Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 651129 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1920 på: Februar 15, 2019, 21:46:41 »
EDMONDSON!!!! 2-1!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1921 på: Februar 15, 2019, 21:47:08 »
2-1 Edmundson

Twitter var kjappere enn appen! :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1922 på: Februar 15, 2019, 21:48:59 »
...virker som de fleste som er på kampen i kveld har tatt bilde med Marcelo og postet det på twitter. :o

Tviler på at han får med seg mye av kampen :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1923 på: Februar 15, 2019, 21:52:05 »
Tommy
@tommy_lufc

Roberts with his sixth effort over the bar on 80 minutes. Then Gotts does the same moments later. I think we’re up to ten now. Never seen anything like it. Running out of time but still on top. Kamwa on for Stevens. #lufc

Captain Yorkshire bags, of course, after a good low cross from Robbie Gotts. Maddening to watch but we’ve well deserved the lead. Roberts & Brown have loads of chances but a hint of trying too hard to impress Dad today. #lufc

- kanskje det :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1924 på: Februar 15, 2019, 21:54:00 »
Slutt. 2-1. Burde vært 8-1!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1925 på: Februar 15, 2019, 21:58:36 »
Skralle saker. «Stjernene» imponerer ikke. Roberts spesielt svak, i nesten alt han gjør egentlig. Fatter ikke at det skal være sååå vanskelig å treffe ballen mellom stengene...
Jon R.

RoarG

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1926 på: Februar 15, 2019, 22:03:21 »
Skralle saker. «Stjernene» imponerer ikke. Roberts spesielt svak, i nesten alt han gjør egentlig. Fatter ikke at det skal være sååå vanskelig å treffe ballen mellom stengene...
Kjør Edmondson inn som spiss-reserve. Han scorer i det minste.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1927 på: Februar 15, 2019, 22:18:56 »
Flere enn meg som syntes Izzy så litt daff ut..?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1928 på: Februar 15, 2019, 22:25:23 »
Flere enn meg som syntes Izzy så litt daff ut..?

Han har vel stort sett fremstått slik i disse kampene. Kanskje med unntak av kampen for to uker siden, da nevnte Urqhart (som har sett alt live)  at han var skarpere enn tidligere...

Så skal det sies at Douglas, Berardi, Dallas & co ikke har fremstått spesielt skarpere.

Det er ikke bare-bare for førstelagsfolk å spille sammen med en gjeng samspilte ungdommer...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1929 på: Februar 16, 2019, 04:41:23 »
Joe Urquhart

How Group H looks after tonight’s win for Leeds over Notts County - big game in 10 days time against Newcastle. Win and in for the Under-23s. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1930 på: Februar 16, 2019, 04:44:17 »
Mr Ultracheese
Robbie Gotts was immense tonight. Thought struijk played well also. Mccalmont and davis impressive in parts too.

Joe Urquhart
Gotts has a bright future. I'm a big fan of McCalmont - solid little player and does a lot of the dirty work. Struijk is a beast for 19. Davis/Stevens linked up well tonight.

Mr Ultracheese
They've all come on in leaps and bounds this year. Yes the finishing could have been better, but hard to think of a u23 side moving the ball around with the accuracy and intensity they did. Future is bright indeed.

Joe Urquhart
Dallas looked sharp. Berra put himself about but a tad difficult to make a proper conclusion from half an hour. Hopefully see more on Monday.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1931 på: Februar 16, 2019, 09:01:06 »
David Pruton toucher innom Leeds' ungdomsavdeling i en artikkel om Kalvin Phillips. Og han sammenligner med Harrison, som yealded MUs 90-årgang, og Paul Hart, som Prutton møtte i Forest og ikke i Leeds:

That counts for a lot and over the years I’ve been impressed with the ethos which Leeds seem to nurture in their academy. They’re in the habit of producing well-rounded kids who know their place, understand the importance of experience and genuinely want to learn.

Earlier this week we heard of the death of Eric Harrison, the coach who oversaw the old ‘Class of ‘92’ at Manchester United. While no Leeds fan wants to reminisce about Manchester United, it’s worth noting the way in which the players he developed have spoken about him and what they said about the way he looked after them.

The best youngsters invariably have the best mentors. They also have the maturity to take lessons as they go. It’s clear that Harrison used the stick as well as the carrot and I don’t doubt that Phillips will have been through the rough and the smooth. I remember days with Paul Hart (who I loved) at Nottingham Forest when it felt like I couldn’t do a sodding thing right, even if I was only cleaning the boots; almost like he was out to get me.

Phillips’ career so far has been a slightly slow burn (and I say that realising fine well that he’s only 23). He didn’t have the immediate, sensational impact of a Sam Byram or a Lewis Cook but who could look at all three now and say with certainty that Phillips won’t be the best of the lot?

You never can tell with academy players. Neil Redfearn once told me that he believed Alex Mowatt would play in the Premier League and he wasn’t alone there. Mowatt drifted away fairly quickly but Phillips is still there at Leeds and more integral than ever.


https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/david-prutton-why-kalvin-phillips-is-the-man-leeds-united-can-build-around-1-9599112
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1932 på: Februar 16, 2019, 14:04:21 »
Flere enn meg som syntes Izzy så litt daff ut..?

Han har vel stort sett fremstått slik i disse kampene. Kanskje med unntak av kampen for to uker siden, da nevnte Urqhart (som har sett alt live)  at han var skarpere enn tidligere...

Så skal det sies at Douglas, Berardi, Dallas & co ikke har fremstått spesielt skarpere.

Det er ikke bare-bare for førstelagsfolk å spille sammen med en gjeng samspilte ungdommer...
Kombinasjonen stinn av trening og (ubevisst?) frykt for å bli skadet kan jo bidra til at han holder litt tilbake i disse «ubetydelige» kampene. Det er ikke vanskelig å se at det bor et vannvittig talent i den kroppen. Gleder meg til å se han mot Bolton.  ;)
Jon R.

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1933 på: Februar 16, 2019, 14:20:24 »
Flere enn meg som syntes Izzy så litt daff ut..?

Han har vel stort sett fremstått slik i disse kampene. Kanskje med unntak av kampen for to uker siden, da nevnte Urqhart (som har sett alt live)  at han var skarpere enn tidligere...

Så skal det sies at Douglas, Berardi, Dallas & co ikke har fremstått spesielt skarpere.

Det er ikke bare-bare for førstelagsfolk å spille sammen med en gjeng samspilte ungdommer...
Kombinasjonen stinn av trening og (ubevisst?) frykt for å bli skadet kan jo bidra til at han holder litt tilbake i disse «ubetydelige» kampene. Det er ikke vanskelig å se at det bor et vannvittig talent i den kroppen. Gleder meg til å se han mot Bolton.  ;)

Enig med deg Jon! Så ikke hele kampen i går. Plasseringene og rommene han går i når han ikke har ball viser tegn på at han er født for 10er rollen.
De små flikkene og overblikket når han har ball er klasse. Ser enkelt ut.
Håper virkelig han holder seg skadefri. Tror vi skal få godt nytte av han i kampene på slutten nå.

Imponert av Leif og. Meget spennende.
Ellers er jo han lille på midten et utrolig talent. Bør jo være muligheter for han neste sesong.

Jon R

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1934 på: Februar 16, 2019, 14:40:05 »
Flere enn meg som syntes Izzy så litt daff ut..?

Han har vel stort sett fremstått slik i disse kampene. Kanskje med unntak av kampen for to uker siden, da nevnte Urqhart (som har sett alt live)  at han var skarpere enn tidligere...

Så skal det sies at Douglas, Berardi, Dallas & co ikke har fremstått spesielt skarpere.

Det er ikke bare-bare for førstelagsfolk å spille sammen med en gjeng samspilte ungdommer...
Kombinasjonen stinn av trening og (ubevisst?) frykt for å bli skadet kan jo bidra til at han holder litt tilbake i disse «ubetydelige» kampene. Det er ikke vanskelig å se at det bor et vannvittig talent i den kroppen. Gleder meg til å se han mot Bolton.  ;)

Enig med deg Jon! Så ikke hele kampen i går. Plasseringene og rommene han går i når han ikke har ball viser tegn på at han er født for 10er rollen.
De små flikkene og overblikket når han har ball er klasse. Ser enkelt ut.
Håper virkelig han holder seg skadefri. Tror vi skal få godt nytte av han i kampene på slutten nå.

Imponert av Leif og. Meget spennende.
Ellers er jo han lille på midten et utrolig talent. Bør jo være muligheter for han neste sesong.
Ja du tenker nok på samme mann som jeg også merket meg spesielt. Var det nr 4 han hadde? Mc Calmont? (Det irriterte meg etterhvert at jeg ikke fant informasjon om draktnummer og navn..)
Jon R.

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1935 på: Februar 16, 2019, 16:42:51 »
Flere enn meg som syntes Izzy så litt daff ut..?

Han har vel stort sett fremstått slik i disse kampene. Kanskje med unntak av kampen for to uker siden, da nevnte Urqhart (som har sett alt live)  at han var skarpere enn tidligere...

Så skal det sies at Douglas, Berardi, Dallas & co ikke har fremstått spesielt skarpere.

Det er ikke bare-bare for førstelagsfolk å spille sammen med en gjeng samspilte ungdommer...
Kombinasjonen stinn av trening og (ubevisst?) frykt for å bli skadet kan jo bidra til at han holder litt tilbake i disse «ubetydelige» kampene. Det er ikke vanskelig å se at det bor et vannvittig talent i den kroppen. Gleder meg til å se han mot Bolton.  ;)

Enig med deg Jon! Så ikke hele kampen i går. Plasseringene og rommene han går i når han ikke har ball viser tegn på at han er født for 10er rollen.
De små flikkene og overblikket når han har ball er klasse. Ser enkelt ut.
Håper virkelig han holder seg skadefri. Tror vi skal få godt nytte av han i kampene på slutten nå.

Imponert av Leif og. Meget spennende.
Ellers er jo han lille på midten et utrolig talent. Bør jo være muligheter for han neste sesong.
Ja du tenker nok på samme mann som jeg også merket meg spesielt. Var det nr 4 han hadde? Mc Calmont? (Det irriterte meg etterhvert at jeg ikke fant informasjon om draktnummer og navn..)

Der har du gutten! Vår Oliver Skipp

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1936 på: Februar 16, 2019, 17:40:15 »
Flere enn meg som syntes Izzy så litt daff ut..?

Han har vel stort sett fremstått slik i disse kampene. Kanskje med unntak av kampen for to uker siden, da nevnte Urqhart (som har sett alt live)  at han var skarpere enn tidligere...

Så skal det sies at Douglas, Berardi, Dallas & co ikke har fremstått spesielt skarpere.

Det er ikke bare-bare for førstelagsfolk å spille sammen med en gjeng samspilte ungdommer...
Kombinasjonen stinn av trening og (ubevisst?) frykt for å bli skadet kan jo bidra til at han holder litt tilbake i disse «ubetydelige» kampene. Det er ikke vanskelig å se at det bor et vannvittig talent i den kroppen. Gleder meg til å se han mot Bolton.  ;)

Enig med deg Jon! Så ikke hele kampen i går. Plasseringene og rommene han går i når han ikke har ball viser tegn på at han er født for 10er rollen.
De små flikkene og overblikket når han har ball er klasse. Ser enkelt ut.
Håper virkelig han holder seg skadefri. Tror vi skal få godt nytte av han i kampene på slutten nå.

Imponert av Leif og. Meget spennende.
Ellers er jo han lille på midten et utrolig talent. Bør jo være muligheter for han neste sesong.
Ja du tenker nok på samme mann som jeg også merket meg spesielt. Var det nr 4 han hadde? Mc Calmont? (Det irriterte meg etterhvert at jeg ikke fant informasjon om draktnummer og navn..)

Nr. 4 på midten var Shackleton. Han spilte defansiv midtbane til et stykke ut i andre omgang. Da gikk han over på høyreback og McCalmont (nr. åtte) la seg i den posisjonen, mens Gotts (nr. 2) som hadde spilt høyreback la seg i 8-er rollen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1937 på: Februar 17, 2019, 08:59:45 »
Motherwell agree Stuart McKinstry transfer deal with Leeds United

The 16-year-old winger - who will head to Elland Road in the summer - has yet to make his first team debut for Well but has been on the bench

MOTHERWELL have agreed a deal to sell hot prospect Stuart McKinstry to Leeds United in the summer and could eventually net a £400,000 windfall.

The 16-year-old winger has yet to make his first team debut for Well but has been on the bench.


 
Well could eventually make £400k from McKinstry deal
He travelled down to the Yorkshire club this week to secure a deal with the English Championship promotion-chasers.

And a move has been agreed between the two clubs that will see him join Leeds in July, while continuing to be available for the Fir Park side until the end of the season.

Leeds fought off late interest from Premier League side Southampton to land McKinstry, who netted for Scotland Under 17s in their last match against Hungary earlier this month.

Motherwell are set to receive around £150,000 for the youngster up front.

The fee will rise if and when McKinstry breaks into Marcelo Bielsa’s first-team at Elland Road.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1938 på: Februar 18, 2019, 14:12:35 »
Ny kamp i gang nå hjemme mot Bolton. Laget:

Peacock-Farrell, Hosannah, Oduor, Diaz, Berardi, Halme, Dallas, Gotts, Edmondson, Brown, Kamwa.


Godt at Dallas og Berardi får noen flere minutter under beltet. Brown har vel nå spilt sin 8. kamp eller hva Asbjørn?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1939 på: Februar 18, 2019, 14:53:10 »
0-0 til pause. Bolton best faktisk. 2 stolpeskudd og et par andre farligheter. Har ikke sett kampen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1940 på: Februar 18, 2019, 15:36:58 »
2-0 etter to kjappe mål av Stevens og Gotts! Siste målet var visst en lekkerbisken

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1941 på: Februar 18, 2019, 15:43:10 »
Dallas ,Berardi og Brown tatt av til pause. Så de sitter nok på benken lørdag.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1942 på: Februar 18, 2019, 16:00:59 »
13:06
Formation and line-up
Peacock-Farrell; Halme, Diaz, Berardi; Hosannah, Gotts, Oduor; Dallas, Brown, Kamwa; Edmondson.

7min
Oztumer with a good effort
Erhun Oztumer is the stand-out name in this Bolton line-up. Plenty of EFL appearances and rave reviews, especially in League One with Walsall. The diminutive, and I mean tiny, talent just worked some space in front of Gotts on the edge of the box and had a crack from range. Not far wide. Looked like Peacock-Farrell had saved it from back here in the press box, but wide.

12min
Berardi bails out Peacock-Farrell
Goalkeeper was far too lax in his pass out from the back to Halme. Olawale Tanimowo intercepted the pass and drove to the byline, crossed towards the back stick and Halme was there to cut it out before Berardi cleared. Not great from the stopper.

14min
Decent game breaking out
Some end-to-end stuff so far. Each side causing the other some problems. Brown and Edmondson already getting on the end of things in the Bolton box

19min
KEY EVENT
Best chance of the game so far
Hall gets in behind the United backline to go one-on-one with Peacock-Farrell, but the stopper stands up and the striker shoots straight at him.

23min
Dallas looking robust
Northern Ireland international picking up where he left off on Friday. Just committed to a flat out 40-yard sprint with Luiori Johnson for a loose ball and kept pace, made the tackle and won a foul of Johnson. Looks in good nick.

27min
Poor Kamwa pass ruins promising build-up
Whites break well from a Bolton attack through Diaz, then Gotts and then Kamwa in a lovely position down the left coming into the box. Squares it across the ground and fails to even beat the first man.

32min
Whites asserting some control
Without hugely troubling Jake Turner in the Bolton goal, United have some semblance of control on this game. Need Brown on the ball in more space.

33min
Double scare for United
And then just like that, Bolton show their threat. Hall gets in behind once more and squares across goal. Peacock-Farrell can’t reach it and Berardi is forced into a last-ditch block to deny Tanimowo. In the following phase United fail to clear properly and Everton loanee Joe Williams is able to get a shot off from outside the box. Pings off Peacock-Farrell’s left post.

38min
Gotts deserved better
The midfielder began by putting a monstrous sliding challenge wide on Bolton’s left touchline and actually won the throw-in from it. In the next phase he picked up the ball, ran, straddled a hefty sliding challenge of his own, and then got to the byline with a delicious cross to the far post. Kamwa controlled it, but could not do anything with it before giving it away to Mark Little.

41min
KEY EVENT
Dallas hits the target
Lovely first touch from Brown in centre-field takes three or four Bolton players out of the game. He releases Dallas to come in off the right flank. Hosannah goes by on the overlap, but Dallas cuts in and shoots, left-footed. Turner drops to his left and saves.

43min
KEY EVENT
Kamwa hits the target
In a near carbon copy of Dallas from the right, Kamwa now cuts in from the left and lets fly. On target, but saved.

13:52
KEY EVENT
Half-time: Whites 0-0 Bolton
An even game and a fair scoreline. Little in it and plenty of end-to-end action. Not expecting Berardi or Dallas to emerge in the second half.

14:07
KEY EVENT
Second half underway - triple change
Berardi, Dallas and Brown off for Davis, Stevens and McCalmont. A good sign for Saturday, you would think.

49min
Second-half shape
Peacock-Farrell; Halme, Diaz, Davis; Hosannah, McCalmont, Oduor; Stevens, Gotts, Kamwa; Edmondson.

55min
Great defensive work by Diaz
Connor Hall does very well to take in the ball wide right, on the halfway line, draw in Davis, turn him and then knock the ball past Halme as he came steaming in. Takes the two defenders out of the game and bears down on the box until he meets and gets clattered by Diaz.
Davis had sprinted back with hall and seems to have been caught in the tackle too. Seems okay after some treatment.

59min
Bolton change
Tanimowo’s race is run. Comes off clutching his groin. Ronan Darcy on.

60min
Diaz booked
A slight nudge on Hall, who went over very easily.

62min
KEY EVENT
GOAL - Whites
Jordan Stevens shows and excellent first touch and composure to round Turner and slot into an empty net. Chance from an unbelievable slide-rule pass from Hugo Diaz about 40 yards out. Picked the pass and runner as the whole Bolton tam stepped up, to give Stevens the time and space to finish. Lovely goal.

64min
KEY EVENT
GOAL - Whites
A second in quick succession. A scooped pass forward picks out Gotts, who dinks the bouncing ball over the advancing Turner and into an empty net.

71min
One-way traffic now
It’s all United since those two goals went in. Bolton, all of a sudden, doing very little to get in behind or threaten the hosts. Davis and McCalmont picking some lovely passes from deep.

80min
Whites controlling
Little report, really. United still looking motivated and probing where possible. Bolton looking less interested. Third goal would not be out of the question.

84min
Bielsa keeping a low profile
The first-team head coach is here and keeping a much lower profile than he did on Friday when he was mobbed for photographs. Keeping his hood up this afternoon while he speaks with Victor Orta and Angus Kinnear.

87min
Diaz puts his body on the line
Clean sheet remains intact after Diaz got in the way of a howitzer of a strike from point-blank range. Takes a few seconds to compose himself before getting to his feet.

14:56
KEY EVENT
Full-time: Whites 2-0 Bolton
Goals from Jordan Stevens and Robbie Gotts prove the difference in that second half. United extend their lead at the top of Professional Development League Group North.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1943 på: Februar 18, 2019, 16:17:36 »
Brown har vel nå spilt sin 8. kamp eller hva Asbjørn?

Fri   Nov 16 Birmingham City H (L 0-3)                Brown (Oduor 45)
Fri   Nov 30 Newcastle United A (L 2-0?               Brown (Dalby 81)
Tue  Dec 11 Burnley A               (W 3-6)             Brown (hele kampen, ett mål)
Mon Dec 17 Barnsley H (L 0-2)                           Brown (Roberts 34)
Mon Jan 14 Crewe Alexandra H (W 2-0)              Brown (hele kampen, to mål)
Mon Jan 21 Southampton H (W3-2)                    Brown 45
Mon Jan 28 Sheffield U H  (W 1-0)                      Brown, (hele kampen, ett mål)
Lør  Feb  2  Birmingham B (D 2-2)                      Brown, (hele kampen, ett mål)
Tue Feb 12 Sheffield W A (L 0-1)                        Brown (Edmondson 45)
Fri   Feb 15 Notts C H (W 2-1)                            Brown (hele kampen, ett mål)
Mon Feb 18 Bolton Wanderers H (W 2-0)             Brown 45

11 kamper - 6 mål
« Siste redigering: Februar 18, 2019, 16:47:33 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1944 på: Februar 18, 2019, 16:56:26 »
Brown har vel nå spilt sin 8. kamp eller hva Asbjørn?

Fri   Nov 16 Birmingham City H (L 0-3)                Brown (Oduor 45)
Fri   Nov 30 Newcastle United A (L 2-0?               Brown (Dalby 81)
Tue  Dec 11 Burnley A               (W 3-6)             Brown (hele kampen, ett mål)
Mon Dec 17 Barnsley H (L 0-2)                           Brown (Roberts 34)
Mon Jan 14 Crewe Alexandra H (W 2-0)              Brown (hele kampen, to mål)
Mon Jan 21 Southampton H (W3-2)                    Brown 45
Mon Jan 28 Sheffield U H  (W 1-0)                      Brown, (hele kampen, ett mål)
Lør  Feb  2  Birmingham B (D 2-2)                      Brown, (hele kampen, ett mål)
Tue Feb 12 Sheffield W A (L 0-1)                        Brown (Edmondson 45)
Fri   Feb 15 Notts C H (W 2-1)                            Brown (hele kampen, ett mål)
Mon Feb 18 Bolton Wanderers H (W 2-0)             Brown 45

11 kamper - 6 mål

8 etter det 3-4 uker lange avbrekket i desember/januar. Det er altså kampene fra 14 januar og utover som gjelder, ref Bielsa i etter tidligere intervju.  ;)

Tipper han debuterer på lørdag!  :)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1945 på: Februar 18, 2019, 20:05:32 »
90 sek fra dagens kamp.

Noe suspekt forsvarsspill til tider, men også nydelige mål.

https://twitter.com/Hilly15/status/1097558601172951040

Redigerer inn Moscowhites korte resymè av kampen:

Gotts and Oduor played for the U23s today, a 2-0 win over Bolton at Elland Road; Leeds went ahead when Hugo Diaz played a reverse pass through Bolton's defence that Jordan Stevens took round the keeper and finished, and straight away Gotts scored the second from another Diaz pass, this one over the top that Gotts lobbed high over the top of the keeper and down under the bar. Berardi, Dallas and Brown all played the first half; of course Brown took a knock and was limping by half-time, but remember, this is the positive part of the email.
« Siste redigering: Februar 18, 2019, 20:12:23 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1946 på: Februar 18, 2019, 20:06:26 »
Tipper han debuterer på lørdag!  :)

Ã…h  :o

Da må eg nesten ta turen :D 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1947 på: Februar 18, 2019, 20:54:26 »
Fine scoringer av Stevens og Gotts - og ikke minst strøkne målgivende pasninger fra Diaz.
 
Det skjer mye positivt blant klubbens unge garde, så fremtiden kan bli veldig bra den.

Får forsøke å fokusere litt på dette nå, på en ellers nokså rufsete Leeds-dag.  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1948 på: Februar 18, 2019, 21:51:11 »
Her, folkens:

Dere som har sett  U23, si deres mening - og så kan vi søke opp tråden igjen om en 5-6 år og le litt. :)

Benny
@BennyTaylsLUFC

Which one of Stevens McCalmont Gotts do think is most likely to make it as a 1st team regular at Leeds United over the next couple of years?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1949 på: Februar 18, 2019, 21:52:29 »
Which one of Stevens McCalmont Gotts do think is most likely to make it as a 1st team regular at Leeds United over the next couple of years?[/b]

Mitt råtips er McCalmont, men det kan like gjerne bli en av de to andre (eller 7-8 andre i troppen...) :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan