Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 369161 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1170 på: Januar 06, 2017, 21:38:50 »
Forren er nok bedre enn Cooper men langt fra de to som starter.
Aldri i verden om Forren er bedre enn Cooper. Fra tippeliga til toppen av CH? Nei. :-[
Tror Tippeligaen er bedre enn Championship.
Tror Forren er bedre enn Cooper.
Interessant diskusjon....
MOT

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1171 på: Januar 06, 2017, 21:52:08 »
Forren er nok bedre enn Cooper men langt fra de to som starter.
Aldri i verden om Forren er bedre enn Cooper. Fra tippeliga til toppen av CH? Nei. :-[
Tror Tippeligaen er bedre enn Championship.
Tror Forren er bedre enn Cooper.
Interessant diskusjon....
I grunnen ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1172 på: Januar 06, 2017, 23:09:48 »
Bra for begge parter at Murphy fant seg en klubb tilslutt.
I tillegg til at Turnbull og Diagouraga ønskes ut av trenerteamet - så mener jeg også at
Mowatt burde vurderes solgt... Han har virkelig stagnert.

Er faktisk ikke veldig imponert av Dallas heller, hvis vi virkelig skal rydde plass til forsterkninger nå
I dette vinduet ::)
 

Eriksen55

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1173 på: Januar 06, 2017, 23:47:01 »
Forren er nok bedre enn Cooper men langt fra de to som starter.
Aldri i verden om Forren er bedre enn Cooper. Fra tippeliga til toppen av CH? Nei. :-[
Tror Tippeligaen er bedre enn Championship.
Tror Forren er bedre enn Cooper.
Interessant diskusjon....

Neppe noe bedre.. heller betydelig dårligere! Flere Norske som sliter med spilletiden i CC, men spiller fast og bra i Tippeligaen før og etter utenlandsoppholdet..Tippeligaen er rangert som den 27 beste i Europa.

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1174 på: Januar 07, 2017, 09:08:35 »
Bra for begge parter at Murphy fant seg en klubb tilslutt.
I tillegg til at Turnbull og Diagouraga ønskes ut av trenerteamet - så mener jeg også at
Mowatt burde vurderes solgt... Han har virkelig stagnert.

Er faktisk ikke veldig imponert av Dallas heller, hvis vi virkelig skal rydde plass til forsterkninger nå
I dette vinduet ::)

Halloooooo, Mowatt blir!

Vi må ha minst en scrapgoat i tillegg til Phillips!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1175 på: Januar 07, 2017, 11:13:43 »
Bra for begge parter at Murphy fant seg en klubb tilslutt.
I tillegg til at Turnbull og Diagouraga ønskes ut av trenerteamet - så mener jeg også at
Mowatt burde vurderes solgt... Han har virkelig stagnert.

Er faktisk ikke veldig imponert av Dallas heller, hvis vi virkelig skal rydde plass til forsterkninger nå
I dette vinduet ::)

Halloooooo, Mowatt blir!

Vi må ha minst en scrapgoat i tillegg til Phillips!

Du mener scapegoat ikke sant?  ;)
Marching On! 4276

Allanclarke

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1176 på: Januar 07, 2017, 11:52:42 »
Forren er nok bedre enn Cooper men langt fra de to som starter.
Aldri i verden om Forren er bedre enn Cooper. Fra tippeliga til toppen av CH? Nei. :-[
Tror Tippeligaen er bedre enn Championship.
Tror Forren er bedre enn Cooper.
Interessant diskusjon....
Beklager å måtte si det. Men å påstå at tippeligaen er bedre enn Championship, eller at Forren er bedre enn Cooper er for meg helt totalt uforståelig. Nivået i norsk fotball er skandaløst dårlig for tiden (dessverre) Og Cooper som spiller for et topplag i Championship er mange flere hakk bedre enn Forren som spiller for Molde (middelshavsfarer i tippeligaen)Championship er vel ranket som europas sjette eller syvende beste liga. Hvertfall beste liga på nivå 2. Tipper at kvaliteten på tippeligaen tilsvarer en plass mellom League One og League Two, om ikke ennå lavere.
« Siste redigering: Januar 07, 2017, 11:54:19 av Allanclarke »

Tobbe9210

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1177 på: Januar 07, 2017, 14:29:07 »
Forren er vel også relativt fast på landslaget, det skal man ikke glemme. Forsåvidt enig i at nivået på Eliteserien er mange hakk lavere enn championship, men tror F.eks Rosenborg hadde overlevd greit på nest øverste nivå i England.
Forren er uansett neppe god nok til noen startplass i Leeds akkurat nå, og i en alder av 28-29 år(?) er det begrenset hvor mye han kan utvikle seg videre..

Men det at Eliteserien er en dårligere liga enn Championship er ikke et godt nok argument i seg selv. Det finnes utallige eksempler på folk som har blitt hentet fra dårligere ligaer og tatt nivået kjapt.
Leksvik whites

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1178 på: Januar 07, 2017, 14:35:44 »
Forren er vel også relativt fast på landslaget, det skal man ikke glemme. Forsåvidt enig i at nivået på Eliteserien er mange hakk lavere enn championship, men tror F.eks Rosenborg hadde overlevd greit på nest øverste nivå i England.
Forren er uansett neppe god nok til noen startplass i Leeds akkurat nå, og i en alder av 28-29 år(?) er det begrenset hvor mye han kan utvikle seg videre..

Men det at Eliteserien er en dårligere liga enn Championship er ikke et godt nok argument i seg selv. Det finnes utallige eksempler på folk som har blitt hentet fra dårligere ligaer og tatt nivået kjapt.
Norske landslaget har retardert tilbake til 70-talls nivå. Ikke noe kvalitetsstempel å være fast forsvarsspiller i lag hvor forsvaret er selve akillevshælen.
Hvorfor kvitte oss med Bamba, hvis vi skal få Forren i retur?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1179 på: Januar 07, 2017, 14:38:44 »
Bra for begge parter at Murphy fant seg en klubb tilslutt.
I tillegg til at Turnbull og Diagouraga ønskes ut av trenerteamet - så mener jeg også at
Mowatt burde vurderes solgt... Han har virkelig stagnert.

Er faktisk ikke veldig imponert av Dallas heller, hvis vi virkelig skal rydde plass til forsterkninger nå
I dette vinduet ::)

Halloooooo, Mowatt blir!

Vi må ha minst en scrapgoat i tillegg til Phillips!

Du mener scapegoat ikke sant?  ;)
Nei, har ikke alle ei restegeit i kjøleskapet?
- Leif Olav

Smudge

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1180 på: Januar 07, 2017, 14:58:43 »
Hold oss til rykter!!!!!!!

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1181 på: Januar 07, 2017, 15:01:13 »
Som Molde-supporter: Nei takk til Forren. Ikke god nok nå. Kanskje for et par sesonger siden. Ikke godt nok trent, treg og litt for useriøs


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

HåvardK

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1182 på: Januar 07, 2017, 15:41:43 »
Bra for begge parter at Murphy fant seg en klubb tilslutt.
I tillegg til at Turnbull og Diagouraga ønskes ut av trenerteamet - så mener jeg også at
Mowatt burde vurderes solgt... Han har virkelig stagnert.

Er faktisk ikke veldig imponert av Dallas heller, hvis vi virkelig skal rydde plass til forsterkninger nå
I dette vinduet ::)

Halloooooo, Mowatt blir!

Vi må ha minst en scrapgoat i tillegg til Phillips!

Du mener scapegoat ikke sant?  ;)
Nei, har ikke alle ei restegeit i kjøleskapet?
Konstaterer at ungkarskjøleskapene har endret innhold siden 1990 hvis dette er tilfelle.

lojosang

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1183 på: Januar 07, 2017, 16:04:27 »
Bra for begge parter at Murphy fant seg en klubb tilslutt.
I tillegg til at Turnbull og Diagouraga ønskes ut av trenerteamet - så mener jeg også at
Mowatt burde vurderes solgt... Han har virkelig stagnert.

Er faktisk ikke veldig imponert av Dallas heller, hvis vi virkelig skal rydde plass til forsterkninger nå
I dette vinduet ::)

Halloooooo, Mowatt blir!

Vi må ha minst en scrapgoat i tillegg til Phillips!

Du mener scapegoat ikke sant?  ;)
Nei, har ikke alle ei restegeit i kjøleskapet?
Konstaterer at ungkarskjøleskapene har endret innhold siden 1990 hvis dette er tilfelle.

Det lages jo ikke Primapizza lenger.
- Leif Olav

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1184 på: Januar 07, 2017, 16:36:40 »
http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Forren-kan-vare-pa-vei-tilbake-til-England-228387b.html

"Flere klubber i Championship vurderer å signere Molde-spilleren"

Er vel tvilsomt om Leeds er en av klubbene som følger Forren, og det er vel ikke stopper vi først og fremst trenger, men det er vel på tide med en nordmann i Leeds igjen?

En stopper til hadde ikke vært feil, det. Pdd har vi vel bare 3 fullverdige stoppere, med 1 som ryktes bort (?). Om Forren er den riktige, derimot, er et annet spørsmål.
Synes det Forren har vist på landslaget viser at han ikke er god nok for Leeds.

Smudge

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1185 på: Januar 07, 2017, 16:42:47 »
Lag et eget privat Forren/landslaget forum da! Er det jæ.... mulig?

Kontakinte

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1186 på: Januar 07, 2017, 17:02:23 »
Forren holder kanskje Woottons nivå. Dermed ikke i nærheten god nok for Leeds pdd.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 24
« Svar #1187 på: Januar 07, 2017, 18:07:06 »
Så er vi i gang igjen...når våre beste spillere er i ferd med å selges, så kommer det en haug med "lure" begrunnelser på at det ikke har noen som helst innvirkning. Det er faktisk en fordel at de beste blir solgt, virker det som....og alle vet jo at denne klubben klarer å erstatte dem alle i form av sitt vanvittige transferapparat som har den evne at alt vi kjøper blir til gull......
självklartror  har det inverkan att sälja bara bästa spelare.  Men faktum är ju att vi spel och poängmässigt är  bättre än vad vi varit så här långt in i säsongen  sedan vi lämnade league one. Kan ju bara bero på att antingen är spelarna vi sålt inte så bra som vi inbillar oss eller att nyförvärven är bättre än vad vi ger dem credd för
 

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1188 på: Januar 08, 2017, 12:21:37 »
LUFC Leeds United January Transfer Rumours Week Two

LUFC Leeds United January Transfer Rumours Week Two
What's being said in the forum now?
Click to join the Vital Leeds forum!
Vital Leeds United is once again keeping an eye on all the players linked with a move to Elland Road during the transfer window.

Leeds are being linked with a move for Chelsea striker Patrick Bamford. The striker has made just six appearances for Burnley since joining them on loan in the summer and The Telegraph say Elland Road is a possible destination.

Everton midfielder Darren Gibson is another being linked with a move to Elland Road by The Telegraph.

Leeds are being linked with a move for Romanian international midfielder Alexandru Maxim from German Bundesliga side Stuttgart.

Cagliari forward Marco Borriello is being linked with a move to Leeds.

Leeds head coach Garry Monk is being tipped to raid his former club Swansea City once again, this time for winger Jefferson Montero.

Former striker Ross McCormack is being linked with a surprise return to Leeds from Aston Villa.

There was movement out of Elland Road this week with Luke Murphy signing for Burton Albion on loan for the remainder of the season, a move that was never rumoured.

There are no fresh rumours with anyone leaving Elland Road this week although Charlie Taylor continues to be strongly linked with a move to West Brom.

*You can see all the links to the rumours below.


Week Two

IN
Patrick Bamford - Chelsea (The Telegraph)
Darren Gibson - Everton (The Telegraph)
Alexadnru Maxim - Stuttgart (Inside Futbol)
Marco Borriello - Cagliari (La Nuova Sardegna)
Jefferson Montero - Swansea City (The Telegraph)
Ross McCormack - Aston Villa (ReadAstonVilla)

OUT

Week One

IN
Rob Holding - Arsenal (HITC)
Tendayi Darikwa - Burnley (ClubCall)
Ashley Fletcher - West Ham (The Sun)
David Nugent - Middlesbrough (The Sun)
Soren Gonther - St Pauli - (BILD)
James Meredith - Bradford City (FourFourTwo)
Max Gradel - Bournemouth (Sunday & Daily Express)
Fabian Delph - Man City (Sunday & Daily Express)
Peter Crouch - Stoke City (Sunday & Daily Express)
Leonardo Ulloa - Leicester City (Yorkshire Post)
Liam Lindsay - Partick Thistle (Daily Record)

OUT
Ronaldo Vieira - West Brom & Red Bull Leipzig (The Mirror) (Yorkshire Post)
Charlie Taylor - West Brom & Crystal Palace (The Mirror) (HITC)



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=475331#ixzz4VAU60LBl
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1189 på: Januar 08, 2017, 12:27:39 »
West Ham er desperate. Planlegger bud på Snodgrass + Fletcher i bytte. Ryker denne transferen nok en gang for Leeds? Bør Monk se andre steder for innkjøp av ny spiss?
http://www.footballinsider247.com/reported-premier-league-bid-spells-bad-news-leeds-transfer-plans/

I samme leia, men vi går neppe for alle spillerne som artikkelen nevner her?
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/football-gossip-sunday-ashley-fletcher-the-bait-for-hull-city-jordan-rhodes-a-wanted-man-leeds-eye-chelsea-striker-1-8323015
« Siste redigering: Januar 08, 2017, 12:31:44 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1190 på: Januar 08, 2017, 12:43:52 »
3 Sjelski unggutter nevnt: Loftus- Cheek, Solanke og Chalobah.
Førstnevnte med flest kamper.
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1191 på: Januar 08, 2017, 12:47:48 »
3 Sjelski unggutter nevnt: Loftus- Cheek, Solanke og Chalobah.
Førstnevnte med flest kamper.
Chelsea planlegger å hente Ake tilbake fra lån i B'mouth. Kan tyde på at Conte synes stallen er vel tynn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1192 på: Januar 08, 2017, 14:31:09 »
Ross McCormack hadde vært drømme retur for meg personlig, stor helt jeg var heldig nok og treffe på en shady nattklubb i London fra Fulham tiden! En som elsker klubben og gir oss alternativer i flere posisjoner.
Pontus ❤

Feologild

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1193 på: Januar 08, 2017, 15:19:08 »
Jeg håper at ingen av de beste spilleren blir solgt. Om vi skal faktisk greie å kjempe om opprykk så må man beholde de beste eller ihvertfall kjøpe riktig slik at en ny spiller kan ta over uten at det blir savn etter den spilleren som blir solgt.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1194 på: Januar 08, 2017, 16:34:59 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1195 på: Januar 08, 2017, 17:50:33 »
3 Sjelski unggutter nevnt: Loftus- Cheek, Solanke og Chalobah.
Førstnevnte med flest kamper.

Loftus-Cheek og Chalobah spiller for Chelsea i cupen i dag. Ut fra det jeg kan se vil begge kunne styrke ethvert lag i Championship

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1196 på: Januar 08, 2017, 19:10:01 »
Angivelig går Nugent til Derby.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Allanclarke

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1197 på: Januar 08, 2017, 21:28:13 »
Angivelig går Nugent til Derby.
Gjør ingenting når Boro forlanger 3 mill pund. Nei takk for den prisen

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1198 på: Januar 09, 2017, 12:13:16 »
Maxim visstnok nærmere Leeds nå, i flg transfer news i YEP i dag.
Han virker stødig, men litt foruroligende at han nesten ikke spiller i Stuttgart - nå 2.bundesliga,
men bevares, vi hentet Pablo fra Arabisk liga..........så..... :)
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1199 på: Januar 09, 2017, 12:32:59 »


Leeds United Verified account 
‏@LUFC   
✍ At 12 noon, we'll be announcing our first #LUFC signing of the January transfer window...