gitt opp stopperkjøp. Innfunnet meg med at vi må snitte på 3 mål for å vinne kamper i år. Hernandez du har en jobb å gjøre.
 

Pettersen97

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #704 på: August 11, 2016, 23:45:21 »
Gitt opp stopperkjøp. Innfunnet meg med at vi må snitte på 3 mål for å vinne kamper i år. Hernandez du har en jobb å gjøre.

Stakkars Hernandez :)) ::)
The Mighty Whites

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #705 på: August 12, 2016, 08:03:18 »
Rawson
@dunniphone cork is an interesting one. Would be one who the club can afford and Monk likes him


Jack Cork
Jack Frank Porteous Cork (born 25 June 1989) is an English footballer who plays for Swansea City. He is a versatile player who normally plays in midfield, but can also play in defence. He is the son of former Wimbledon player, former Bolton Wanderers coach, and former Sheffield United assistant manager Alan Cork.[2][3] He has also featured for the Great Britain Olympic football team.


Drøssevis av Englandkamper på aldersbestemt nivå. Ca 50 kamper på Swansea de siste 1,5 årene! Halvveis i en treårskontrakt.

Det hadde vært en utrolig forsterkning.
Marching on together!

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #706 på: August 12, 2016, 08:50:56 »
Rawson
@dunniphone cork is an interesting one. Would be one who the club can afford and Monk likes him


Jack Cork
Jack Frank Porteous Cork (born 25 June 1989) is an English footballer who plays for Swansea City. He is a versatile player who normally plays in midfield, but can also play in defence. He is the son of former Wimbledon player, former Bolton Wanderers coach, and former Sheffield United assistant manager Alan Cork.[2][3] He has also featured for the Great Britain Olympic football team.


Drøssevis av Englandkamper på aldersbestemt nivå. Ca 50 kamper på Swansea de siste 1,5 årene! Halvveis i en treårskontrakt.

Det hadde vært en utrolig forsterkning.

Det blir neppe ham:

@Billyboi_88 @PhilHayYEP @joerawson doubt it he's our main centre midfielder and could be our new captain.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #707 på: August 12, 2016, 09:00:05 »
Rawson
@dunniphone cork is an interesting one. Would be one who the club can afford and Monk likes him


Jack Cork
Jack Frank Porteous Cork (born 25 June 1989) is an English footballer who plays for Swansea City. He is a versatile player who normally plays in midfield, but can also play in defence. He is the son of former Wimbledon player, former Bolton Wanderers coach, and former Sheffield United assistant manager Alan Cork.[2][3] He has also featured for the Great Britain Olympic football team.


Drøssevis av Englandkamper på aldersbestemt nivå. Ca 50 kamper på Swansea de siste 1,5 årene! Halvveis i en treårskontrakt.

Det hadde vært en utrolig forsterkning.

Det blir neppe ham:

@Billyboi_88 @PhilHayYEP @joerawson doubt it he's our main centre midfielder and could be our new captain.

auren

Ja, det virker litt for utrolig. ;)
Marching on together!

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #708 på: August 12, 2016, 09:14:31 »
http://readswansea.com/2016/08/09/who-do-you-think-should-be-swanseas-next-captain/?poll-results=1

Her får Jack Cork 41% av stemmene på hvem skal være Swansea sin neste kaptein om Ashley Williams drar.
Ser også at vår tidligere target i sommer Leon Britton får 14%...
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #709 på: August 12, 2016, 09:25:29 »
Kristof Terreur ‏@HLNinEngeland  31 min31 minutter siden Vis oversettelse
Zulte Waregem have rejected an offer from Leeds United for left back Bryan Verboom. (Via @PJCalcoen) #lufc

http://www.transfermarkt.com/bryan-verboom/profil/spieler/203360
« Siste redigering: August 12, 2016, 09:31:47 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #710 på: August 12, 2016, 09:28:00 »
Tipper Lescott kommer på free transfer. Da tror Cellino at midtstopper problemet er løst. Satser på opprykk....Yeah right :-[
Jeg tipper dessverre vi er ferdige med midtstopperjakten, i og med Ayling også kan bekle den rollen. Det siste som kommer inn er en defensiv midtbanespiller. Hvem det blir er jammen meg ikke godt å si...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Enig med deg her auren, brikken i Monk`s puslespill (det med begrenset budsjett) mangler en spiller der Bridcutt skulle vært.... 
Det ble nevnt 3-4 spillere til etter tapet mot QPR, men nå virker som om det er stol-leken med 1/1 inn/ut
 

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #711 på: August 12, 2016, 09:52:14 »
I dag kommer Leon Osman i døra og det er en bra signering ryktes det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #712 på: August 12, 2016, 10:13:38 »
I dag kommer Leon Osman i døra og det er en bra signering ryktes det!

Er det egentlig det..?
for 5 år siden hadde det vært fullstendig konge, men nå...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #713 på: August 12, 2016, 10:15:04 »
I dag kommer Leon Osman i døra og det er en bra signering ryktes det!

Da blir jeg skuffet gitt. Han er vel neppe forsvarssjefen vi søker?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #714 på: August 12, 2016, 10:28:16 »
Osman kan være en god signering. Har bøttevis med erfaring, samtidig som han fortsatt virka å ha et visst nivå inne basert på det lille jeg så av han i fjor. Det gikk tidligere rykter om at han ville få ett år på banen og så tiltre en trenerrolle. Kan eventuelt bli en fin løsning både i forhold til rutine overfor medspillere, kontinuiteten og også motivasjonen hans, dersom han nå tar steget ned.

Så er det dette med å bygge laget for fremtiden. Eventuelt veldig lik signering som Green.

Lån av Sacko, Grimes og Hernandez (riktignok med kjøpsklausul). Hvor er langsiktigheten i dette?

Marching on together!

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #715 på: August 12, 2016, 11:22:40 »
Osman kan være en god signering. Har bøttevis med erfaring, samtidig som han fortsatt virka å ha et visst nivå inne basert på det lille jeg så av han i fjor. Det gikk tidligere rykter om at han ville få ett år på banen og så tiltre en trenerrolle. Kan eventuelt bli en fin løsning både i forhold til rutine overfor medspillere, kontinuiteten og også motivasjonen hans, dersom han nå tar steget ned.

Så er det dette med å bygge laget for fremtiden. Eventuelt veldig lik signering som Green.

Lån av Sacko, Grimes og Hernandez (riktignok med kjøpsklausul). Hvor er langsiktigheten i dette?

Osman kan være en "liten Strachan" HVIS dette funker`for unggutta- og han oser`jo av rutine fra PL spill gjennom mange år.

Ift lånespillere, så har vi "2 slags" : De som det er gjort avtaler om permanent spill på etter perioden (Sacko og Pablo) og de
som KUN er lånt...der er jeg mer skeptisk- slik som Bartley og Grimes...

Vi er jo ikke akkurat ute etter de store kanonene, dette har vi ikke penger til rett og slett - så det blir nok i "sjangeren"
om og finne PL spillere som både vil, og har evnen til og bidra for Leeds United på tampen av sin karriere.

Man skal treffe godt på spillertype og personlighet ...håper Pep og Monk er gode på dette ;)

 

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #716 på: August 12, 2016, 11:31:18 »
Enig med deg, cherry.

Disse lånene med kjøpsklausul er jeg positiv til. Man kan prøve spilleren ut på lengre prøvespill, samtidig som forutsetningene er kjøp - som vil både gi langsiktig perspektiv for treneren og samtidig motivasjonen for spilleren selv. Hadde ikke antall lån blitt for mange, så hadde neppe klubben brukt kjøpsmuligheten på Doukara, f.eks.

Jeg liker derimot ikke at Matt Grimes er erstatningen for Lewis Cook. En av divisjonens største talent solgt for £10 mill og erstatteren ble leid inn for ett år. For meg kunne Cook like godt ha forsvunnet gratis. De pengene kommer ikke laget til gode om det så er gjeldsbetaling, advokatregninger eller hva som skal dekkes. Dessverre.

Når det gjelder Bartley, syns jeg han virker som en spennende signering. Det er umulig å dømme noe utifra hva jeg så søndag, men for meg virker han å ha mer autoritet og lederegenskaper enn Bamba og Cooper. Her burde det vært en kjøpsavtale på plass, som klubben evt kunne benyttet seg av. Det er selvsagt ikke dermed sagt at Swansea ikke vil selge han på et tidspunkt (om han skulle vise seg god).

Og ja, ingen tvil om at klubben fortsatt må hente gratis/bargains og lån. Viljen/evnen er minimal for sportslig satsing. Verken på kortsiktig eller lengre sikt. Som det ble diskutert her på mandag; hvordan QPR klarer å snu den overbetalte, aldrende og svake stallen sin til et mye yngre, sultent og play off-jagende selv under ØKONOMISK KRISE viser at Leeds United fortsatt har en ekstremt lang vei å å gå. Så er det vel heller ingen som har satt det i tvil.


« Siste redigering: August 12, 2016, 11:33:20 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #717 på: August 12, 2016, 13:38:40 »
Phil Hay:

Bridcutt latest - he and Sunderland have agreed a settlement of his contract. Leeds now need to agree terms of a deal with him. #lufc

If Leeds and Bridcutt can agree terms, move will happen. Lot of talks in the past 24 hours. #lufc

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #718 på: August 12, 2016, 13:43:15 »
Phil Hay:

Bridcutt latest - he and Sunderland have agreed a settlement of his contract. Leeds now need to agree terms of a deal with him. #lufc

If Leeds and Bridcutt can agree terms, move will happen. Lot of talks in the past 24 hours. #lufc


Egentlig: Tommel opp!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #719 på: August 12, 2016, 13:47:55 »
Phil Hay:

Bridcutt latest - he and Sunderland have agreed a settlement of his contract. Leeds now need to agree terms of a deal with him. #lufc

If Leeds and Bridcutt can agree terms, move will happen. Lot of talks in the past 24 hours. #lufc


Egentlig: Tommel opp!!!

Herlig! Hvis ikke denne går igjennom nå så skjønner jeg ingenting.

Men er det slik at vi skal ha enda en midtbanespiller? Joe Rawson twitret jo at en annen ble klar i løpet av noen dager...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.