Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 369140 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1560 på: Januar 30, 2017, 12:53:06 »
Simon O'Rourke har twitret at det er Cellino som holder igjen på investeringene, ettersom han mener klubben har for mange spillere allerede. Og at Radrinzzani ønsker å støtte Monk i spillerkjøp. AR er vel majoritetsaksjonær med ørliten margin, så han kunne nok gjort dette om ønsket uansett. Det er vel også liten tvil om at han bidro i sommer.

Noen som vet hvor troverdig akkurat dette er?
O'Rourke var i alle fall troverdig i TOMA-tråden.

Mange legger også merke til ordbruken 'all' i dagens tweet fra Radrizzani.
Har 'noen' måttet jenke seg for å få spillere inn???

Andrea Radrizzani ‏@andrearadri  · 2h2 hours ago 
Very disappointing result yesterday but we are all now fully focused on moving forward #mot
Ser ikke betydningen av akkurat dette ordet ???
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1561 på: Januar 30, 2017, 12:55:23 »
Simon O'Rourke har twitret at det er Cellino som holder igjen på investeringene, ettersom han mener klubben har for mange spillere allerede. Og at Radrinzzani ønsker å støtte Monk i spillerkjøp. AR er vel majoritetsaksjonær med ørliten margin, så han kunne nok gjort dette om ønsket uansett. Det er vel også liten tvil om at han bidro i sommer.

Noen som vet hvor troverdig akkurat dette er?
O'Rourke var i alle fall troverdig i TOMA-tråden.

Mange legger også merke til ordbruken 'all' i dagens tweet fra Radrizzani.
Har 'noen' måttet jenke seg for å få spillere inn???

Andrea Radrizzani ‏@andrearadri  · 2h2 hours ago 
Very disappointing result yesterday but we are all now fully focused on moving forward #mot
Ser ikke betydningen av akkurat dette ordet ???

Det betyr at Cellino innser at klubben trenger forsterkninger for å gjøre et troverdig push mot topp 2.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1562 på: Januar 30, 2017, 12:56:47 »
Simon O'Rourke har twitret at det er Cellino som holder igjen på investeringene, ettersom han mener klubben har for mange spillere allerede. Og at Radrinzzani ønsker å støtte Monk i spillerkjøp. AR er vel majoritetsaksjonær med ørliten margin, så han kunne nok gjort dette om ønsket uansett. Det er vel også liten tvil om at han bidro i sommer.

Noen som vet hvor troverdig akkurat dette er?
O'Rourke var i alle fall troverdig i TOMA-tråden.

Mange legger også merke til ordbruken 'all' i dagens tweet fra Radrizzani.
Har 'noen' måttet jenke seg for å få spillere inn???

Andrea Radrizzani ‏@andrearadri  · 2h2 hours ago 
Very disappointing result yesterday but we are all now fully focused on moving forward #mot
Ser ikke betydningen av akkurat dette ordet ???

Det betyr at Cellino innser at klubben trenger forsterkninger for å gjøre et troverdig push mot topp 2.
Litt av en tolkning.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1563 på: Januar 30, 2017, 12:57:23 »
Simon O'Rourke har twitret at det er Cellino som holder igjen på investeringene, ettersom han mener klubben har for mange spillere allerede. Og at Radrinzzani ønsker å støtte Monk i spillerkjøp. AR er vel majoritetsaksjonær med ørliten margin, så han kunne nok gjort dette om ønsket uansett. Det er vel også liten tvil om at han bidro i sommer.

Noen som vet hvor troverdig akkurat dette er?
O'Rourke var i alle fall troverdig i TOMA-tråden.

Mange legger også merke til ordbruken 'all' i dagens tweet fra Radrizzani.
Har 'noen' måttet jenke seg for å få spillere inn???

Andrea Radrizzani ‏@andrearadri  · 2h2 hours ago 
Very disappointing result yesterday but we are all now fully focused on moving forward #mot
Ser ikke betydningen av akkurat dette ordet ???

Det betyr at Cellino innser at klubben trenger forsterkninger for å gjøre et troverdig push mot topp 2.
Litt av en tolkning.

Jeg tror den er riktig.
Hva tror du er riktig?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1564 på: Januar 30, 2017, 12:57:35 »
Ser ikke betydningen av akkurat dette ordet ???
Nei, det BEHØVER ikke bety noe. Men det kan også ha med uenighet mellom Cellino/Radrizzani mht å styrke stallen i dette vinduet - slik O'Rourke antyder.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1565 på: Januar 30, 2017, 13:05:44 »
Simon O'Rourke har twitret at det er Cellino som holder igjen på investeringene, ettersom han mener klubben har for mange spillere allerede. Og at Radrinzzani ønsker å støtte Monk i spillerkjøp. AR er vel majoritetsaksjonær med ørliten margin, så han kunne nok gjort dette om ønsket uansett. Det er vel også liten tvil om at han bidro i sommer.

Noen som vet hvor troverdig akkurat dette er?
O'Rourke var i alle fall troverdig i TOMA-tråden.

Mange legger også merke til ordbruken 'all' i dagens tweet fra Radrizzani.
Har 'noen' måttet jenke seg for å få spillere inn???

Andrea Radrizzani ‏@andrearadri  · 2h2 hours ago 
Very disappointing result yesterday but we are all now fully focused on moving forward #mot
Ser ikke betydningen av akkurat dette ordet ???

Det betyr at Cellino innser at klubben trenger forsterkninger for å gjøre et troverdig push mot topp 2.
Litt av en tolkning.

Jeg tror den er riktig.
Hva tror du er riktig?
Jeg leser det som står. Ikke noe annet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1566 på: Januar 30, 2017, 14:28:27 »
The view from Spain: Experts deliver verdict on reported new Leeds signing Pedraza

30th January, 2017, 1:06 PM

By Matt Farr



Media experts from Spain have hailed the talents of Villarreal winger Alfonso Pedraza, who is reportedly on the brink of signing for Leeds in a loan-to-buy deal.

Spanish news outlet AS claim that the 20-year-old is set to cut short his loan spell at CD Lugo to move to Elland Road until the end of the season, with an option for the club to buy him on a permanent basis for £8.5million.
 
Many members of the Elland Road faithful have admitted that they have not heard much about their pending midfield arrival, although they believe they must be acquiring a top talent if Garry Monk is potentially prepared to splash out as much as £8.5million for him.

But they can also be reassured by the reports in the Spanish media, who have followed Pedraza’s meteoric rise through the ranks in Spain to become one of the nation’s brightest young talents.
 
Cordoba’s daily news outlet Cordopolis last month labelled Pedraza as one of the “revelations” of the Segunda Division, describing him as a player with “great physical power” and a “great shot.”

With six goals and eight assists for Lugo this season, the Spain U21 international certainly does have an undeniable attacking talent.

With his career at the Segunda Division side set to come to an abrupt end, he will be a great loss to Luis Cesar Sampedro’s side, with several of his teammates paying tribute to his talents.

26-year-old defender Carlos Hernandez told Marca’s Carlos Gegundez earlier this month of Pedraza’s hard-working ethic, liking him to a “pitbull”.
   
He said: “Since the coach told him that he had to work more defensively, Pedraza has grown up, worked on his defending, like a pitbull. You know that even if it is not quite right, he will give everything.”


That’s an asset that will serve him well in the bruising environment of the Championship.

Spanish journalist Marcos Lorenzo Maroto in Capital Deporte, meanwhile, branded him as “burly” and “powerful”, as well as highlighting his height and other technical qualities. Pedraza stands at 6ft tall, which is a bigger physical presence than several of Leeds’ current attackers.

Maroto also said that the player links up well with his teammates and has a great shot with his left foot.


With some areas of the Leeds attack currently lacking in pace and potency, Pedraza would be a major upgrade on the likes of Stuart Dallas and Souleymane Doukara.

The transfer could well provide Garry Monk with the final piece in the puzzle as he seeks to fire Leeds back into the Premier League for the first time since the 2003-04 season.

As for the Leeds fans, after seeing the praise in the Spanish media, they will be now appear a little more confident in the hope that Pedraza can turn out more like Harry Kewell than Filipe da Costa.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1567 på: Januar 30, 2017, 14:40:02 »
http://sportwitness.co.uk/leeds-united-signing-real-feasible-possibility-window-closes/

Earlier on Monday we covered claims from Spain that Leeds United have agreed a deal to sign Alfonso Pedraza from Villarreal.

El Periodico Mediterraneo explained that Leeds United would take Pedraza on loan for the rest of the season and would have a clause meaning the deal would be made permanent for €10m if Premier League promotion is achieved.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1568 på: Januar 30, 2017, 14:40:57 »
http://sportwitness.co.uk/alfonso-pedraza-travelling-leeds-united-afternoon-tied-loose-ends-villarreal/

Spanish newspaper Marca are reporting on Monday afternoon that Alfonso Pedraza is set to travel to England and join Leeds United. We’ve covered the situation all day, and Marca have joined the chorus to say that everything is agreed on the January transfer.

This morning Pedraza, who has been on loan at Lugo for the first half of the season, travelled to his parent club Villarreal to ‘close all the details’. Marca go on to say that Pedraza will ‘this afternoon travel to England’.

The figures reported by Marca are the same as elsewhere, with Leeds United agreeing to pay €10m for a permanent transfer in the summer, as long as they promotion. Until then, Pedraza will be on loan at the Yorkshire club. Lugo will receive €300k for having their loan cut short.

This is now very much being treated like a done deal, and it would be no surprise to hear officially from at least one of the clubs involved before the end of the day, depending on what time Pedraza gets to England.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1569 på: Januar 30, 2017, 15:10:09 »
Ser ut til å være vanskelig å få opsjon på kjøp hvis/når vi ikke rykker opp (most likely)
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1570 på: Januar 30, 2017, 16:26:30 »
The sane version fra Phil:
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2h
@Jameslufc9B Pedraza looks like he's coming on loan. Fletcher still dependent on what happens with West Ham.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1571 på: Januar 30, 2017, 16:28:09 »
...man kan vel si the big things is in order - nå tenker man på detaljene: :D :D :D

Andrew Gaffney
✔
@GaffneyVLC
Alfonso will be aided by Pablo Hernandez & Pep Clotet in his adaptation to life there but he intends to get an English teacher ASAP.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1572 på: Januar 30, 2017, 16:45:33 »
Ødelegger Leeds for seg selv i Fletcher-dealen? Her er ståa. Leeds vil låne Ashley Fletcher fra West Ham. West Ham har innvilget, med forutsetningen at de får signert Scott Hogan fra Brentford først. Dette har Brentford sagt ja til med forutsetningen at de får signert Sergio Canos fra Norwich først. Leeds har lagt inn lånebud på sistnevnte. Så går Canos til Leeds, selger ikke Brentford Hogan til West Ham, som ikke låner ut Fletcher til Leeds. Vi kan altså ikke få både Fletcher og Canos.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1573 på: Januar 30, 2017, 16:46:37 »
Ødelegger Leeds for seg selv i Fletcher-dealen? Her er ståa. Leeds vil låne Ashley Fletcher fra West Ham. West Ham har innvilget, med forutsetningen at de får signert Scott Hogan fra Brentford først. Dette har Brentford sagt ja til med forutsetningen at de får signert Sergio Canos fra Norwich først. Leeds har lagt inn lånebud på sistnevnte. Så går Canos til Leeds, selger ikke Brentford Hogan til West Ham, som ikke låner ut Fletcher til Leeds. Vi kan altså ikke få både Fletcher og Canos.
TVILER på at vi går for både Canos og Pedraza...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1574 på: Januar 30, 2017, 16:54:52 »
Det tror ikke jeg heller og denne spanjolen virker vel så spennende som den andre spanjakken. Håper begge deler går i orden selv om jeg ikke har sett noen av de i aksjon. Altså Flesker og han Ludo spilleren.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1575 på: Januar 30, 2017, 17:01:16 »
Brentford sier ikke nei til 15 mill £ ... Uansett Canos eller ei... ::)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1576 på: Januar 30, 2017, 17:04:07 »
The sane version fra Phil:
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2h
@Jameslufc9B Pedraza looks like he's coming on loan. Fletcher still dependent on what happens with West Ham.

Jet2 flight LS272 from Alicante expected at LBA at 17:10

:D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1577 på: Januar 30, 2017, 17:28:22 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1578 på: Januar 30, 2017, 17:40:28 »
Fletchers agent var på kampen i går.
Helt tilfeldig, neppe...

PhilHayYEP
@bobby_wilson1 in saying that, the fact Leeds are hanging in means there's a chance. Fletcher's agent (Willie McKay) was at game yesterday
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1579 på: Januar 30, 2017, 17:51:40 »
Fletchers agent var på kampen i går.
Helt tilfeldig, neppe...

PhilHayYEP
@bobby_wilson1 in saying that, the fact Leeds are hanging in means there's a chance. Fletcher's agent (Willie McKay) was at game yesterday
Avhenger altså av at andre transfers går som de skal.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1580 på: Januar 30, 2017, 18:01:57 »
Større tro på en ubeskrevet Pedraza fra Spania, enn en tribunesliter fra Norwich.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1581 på: Januar 30, 2017, 18:05:49 »
Større tro på en ubeskrevet Pedraza fra Spania, enn en tribunesliter fra Norwich.
Husk, mht han sistnevnte, det vi er ute etter er en som kan steppe inn de kampene Wood ikke kan spille. Ikke SÃ… mange som er villig til å ankomme med den vissheten...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1582 på: Januar 30, 2017, 18:07:00 »
Større tro på en ubeskrevet Pedraza fra Spania, enn en tribunesliter fra Norwich.
Det har jeg også, så absolutt! Er visst nylig inkludert i U-21 troppen til Spania også. Men det mest vesentlige er at han er matchfit og klar til dyst med en gang, selv om onsdagens kamp kommer litt fort på. Tipper han får sin debut i lokaloppgjøret mot Hudders i helga.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1583 på: Januar 30, 2017, 18:15:54 »
Større tro på en ubeskrevet Pedraza fra Spania, enn en tribunesliter fra Norwich.
Det har jeg også, så absolutt! Er visst nylig inkludert i U-21 troppen til Spania også. Men det mest vesentlige er at han er matchfit og klar til dyst med en gang, selv om onsdagens kamp kommer litt fort på. Tipper han får sin debut i lokaloppgjøret mot Hudders i helga.

auren
Synes ikke at en som har vunnet EM U 19 med Spania kan sies å være ubeskrevet.
På den annen side går ryktene om at Leeds signerer Tom Lawrence på lån fra Leicester. Lawrence er på tida på lån i Ipswich. S'land er visstnok også interessert, men innlån av andre spillere kan ødelegge for deres fremstøt.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/30/leeds-united-fans-react-on-twitter-to-tom-lawrence-speculation/

Og litt mer Pedraza. Flotte videobilder også.
http://the72.co.uk/74099/pedraza-leeds-united-latest-details/
« Siste redigering: Januar 30, 2017, 18:35:04 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1584 på: Januar 30, 2017, 18:49:59 »
Større tro på en ubeskrevet Pedraza fra Spania, enn en tribunesliter fra Norwich.
Det har jeg også, så absolutt! Er visst nylig inkludert i U-21 troppen til Spania også. Men det mest vesentlige er at han er matchfit og klar til dyst med en gang, selv om onsdagens kamp kommer litt fort på. Tipper han får sin debut i lokaloppgjøret mot Hudders i helga.

auren
Synes ikke at en som har vunnet EM U 19 med Spania kan sies å være ubeskrevet.
På den annen side går ryktene om at Leeds signerer Tom Lawrence på lån fra Leicester. Lawrence er på tida på lån i Ipswich. S'land er visstnok også interessert, men innlån av andre spillere kan ødelegge for deres fremstøt.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/30/leeds-united-fans-react-on-twitter-to-tom-lawrence-speculation/

Og litt mer Pedraza. Flotte videobilder også.
http://the72.co.uk/74099/pedraza-leeds-united-latest-details/

Lawrence kan vel ikke lånes, han må kjøpes?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1585 på: Januar 30, 2017, 18:53:15 »
Da blir det en ny kanin opp av hatten igjen da, hvem så denne komme ift Perdaza!? ;D
 

stian

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1586 på: Januar 30, 2017, 19:18:15 »
Fletchers agent var på kampen i går.
Helt tilfeldig, neppe...

PhilHayYEP
@bobby_wilson1 in saying that, the fact Leeds are hanging in means there's a chance. Fletcher's agent (Willie McKay) was at game yesterday

Er ikke den godeste Willie faren til Paul McKay som debuterte i midtforsvaret i går? Ikke unaturlig at han så kampen i så fall.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1587 på: Januar 30, 2017, 19:35:56 »
Skjer ikke mer i kveld, ser det ut som. Så da får vi belage oss på et par gla'nyheter i morgen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1588 på: Januar 30, 2017, 19:44:31 »
Større tro på en ubeskrevet Pedraza fra Spania, enn en tribunesliter fra Norwich.
Husk, mht han sistnevnte, det vi er ute etter er en som kan steppe inn de kampene Wood ikke kan spille. Ikke SÃ… mange som er villig til å ankomme med den vissheten...

Neppe Canos for Wood, Asbjørn!!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1589 på: Januar 30, 2017, 19:45:07 »
Svenske på waccoe:
Don't kill me if this is wrong, but i'm hearing that Jansson is a done deal. He signed the contract yesterday. Will be announced tomorrow.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan