Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 369103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nord

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1110 på: Desember 31, 2016, 23:44:18 »
Allardyce og hans Crystal Palace skal være ute etter Charlie Taylor i januar.
er det godt ?
 

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1111 på: Desember 31, 2016, 23:54:20 »
Allardyce og hans Crystal Palace skal være ute etter Charlie Taylor i januar.
er det godt ?

Nei, for all del. Jeg håper Taylor tar til fornuft og skriver under på ny kontrakt.

Nå er det åpenbart for alle at Monk og Leeds har noe stort på gang.
Super Leeds since 1968

Smudge

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1112 på: Januar 01, 2017, 00:25:01 »
Kjøøøør da overgangsvindu! Nugent next?

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1113 på: Januar 01, 2017, 11:13:46 »
IN
Rob Holding - Arsenal (HITC)
Tendayi Darikwa - Burnley (ClubCall)
Ashley Fletcher - West Ham (The Sun)
David Nugent - Middlesbrough (The Sun)
Soren Gonther - St Pauli - (BILD)
James Meredith - Bradford City (FourFourTwo)
Max Gradel - Bournemouth (Sunday & Daily Express)
Fabian Delph - Man City (Sunday & Daily Express)
Peter Crouch - Stoke City (Sunday & Daily Express)
Leonardo Ulloa - Leicester City (Yorkshire Post)
Liam Lindsay - Partick Thistle (Daily Record)

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=474083#ixzz4UVHg7vc7
 

auren

Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1114 på: Januar 01, 2017, 12:42:08 »
Gradel og Ulloa på lån er vel både realistisk, økonomisk lite kostbart, og ville styrket oss bra offansivt.

auren
« Siste redigering: Januar 01, 2017, 13:41:38 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1115 på: Januar 01, 2017, 13:27:02 »
Gradel og Ulloa på lån er vel både realistisk, økonomisk lite kostbart, og ville styrket oss bra offansivt.

aureb
Lite kostbart ? For Cellino er nok det for mye vil jeg tro. Om Rad styrer showet så har vi en sjanse..

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1116 på: Januar 01, 2017, 13:40:30 »
Gradel og Ulloa på lån er vel både realistisk, økonomisk lite kostbart, og ville styrket oss bra offansivt.

aureb
Lite kostbart ? For Cellino er nok det for mye vil jeg tro. Om Rad styrer showet så har vi en sjanse..
Får vi de på lån så regner jeg med at vi kun dekker hele eller deler av lønnskostnadene for ca 4 mnd. Burde bli mindre enn 1 million pund det. Spørs om vi har råd hvis Cellino er eneeier, men regner jo sterkt med at Rad kommer inn i klubben i løpet av en uke eller to...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1117 på: Januar 01, 2017, 14:05:19 »
Gradel og Ulloa på lån er vel både realistisk, økonomisk lite kostbart, og ville styrket oss bra offansivt.

aureb
Lite kostbart ? For Cellino er nok det for mye vil jeg tro. Om Rad styrer showet så har vi en sjanse..
Får vi de på lån så regner jeg med at vi kun dekker hele eller deler av lønnskostnadene for ca 4 mnd. Burde bli mindre enn 1 million pund det. Spørs om vi har råd hvis Cellino er eneeier, men regner jo sterkt med at Rad kommer inn i klubben i løpet av en uke eller to...

auren
Får aldri låne de gratis. Chris Martin som er på lån fra Derby til Fulham hele sesongen (om han ikke har reist hjem) kostet Fulham £3,6 mill  :o

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1118 på: Januar 01, 2017, 18:46:45 »
Gradel og Ulloa på lån er vel både realistisk, økonomisk lite kostbart, og ville styrket oss bra offansivt.

aureb
Lite kostbart ? For Cellino er nok det for mye vil jeg tro. Om Rad styrer showet så har vi en sjanse..
Får vi de på lån så regner jeg med at vi kun dekker hele eller deler av lønnskostnadene for ca 4 mnd. Burde bli mindre enn 1 million pund det. Spørs om vi har råd hvis Cellino er eneeier, men regner jo sterkt med at Rad kommer inn i klubben i løpet av en uke eller to...

auren

Hadde vi fått de så hadde det vært helt hinsides!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1119 på: Januar 02, 2017, 16:53:14 »
Nå har de snudd på flisa:

Football Transfers ‏@BNHQ1Transfers  9m
9 minutes ago
#BREAKING: Charlie Taylor have turned down a chance to join West Brom and stay at Leeds United. #WBAFC #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1120 på: Januar 02, 2017, 16:56:25 »
Nå har de snudd på flisa:

Football Transfers ‏@BNHQ1Transfers  9m
9 minutes ago
#BREAKING: Charlie Taylor have turned down a chance to join West Brom and stay at Leeds United. #WBAFC #LUFC

Hvis det er sant, så er det helmax. Litt vanskelig å tro, etter et godt dusin år med lite sportslig fokus i klubben

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1121 på: Januar 02, 2017, 16:58:43 »
Nå har de snudd på flisa:

Football Transfers ‏@BNHQ1Transfers  9m
9 minutes ago
#BREAKING: Charlie Taylor have turned down a chance to join West Brom and stay at Leeds United. #WBAFC #LUFC

Hvis det er sant, så er det helmax. Litt vanskelig å tro, etter et godt dusin år med lite sportslig fokus i klubben

Klamrer meg til all positiv info.
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1122 på: Januar 02, 2017, 17:03:14 »
Nå har de snudd på flisa:

Football Transfers ‏@BNHQ1Transfers  9m
9 minutes ago
#BREAKING: Charlie Taylor have turned down a chance to join West Brom and stay at Leeds United. #WBAFC #LUFC

Hvis det er sant, så er det helmax. Litt vanskelig å tro, etter et godt dusin år med lite sportslig fokus i klubben

Klamrer meg til all positiv info.

Selvsagt. Vil gjerne tro at enhver fotballspillers våte drøm er å spille for Super Leeds.
Og kanskje har Charlie Taylor en hjerne hvor "masse penger nå" ikke dominerer alle tanker.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1123 på: Januar 02, 2017, 18:03:35 »
Nå har de snudd på flisa:

Football Transfers ‏@BNHQ1Transfers  9m
9 minutes ago
#BREAKING: Charlie Taylor have turned down a chance to join West Brom and stay at Leeds United. #WBAFC #LUFC

Hvis det er sant, så er det helmax. Litt vanskelig å tro, etter et godt dusin år med lite sportslig fokus i klubben

Klamrer meg til all positiv info.

Selvsagt. Vil gjerne tro at enhver fotballspillers våte drøm er å spille for Super Leeds.
Og kanskje har Charlie Taylor en hjerne hvor "masse penger nå" ikke dominerer alle tanker.
Betyr at han kan gå gratis til sommeren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1124 på: Januar 02, 2017, 18:53:48 »
Nå har de snudd på flisa:

Football Transfers ‏@BNHQ1Transfers  9m
9 minutes ago
#BREAKING: Charlie Taylor have turned down a chance to join West Brom and stay at Leeds United. #WBAFC #LUFC

Hvis det er sant, så er det helmax. Litt vanskelig å tro, etter et godt dusin år med lite sportslig fokus i klubben

Klamrer meg til all positiv info.

Selvsagt. Vil gjerne tro at enhver fotballspillers våte drøm er å spille for Super Leeds.
Og kanskje har Charlie Taylor en hjerne hvor "masse penger nå" ikke dominerer alle tanker.
Betyr at han kan gå gratis til sommeren.
Eller signer ny kontrakt i mai, etter opprykket.
MOT

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1125 på: Januar 02, 2017, 21:24:02 »
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/02/middlesbrough-forward-david-nugent-could-have-just-moved-closer/

Gestede visstnok på vei til medical hos Boro. Det skyver Nugent til oss. Og sannsynligvis Rhodes til Villa.

Ikke helt overbevist om at en 31-åring med lite spilletid i Boro skal være tungen på vektskålen for oss.
« Siste redigering: Januar 02, 2017, 21:26:58 av Kato »
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1126 på: Januar 02, 2017, 22:16:35 »
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/02/middlesbrough-forward-david-nugent-could-have-just-moved-closer/

Gestede visstnok på vei til medical hos Boro. Det skyver Nugent til oss. Og sannsynligvis Rhodes til Villa.

Ikke helt overbevist om at en 31-åring med lite spilletid i Boro skal være tungen på vektskålen for oss.
Jeg er ikke overbevist i det hele tatt >:(

Smudge

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1127 på: Januar 02, 2017, 23:04:12 »
Ulloa som har vært "linket" til oss spilte hele kampen for Leicester i dag. Da er nok han ute av dansen.. Ser ikke for meg at vi henter en klassespiss som danker ut formspiller Wood, heller en "okay" backup som for eksempel Nugent.

Jostein.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1128 på: Januar 03, 2017, 09:59:44 »
https://ninetyminutesonline.com/garry-monk-gives-verdict-charlie-taylor-west-brom-rumours/

“We do not have to sell anyone and we won’t be selling anyone,” Monk told the Yorkshire Evening Post.

“It’ll only be in-comings. There’ll be no-one leaving in this window.
Leeds Carajo!

Jostein.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1129 på: Januar 03, 2017, 10:00:37 »
Leeds Carajo!

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1130 på: Januar 03, 2017, 13:05:26 »
Ikke ryktet til Leeds nå, men en som på det nærmeste var klar for Leeds for to år siden:

DONE DEAL: Napoli have signed striker Leonardo Pavoletti from Genoa on a four-and-a-half-year contract for a reported fee of €18m.

Vi endte istedet opp med Cani og han sør amerikanske spissen som aldri spilte en kamp?
« Siste redigering: Januar 03, 2017, 13:07:11 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1131 på: Januar 03, 2017, 16:04:11 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1133 på: Januar 03, 2017, 17:51:28 »
På vei inn ryktes det!
http://www.walesonline.co.uk/sport/football/football-news/who-alexandru-maxim-everything-you-9200317#ICID=sharebar_twitter


Sent from my iPhone using Tapatalk

En artikkel fra 2015?

Han er linket nå, men jeg linket til den artikkelen fordi den forteller om spilleren sist gang Garry var interessert, da i Swansea!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1134 på: Januar 03, 2017, 17:57:37 »
På vei inn ryktes det!
http://www.walesonline.co.uk/sport/football/football-news/who-alexandru-maxim-everything-you-9200317#ICID=sharebar_twitter


Sent from my iPhone using Tapatalk

En artikkel fra 2015?

Han er linket nå, men jeg linket til den artikkelen fordi den forteller om spilleren sist gang Garry var interessert, da i Swansea!

Ok :)

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1135 på: Januar 03, 2017, 19:19:18 »
Leeds News Now:

Liam Lindsay, Alexandru Maxim ( jorda, den er refreshed...) og en glemt juvel: Patrick Bamford igjen.
 

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1136 på: Januar 04, 2017, 10:12:38 »
http://www.express.co.uk/sport/football/750000/Chelsea-news-transfers-Patrick-Bamford-Leeds-United-Middlesbrough-Burnley-latest-gossip

Bamford linkes inn. Potensiale her. Kan bli bra det. Men det begynner å bli en stund siden han øste inn mål. ikke PL-materiale viser det seg.
« Siste redigering: Januar 04, 2017, 10:14:09 av Kato »
 

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1137 på: Januar 04, 2017, 10:17:58 »
http://www.express.co.uk/sport/football/750000/Chelsea-news-transfers-Patrick-Bamford-Leeds-United-Middlesbrough-Burnley-latest-gossip

Bamford linkes inn. Potensiale her. Kan bli bra det. Men det begynner å bli en stund siden han øste inn mål. ikke PL-materiale viser det seg.
Har han ikke stagnert litt? Og noen storscorer har han vel aldri vært? Usikker på om han er rett mann.
 

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1138 på: Januar 04, 2017, 10:22:27 »
http://www.express.co.uk/sport/football/750000/Chelsea-news-transfers-Patrick-Bamford-Leeds-United-Middlesbrough-Burnley-latest-gossip

Bamford linkes inn. Potensiale her. Kan bli bra det. Men det begynner å bli en stund siden han øste inn mål. ikke PL-materiale viser det seg.
Har han ikke stagnert litt? Og noen storscorer har han vel aldri vært? Usikker på om han er rett mann.

Scoret vel rundt 20 for Boro da de rykket opp. Kan vel bli litt enten eller.
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1139 på: Januar 04, 2017, 10:25:07 »
Tror Bamford kan være en god konkurrent for Wood. Han passer vel og i en ensom spissrolle.
Men usikker på om han er en bedre spiller enn Antonsson.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."