Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 369226 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1410 på: Januar 24, 2017, 13:07:16 »
FL92Transfer på Twitter, høyst tvilsomt, men likevel: Bournemouth striker Lewis Grabban is set to join Leeds United on loan #AFCB #LUFC

Grabban hadde vært meget bra!

Dominic Solanke, Sjelski unggutt ryktes i dag....

God nok?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ihvertfall slike talenter man burde gå for. Ikke skotske som aldri har vist noe som helst slik som f.eks Erwin.

Du mener Leeds og skotter ikke er en god match? Eller snakker du kun om unge skotske talenter?

Ellers ser jeg ikke hvorfor en Chelsea-unggutt umiddelbart skal være prima vare. De har selvsagt en haug med gode juniorspillere, men det viktigste er å hente spillere som hever nivået på kamptroppen per i dag. Solanke har kamper for Vitesse og selv om nederlandsk serie sikkert er god nok, er det ikke nødvendigvis direkte sammenlignbart, jf. f.eks. Botaka.

Lewis Grabban er derimot en spiller som har bevist seg til gangs på nivået. Har noen andre å konkurrere med på spissplass i Bournemouth og er en type spiller som kanskje trenger en ny start. Altså kunne det vært aktuelt med et lån med opsjon. Tenker da spillere i Grabbans situasjon, ikke nødvendigvis akkurat han.

Leeds bør heller hente spillere med minst noen få års erfaring, fremfor lån av unggutter som moderklubben neppe vil selge. De færreste vil heve nivået i startelleveren umiddelbart l
ikevel, da ser jeg ikke hensikten med å låne en "fremmed" for et halvår.

Skal visst være opsjon på kjøp.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/23/prolific-chelsea-19-year-old-striker-dominic-solanke-would-be-vi/
Ellers merker jeg meg dette her : Chelsea's 2015 Academy Player of the Year, Solanke is a young striker who led England to the under-17 European Championships two years ago, finishing as top scorer at the tournament. Alredy he has 19 goals for England at various youth levels.
The 19-year-old has a prolific record at youth level for the Blues, helping them to winning the UEFA Youth League, where his record of 12 goals in 11 games speaks for itself

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1411 på: Januar 24, 2017, 13:09:51 »
FL92Transfer på Twitter, høyst tvilsomt, men likevel: Bournemouth striker Lewis Grabban is set to join Leeds United on loan #AFCB #LUFC

Grabban hadde vært meget bra!

Dominic Solanke, Sjelski unggutt ryktes i dag....

God nok?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ihvertfall slike talenter man burde gå for. Ikke skotske som aldri har vist noe som helst slik som f.eks Erwin.

Du mener Leeds og skotter ikke er en god match? Eller snakker du kun om unge skotske talenter?

Ellers ser jeg ikke hvorfor en Chelsea-unggutt umiddelbart skal være prima vare. De har selvsagt en haug med gode juniorspillere, men det viktigste er å hente spillere som hever nivået på kamptroppen per i dag. Solanke har kamper for Vitesse og selv om nederlandsk serie sikkert er god nok, er det ikke nødvendigvis direkte sammenlignbart, jf. f.eks. Botaka.

Lewis Grabban er derimot en spiller som har bevist seg til gangs på nivået. Har noen andre å konkurrere med på spissplass i Bournemouth og er en type spiller som kanskje trenger en ny start. Altså kunne det vært aktuelt med et lån med opsjon. Tenker da spillere i Grabbans situasjon, ikke nødvendigvis akkurat han.

Leeds bør heller hente spillere med minst noen få års erfaring, fremfor lån av unggutter som moderklubben neppe vil selge. De færreste vil heve nivået i startelleveren umiddelbart l
ikevel, da ser jeg ikke hensikten med å låne en "fremmed" for et halvår.

Skal visst være opsjon på kjøp.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/23/prolific-chelsea-19-year-old-striker-dominic-solanke-would-be-vi/
Ellers merker jeg meg dette her : Chelsea's 2015 Academy Player of the Year, Solanke is a young striker who led England to the under-17 European Championships two years ago, finishing as top scorer at the tournament. Alredy he has 19 goals for England at various youth levels.
The 19-year-old has a prolific record at youth level for the Blues, helping them to winning the UEFA Youth League, where his record of 12 goals in 11 games speaks for itself

Solanke er jo ikke ryktet til klubben.
Dette her er jo bare en som mener at Leeds burde låne/kjøpe Solanke.

Sikkert et bra talent. Hvilken spisstype er han?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1412 på: Januar 24, 2017, 18:56:43 »
Leeds United ‏@LUFC  22m
22 minutes ago
 @GarryMonk "I'm really hopeful something will be done in the transfer window very soon, everyone is working really hard behind the scenes"
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1413 på: Januar 24, 2017, 20:23:24 »
Leeds United ‏@LUFC  22m
22 minutes ago
 @GarryMonk "I'm really hopeful something will be done in the transfer window very soon, everyone is working really hard behind the scenes"
Fy faen jeg er bra lei det repeat svaret der men man kan vel ikke si noe annet.. Yawn.


DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1414 på: Januar 24, 2017, 20:30:15 »
Tror ikke mye er forandret økonomisk i klubben dessverre. Nok et transfervindu vil gå i historien som middels ser det ut til. Et lag som forbereder seg på PL eller satser hardt på å komme dit hadde kjøpt inn en superspiss, bra lovende keeper og en midtbanesjef. Vi satser tydeligvis ikke hardt i år heller, men satser på sparebluss. Dog litt lettere å svelge når Monk får det til og at vi ligger på playoff....hadde vi ligget på 10. plass hadde det vært et hylekor på forumet...meg inkludert ;)
Men jeg kommer til å hyle hvis lite skjer i vinduet :)

HåvardK

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1415 på: Januar 24, 2017, 21:39:11 »
Tror ikke mye er forandret økonomisk i klubben dessverre. Nok et transfervindu vil gå i historien som middels ser det ut til. Et lag som forbereder seg på PL eller satser hardt på å komme dit hadde kjøpt inn en superspiss, bra lovende keeper og en midtbanesjef. Vi satser tydeligvis ikke hardt i år heller, men satser på sparebluss. Dog litt lettere å svelge når Monk får det til og at vi ligger på playoff....hadde vi ligget på 10. plass hadde det vært et hylekor på forumet...meg inkludert ;)
Men jeg kommer til å hyle hvis lite skjer i vinduet :)
Det gjør du, og det er forståelig. Jeg har aldri skjønt hva poenget er når managere sår håp om forsterkninger ved sitt tåkeprat (dette skyldes selvsagt delvis at pressen gjør hva de kan for å skape forhåpninger også, bare så det er sagt). Hvorfor kan de ikke bare si "ingen kommentar" eller lignende?

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1416 på: Januar 24, 2017, 22:29:38 »
Er ikke mye tåkeprat dette fra Monk, han snakker rett fram- og er ærlig på at han håper vi får tak i de spillerne HAN ønsker.  Virker som Barnes, Maxim og Canos er ryktet mest da.

Min største " kilde" for rykter er Leeds News Now, og det er en side for akkurat dette.... Rykter!
Hvem de igjen fører opp sine rykter fra er jo veeeeldi' ymse..... Der er det stor spredning i seriøsitet :)

Artig side og følge nå i vinduet da, for der SKJER det no' daglig!

... Og OM vi fikk hentet Grabban på lån med opsjon på kjøp hadde sikkert både Monk og de fleste her inne vært meget fornøyde!  Har trua' for signeringer innen neste onsdag fortsatt jeg ;)
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1417 på: Januar 24, 2017, 22:42:01 »
...og slik passerte nok en dag i januarvinduet.....
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1418 på: Januar 24, 2017, 22:47:16 »
sergi canos medical tomorrow
- skriver 'south_stander', member siden 2.aug. 2016, 68 poster.
Could very much be bollocks. Men så var det dette håpet da....
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1419 på: Januar 25, 2017, 13:59:49 »
...og slik passerte nok en dag i januarvinduet.....
Nemlig...og det er snart over....
Tipper vi ender med en låneløsning på spiss....en spiss som Monk egentlig hadde som 5. valg...... og så sier de på en pressekonferanse at det er aldeles fantastisk signering   ;)når hadde vi sist en kanonsignering i et vindu som ga håp? Kasper..?

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1420 på: Januar 25, 2017, 14:02:20 »
...og slik passerte nok en dag i januarvinduet.....
Nemlig...og det er snart over....
Tipper vi ender med en låneløsning på spiss....en spiss som Monk egentlig hadde som 5. valg...... og så sier de på en pressekonferanse at det er aldeles fantastisk signering   ;)når hadde vi sist en kanonsignering i et vindu som ga håp? Kasper..?

Tror du tar helt feil av Monk.
Tror han kun signerer en spiller som han anser som perfekt for laget. Han ønsker også en spiss som backup til Wood. Ikke en som går inn og tar plassen fra Wood.
Om han ikke får det, så lar han heller være.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1421 på: Januar 25, 2017, 14:24:39 »
...og slik passerte nok en dag i januarvinduet.....
Nemlig...og det er snart over....
Tipper vi ender med en låneløsning på spiss....en spiss som Monk egentlig hadde som 5. valg...... og så sier de på en pressekonferanse at det er aldeles fantastisk signering   ;)når hadde vi sist en kanonsignering i et vindu som ga håp? Kasper..?

Tror du tar helt feil av Monk.
Tror han kun signerer en spiller som han anser som perfekt for laget. Han ønsker også en spiss som backup til Wood. Ikke en som går inn og tar plassen fra Wood.
Om han ikke får det, så lar han heller være.
Ikke sånn jeg oppfatter Monk. I sommer gikk han hardt ut etter Fletcher. Mislyktes. Har signalisert ganske sterkt ønske om Fletcher igjen. Mislykkes for andre gang? Kan tyde på at han mener Fletcher er siste brikken i puslespillet for inneværende sesong. Etterhvert kommer nok behovet for å erstatte Taylor, og forespørselen om denne Bradford-spilleren kan nok tolkes inn i dette behovet.
Etter som januarvinduet har gått, har også ryktet om Keane fått vann på mølla, men jeg blir svært overrasket dersom det er han vi får, og ikke Fletcher.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1422 på: Januar 25, 2017, 14:27:29 »
...og slik passerte nok en dag i januarvinduet.....
Nemlig...og det er snart over....
Tipper vi ender med en låneløsning på spiss....en spiss som Monk egentlig hadde som 5. valg...... og så sier de på en pressekonferanse at det er aldeles fantastisk signering   ;)når hadde vi sist en kanonsignering i et vindu som ga håp? Kasper..?

Tror du tar helt feil av Monk.
Tror han kun signerer en spiller som han anser som perfekt for laget. Han ønsker også en spiss som backup til Wood. Ikke en som går inn og tar plassen fra Wood.
Om han ikke får det, så lar han heller være.
Ikke sånn jeg oppfatter Monk. I sommer gikk han hardt ut etter Fletcher. Mislyktes. Har signalisert ganske sterkt ønske om Fletcher igjen. Mislykkes for andre gang? Kan tyde på at han mener Fletcher er siste brikken i puslespillet for inneværende sesong. Etterhvert kommer nok behovet for å erstatte Taylor, og forespørselen om denne Bradford-spilleren kan nok tolkes inn i dette behovet.
Etter som januarvinduet har gått, har også ryktet om Keane fått vann på mølla, men jeg blir svært overrasket dersom det er han vi får, og ikke Fletcher.

Du understreker jo her poenget mitt. Får han ikke den spilleren han vil ha, så lar han heller være å kjøpe en annen bare for moro skyld.
Keane er bare et rykte som jeg ikke tror har noe for seg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1423 på: Januar 25, 2017, 14:36:34 »
...og slik passerte nok en dag i januarvinduet.....
Nemlig...og det er snart over....
Tipper vi ender med en låneløsning på spiss....en spiss som Monk egentlig hadde som 5. valg...... og så sier de på en pressekonferanse at det er aldeles fantastisk signering   ;)når hadde vi sist en kanonsignering i et vindu som ga håp? Kasper..?

Tror du tar helt feil av Monk.
Tror han kun signerer en spiller som han anser som perfekt for laget. Han ønsker også en spiss som backup til Wood. Ikke en som går inn og tar plassen fra Wood.
Om han ikke får det, så lar han heller være.

En økonomisk forsvarlig drift av klubben er å signere Pablo og Pontus fast i januar. Eventuelle kjøp av Sacko, Bartlett og Grimes med fler kan avventes til sommeren.

Det åpner for to nye lån: Fletcher (eventuelt kjøp) og Canos (Norwich). Jeg tror ikke vi sgnerer noen permanent hvis vi ikke blir tvunget til det. (En Norwich-reserve til £ 3 mill høres villt ut.)


I tillegg er både Murphy og Diagouraga ute på lån. Endel av lønnen er ute av våre hender og pluss i margen til Monk og klubben.

Kanskje betaler vi ut Turnbull så er budsjettet enda mer redusert på månedsbasis.


I sommernes vindu står vi sterkt grunnet utgående kontrakter på:
Alex Mowatt
Charlie Taylor
Liam Cooper
Souleymane Doukara
Ross Turnbull
Jordan Botaka

Blir det opprykk så forsvinner vel alle utenom Charlie. Blir vi i Championship så kan et par navn være aktuelle fra denne listen. Det er også endel ungdommer på utgående kontrakter som vil fortsette.


Alt i alt har klubben kontroll ved begge scenariene med unntak av kontraktene til Bellusci og Erwin som fortsatt har ett år hver seg igjen etter sommeren 2017.

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1424 på: Januar 25, 2017, 14:59:36 »
Vi må få inn han dere moldoseren Cani igjen. Han var god.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1425 på: Januar 25, 2017, 16:08:51 »
Alan Nixon, The Sun-journo:

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1426 på: Januar 25, 2017, 22:54:09 »
Fra Waccoe:

To stop people PM'ing me. Leeds are very keen on getting Canos in. There's also interest in Omar Bogle at Grimsby. I'm very confident of us getting 2 over the line before Tuesday's deadline

Aner ikke troverdigheten på posteren.

Bogle er småspennende, selv om nivået ikke har vært all verden. Men scorer uansett mye mål:

https://en.wikipedia.org/wiki/Omar_Bogle

107 mål på 206 kamper er imponerende uansett nivå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1427 på: Januar 25, 2017, 23:15:47 »
Fra Waccoe:

To stop people PM'ing me. Leeds are very keen on getting Canos in. There's also interest in Omar Bogle at Grimsby. I'm very confident of us getting 2 over the line before Tuesday's deadline

Aner ikke troverdigheten på posteren.

Bogle er småspennende, selv om nivået ikke har vært all verden. Men scorer uansett mye mål:

https://en.wikipedia.org/wiki/Omar_Bogle

107 mål på 206 kamper er imponerende uansett nivå.

auren

Høres ut som ett godt alternativ til Wood;

He plays as a striker and is known for his diversity in physical style of play, strength and link-up play.
1.88 høy
marching on together,
derudaf forever...

Runar

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1428 på: Januar 26, 2017, 11:07:04 »
Bare å hente Omar Bogle med en gang  8) 8)
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1429 på: Januar 26, 2017, 11:08:50 »
Omar Bogle. Tøft navn. Sign him up!  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

willum

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1430 på: Januar 26, 2017, 11:19:49 »


I sommernes vindu står vi sterkt grunnet utgående kontrakter på:
Alex Mowatt
Charlie Taylor
Liam Cooper
Souleymane Doukara
Ross Turnbull
Jordan Botaka


Cooper har visstnok kontrakt til 2018:

LeedsUtdFC1919 ‏@LeedsUtdFC1919  Jan 15
@PhilHayYEP did Liam Cooper ever sign a new contract?? #lufc


Phil Hay
‏@PhilHayYEP
@LeedsUtdFC1919 yes, extended his deal to 2018 last season. Was never announced for some reason

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1431 på: Januar 26, 2017, 11:32:16 »


I sommernes vindu står vi sterkt grunnet utgående kontrakter på:
Alex Mowatt
Charlie Taylor
Liam Cooper
Souleymane Doukara
Ross Turnbull
Jordan Botaka


Cooper har visstnok kontrakt til 2018:

LeedsUtdFC1919 ‏@LeedsUtdFC1919  Jan 15
@PhilHayYEP did Liam Cooper ever sign a new contract?? #lufc


Phil Hay
‏@PhilHayYEP
@LeedsUtdFC1919 yes, extended his deal to 2018 last season. Was never announced for some reason

Da må vi ta med de som forsvinner i tillegg.
Antonsson
Wood
Bartley
Pontus
Sacko
Vieira

Så plutselig er ikke stallen så god alikevel

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1432 på: Januar 26, 2017, 12:06:41 »


I sommernes vindu står vi sterkt grunnet utgående kontrakter på:
Alex Mowatt
Charlie Taylor
Liam Cooper
Souleymane Doukara
Ross Turnbull
Jordan Botaka


Cooper har visstnok kontrakt til 2018:

LeedsUtdFC1919 ‏@LeedsUtdFC1919  Jan 15
@PhilHayYEP did Liam Cooper ever sign a new contract?? #lufc


Phil Hay
‏@PhilHayYEP
@LeedsUtdFC1919 yes, extended his deal to 2018 last season. Was never announced for some reason

Da må vi ta med de som forsvinner i tillegg.
Antonsson
Wood
Bartley
Pontus
Sacko
Vieira

Så plutselig er ikke stallen så god alikevel

Svært så positiv du er da h.b.  :D

Når vi nå signer opp Monk på ny kontrakt først, så bygger han sten på sten.......vi KAN rykke opp i år med den stallen vi har nå -
men tror ikke mange av våre gode forsvinner hvis vi ikke gjør det eller. Da er det neste sesong som gjelder!
Antonsson har jeg ikke njoe tro på i denne ligaen, han må i tilfelle bygge muskler først.
Usikker om Mowatt våkner til liv igjen, men han er litt livligere nå enn for litt siden...og vi VET jo hva han kan .

Murphy, Botaka, Turnbull, Bellusci, Erwin og Diago`ser jeg som borte når vi starter på 2017/18 sesongen.
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1433 på: Januar 26, 2017, 12:10:34 »
Fra Waccoe:

To stop people PM'ing me. Leeds are very keen on getting Canos in. There's also interest in Omar Bogle at Grimsby. I'm very confident of us getting 2 over the line before Tuesday's deadline

Aner ikke troverdigheten på posteren.

Bogle er småspennende, selv om nivået ikke har vært all verden. Men scorer uansett mye mål:

https://en.wikipedia.org/wiki/Omar_Bogle

107 mål på 206 kamper er imponerende uansett nivå.

auren

Fra samme divisjon som Roofe.....han har levert for oss , så ja hvorfor ikke med denne CV`n.... :)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1434 på: Januar 26, 2017, 12:11:04 »


I sommernes vindu står vi sterkt grunnet utgående kontrakter på:
Alex Mowatt
Charlie Taylor
Liam Cooper
Souleymane Doukara
Ross Turnbull
Jordan Botaka


Cooper har visstnok kontrakt til 2018:

LeedsUtdFC1919 ‏@LeedsUtdFC1919  Jan 15
@PhilHayYEP did Liam Cooper ever sign a new contract?? #lufc


Phil Hay
‏@PhilHayYEP
@LeedsUtdFC1919 yes, extended his deal to 2018 last season. Was never announced for some reason

Da må vi ta med de som forsvinner i tillegg.
Antonsson
Wood
Bartley
Pontus
Sacko
Vieira

Så plutselig er ikke stallen så god alikevel

Svært så positiv du er da h.b.  :D

Når vi nå signer opp Monk på ny kontrakt først, så bygger han sten på sten.......vi KAN rykke opp i år med den stallen vi har nå -
men tror ikke mange av våre gode forsvinner hvis vi ikke gjør det eller. Da er det neste sesong som gjelder!
Antonsson har jeg ikke njoe tro på i denne ligaen, han må i tilfelle bygge muskler først.
Usikker om Mowatt våkner til liv igjen, men han er litt livligere nå enn for litt siden...og vi VET jo hva han kan .

Murphy, Botaka, Turnbull, Bellusci, Erwin og Diago`ser jeg som borte når vi starter på 2017/18 sesongen.

Glemte å ta med Monk i lista over de som forsvinner til sommeren. Rykker ikke Leeds opp så kan det hende at f.eks Leicester vil kvitte seg med Ranieri, eller at han trekker seg. Da er de på jakt etter ny manager. Og de kan da finne på å se på Monk.
Uansett hva Monk sier om å bygge stein. Premier League med 5 ganger høyere lønn og spill på øverste nivå mot Championship og Leeds. Ja da er valget enkelt for Monk.
Han vil lede et lag på høyere nivå. Alt annet er svadaprat

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1435 på: Januar 26, 2017, 12:15:39 »
Tror ikke vi skal skape oss en illusjon om at Leeds ikke kan miste sine beste og mest talentfulle spillere til andre klubber, selv om det måtte bli mer profesjonell og langsiktig tankegang og ikke minst bedre sportslig. Vieira, Taylor og potensielt Wood er vel de mest konkrete eksemplene i dagens lag, samt at Pablo Hernandez ser ut til å avvente divisjonen. I tillegg nevnes det selvsagt at Bartley, Jansson og Sacko ikke er klubbens eiendom pdd.

Kommer en Premier League-klubb på banen med seriøs interesse for Vieira er det klart at det blir vanskelig for spilleren å takke nei til Premier League (om Leeds ikke skulle rykke opp) og lønnen det innebærer, i tillegg vil det nok være interessant for klubbens aksjonærer å cashe inn på en spiller som kostet niks og nada - for eventuelt å investere i klubbens infrastruktur.

Når det er sagt er det viktig at klubben fremstår som et sted det er riktig å være, både med tanke på å satse på unge spillere, samtidig som man forhåpentligvis snart blir med en stor klubb opp igjen. Rykker Leeds opp til Premier League, er det ikke sikkert Bournemouth, WBA o.l. er så spennende lenger.
Marching on together!

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1436 på: Januar 26, 2017, 12:15:46 »


I sommernes vindu står vi sterkt grunnet utgående kontrakter på:
Alex Mowatt
Charlie Taylor
Liam Cooper
Souleymane Doukara
Ross Turnbull
Jordan Botaka


Cooper har visstnok kontrakt til 2018:

LeedsUtdFC1919 ‏@LeedsUtdFC1919  Jan 15
@PhilHayYEP did Liam Cooper ever sign a new contract?? #lufc


Phil Hay
‏@PhilHayYEP
@LeedsUtdFC1919 yes, extended his deal to 2018 last season. Was never announced for some reason

Da må vi ta med de som forsvinner i tillegg.
Antonsson
Wood
Bartley
Pontus
Sacko
Vieira

Så plutselig er ikke stallen så god alikevel

Svært så positiv du er da h.b.  :D

Når vi nå signer opp Monk på ny kontrakt først, så bygger han sten på sten.......vi KAN rykke opp i år med den stallen vi har nå -
men tror ikke mange av våre gode forsvinner hvis vi ikke gjør det eller. Da er det neste sesong som gjelder!
Antonsson har jeg ikke njoe tro på i denne ligaen, han må i tilfelle bygge muskler først.
Usikker om Mowatt våkner til liv igjen, men han er litt livligere nå enn for litt siden...og vi VET jo hva han kan .

Murphy, Botaka, Turnbull, Bellusci, Erwin og Diago`ser jeg som borte når vi starter på 2017/18 sesongen.

Glemte å ta med Monk i lista over de som forsvinner til sommeren. Rykker ikke Leeds opp så kan det hende at f.eks Leicester vil kvitte seg med Ranieri, eller at han trekker seg. Da er de på jakt etter ny manager. Og de kan da finne på å se på Monk.
Uansett hva Monk sier om å bygge stein. Premier League med 5 ganger høyere lønn og spill på øverste nivå mot Championship og Leeds. Ja da er valget enkelt for Monk.
Han vil lede et lag på høyere nivå. Alt annet er svadaprat

I h.b. sin verden;
Rykker vi ikke opp forsvinner alle de beste spillere + manager,
rykker vi opp er ingen i stallen gode nok for PL.

Så konklusjon blir at vi må regne med ny totalutskifting i stallen til sommeren  :o
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1437 på: Januar 26, 2017, 12:19:58 »


I sommernes vindu står vi sterkt grunnet utgående kontrakter på:
Alex Mowatt
Charlie Taylor
Liam Cooper
Souleymane Doukara
Ross Turnbull
Jordan Botaka


Cooper har visstnok kontrakt til 2018:

LeedsUtdFC1919 ‏@LeedsUtdFC1919  Jan 15
@PhilHayYEP did Liam Cooper ever sign a new contract?? #lufc


Phil Hay
‏@PhilHayYEP
@LeedsUtdFC1919 yes, extended his deal to 2018 last season. Was never announced for some reason

Da må vi ta med de som forsvinner i tillegg.
Antonsson
Wood
Bartley
Pontus
Sacko
Vieira

Så plutselig er ikke stallen så god alikevel

Svært så positiv du er da h.b.  :D

Når vi nå signer opp Monk på ny kontrakt først, så bygger han sten på sten.......vi KAN rykke opp i år med den stallen vi har nå -
men tror ikke mange av våre gode forsvinner hvis vi ikke gjør det eller. Da er det neste sesong som gjelder!
Antonsson har jeg ikke njoe tro på i denne ligaen, han må i tilfelle bygge muskler først.
Usikker om Mowatt våkner til liv igjen, men han er litt livligere nå enn for litt siden...og vi VET jo hva han kan .

Murphy, Botaka, Turnbull, Bellusci, Erwin og Diago`ser jeg som borte når vi starter på 2017/18 sesongen.

Glemte å ta med Monk i lista over de som forsvinner til sommeren. Rykker ikke Leeds opp så kan det hende at f.eks Leicester vil kvitte seg med Ranieri, eller at han trekker seg. Da er de på jakt etter ny manager. Og de kan da finne på å se på Monk.
Uansett hva Monk sier om å bygge stein. Premier League med 5 ganger høyere lønn og spill på øverste nivå mot Championship og Leeds. Ja da er valget enkelt for Monk.
Han vil lede et lag på høyere nivå. Alt annet er svadaprat

I h.b. sin verden;
Rykker vi ikke opp forsvinner alle de beste spillere + manager,
rykker vi opp er ingen i stallen gode nok for PL.

Så konklusjon blir at vi må regne med ny totalutskifting i stallen til sommeren  :o

Riktig at vi må skifte ut store deler av stallen ved opprykk. Men ved å bli i denne divisjonen så står vi på stedet vil. Og at spillere vil til Premier League er helt naturlig. Og derfor vil noen av spillerne bli solgt eller de forlanger å gå til en annen klubb høyere opp.
Slik vil det alltid være. Uansett så ville Leeds med dagens stall være dumpekandidat nummer en i Premier League uten forsterkninger hvis vi rykker opp

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1438 på: Januar 26, 2017, 14:09:36 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  4 min4 minutter siden
Mer
 Being told that Barnsley are interested in Alex Mowatt. Mowatt's contract up at the end of the season. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1439 på: Januar 26, 2017, 15:38:21 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  4 min4 minutter siden
Mer
 Being told that Barnsley are interested in Alex Mowatt. Mowatt's contract up at the end of the season. #lufc
Har bare ventet på det. Ikke selg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020