Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015 på TV  (Lest 33526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #180 på: Desember 27, 2015, 19:41:39 »
Vi ser hvor mye bedre vi blir med litt løpskapasitet  og smartness på topp da Antenucci kommer inn. Dog har selvsagt en del å si at han spiller mot et slitent Forest-forsvar.

Vil ha dette laget i neste kamp:

Silvestri - Wootton, Bellusci, Cooper, Taylor - Byram, Cook, Bridcutt, Dallas - Doukara, Antenucci

auren
Ville tatt inn Bamba og Mowatt i stedet for Bellusci og Cook. Med to uthvilte spisser i tillegg har vi fire uthvilte spillere klare til kamp om 49 timer.

Bamba kan jeg være enig i... Mowatt er for treig, tung og lite mobil. Som en venstrebeint utgave av Murphy!

MOT

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #181 på: Desember 27, 2015, 19:42:29 »
Synes faktisk at utskjelte Wotton har klart seg bra i dag.

Helt enig. Noen dårlige innlegg men mye bedre.

Syns han ikke har klart seg bra, men kanskje bedre en på sitt verste. Tenk å hatt en back her.... Med så mye rom han har hatt. Han har flest pasning finter for så å slå støtte av alle spillerne i divisjonsystemet tipper jeg  

Mange av støttepasningene i dag kommer fordi byram har trukket inn i banen og ingen ligger bredt og med Wood på topp er det null bevegelse så jeg skjønner hvorfor det blir mye støtte fra Wotton.

Oggy

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #182 på: Desember 27, 2015, 19:45:13 »
Fy faen... Hva skal til for å få Wood ut av laget...blir provosert av å se på han!

Ante har løpt mer på 7 min enn det Wood har gjort på 7 kamper!

Du er inne på noe der !!
Ante med positivt innhopp.
Men nesten så han ikke hadde lyst å slå pasning til Wood, uten
at jeg kan kritisere han for det akkurat  8)
Oggy

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #183 på: Desember 27, 2015, 19:45:27 »
Synes faktisk at utskjelte Wotton har klart seg bra i dag.

Helt enig. Noen dårlige innlegg men mye bedre.

Syns han ikke har klart seg bra, men kanskje bedre en på sitt verste. Tenk å hatt en back her.... Med så mye rom han har hatt. Han har flest pasning finter for så å slå støtte av alle spillerne i divisjonsystemet tipper jeg  

Mange av støttepasningene i dag kommer fordi byram har trukket inn i banen og ingen ligger bredt og med Wood på topp er det null bevegelse så jeg skjønner hvorfor det blir mye støtte fra Wotton.

Enig, Byram er ALT for mye i midten. Wootton er forresten flink til å komme seg i offensiv posisjon, en sluttproduktet er for dårlig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #184 på: Desember 27, 2015, 19:45:56 »
Bra vi fikk med oss 1 poeng herfra, det var fortjent. Mye bra i banespillet, vi er sikre med ball stort sett.
Wood, Murphy, Cook og Bellusci de som skuffer mest.  Wooton må øve på innlegg om han skal bidra mer på backplass.
Byram kan egentlig brukes i rollen som Murphy hadde idag, kan være indreløper.  Vil ha Doukara og Ante på topp neste gang, men virker som Evans fortsatt har trua på dead-Wood.  Nå er vi på 12.plass vel 7 poeng bak P/O.  Derby-kampen blir tøff på tirsdag, men er litt mer optimist med tanke på det spillemessige idag.
MFLU - Miracles For Leeds United

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #185 på: Desember 27, 2015, 19:48:20 »
Pause. 0-0 i målsjanser. 70-30 favør oss i possession. Taylor best. Wood usynlig. Bellusci back on track med å rote bort mål igjen. 1-0 Forest. Ellers triller vi ball. Og triller og triller.


Vi har 67 skudd på mål i år PÃ… 22 KAMPER! Klart færrest i ligaen! Ikke rart vi sliter med å skåre!

Ellers så er ikke dette så aller værst med 10 mann og en trestokk! Den svakeste angriperen vi har hatt i klubben siden Strandli!

Ser jeg på som en fornærmelse av Strandli... Wood er mye verre!

Josch

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #186 på: Desember 27, 2015, 19:49:04 »
Med de siste 20 minutter i minne så blir denne kampen ganske positiv. (man husker det siste aller best)
1-1 var rettferdig,  men Gud for et kjedelig og kynisk hjemmelag i denne kampen!! Jeg håper ikke  Freedman får betalt for denne taktikken på lang sikt. På  hjemmebane må man spille underholdende fotball!!

Antenucci  og Wood brant noen sjanser på slutten, Wood fikk ballen noe bak seg  da han brant sin store sjans.

Det blir vanskelig å påstå at Leeds fortjente seieren. Evans gjorde igjen kloke bytter. De som kom inn er ikke gode nok defensivt til å spille hele kampen. Jeg mener Evans gjorde rett, et sterkt poeng på City Ground.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #187 på: Desember 27, 2015, 19:53:05 »
Vi ser hvor mye bedre vi blir med litt løpskapasitet  og smartness på topp da Antenucci kommer inn. Dog har selvsagt en del å si at han spiller mot et slitent Forest-forsvar.

Vil ha dette laget i neste kamp:

Silvestri - Wootton, Bellusci, Cooper, Taylor - Byram, Cook, Bridcutt, Dallas - Doukara, Antenucci

auren
Ville tatt inn Bamba og Mowatt i stedet for Bellusci og Cook. Med to uthvilte spisser i tillegg har vi fire uthvilte spillere klare til kamp om 49 timer.

Mowatt ute med lyskestrekk, ifølge Kirwin før kampstart i dag.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #188 på: Desember 27, 2015, 19:56:10 »
Med de siste 20 minutter i minne så blir denne kampen ganske positiv. (man husker det siste aller best)
1-1 var rettferdig,  men Gud for et kjedelig og kynisk hjemmelag i denne kampen!! Jeg håper ikke  Freedman får betalt for denne taktikken på lang sikt. På  hjemmebane må man spille underholdende fotball!!

Antenucci  og Wood brant noen sjanser på slutten, Wood fikk ballen noe bak seg  da han brant sin store sjans.

Det blir vanskelig å påstå at Leeds fortjente seieren. Evans gjorde igjen kloke bytter. De som kom inn er ikke gode nok defensivt til å spille hele kampen. Jeg mener Evans gjorde rett, et sterkt poeng på City Ground.

Veldig enig i denne betraktningen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28962
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #189 på: Desember 27, 2015, 20:08:17 »
 Adam Pope ‏@APOPEY  · 9m9 minutes ago   West Bridgford, England   
Leeds United head coach Steve Evans on #nffc 1-1 #lufc says :"Without doubt it was two points dropped.... Mirco & Chris should have won it."

 Adam Pope ‏@APOPEY  · 6m6 minutes ago   West Bridgford, England   
Evans says Bellusci should have just headed the ball away for #nffc goal: "He was in 2 minds which left Silvestri in 2 minds." #lufc

Adam Pope ‏@APOPEY  · 3m3 minutes ago   West Bridgford, England   
Evans says Byram is playing like he wants to stay at #Lufc . "He's back to the form of how he was long before I arrived. He's outstanding."

Adam Pope ‏@APOPEY  · 2m2 minutes ago   West Bridgford, England   
Evans on Lewie Coyle's debut :"I wanted him to have a taste of it. It's 20 seconds he'll remember for the whole of his life."

Adam Pope ‏@APOPEY  · 2m2 minutes ago   West Bridgford, England   
Evans on Wood:"We believe in Chris Wood. He has missed a chance today he should have tucked away & more importantly he knows it too." #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #190 på: Desember 27, 2015, 20:15:03 »
Taylor er rett og slett klasse. Vi trenger noe av det samme på høyresida. Der er det ingen fremdrift.
vi har ju berardi ;), tyvärr skadad nu,
 

baste

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #191 på: Desember 27, 2015, 20:27:05 »
Wotton spiller seg kraftig opp i 2 omg, men han er ingen god høyra back.
De som kommenterte kampen, sjønner svært lite av Wood spiller 90 min, kamp etter kamp. Null timing i forsøkene på å heade, null ballkontroll, elendig spiller. Sry, klar ikke se hvordan han begynner før Ante, før Botaka, før Daukara. Se på Daukara, mye mye fotballforståesle i han.
Byram scorer, men burde holde høyra kant, slik Taylor holder venstre.
Dallas er god nok, Murphy er ok, Cook roter fælt i dag, skuffende.

Bellusci driter seg ut på målet, synes Capt Bamba skal spille !


De jeg mener bør få hvile, er Wooton, DeadWood, Bellusci
Inn med Botaka, Byram ned på høyre Back. Daukara inn for DeadWood, og Bamba for Bellusci


Greit med 1 p, vi er gode borte

MOT

Square Ball

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #192 på: Desember 27, 2015, 20:58:12 »
positiv bortekamp av oss.Bridcutt har gitt oss bra balanse på midten.Ingen tilfeldighet
at vi har tatt mange poeng siden han kom.Taylor tilbake og Byram i form igjen er og
viktige faktorer.Husk NottF er i bra slag og hadde 4 strake h-seire.

Nå er vi ubeseiret på 5 kamper;skal vi ta Derby som ikke har tapt siden vi slo dem.
Spår publikumsrekord for sesongen og litt av en Battle på tirsdag

Cherry

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #193 på: Desember 27, 2015, 21:02:16 »
Med de siste 20 minutter i minne så blir denne kampen ganske positiv. (man husker det siste aller best)
1-1 var rettferdig,  men Gud for et kjedelig og kynisk hjemmelag i denne kampen!! Jeg håper ikke  Freedman får betalt for denne taktikken på lang sikt. På  hjemmebane må man spille underholdende fotball!!

Antenucci  og Wood brant noen sjanser på slutten, Wood fikk ballen noe bak seg  da han brant sin store sjans.

Det blir vanskelig å påstå at Leeds fortjente seieren. Evans gjorde igjen kloke bytter. De som kom inn er ikke gode nok defensivt til å spille hele kampen. Jeg mener Evans gjorde rett, et sterkt poeng på City Ground.

Flere virker slitne, og Dallas virker ikke å ha fysikk/ kondis til 90. Min.
Wooton var vel både svimmel og kjørt, Cook var bare ikke der i dag, Murphy er for treg og omstendelig - Wood liker ikke å løpe mye gitt, han er ung- men selvtilliten får seg mange knekker når man misser på de sjansene som kommer i en kamp som denne..

Bra vi har Mowatt, Berardi( om 5 uker) , Botaka og Bamba i bakhånd! (Hvor er er Bianchi??)
Erwin er vel ikke bra/ moden nok da... Mens Sloth faktisk var på benk i dag

Bedre utsikter enn på lenge, og om 5 dager åpner vinduet.... ::)
 

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #194 på: Desember 27, 2015, 22:18:40 »
positiv bortekamp av oss.Bridcutt har gitt oss bra balanse på midten.Ingen tilfeldighet
at vi har tatt mange poeng siden han kom.Taylor tilbake og Byram i form igjen er og
viktige faktorer.Husk NottF er i bra slag og hadde 4 strake h-seire.

Nå er vi ubeseiret på 5 kamper;skal vi ta Derby som ikke har tapt siden vi slo dem.
Spår publikumsrekord for sesongen og litt av en Battle på tirsdag

Velkommen som skribent!  :)

Vi har noe på gang, men årevis med skuffelser hever lista for gode prestasjoner!

Vi er EN MÃ…LFARLIG SPISS unna stor suksess!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #195 på: Desember 28, 2015, 14:07:29 »
Spillebørs:

Silvestri 3, Wotton 7, Bellusci 4, Cooper 5, Taylor 8, Byram 7, Bridcutt 8 MOM, Murphy 5, Cook 5, Dallas 4, Wood 2.

Innbytterne: Doukara 7, Antenucci 7+ (trekk for missen), Coyle for lite spilletid, men vant en duell det lille minuttet han var utpå!
We are Leeds and we are proud of it!

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #196 på: Desember 28, 2015, 15:41:17 »
Spillebørs:

Silvestri 3, Wotton 7, Bellusci 4, Cooper 5, Taylor 8, Byram 7, Bridcutt 8 MOM, Murphy 5, Cook 5, Dallas 4, Wood 2.

Innbytterne: Doukara 7, Antenucci 7+ (trekk for missen), Coyle for lite spilletid, men vant en duell det lille minuttet han var utpå!

Stort sett enig, men jeg synes Taylor var banens suverent beste spiller.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #197 på: Desember 28, 2015, 23:42:40 »
Spillebørs:

Silvestri 3, Wotton 7, Bellusci 4, Cooper 5, Taylor 8, Byram 7, Bridcutt 8 MOM, Murphy 5, Cook 5, Dallas 4, Wood 2.

Innbytterne: Doukara 7, Antenucci 7+ (trekk for missen), Coyle for lite spilletid, men vant en duell det lille minuttet han var utpå!
Du har åpenbart sett samme kamp som meg Anders men hvorfor så streng mot din helt Silvestri? Bortsett fra hans opptreden på baklengsmålet var han solid. Jeg ville gitt han 6. Det samme til begge våre stoppere som i sum ryddet unna det meste som Forest angripere prøvde på.
Jon R.

AndyMathie

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #198 på: Desember 29, 2015, 02:43:15 »
Spillebørs:

Silvestri 3, Wotton 7, Bellusci 4, Cooper 5, Taylor 8, Byram 7, Bridcutt 8 MOM, Murphy 5, Cook 5, Dallas 4, Wood 2.

Innbytterne: Doukara 7, Antenucci 7+ (trekk for missen), Coyle for lite spilletid, men vant en duell det lille minuttet han var utpå!
Du har åpenbart sett samme kamp som meg Anders men hvorfor så streng mot din helt Silvestri? Bortsett fra hans opptreden på baklengsmålet var han solid. Jeg ville gitt han 6. Det samme til begge våre stoppere som i sum ryddet unna det meste som Forest angripere prøvde på.

Fordi han omtrent ikke hadde noe å gjøre hele kampen igjennom. Vanskelig å spille seg opp og Bellusci hadde kanskje fortjent  bedre, men ble så enormt skuffa over missen at han ble trekt ekstra som en av mine favoritter må han levere bedre enn som så! Han var veldig god bortsett fra tabben, men den var såpass stor at det ble trekk. Hadde Silvestri hatt mye skudd som han måtte redde så kunne karakteren definivt blitt høyere.
We are Leeds and we are proud of it!

Lundewhites

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015
« Svar #199 på: Desember 29, 2015, 13:16:15 »
Spillebørs:

Silvestri 3, Wotton 7, Bellusci 4, Cooper 5, Taylor 8, Byram 7, Bridcutt 8 MOM, Murphy 5, Cook 5, Dallas 4, Wood 2.

Innbytterne: Doukara 7, Antenucci 7+ (trekk for missen), Coyle for lite spilletid, men vant en duell det lille minuttet han var utpå!
Silvestri 5, Wotton 5, Byram 6, Doukara 5, Antenucci 6  ellers helt enig  ;)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

jallar

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015 på TV
« Svar #200 på: Desember 29, 2015, 16:04:49 »
Innlegg! Hva med å trene på innlegg, gutter! Her var det utrolig mye dårlige innlegg. (og til dels dårlige cornere).

Liker heller ikke når vi er like utenfor motstanders 16-meter og plutselig spiller støttepasning og enda en og enda en og til slutt ender angrepet hos Silvestri....

lojosang

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ City Ground, søndag 27/12 2015 på TV
« Svar #201 på: Desember 29, 2015, 21:53:38 »
Innlegg! Hva med å trene på innlegg, gutter! Her var det utrolig mye dårlige innlegg. (og til dels dårlige cornere).

Liker heller ikke når vi er like utenfor motstanders 16-meter og plutselig spiller støttepasning og enda en og enda en og til slutt ender angrepet hos Silvestri....

FREKKE TØLPER! >:(



Eller vent litt.
Var det spillerne du mente, eller forumets skribenter?  ;D



- Leif Olav