Skrevet av Emne: EX-Spiller: Fabian Delph  (Lest 160930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Crazyleeds

Sv: Fabian Delph
« Svar #300 på: Januar 20, 2009, 08:19:24 »
Ærsj...Fulham kaster seg inn i jakten for å kjøpe yndlingen....

haak-d

Sv: Fabian Delph
« Svar #301 på: Januar 20, 2009, 09:22:39 »
Kilde til Fulham ryktene? Kan ikke tenke meg at Delph vil gå til en mindre klubb!
 

h.b

  • Gjest
Sv: Fabian Delph
« Svar #302 på: Januar 20, 2009, 09:27:46 »
Definisjon.
Fulham er i Premier Leagu og derfor en større klubb. Leeds er i League one og i ferd med å bli en has been a great club

GeirO

Sv: Fabian Delph
« Svar #303 på: Januar 20, 2009, 09:40:09 »
Eller:

Fulham er en KLART bedre klubb i dag, men Leeds har potensiale til å bli mye en større og bedre klubb. Leeds har vært en "has been a great club" i mange år nå. 
MOT

4ever arcticwhite

Sv: Fabian Delph
« Svar #304 på: Januar 20, 2009, 11:11:31 »
Skal vi si det sånn at Fulham er et bedre LAG, men Leeds er en bedre KLUBB?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Dennis

Sv: Fabian Delph
« Svar #305 på: Januar 20, 2009, 13:33:28 »
Ærsj...Fulham kaster seg inn i jakten for å kjøpe yndlingen....

De har aldri i verden penger nok til å være en seriøs utfordrer - tror jeg! (Dodi har vel bra med krun, men å kjøpe et ubeskrevet blad for nærmere et tosifret antall millioner pund?)

Om det så skulle være noe i det, er jo Fulham antakelig et godt springbrett for Delph, hvis talentet hans også gjør seg gjeldende i PL. Om så skjer, håper jeg vi presser fram noen sjuke videresalgsavtaler.

Er heller ikke særlig skremt av at 'we don't deal with petty cash' nødvendigvis betyr 'litt mer penger, så får dere han'. Om Bates så sier 'not for sale' så vil folk tolke det dertil at han snart forsvinner.

Om vi tilbys £10mill (usannsynlig) så ville det nesten vært sinnsykt å ikke selge, selv om jeg personlig håper vi også takker nei til det - selv om det i realiteten selvsagt hadde betydd salg.
« Siste redigering: Januar 20, 2009, 13:39:59 av Mr Kaizer »
Marching on together!

kjelvi

Sv: Fabian Delph
« Svar #306 på: Januar 20, 2009, 13:34:51 »
Leeds United star faces drink-driving charge


Fabian Delph arriving at court

STAR Leeds United player Fabian Delph has appeared in court charged with drink-driving.
The case was adjourned on Tuesday after a request from the 19-year-old midfielder's solicitors, who said they wanted more time for consideration to be given to the papers, in connection with the matter.
Delph, whose home address is in Bradford, was stopped by police at Richmond Court in Rothwell on December 23 in a Vauxhall Astra car.
The England Under-21 international did not enter a plea to the charge of drink driving, when he appeared at Leeds Magistrates' Court.
The teenager was dressed in a dark grey designer suit and grey tie, with a white shirt.
The court heard that two nights before Christmas police stopped him and breathalysed him and allegedly found that he had 66 micrograms of alcohol in 100 millilitres of breath, which is almost twice the drink drive limit.
Leeds United fans stopped and asked him for autographs as he was waiting outside the courtroom.
He was joined by two people, thought to be from Leeds United's management team, as well as a solicitor.
Leeds has recently had two offers from premiership teams for the popular player. It is rumoured Manchester United want him for a £6m price tag.
He has come up through the ranks, joining the Leeds United Training Academy at the age of 16 and has had a promising 2008-09 season, scoring a goal against Brighton on Saturday.
Unconditional bail was granted.
Magistrates adjournment the case until Tuesday.
Leeds United have not said what action they may take following the outcome of the case.

YEP

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fabian Delph
« Svar #307 på: Januar 20, 2009, 17:26:25 »
Leeds United star faces drink-driving charge


Fabian Delph arriving at court

STAR Leeds United player Fabian Delph has appeared in court charged with drink-driving.
The case was adjourned on Tuesday after a request from the 19-year-old midfielder's solicitors, who said they wanted more time for consideration to be given to the papers, in connection with the matter.
Delph, whose home address is in Bradford, was stopped by police at Richmond Court in Rothwell on December 23 in a Vauxhall Astra car.
The England Under-21 international did not enter a plea to the charge of drink driving, when he appeared at Leeds Magistrates' Court.
The teenager was dressed in a dark grey designer suit and grey tie, with a white shirt.
The court heard that two nights before Christmas police stopped him and breathalysed him and allegedly found that he had 66 micrograms of alcohol in 100 millilitres of breath, which is almost twice the drink drive limit.
Leeds United fans stopped and asked him for autographs as he was waiting outside the courtroom.
He was joined by two people, thought to be from Leeds United's management team, as well as a solicitor.
Leeds has recently had two offers from premiership teams for the popular player. It is rumoured Manchester United want him for a £6m price tag.
He has come up through the ranks, joining the Leeds United Training Academy at the age of 16 and has had a promising 2008-09 season, scoring a goal against Brighton on Saturday.
Unconditional bail was granted.
Magistrates adjournment the case until Tuesday.
Leeds United have not said what action they may take following the outcome of the case.

YEP

...altså vet vi en del mer 'facts' om drink drivinga hans.
- han ble stoppet nattestid, ikke noen 'dagern derpå-kjøring' mao.
- 66mg alco i 100ml breath sier meg ikke så mye, 'omtrent det doble av det lovlige i England' sier langt mer...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Fabian Delph
« Svar #308 på: Januar 20, 2009, 18:09:23 »
1.6 i promille altså?   :(
Marching on together!

4ever arcticwhite

Sv: Fabian Delph
« Svar #309 på: Januar 21, 2009, 09:43:46 »
Kanskje er denne fyllekjøringshistorien det som gjør at vi beholder Delph i alle fall ut sesongen?Han blir vel kanskje litt mindre "heit" på overgansmarkedet inntil denne saken er opp og avgjort?

Og når vi spiller CCC til neste år kan han like gjerne bli for å utvikle seg videre i stedet for å sitte på benker i PL  :)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Stifler

-Nr 2 er den første taperen-

Pettersen97

Sv: Fabian Delph
« Svar #311 på: Januar 21, 2009, 16:35:23 »
Tvile sterkt på at Delph blir solgt i det hær overgangsvindue.
Hadde Leeds å Bates villa sællt han så hadde salge skjedd tidligere i Januar..Fordi at da hadde "Larry" å Co. hadd bedre tid om å finne gode erstattera.. Om Delph går så seint som nu så blir det et hælsikkas rotterace for våres kjære manager til å finne erstattera..

HAIL DELPH!!

MOT!!!
The Mighty Whites

jaho

  • Gjest
Sv: Fabian Delph
« Svar #312 på: Januar 21, 2009, 18:07:52 »
Tvile sterkt på at Delph blir solgt i det hær overgangsvindue.
Hadde Leeds å Bates villa sællt han så hadde salge skjedd tidligere i Januar..Fordi at da hadde "Larry" å Co. hadd bedre tid om å finne gode erstattera.. Om Delph går så seint som nu så blir det et hælsikkas rotterace for våres kjære manager til å finne erstattera..

HAIL DELPH!!

MOT!!!

....ellers så selges han seint for å ha en unnskyldning for IKKE å bruke noe av midlene p.g.a. knapp tid til å finne erstatter..... Ikke mening å svartmale altså..  ;)

Promotion 2010

Sv: Fabian Delph
« Svar #313 på: Januar 21, 2009, 21:09:01 »
Tvile sterkt på at Delph blir solgt i det hær overgangsvindue.
Hadde Leeds å Bates villa sællt han så hadde salge skjedd tidligere i Januar..Fordi at da hadde "Larry" å Co. hadd bedre tid om å finne gode erstattera.. Om Delph går så seint som nu så blir det et hælsikkas rotterace for våres kjære manager til å finne erstattera..

HAIL DELPH!!

MOT!!!

....ellers så selges han seint for å ha en unnskyldning for IKKE å bruke noe av midlene p.g.a. knapp tid til å finne erstatter..... Ikke mening å svartmale altså..  ;)

Her inne er det INGEN om svartmaler....noen gang!!!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Fabian Delph
« Svar #314 på: Januar 22, 2009, 16:10:04 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Pettersen97

Sv: Fabian Delph
« Svar #315 på: Januar 23, 2009, 14:27:18 »
Delph holder hodet kaldt ;D
Arti læsning. Ã… se at en så ong spiller klare å hålle bakkekontakt ætter at flere "Stor klubba" har vært å e intressert i hannes underskrift.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11715_4833193,00.html
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: Fabian Delph
« Svar #316 på: Januar 23, 2009, 14:34:55 »
Hvor er du idag, Kjelvi?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-whizz-kid-plays.4903843.jp

 ;)

Like at han klare å håille fokus på Leeds United når dær e "stor klubba" ætter han..
Kan jo ta et eksempel på en spiller dær oppmærksomheta fra Scum gikk i haue på han: Wayne Rooney..
The Mighty Whites

kjelvi

Sv: Fabian Delph
« Svar #317 på: Januar 23, 2009, 14:57:08 »
Hvor er du idag, Kjelvi?
Må jobbe litt også. Driver å lager en krisepakke, som regjeringen legger fram f.k. mandag.
Noe som trenger en milliard eller 10?

Karl Hot Shot

Sv: Fabian Delph
« Svar #318 på: Januar 23, 2009, 15:05:24 »
Dersom det stemmer at Leeds United ved Ken Bates allerede har avslått et bud på Delph til seks millioner pund, tror jeg vi trygt kan fastslå at unggutten ikke går til Fulham. Jeg tror ikke de er i stand til å by vesentlig mer enn £6 mill.
 

sveifors

Sv: Fabian Delph
« Svar #319 på: Januar 23, 2009, 15:38:55 »
Dersom det stemmer at Leeds United ved Ken Bates allerede har avslått et bud på Delph til seks millioner pund, tror jeg vi trygt kan fastslå at unggutten ikke går til Fulham. Jeg tror ikke de er i stand til å by vesentlig mer enn £6 mill.

Det ville være dumt å gå til Fulham . De rykker ned og vi rykker opp........ voila

Delph  vil bare øke i verdi mot sommeren, rykker vi opp kanskje han blir. Klarer vi ikke opprykk så forsvinner han nok, men da får vi hvertfall kjøpt tilbake Torp Arch + penger til forsterkninger.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Sv: Fabian Delph
« Svar #320 på: Januar 23, 2009, 16:17:01 »
Hvor er du idag, Kjelvi?
Må jobbe litt også. Driver å lager en krisepakke, som regjeringen legger fram f.k. mandag.
Noe som trenger en milliard eller 10?

Men forsidene på tabloidene idag forteller oss jo at AS Norge går kjempebra.

Send 1 milliard til Leeds United du, så er vi på vei tilbake! :-)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Henning

Sv: Fabian Delph
« Svar #321 på: Januar 23, 2009, 16:22:50 »
Fulham har solgt Bullard til Hull for £5

Hodgson svarte blant anna at det var 10 dagar igjen av overgangsmarkedet og at det kunne kome ein erstattar......... Er det Delph han siktar til?

Promotion 2010

Sv: Fabian Delph
« Svar #322 på: Januar 23, 2009, 16:25:17 »
Fulham har solgt Bullard til Hull for £5

Hodgson svarte blant anna at det var 10 dagar igjen av overgangsmarkedet og at det kunne kome ein erstattar......... Er det Delph han siktar til?

5 pund for en ex-England-mann! Hvor var Leeds da?

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Fabian Delph
« Svar #323 på: Januar 23, 2009, 17:30:09 »
Fulham har solgt Bullard til Hull for £5

Hodgson svarte blant anna at det var 10 dagar igjen av overgangsmarkedet og at det kunne kome ein erstattar......... Er det Delph han siktar til?

Ytterst tvilsomt. Delph er et (veldig bra) prospekt, men en sikker brikke i Fulhams forsøk på å ikke havne i nedrykksonen er han ikke.

Hodgson er ingen dum mann, men Bullard har måttet ønske seg vekk, kanskje det er "silly money" som har gjort at han nå flytter til byen som for noen år siden ble kåret til Englands "No 1 Crap Town". Er ikke enig i den kåringen, jeg var der en ukes tid for 5 år tilbake, og fant Hull som helt OK by.

Personig tror jeg Hull City er en hetere kandidat til nedrykk enn Fulham, men nå har de jo fått Bullard så..
« Siste redigering: Januar 23, 2009, 20:58:26 av berlin »

Henning

Sv: Fabian Delph
« Svar #324 på: Januar 23, 2009, 20:36:09 »
Sitat
5 pund for en ex-England-mann! Hvor var Leeds da?

 

Hehe...Gløymde visst mill. etter talet der..



Sitat
Ytterst tvilsomt. Delph er et (veldid bra) prospekt, men en sikker brikke i Fulhams forsøk på å ikke havne i nedrykksonen er han ikke.

Hodgson er ingen dum mann, men Bullard har måttet ønske seg vekk, kanskje det er "silly money" som har gjort at han nå flytter til byen som for noen år siden ble kåret til Englands "No 1 Crap Town". Er ikke enig i den kåringen, jeg var der en ukes tid for 5 år tilbake, og fant Hull som helt OK by.

Personig tror jeg Hull City er en hetere kandidat til nedrykk enn Fulham, men nå har de jo fått Bullard så..

Var visst lengda på kontrakta som frista ein gammal mann. Fulham var ikkje villig til å gje han den lengda han ville ha.

Leedsfan

Sv: Fabian Delph
« Svar #325 på: Januar 24, 2009, 12:08:45 »
Fra nettavisen:
Sitat
Leeds ser sitt snitt til å tjene noen ekstra slanter på å selge Fabian Delph. Ifølge Daily Mirror krever den tidligere storklubben 8 millioner pund fra Fulham. Fulham på sin side er desperat etter å erstatte Jimmy Bullard. Bullard, som har vært en av Roy Hodgsons beste spillere denne sesongen, gikk tidligere i uken til Hull for 5 millioner pund.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Sv: Fabian Delph
« Svar #326 på: Januar 24, 2009, 12:29:47 »
hvis jeg var Delph... var det 2-3 klubber i England jeg ville vurdere...

Arsenal
Man U
Aston Villa
-----------------

de slipper til unge spillere... og har bra managere!

(Sorry med Man U....) men man skal elske sine fiender...ikke hate ;)

Lawerve

Sv: Fabian Delph
« Svar #327 på: Januar 24, 2009, 13:37:00 »
Vet nå ikke om fulham er veien å gå...
SUPER LEEDS

baste

Sv: Fabian Delph
« Svar #328 på: Januar 24, 2009, 13:56:09 »
nok ett rykte...

Leeds are demanding £8m for midfielder Fabian Delph, with Fulham desperate to sign him as a replacement for Jimmy Bullard. (Daily Mirror)

Steng det jævla viduet- fort !

soumoh

Sv: Fabian Delph
« Svar #329 på: Januar 24, 2009, 14:38:29 »
Jeje, det var jo mye snakk om å selge Beckford for store summer for et par overgangsvinduer siden, men nå er det ingen som snakker om han lenger. Det virker som om han er helt glemt. Kanskje ikke så rart, han har vært skadet. I tillegg mener jeg at han ikke presterer jevnt nok.

Han minner meg om Anelka og Kvein Campbell da de spilte for Arsenal. Brente svært, svært mange sjanser.
We'll be back.