Skrevet av Emne: EX-Spiller: Fabian Delph  (Lest 160943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sop

Sv: Fabian Delph
« Svar #450 på: April 09, 2009, 12:46:18 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1616215,00.html

Regner med at Delph har 3 seriekamper igjen hvor han spiller:
11.4 Stockport(H)
13.4 Leicester(B)
2.5 Northampton(H)

Takk gode Gud for at vi får nyte han live komande påskehelg. Delph er absolutt ein spelar eg har lyst å oppleve frå tribuna.

Det var for jæ.....Skal over å se gutta 18.mot Tranmere.Så da gikk vi glipp av han..Fa....
Love Leeds

stefan

Sv: Fabian Delph
« Svar #451 på: April 11, 2009, 11:52:28 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1616215,00.html

Regner med at Delph har 3 seriekamper igjen hvor han spiller:
11.4 Stockport(H)
13.4 Leicester(B)
2.5 Northampton(H)

Takk gode Gud for at vi får nyte han live komande påskehelg. Delph er absolutt ein spelar eg har lyst å oppleve frå tribuna.

Det var for jæ.....Skal over å se gutta 18.mot Tranmere.Så da gikk vi glipp av han..Fa....
bian, Fabian, Fabian Delph!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Promotion 2010

Sv: Fabian Delph
« Svar #452 på: April 15, 2009, 19:54:04 »
På ukens lag i L1:

LUFC - Delph makes team of the week
 
Fabian Delph has been named in this weeks League One team of the week for his performance against Stockport County on Saturday.

Delph who was recently named the Football League Young Player of the Year continues to earn recognition from the football media.

The team of the week is chosen by the Press Association for the top eleven performing players for their positions.

Full team

Brown -Cheltenham
Shotton - Tranmere
Hobbs - Leicester
Brown - Leicester
Taylor - Tranmere
Lansbury - Scunthorpe
Lee - Oldham
Kavanagh - Carlisle
Delph - Leeds
Howard - Leicester
Wright - MK Dons


 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Fabian Delph
« Svar #453 på: April 15, 2009, 19:55:43 »
Well done Delph ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

johnny gangster

Sv: Fabian Delph
« Svar #454 på: April 15, 2009, 20:43:46 »
ikkje bra at me manglar Delph dei to neste kampane. Satsar på robinson kjem inn på venstrekanten  i neste kampane og gjer ein god jobb.

Tom S

Sv: Fabian Delph
« Svar #455 på: April 15, 2009, 21:41:27 »
ikkje bra at me manglar Delph dei to neste kampane. Satsar på robinson kjem inn på venstrekanten  i neste kampane og gjer ein god jobb.


Robbo gjer jobben!
Delph tilbake utkvilt og sugen til PO, men då sentralt på midten.
COME ON LEEDS !!

johnny gangster

Sv: Fabian Delph
« Svar #456 på: April 15, 2009, 21:50:46 »
ikkje bra at me manglar Delph dei to neste kampane. Satsar på robinson kjem inn på venstrekanten  i neste kampane og gjer ein god jobb.


Robbo gjer jobben!
Delph tilbake utkvilt og sugen til PO, men då sentralt på midten.
kvifor vill du ha han sentralt på midtbana? eg syns ikkje me bør gjera nokon rokkeringar på midten no, kilkenny/howson har vell fungert bra?

Tom S

Sv: Fabian Delph
« Svar #457 på: April 15, 2009, 22:00:01 »
ikkje bra at me manglar Delph dei to neste kampane. Satsar på robinson kjem inn på venstrekanten  i neste kampane og gjer ein god jobb.


Robbo gjer jobben!
Delph tilbake utkvilt og sugen til PO, men då sentralt på midten.
kvifor vill du ha han sentralt på midtbana? eg syns ikkje me bør gjera nokon rokkeringar på midten no, kilkenny/howson har vell fungert bra?

Eg ønsker Delph sentralt for der gjer han best jobb for Leeds United. I tillegg meiner eg Robbo bør inn på venstre kant.
Killy eller Howson må vike, etter mi meining Killy.

Forøvrig enig med å ikkje rote med noko som fungerer, men etter mi meining vert Leeds styrka ved å ha Snoddy Delph og Robbo på bana, helst ilag med Howson.

Men, dette er det nok Larry som må finne ut av...
COME ON LEEDS !!

johnny gangster

Sv: Fabian Delph
« Svar #458 på: April 15, 2009, 22:05:46 »
ikkje bra at me manglar Delph dei to neste kampane. Satsar på robinson kjem inn på venstrekanten  i neste kampane og gjer ein god jobb.


Robbo gjer jobben!
Delph tilbake utkvilt og sugen til PO, men då sentralt på midten.
kvifor vill du ha han sentralt på midtbana? eg syns ikkje me bør gjera nokon rokkeringar på midten no, kilkenny/howson har vell fungert bra?

Eg ønsker Delph sentralt for der gjer han best jobb for Leeds United. I tillegg meiner eg Robbo bør inn på venstre kant.
Killy eller Howson må vike, etter mi meining Killy.

Forøvrig enig med å ikkje rote med noko som fungerer, men etter mi meining vert Leeds styrka ved å ha Snoddy Delph og Robbo på bana, helst ilag med Howson.

Men, dette er det nok Larry som må finne ut av...
Du har kanskje rett i det, kan ve best å få delph inn sentralt men då vill eg ha han med howson i tilfelle. Robbo var frisk mot Leicester og virkar til å vere i bra form. Mykje kan skje på slutten også med skadar og karantenar då er det viktig å ha dekning på midten.

Snoddy- Howson- Delph- Robbo på midten framover då ;D

TK20

Sv: Fabian Delph
« Svar #459 på: April 15, 2009, 22:21:57 »
Eg ønsker Delph sentralt for der gjer han best jobb for Leeds United. I tillegg meiner eg Robbo bør inn på venstre kant.
Killy eller Howson må vike, etter mi meining Killy.

Forøvrig enig med å ikkje rote med noko som fungerer, men etter mi meining vert Leeds styrka ved å ha Snoddy Delph og Robbo på bana, helst ilag med Howson.

Men, dette er det nok Larry som må finne ut av...

Uenig med deg. Mener Killa er den beste ballfordeleren av de fem. Snoddy og Delph er selvskrevne, deretter er Killa viktig for dagens midtbane. Howson og Robbo må finne seg i å sloss om den siste plassen.

flynn

Sv: Fabian Delph
« Svar #460 på: April 15, 2009, 22:59:30 »
Mens jeg vil ha Douglas tilbake sentralt, sammen med Delph. Frazer inn  ;)

flynn

Per-Stian

Sv: Fabian Delph
« Svar #461 på: April 15, 2009, 23:44:11 »
Delph er best sentralt på midtbana og må jobbe ekstra mykje grunna Parker, som verkar ukomfortabel med ballen i beina og offensivt 9 av 10 gonger. Trur Robbo passar betre i venstre midtbanerolla fordi han er sterkare defensivt enn Delph. Men då vi var over denne langhelga fekk eg faktisk auga opp att for Kilkenny og hans evne til å fordele og snu spelet. Howson var meir usynleg, tykte eg. Så kanskje Killa og Delph kan passe bra sentralt? Alt i alt vil eg ha minst mogleg omrokkering, men vi må takle å bruke 12-15 spelarar dei siste kampane inkludert playoff.

Klausen

Sv: Fabian Delph
« Svar #462 på: April 16, 2009, 10:33:10 »
Delph er best sentralt på midtbana og må jobbe ekstra mykje grunna Parker, som verkar ukomfortabel med ballen i beina og offensivt 9 av 10 gonger. Trur Robbo passar betre i venstre midtbanerolla fordi han er sterkare defensivt enn Delph. Men då vi var over denne langhelga fekk eg faktisk auga opp att for Kilkenny og hans evne til å fordele og snu spelet. Howson var meir usynleg, tykte eg. Så kanskje Killa og Delph kan passe bra sentralt? Alt i alt vil eg ha minst mogleg omrokkering, men vi må takle å bruke 12-15 spelarar dei siste kampane inkludert playoff.

Ja, da har jeg hørt det òg.... Robinson bedre defensivt enn Delph! :o

peacock

Sv: Fabian Delph
« Svar #463 på: April 16, 2009, 12:08:09 »
Mens jeg vil ha Douglas tilbake sentralt, sammen med Delph. Frazer inn  ;)

flynn

Seriøst? Vi er omsider blitt bedre defensivt, og du vil endre? At Frazer har vært ute av laget er den største årsaken til fremgangen.

Bites Yer Legs

Sv: Fabian Delph
« Svar #464 på: April 17, 2009, 20:16:59 »
Delph er best sentralt på midtbana og må jobbe ekstra mykje grunna Parker, som verkar ukomfortabel med ballen i beina og offensivt 9 av 10 gonger. Trur Robbo passar betre i venstre midtbanerolla fordi han er sterkare defensivt enn Delph. Men då vi var over denne langhelga fekk eg faktisk auga opp att for Kilkenny og hans evne til å fordele og snu spelet. Howson var meir usynleg, tykte eg. Så kanskje Killa og Delph kan passe bra sentralt? Alt i alt vil eg ha minst mogleg omrokkering, men vi må takle å bruke 12-15 spelarar dei siste kampane inkludert playoff.

Vil påstå at Delph er bedre enn Robbo defensivt -  duell/hode/taklingstyrke. Men ser poenget med å få Delph inn i midten ja.
Tror Howson kommer mer til sin rett med Beckford foran seg, Becks strekker forsvaret og gir Howson mer rom å løpe i. Vi har et fint luksusproblem med tre sentrale midtbanespillere som er gode nok for start-11. Ser ut for meg at Kilkenny skal ligge litt lavere og fordele baller, mens Delph har friere tøyler til å gå innover i banen, samtidig som Parker har lov til å frese opp langs kanten. Mot Lscter var Delph pure class rettvendt sentralt i banen med ballen i beina, håper vi får se mer av det i evt. playoff, selv om det er en fare at han forsvinner litt når han spiller venstrekant.
KEEP FIGHTING!!

flynn

Sv: Fabian Delph
« Svar #465 på: April 17, 2009, 22:01:52 »
Mens jeg vil ha Douglas tilbake sentralt, sammen med Delph. Frazer inn  ;)

flynn

Seriøst? Vi er omsider blitt bedre defensivt, og du vil endre? At Frazer har vært ute av laget er den største årsaken til fremgangen.

Jeg tror at hovedårsaken til den framgangen er at hele laget er bedre organisert i det defensive arbeidet, pluss at vi har funnet midtstoppere som virker langt bedre enn de vi slet med i første halvpart av sesongen. Douglas har gjort en svært god jobb på backen, men jeg mener hans defensive midtbanejobb er savnet, hvilket jeg synes var ganske tydelig mot Leicester. Kilkenny og Howson blir litt for like, og har for lite muskler og defensiv smartness "when the going gets tough". Dessuten mener jeg Frazer får ufortjent mye kjeft, og at han holder godt mål på dette nivået.
Forslaget opprettholdes!

flynn

Runar

Sv: Fabian Delph
« Svar #466 på: April 17, 2009, 22:06:50 »
Frazer vil gi laget ennå en dimensjon om han kommer inn igjen for Douglas. Men Douglas har ikke spilt seg ut ennå så det spørs om det er riktig å gi Frazer muligheten.

Ellers er jeg klar på at Snoddy må over til venstre og hughes inn på høyre, mens robbo må ta Dickinson sin plass. Da har man et oppspillspunk i mellomrommet som kan involvere kilkenny hoson og snoddy når de er på vei fram
 

Kickthemdown

Sv: Fabian Delph
« Svar #467 på: April 18, 2009, 01:58:40 »
Hva så om Frazer gir laget en ekstra dimensjon offensivt? Han er da for svarte svingende en forsvarsspiller. Når han ikke kan det (forsvare) så har han intet å gjøre i oppstillingen vår.

Fraz får ikke for mye kjeft, det er bare vas. Når han er direkte skyld i baklangsmål pga sitt naive og elendige spill så fortjener han selvsagt all kjeft han kan få.

Kan han holde en stram linje bakerst? Nei.. Fyren er konstant den klovnen som henger ørlite grann igjen.

Kan han takle? Nei.. det ser desverre ut som om han er redd for noe når han har muligheten for å slenge inn en takling!

Rygger han helt inn i egen 16 meter under press istedenfor å komme seg opp i mannen? Ja det gjør han. HELE TIDEN ! Ã… hva er resultatet av det mon tro? Farlige innlegg inn i 5 meteren til Leeds.

Yes denne mannen vil vi ha på banen fordi han er bra offensivt. Bollocks to that.

Alta-White

Sander

Sv: Fabian Delph
« Svar #468 på: April 18, 2009, 02:22:42 »
Omskolere han til høyre kant igjen? Var brukbar første sesong i Championship. Men nå som backup da selvfølgelig

Hva så om Frazer gir laget en ekstra dimensjon offensivt? Han er da for svarte svingende en forsvarsspiller. Når han ikke kan det (forsvare) så har han intet å gjøre i oppstillingen vår.

Fraz får ikke for mye kjeft, det er bare vas. Når han er direkte skyld i baklangsmål pga sitt naive og elendige spill så fortjener han selvsagt all kjeft han kan få.

Kan han holde en stram linje bakerst? Nei.. Fyren er konstant den klovnen som henger ørlite grann igjen.

Kan han takle? Nei.. det ser desverre ut som om han er redd for noe når han har muligheten for å slenge inn en takling!

Rygger han helt inn i egen 16 meter under press istedenfor å komme seg opp i mannen? Ja det gjør han. HELE TIDEN ! Ã… hva er resultatet av det mon tro? Farlige innlegg inn i 5 meteren til Leeds.

Yes denne mannen vil vi ha på banen fordi han er bra offensivt. Bollocks to that.

Alta-White
 

Andersen

Sv: Fabian Delph
« Svar #469 på: April 18, 2009, 07:56:12 »
Han gjør da noe riktig Ken Bates ved å ikke selge Fabian Delph ...........ennå?  :o  LEEDS4EVER.

peacock

Sv: Fabian Delph
« Svar #470 på: April 18, 2009, 09:30:21 »
Hva så om Frazer gir laget en ekstra dimensjon offensivt? Han er da for svarte svingende en forsvarsspiller. Når han ikke kan det (forsvare) så har han intet å gjøre i oppstillingen vår.

Fraz får ikke for mye kjeft, det er bare vas. Når han er direkte skyld i baklangsmål pga sitt naive og elendige spill så fortjener han selvsagt all kjeft han kan få.

Kan han holde en stram linje bakerst? Nei.. Fyren er konstant den klovnen som henger ørlite grann igjen.

Kan han takle? Nei.. det ser desverre ut som om han er redd for noe når han har muligheten for å slenge inn en takling!

Rygger han helt inn i egen 16 meter under press istedenfor å komme seg opp i mannen? Ja det gjør han. HELE TIDEN ! Ã… hva er resultatet av det mon tro? Farlige innlegg inn i 5 meteren til Leeds.

Yes denne mannen vil vi ha på banen fordi han er bra offensivt. Bollocks to that.

Alta-White

AMEN! Enig i alt!

baste

Sv: Fabian Delph
« Svar #471 på: April 18, 2009, 09:34:59 »
Hva så om Frazer gir laget en ekstra dimensjon offensivt? Han er da for svarte svingende en forsvarsspiller. Når han ikke kan det (forsvare) så har han intet å gjøre i oppstillingen vår.

Fraz får ikke for mye kjeft, det er bare vas. Når han er direkte skyld i baklangsmål pga sitt naive og elendige spill så fortjener han selvsagt all kjeft han kan få.

Kan han holde en stram linje bakerst? Nei.. Fyren er konstant den klovnen som henger ørlite grann igjen.

Kan han takle? Nei.. det ser desverre ut som om han er redd for noe når han har muligheten for å slenge inn en takling!

Rygger han helt inn i egen 16 meter under press istedenfor å komme seg opp i mannen? Ja det gjør han. HELE TIDEN ! Ã… hva er resultatet av det mon tro? Farlige innlegg inn i 5 meteren til Leeds.

Yes denne mannen vil vi ha på banen fordi han er bra offensivt. Bollocks to that.

Alta-White

AMEN! Enig i alt!

Og hva har dette med Fabian Delph...

kjelvi

Sv: Fabian Delph
« Svar #472 på: April 19, 2009, 21:47:07 »
Jeg håper at Aston Villa kjøper dem. Er litt svar for den flotte klubben. De gjør mye bra og har mange sympatiske fans!

kjelvi

Sv: Fabian Delph
« Svar #473 på: April 19, 2009, 22:19:57 »
Jeg håper at Aston Villa kjøper dem. Er litt svar for den flotte klubben. De gjør mye bra og har mange sympatiske fans!

Her er den en falsk Kjelvi som er på ferde.
Tror jeg vet hvem - min Villa-supportende lillebror, som selvsagt skal få bank!!

raggen

Sv: Fabian Delph
« Svar #474 på: April 19, 2009, 22:48:21 »
Jeg håper at Aston Villa kjøper dem. Er litt svar for den flotte klubben. De gjør mye bra og har mange sympatiske fans!

Her er den en falsk Kjelvi som er på ferde.
Tror jeg vet hvem - min Villa-supportende lillebror, som selvsagt skal få bank!!



he he ;D ;D :D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sølvreven

Sv: Fabian Delph
« Svar #475 på: April 19, 2009, 22:51:22 »
Jeg håper at Aston Villa kjøper dem. Er litt svar for den flotte klubben. De gjør mye bra og har mange sympatiske fans!

Her er den en falsk Kjelvi som er på ferde.
Tror jeg vet hvem - min Villa-supportende lillebror, som selvsagt skal få bank!!
Hehehehehe. Lillebrødre på sitt beste  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

trondt

Sv: Fabian Delph
« Svar #476 på: April 20, 2009, 13:53:31 »
Her er buksevann på sin plass  ;D

kjelvi

Sv: Fabian Delph
« Svar #477 på: April 20, 2009, 16:00:49 »
Her er buksevann på sin plass  ;D
'Lillegutt' er 41 år - og må ta sin straff som en mann.
Ikke'no buksevann, tror jeg prøver med god, gammel juling....!

kjelvi

Sv: Fabian Delph
« Svar #478 på: April 28, 2009, 13:19:54 »
For første gang på leeeeenge; FAB SNAKKER!

Exclusive interview with a talented youngster named in the PFA Team of the Year
Fabian Delph's Exclusive Interview – Leeds United



Fabian collects his League One Team of the Year medal from PFA chairman Chris Powell.

Fabian Delph has had an eye-catching first season for Leeds as they attempt to bounce back into the Championship and has been saluted by his fellow professionals after being named in the PFA Divisional Team of the Year.
The 19-year-old was first unveiled by former manager Gary McAllister and burst onto the scene this year with a brace of stunning goals against Walsall that announced his arrival in style. The Bradford born teenager has also been identified as a potential national star of the future and appeared for the Under-21s against the Czech Republic in November. Premier League clubs have been keeping a watchful eye on Delph’s progress with chairman Ken Bates’ reportedly rejecting bids from two clubs earlier in the campaign.
However, with Leeds in pole position for a return to the Championship via the play-offs on current form then Delph is likely to be staying put at Elland Road for the foreseeable future. Delph claimed a hat-trick of awards at Leeds’ end of season awards dinner – Players’ Player of the Year. Young Player of the season and goal of the season to emphasise just how highly he is regarded in West Yorkshire.
Expectations are high at Elland Road but Delph is proving that he can cope with that as the young starlet looks forward to potentially tasting life in the second tier of English football next season. Givemefootball’s Ian Clarkson spoke exclusively to Delph at the Grosvenor Hotel in London as he collected his award after being included in the PFA League One Divisional Team of the year

HAVE YOU BEEN PLEASED WITH HOW THE SEASON HAS GONE FOR YOU SO FAR?
I have had a good season and I have a lot of good people around me, which is one of the reasons why it has gone so well.

ARE YOU CONFIDENT OF PROGRESSING THROUGH THE PLAY-OFFS TO THE CHAMPIONSHIP?
All the young boys want to play as high as they can and the Championship is what we are looking at for next season. We have got a lot of fire in our bellies I am really confident that we can do it.

WHAT HAS LIFE BEEN LIKE UNDER NEW MANAGER SIMON GRAYSON?
The gaffer has been brilliant. Since he arrived he has made quite a few changes and he has been brilliant and he has been really good with me personally. The squad as a group have taken to him really well.

YOU SHOT TO NATIONAL ACCLAIM AFTER SCORING GOALS EARLY ON THIS SEASON DIDN’T YOU?
I scored a couple against Walsall early on. I had a good first half of the season and it went very well but I think I have slacked quite a bit in the second half of the campaign. However, I have just had a two-match ban and hopefully I can come back and do it in the play-offs.

WHAT IS THE AIM FOR FABIAN DELPH IN THE FUTURE?
I am 19 now and want to be playing at as high a level as possible and the Championship would be a good start next season.

http://www.givemefootball.com/league-one/exclusive-interview-with-a-talented-youngster-name

sveifors

Sv: Fabian Delph
« Svar #479 på: Mai 08, 2009, 18:34:19 »
EXCLUSIVE: Villa, Everton and Wigan on alert as £10m Delph is set to leave Leeds - even if United tame Lions and go up

By Soriebah Kajue
Last updated at 12:34 PM on 08th May 2009

    * Comments (2)
    * Add to My Stories

Fabian Delph is set to spark a £10million bidding war for his signature after he revealed to his team-mates that he will leave Leeds this summer - even if they are promoted.
delph


I'm off: Fabian Delph will leaves Leeds this summer to play in the Premier League

The news is set to alert Aston Villa, Everton and Wigan who have all expressed an interest in the 19-year-old midfielder.

Leeds, though, determined to hold on to their prized asset and manager Simon Grayson has repeatedly stressed that the Bradford-born youngster is not for sale.

Grayson had thought that he had managed to convince the England Under 21 international that his future remained at Leeds and that he was central to his plans.

However, the Football League Young Player of the Year told one of his Elland Road colleagues that the chance of playing in the Premier League is just too good to miss.

Delph does, however, hope to leave the Yorkshire club on high by helping them secure promotion to the Championship.

Leeds face Millwall on Saturday at The Den in the first leg of their Coca-Cola League One Play-off semi-final. The return leg is on Thursday
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life