Skrevet av Emne: EX-Spiller: Fabian Delph  (Lest 160948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars E

Sv: Fabian Delph
« Svar #150 på: Oktober 27, 2008, 13:28:16 »
Er nok litt naivt, men i Leeds er Delph helt for en stor supporterskare. I Arsenal er han en av mange. Håper i det minste han avventer og ser om det blir opprykk osv. Ikke gå i januar Fab!

VIL IKKE GI SLIPP PÃ… JUVELEN! Det er så forbanna kjekt å følge Leeds om dagen når vi har en spiller som han!
Forever Leeds

jarle

Sv: Fabian Delph
« Svar #151 på: Oktober 27, 2008, 15:10:43 »
Vi har to håp og holde oss til her...

1)Det er at Leeds bestemmer seg for ikke å selge uansett pris.
Hans salgspris vil øker mnd for mnd med dette storspillet.

2) At Delph innser at det faktisk er bedre for han å utvikles under Macca en å slite benken i PL.

Er vi heldige rykker vi opp til Chamiponship, klarer å beholde Delph enda et år og går direkte opp i PL påfølgende sesong!

Kjøper tilbake Lennon og Milner og Dacourt
slik at midtbanen blir
Lennon - Dacourt - Delph - Milner

drømme drømme...

Scott Carson

Woodgate  Parker og White i forsvar plus ny stopper

Lennon - Dacourt - Delph - Milner

Beckford - Smith på topp


8 academy boys...

Lars E

Sv: Fabian Delph
« Svar #152 på: Oktober 27, 2008, 17:15:56 »
Dacourt?  ;D Er ikke han 33-34 år nå? Drøm nå om noe spenstigere enn det da.. En tidsmaskin som kan gjøre ham femten år yngre f.eks.  :D
Forever Leeds

jarle

Sv: Fabian Delph
« Svar #153 på: Oktober 27, 2008, 17:29:05 »
34 kamper for Inter og a key player of the league victory, in light of all the injuries to Patrick Vieira i 2006/7 sesongen....desverre kneskadet etter det.

Hele innlegget er nostalgisk ment... men kom gjerne med innspill på  hvem som skal ha den rollen.

Anker man!!

auren

Sv: Fabian Delph
« Svar #154 på: Oktober 27, 2008, 18:29:51 »
34 kamper for Inter og a key player of the league victory, in light of all the injuries to Patrick Vieira i 2006/7 sesongen....desverre kneskadet etter det.

Hele innlegget er nostalgisk ment... men kom gjerne med innspill på  hvem som skal ha den rollen.

Anker man!!

Riktignok er Casper Ankergren en habil keeper, men noen utpreget midtbanespiller er han nok dessverre ikke ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Masinga

Sv: Fabian Delph
« Svar #155 på: Oktober 27, 2008, 20:41:15 »
Gad vite hvordan det står til med finansene i fotballklubber generelt nå som verden har gått på en økonomisk knekk. Kjøpefesten er over. Når nytt overgangsvindu åpner i januar, vil jeg tippe mye er forandret siden i sommer.

Men for all del. Jeg synes det er topp at Leeds bringer frem talenter som er ettertraktet. Bedre det enn i den tiden da snittalderen på laget var nærmere 35 og ingen hadde en fremtid annet enn på den lokale puben.
Masinga, medl.nr. 1250

Promotion 2010

Sv: Fabian Delph
« Svar #156 på: Oktober 27, 2008, 21:30:36 »
Skal Leeds lykkes i fremtiden, så må vi beholde de gode ungutta. Det er også svært viktig i forhold til fansen. Ingenting er som å se en local lad lykkes på klubblaget. Og vi har flere lovende spillere som kan følge etter snart.
Enig. Selges Delph i januar blir jeg ekstremt skuffet over ledelsen i Leeds United.

Frykter ikke at Leeds vil selge. Er mer redd hva Fabian selv tenker...
Hvis han legger seg på ryggen i grinestilling og bestemmer seg for å skulle vekk er det lite klubben kan gjøre, after all...

 

Fabian Delph har nettopp skrevet under for en 4  - fire -  års avtale. Hn blir fordi det er best for karrieren!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

mari

Sv: Fabian Delph
« Svar #157 på: Oktober 28, 2008, 13:30:29 »

I hvertfall - for det som det er verdt - en godt formulert uttalelse fra Bates på hjemmesiden idag :


"Fabian is going nowhere. He has signed a 4 year contracy until 2012. He is very happy here an we are very happy to have him here.

I can assure you as far as WE are concerned Fabian is part of our future. If he wants to play in the Premier League NO PROBLEM - get us in the Premier League!

 ;D

Ingen garanti om noe som helst selvfølgelig. Men Mr. Bates kan dette gamet.....Han blir ihvertfall ikke solgt billig.

Personlig tror jeg han blir i Leeds lenge. Både bildene da han ble byttet ut mot Walsall og intervjuet etterpå viste en ungdom som ikke helt kunne tro det han presterte for LEEDS UNITED
 

Per-Stian

Sv: Fabian Delph
« Svar #158 på: Oktober 28, 2008, 13:41:18 »
Eg vil gå inn i ein djup sorgprosess viss Delph vert seld, i januar eller seinare, uansett pris. Har ei kjensle av at vi omsider har funne gull att på Thorpe Arch, og at dette supertalentet er meir vaksen i både spelestil og hovudet enn alderen skulle tilseie.

nord

Sv: Fabian Delph
« Svar #159 på: Oktober 28, 2008, 15:24:08 »
VI er igang med at bygge op - så han bliver næppe solgt indefor de første 3 årene!  ;D
jeg tror og håper at vi rykker op i PL indenfor 2 år!
 

Leif Egil

Sv: Fabian Delph
« Svar #160 på: Oktober 28, 2008, 17:18:08 »
Tror Delph blir på Elland Road denne sesongen - men om vi ikke ( ???) skulle klare opprykk er jeg redd gutten er tapt...    I det hele tatt er et opprykk til våren usannsynlig viktig...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fabian Delph
« Svar #161 på: Oktober 28, 2008, 17:23:49 »
Eg vil gå inn i ein djup sorgprosess viss Delph vert seld, i januar eller seinare, uansett pris.

...for å si det slik så tror jeg at Håkon igjen vil poste et par innlegg da  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

Sv: Fabian Delph
« Svar #162 på: November 04, 2008, 17:02:03 »
Så går altså Ken Bates ut på sin egen radiokanal og "beroliger" alle Leeds fans om at Fabian Delph bli værende på Elland Road. Hvordan er oddsen på at samme mann, ett snaut år frem i tid, kommer med en uttalelse i rettning av - "its done in the long term interest of the football club" - når han forsvarer salget av diamanten for å finansiere tilbakekjøpet av Thorp Arch (?).

Den som lever får se. Mange faktorer som spiller inn.
Bates statements gjør meg ihvertfall aldri tryggere.  ::)
 

berlin

Sv: Fabian Delph
« Svar #163 på: November 04, 2008, 18:19:30 »
Sakset fra dagens nettutgave av alltid pålitelige Nettavisen:

Leeds vil selge sin unge keeper Fabian Delph til Arsenal så lenge de får lov til å låne tilbake 19-åringen resten av sesongen. (Daily Mirror)

jaja. ::) ;D


h.b

  • Gjest
Sv: Fabian Delph
« Svar #164 på: November 04, 2008, 18:31:54 »
Eller skal jeg kanskje si I told you so  ;D
Eg vil gå inn i ein djup sorgprosess viss Delph vert seld, i januar eller seinare, uansett pris.

...for å si det slik så tror jeg at Håkon igjen vil poste et par innlegg da  ;D



jørnt

Sv: Fabian Delph
« Svar #165 på: November 05, 2008, 12:16:27 »
Blir ikke beroliget av uttalesen til Bates, money talks!!!
 

Dennis

Sv: Fabian Delph
« Svar #166 på: November 05, 2008, 16:27:40 »
Så går altså Ken Bates ut på sin egen radiokanal og "beroliger" alle Leeds fans om at Fabian Delph bli værende på Elland Road. Hvordan er oddsen på at samme mann, ett snaut år frem i tid, kommer med en uttalelse i rettning av - "its done in the long term interest of the football club" - når han forsvarer salget av diamanten for å finansiere tilbakekjøpet av Thorp Arch (?).

Den som lever får se. Mange faktorer som spiller inn.
Bates statements gjør meg ihvertfall aldri tryggere.  ::)
 

På den andre siden, hvorfor gå ut å berolige fansen for så å selge?

Hvorfor ikke bare selge når den tid kommer og så forklare den nevnte grunnen?
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Fabian Delph
« Svar #167 på: November 05, 2008, 22:32:13 »
Får vi £ 6-8 millioner for ham, så er det bare å selge neste sesong! Vi må nok se i øynene at det laget Bates / Macca klarer å bygge i løpet av de neste 2-3 årene neppe matcher ambisjonene til Fabian Delph.....

Men med de pengene vi kanskje bygge videre not opprykk til PL.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Fabian Delph
« Svar #168 på: November 05, 2008, 23:11:16 »
Får vi £ 6-8 millioner for ham, så er det bare å selge neste sesong! Vi må nok se i øynene at det laget Bates / Macca klarer å bygge i løpet av de neste 2-3 årene neppe matcher ambisjonene til Fabian Delph.....

Men med de pengene vi kanskje bygge videre not opprykk til PL.

En optimistisk variant er at vi rykker opp til PL etter kun en sesong i CCC (har skjedd før med andre lag),
og da matcher vi vel?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Fabian Delph
« Svar #169 på: November 05, 2008, 23:13:47 »
Behold Delph uansett....vi går opp i år,og neste år er da den naturlige målsettingen direkte opprykk til PL.Vi trenger penger til å finansiere den satsingen og må da selge noe for å kjøpe bedre....vi kan da selge Douglas,som etter opinionen her inne å dømme bør bringe ca £5-7 mill til å reinvistere 8)

nord

Sv: Fabian Delph
« Svar #170 på: November 06, 2008, 02:36:38 »
Tror faktiskt at vi rykker op 2 år i træk og spiller i PL i 2010 :-X , men det kræver at vi er  mere stabile og heldige end vi har været hidtil.  :-\ , men vi bygger op så hvorfor skulle vi sælge vores unge talenter? 
 

Killa

Sv: Fabian Delph
« Svar #171 på: November 06, 2008, 08:44:52 »
Får vi £ 6-8 millioner for ham, så er det bare å selge neste sesong! Vi må nok se i øynene at det laget Bates / Macca klarer å bygge i løpet av de neste 2-3 årene neppe matcher ambisjonene til Fabian Delph.....

Men med de pengene vi kanskje bygge videre not opprykk til PL.

Matematikk og økonomi er en ting - følelser og fotballhjerte er noe ganske annet.... Det var skrevet av en annen forumdeltager her at han kom til å gå inn i en langvarig depresjon dersom Delph ble solgt, sier meg hjertens enig her!!
Ønsker slettes ikke å se enda mer av arvegullet vårt forsvinne til de såkalte storklubbene! Da får det være det samme med disse millionene for min del! Snart er vi jo uansett tilbake der oppe vi også, ikke sant? I hvertfall øker sjansene betydelig om vi greier å beholde de beste spillerne - og Delph er allerede klubbens beste og viktigste spiller etter mitt skjønn!!

auren

Sv: Fabian Delph
« Svar #172 på: November 06, 2008, 21:19:00 »
Ã… tro at Leeds rykker opp to år på rad er nokså naivt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: Fabian Delph
« Svar #173 på: November 06, 2008, 22:51:47 »
Ã… tro at Leeds rykker opp to år på rad er nokså naivt.

auren
Lag som har gjort det før.. :) Fulham og Man City feks
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

KeyserSoze

Sv: Fabian Delph
« Svar #174 på: November 06, 2008, 22:53:04 »
Naiv optimisme er vel noe av det vi leedsfans er best på
 

auren

Sv: Fabian Delph
« Svar #175 på: November 06, 2008, 23:01:12 »
Naiv optimisme er vel noe av det vi leedsfans er best på

Helt enig...

Man City og Fulham har gjort det ja. Jeg sier ikke at det er umulig, men det er svært lite trolig. Da Man City klarte det så tok de L1 med storm og var vel totalt overlegne. Det ser det ikke ut til at Leeds skal være. I tillegg så imponerer vi ikke nevneverdig spillemessig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Fabian Delph
« Svar #176 på: November 06, 2008, 23:02:52 »
Naiv optimisme er vel det som held liv i oss...


Naiv optimisme er vel noe av det vi leedsfans er best på

Helt enig...

Man City og Fulham har gjort det ja. Jeg sier ikke at det er umulig, men det er svært lite trolig. Da Man City klarte det så tok de L1 med storm og var vel totalt overlegne. Det ser det ikke ut til at Leeds skal være. I tillegg så imponerer vi ikke nevneverdig spillemessig.

auren
COME ON LEEDS !!

isak

Sv: Fabian Delph
« Svar #177 på: November 06, 2008, 23:16:09 »
Naiv optimisme er vel noe av det vi leedsfans er best på

Helt enig...

Man City og Fulham har gjort det ja. Jeg sier ikke at det er umulig, men det er svært lite trolig. Da Man City klarte det så tok de L1 med storm og var vel totalt overlegne. Det ser det ikke ut til at Leeds skal være. I tillegg så imponerer vi ikke nevneverdig spillemessig.

auren
City rykka vell opp gjennom Play-Offen! So å sei at dei tok L1 med storm er nok å overdriva ein smuuule!  ;D

auren

Sv: Fabian Delph
« Svar #178 på: November 06, 2008, 23:25:23 »
Det har du helt rett i ja. Måtte sjekke her. Det var Fulham som var så suverene det året City rykket opp gjennom kvalik. OK da: Så rykker Leeds opp to sesonger på rad. Men nåde dere hvis dette ikke stemmer. Da blir jeg ond og gammel på en gang!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

  • Gjest
Sv: Fabian Delph
« Svar #179 på: November 07, 2008, 01:00:59 »
Naiv optimisme er vel noe av det vi leedsfans er best på

Helt enig...

Man City og Fulham har gjort det ja. Jeg sier ikke at det er umulig, men det er svært lite trolig. Da Man City klarte det så tok de L1 med storm og var vel totalt overlegne. Det ser det ikke ut til at Leeds skal være. I tillegg så imponerer vi ikke nevneverdig spillemessig.

auren
City rykka vell opp gjennom Play-Offen! So å sei at dei tok L1 med storm er nok å overdriva ein smuuule!  ;D

City var utrolig heldige i finalen i play off fra Leauge 1 den gang...mener de lå under 0-2 til de reduserte i det 90 min, og utlignet 3-4 min på overtid, før de avgjorde på straffer....  Gullhår!!!