Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 368632 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

roaldv

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1650 på: Januar 31, 2017, 14:47:55 »
jeg synes vi skal hente tilbake Matt Smith som cover for Wood.
Kjenner denne divisjonen, ville ikke bli solgt sist - og er en meget bra hodespiller/gamechanger.

QPR er på nå...det burde vi også!
Ikke god nok
Ikke enig!
Matt Smith er garantert god nok som innbytter i det systemet som Monk har. Dessuten har han noen år på baken i championship :-)
Et lag har alltid bruk for en "Jostein Flo" i dette tilfellet Matt Smith!
Bring him back ;)

Nei takk. Ikke i nærheten av god nok for Leeds, hverken tidligere eller nå.

Matt Smith:

21 kamper (2148 minutter)  12 mål og 6 assist (målratio 0,88) og dette når vi var elendige og hadde elendige trenere uten plan og vi løp rundt som hodeløse kyllinger (McDermott, Hockaday og Redfearn)

Målratioen til McCormack til sammenligning var 0,47

Konklusjon: Mer enn god nok som backup for Wood!

Holder for meg.......hent Smith!
Syns det ikke er rykter om dette da....
Alt tyder på at Smith går til QPR, http://www.skysports.com/football/news/11711/10748828/qpr-agree-1m-deal-with-fulham-to-sign-striker-matt-smith-sky-sources

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1651 på: Januar 31, 2017, 15:04:59 »
Kan se ut som faktafeil lengre opp. Det var vel på 42 seriekamper han scoret 12 mål for oss, ikke på 21 kamper. Da synker nok ratioen kraftig......men likevel bra.
MOT

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1652 på: Januar 31, 2017, 15:11:20 »
Kanskje vi heller skal kjøpe han her?


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1653 på: Januar 31, 2017, 15:14:01 »
Kanskje vi heller skal kjøpe han her?



Penetrerer ett hvert forsvar virker det som  ;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1654 på: Januar 31, 2017, 15:16:49 »
Kan se ut som faktafeil lengre opp. Det var vel på 42 seriekamper han scoret 12 mål for oss, ikke på 21 kamper. Da synker nok ratioen kraftig......men likevel bra.

Wikipedia er ikke alltid til å stole på  ;)

Mine tall underbygges her:

http://www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=59625

https://www.whoscored.com/Players/105281/History/Matt-Smith

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1655 på: Januar 31, 2017, 15:20:29 »
Kan se ut som faktafeil lengre opp. Det var vel på 42 seriekamper han scoret 12 mål for oss, ikke på 21 kamper. Da synker nok ratioen kraftig......men likevel bra.

Wikipedia er ikke alltid til å stole på  ;)

Mine tall underbygges her:

http://www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=59625

https://www.whoscored.com/Players/105281/History/Matt-Smith

Oppfatter at de har de samme tallene: 21 kamper fra start og 21 kamper som innbytter. Eller tar jeg feil?
MOT

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1656 på: Januar 31, 2017, 15:26:01 »
Championship side Leeds United will rival Premier League side Sunderland for on-loan Ipswich Town star Tom Lawrence, according to journalist Joe Rawson.

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-and-sunderland-interested-in-influential-attacking-midfielder/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1657 på: Januar 31, 2017, 15:28:11 »
Kan se ut som faktafeil lengre opp. Det var vel på 42 seriekamper han scoret 12 mål for oss, ikke på 21 kamper. Da synker nok ratioen kraftig......men likevel bra.

Wikipedia er ikke alltid til å stole på  ;)

Mine tall underbygges her:

http://www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=59625

https://www.whoscored.com/Players/105281/History/Matt-Smith

Oppfatter at de har de samme tallene: 21 kamper fra start og 21 kamper som innbytter. Eller tar jeg feil?

Det har du sikkert rett i men likevel 2148 minutter totalt som blir i underkant av 24 kamper totalt og fremdeles en målratio på 0,88.

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1658 på: Januar 31, 2017, 15:29:08 »
Begynner å bli bekymret for at vi greier å hente en spiss i dag. Enkleste er vel å kjøpe spissen fra Grimsby, men det er en gambling. Spesielt i januarvinduet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1659 på: Januar 31, 2017, 15:54:25 »
Gillinghams playmaker Bradley Dack ryktes på vei inn. Får vi Dack, Barrow og Bogle inn på slutten, eller ender januarvinduet med en tam fis?
http://www.footballinsider247.com/leeds-fans-made-up-as-playmaker-reportedly-wants-to-join/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1660 på: Januar 31, 2017, 16:20:36 »
Zach Clough i ryktene for oss igjen............

Litt bekymret for at vi vender nesa nedover hele tiden, det er L1 og L2 spillere det ryktes mest om. Har ikke Monk penger og handle for?
Nå signes Matt Smiht for QPR.... dessverre.

Og hvorfor delay ift spanjolen.....personlige betingelser....?

 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1661 på: Januar 31, 2017, 16:41:15 »
Blir nok bare denne spanjolen som kommer. Tipper Monk er frustrert, og det kan igjen føre til dårlige resultater...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1662 på: Januar 31, 2017, 16:48:06 »
Ny spiller like rundt hjørnet melder Leeds på twitter :)

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1663 på: Januar 31, 2017, 16:50:01 »
Spanjolen som signes tenker jeg

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1664 på: Januar 31, 2017, 16:50:59 »
Ny spiller like rundt hjørnet melder Leeds på twitter :)
Dack?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
« Siste redigering: Januar 31, 2017, 17:02:50 av Rudi G. »

Eriksen55

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1666 på: Januar 31, 2017, 17:14:05 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 tfor 1 time siden

Sullivan also saying West Ham don't look like signing anyone and don't look like letting anyone go. Not promising re: Fletcher. #lufc

Da handler vi ikke Fletcher. Håper vi har en back up plan. Jeg tipper dessverre at det kun blir Alfonso som signerer for Leeds i dag, og ingen spiss...

auren
Og der røk Monks spiss-plan for annen gang. Jeg håper ærlig talt at man har blinket seg ut flere alternativer. Man må også kunne klare å finne alternativer som det ikke behefter så mye "dersom atte, hvis atte" ved. Skuffende. Vel så skuffende er at vi fortsatt må avfinne oss med Antonsson som back-up for Wood. Tror vi kan skyte en hvit pil etter direkte opprykk nå. Skal slite med å beholde plassen blant de 6 øverste.

Du er i godt humør om dagen du..  ;)

Tenker at det er greit å vente til overgangsfristen har gått ut før man trekker så drastiske konklusjoner.. Hvilken plan har nok engang  skjært seg, og hva var den første planen?
 Kanskje det aldri har vært snakk om Fletcher, kanskje blir et ukjent navn ala han spanjakken tryllet frem?

Viktigste er ny ving i mine øyne, og det ser ut til å skje. I serien vil nok Doukara og Roofe bli foretrukket som vikar fremfor Antonsson om det ikke blir handlet inn en ny spiss, så helt krise er det ikke. Vil vel påstå at det har funket frem til nå, eller?

Vil påstå at man er over gjennomsnittet negativ hvis man tror alt rakner og vi havner utenfor topp 6 fordi man ikke får kjøpt en ny reserve spiss, samt kvittet seg med Mowatt som knapt har hatt spilletid.
Ikke negativ. Bare realistisk. Denne tynne stallen har vært påpekt av Monk selv, og det er han, ikke jeg, som har poengtert viktigheten av et par nysigneringer i januarvinduet, for å holde tritt med konkurrentene. Monk har vært ute etter en spiss i begge overgangsvinduene, og det har vært den samme: Fletcher. Så ja: planen med å skaffe oss Fletcher har skjært seg. To ganger attpåtil. Grunnen til Monks interesse for Fletcher? Vi er vel tynt besatt på spiss-plassen, da. Det jeg så av Wilks på søndag overbeviser ikke meg at han kan være den spiss-forsterkningen Leeds trenger på kort sikt.

Hyggelig at du vet hva som er viktigst for Leeds, man nå har faktisk Monk selv sagt at det er viktig å få tak i en ny spiss. Stoler mer på hans vurderinger.

Og "over gjennomsnittet negativ", hva er det for slags utsagn? Et gjennomsnitt er faktisk et tall. Det til opplysning.

Nå skal de sies at ryktene går om Bogle fra Grimsby i stedet. Leeds skal angivelig ha bydd £1M for han. Siden Fletcher-overgangen nok en gang røk, er vi avhengige av at vi får en erstatter, på spissplass. Pedraza er sikkert god, men han er tenkt som ving, som cover enten for Sacko eller Dallas.

Når det gjelder Mowatt, hadde han vært et utmerket cover for Hernandez i 10-er rollen. Så selv om han ikke lenger hadde en nøkkelrolle i laget, kunne han allikevel ha bidratt som nyttig squad-player. Så, dette salget er forhastet, og svekker en allerede tynn stall.

Ã… ja, ting kan ha funket fram til nå. Monk har tynt mange bra prestasjoner ut av den tynne stallen. Imponerende gjort er det. Men, dette januarvinduet skulle få spillere inn, ikke ut. Dette er viktig, for serieinnspurten skjer nå, og en svekkelse av stallen vil kunne koste oss verdifulle poeng. Tvert imot bør stallen styrkes. En skade av lengre opphold på Wood, vil være svært skadelig for play off-ambisjonene, da brorparten av Leeds' mål har blitt scoret av han. Wood behøver ikke en gang bli skadd, en formdupp vil være nok, og vi kan ikke forvente at en spiller skal være i knallform gjennom en hel sesong. Så her trengs det forsterkninger, om ikke annet for å klare og opprettholde status quo.

Så inntil en ny spiss kommer inn, kommer jeg til være meget nøktern i mine forventninger om en fortsatt topp 6 plassering.

Jeg er enig i at stallen er tynn og at vi trenger en spiss. Men la oss vente til fristen er ute med å dra konklusjoner. Veldig sjelden at vi signerer de som er linket. Ofte kommer det spillere som har gått under radaren.

Vi er i en helt annen situasjon enn tidligere år hvor vi har gruet oss til januarvinduet. Bare det syntes jeg er positiv. Nå er vel spanjolen klar. Plutselig ramler det inn 1-2 til.

Jeg syntes det er riktig at vi kun skal signere enten spillere som kan bidra mye i fremtiden eller spillere som går inn og styrker troppen og da helst 11'ern. Handle for å handle håper jeg vi er ferdige med.

Plutselig skal du se vi står igjen som overgangsvinnerne.  Blir en spennende kveld  :)

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1667 på: Januar 31, 2017, 17:19:27 »
Det tok altså nesten to døgn fra ryktene om Pedraza begynte å svirre til han ble signert. I grunnen relativt kort tid, men har vondt for å tro at vi kan holde skjult enda en ny signering i dag. Kun 6,5 time igjen, og ingen troverdige rykter så langt...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1668 på: Januar 31, 2017, 17:31:11 »
Fra Waccoe:


If the info I've been given is correct, there are 2 more close, Bogle Isn't one of them.
 
 
The Swede is.
The other is not known yet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1669 på: Januar 31, 2017, 17:31:14 »
Tålamod: :)

If the info I've been given is correct, there are 2 more close, Bogle Isn't one of them.
The Swede is.
The other is not known yet.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1670 på: Januar 31, 2017, 17:31:18 »
Gillinghams playmaker Bradley Dack ryktes på vei inn. Får vi Dack, Barrow og Bogle inn på slutten, eller ender januarvinduet med en tam fis?
http://www.footballinsider247.com/leeds-fans-made-up-as-playmaker-reportedly-wants-to-join/

Hvis vi treffer med Dack som Spurs lyktes med Dele Alli fra MK Dons....så :D
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1671 på: Januar 31, 2017, 17:31:48 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1672 på: Januar 31, 2017, 17:37:38 »
Gillinghams playmaker Bradley Dack ryktes på vei inn. Får vi Dack, Barrow og Bogle inn på slutten, eller ender januarvinduet med en tam fis?
http://www.footballinsider247.com/leeds-fans-made-up-as-playmaker-reportedly-wants-to-join/

Hvis vi treffer med Dack som Spurs lyktes med Dele Alli fra MK Dons....så :D

Dack var også linket for en god stund siden. Var det sommeren 2015?
Marching on together!

roaldv

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1673 på: Januar 31, 2017, 17:40:51 »
Tålamod: :)

If the info I've been given is correct, there are 2 more close, Bogle Isn't one of them.
The Swede is.
The other is not known yet.
Og med svensken menes Barrow?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1674 på: Januar 31, 2017, 17:41:58 »
Tålamod: :)

If the info I've been given is correct, there are 2 more close, Bogle Isn't one of them.
The Swede is.
The other is not known yet.
Og med svensken menes Barrow?
Linus Wahlquist
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1675 på: Januar 31, 2017, 17:43:41 »
Tålamod: :)

If the info I've been given is correct, there are 2 more close, Bogle Isn't one of them.
The Swede is.
The other is not known yet.
Og med svensken menes Barrow?
Linus Wahlquist
Som er forsvarspiller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1676 på: Januar 31, 2017, 18:05:08 »
virker som det handles/lånes for å faktisk styrke...ikke blidgjøre fans...litt artig det da :-)
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1677 på: Januar 31, 2017, 18:08:39 »
Tålamod: :)

If the info I've been given is correct, there are 2 more close, Bogle Isn't one of them.
The Swede is.
The other is not known yet.
Og med svensken menes Barrow?
Linus Wahlquist
Som er forsvarspiller.
Men Linus er IKKE i Leeds. Spilte nettopp treningskamp som akkurat er ferdigspilt.
http://www.mwyniki.pl/klubowe-mecze-towarzyskie/klubowe-mecze-towarzyskie/norrkoping-mattersburg/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1678 på: Januar 31, 2017, 18:10:42 »
Linus er vel høyreback. Akkurat der er vi meget godt forspent, så har aldri helt skjønt det ryktet...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1679 på: Januar 31, 2017, 18:11:48 »
Linus er vel høyreback. Akkurat der er vi meget godt forspent, så har aldri helt skjønt det ryktet...

auren
Like mye midtstopper visstnok - men brukt på høyreback på klubblaget forrige sesong, ja.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan