Skrevet av Emne: Jeg hater Tottenham----tråden  (Lest 11664 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

knut_eknes

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #60 på: Januar 30, 2008, 01:13:55 »
Hadde tidligere i dag en kjempe krangel med en spurs kamerat hvor vi kranglet om de to  lags akademier. han mente at King og Campbell, to midtstoppere som dukket opp med 6-7 års mellomrom er bedre arbeid enn kewell, smith, milner, woodgate, lennon, robinson, carson, harte, kilgallon osv. Videre mente han at Kewell, Woodgate og Lennon ikke kunne kalles Leeds talenter. Kewell og Woodgate fordi de kom til klubben når de var henholdsvis 17 og 16 og Lennon fordi han ble ferdigutviklet i Spurs siden han forsvant der når han var 18. Som den observante leser oppdager er jo disse utsagnene svært selvmotsigende. Han argumenterer mot seg sjøl. Når det er nevnt må man jo nevne at King kom til Spurs når han var 17. Nok engang har min venn skutt seg selv i foten.  Dessuten er jo denne King skadet 101% av tiden. Ikke særlig mye hjelp i han nei. Jeg ble selvsagt svært oppgitt! Heldigvis fikk jeg Auren til å sende meg en nedsettende sms om Spurs og det hjalp! Takk! Nå vil jeg flere skal gjøre det samme! Hva syns dere om min venns argumenter? Har han rett? Kjør debatt!
« Siste redigering: Januar 30, 2008, 12:15:58 av knut_eknes »
 

flynn

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #61 på: Januar 30, 2008, 07:10:35 »
Fortell ham at Glenn Hoddle stinker! Det setter nok skapet på plass tenker jeg  :P

flynn

Dennis

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #62 på: Januar 30, 2008, 11:32:58 »
Knut, bare les innlegget ditt en gang til, så skjønner du jo at denne fortapte supporteren har totalt feil. Som du sier, han skyter seg selv i foten!

Jeg trodde at Tottenham til slutt hadde produsert et eget talent for første gang på ti år, med Jamie O'Haras intreden i laget, men neida; gutten kom fra Arsenal for noen få år siden. Han er IKKE Tottenham-produsert, tross at han kom i yngre alder. Selvsagt kan man si det, hvis han mener Kewell ikke er Leeds-produsert, tross at han kom til klubben som 15-åring.

Nær sagt alle spillere rundt om i klubbene har spilt for et mindre eller et annet lag i ungdommen. Ungdomsarbeidet er så enormt mye større i England enn i Norge, slik at spillere gjerne bytter klubb i yngre alder. Det er sikkert ikke alle spillere i Leeds' juniorlag i dag, alltid har spilt i Leeds United, men kanskje en liten klubb i samme by eller utenfor.

Konklusjon. Harte, Kelly, Richardson, Carson, Kewell, Smith, Lennon, Milner, Woodgate etc etc etc er da litt mer imponerende enn stakkars Ledley King og Jamie O'Hara. Get real! Det er da ungdomsarbeidet som gjør at Leeds kan bli en toppklubb igjen, men en stabil topp-fire klubb vil Tottenham ALDRI bli. Forresten bør jo Tottenham pruse seg lykkelig over den fantastiske talentfabrikken Leeds har vært (og forhåpentligvis vil være) De henter jo omtrent alle spillerne vi produserer!  >:(

PS! Jeg hadde som jeg har skrivi i denna tråden en lang diskusjon med en Tottenham-supporter på en fest jeg hadde. Han prøvde å ta æren for Lennon han også, men hadde "glemt" at han kom fra Leeds. Det sier vel det meste om Tottenham-supporterne eller? Skyter seg mer i foten enn i mål!  ;)
« Siste redigering: Januar 30, 2008, 11:34:57 av Mr Kaizer »
Marching on together!

knut_eknes

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #63 på: Januar 30, 2008, 12:23:31 »
Så jeg hadde skrevet King og Woodgate, mente såklart King og Campbell... Da blir det jo enda mindre imponerende!
 

Kickthemdown

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #64 på: August 23, 2008, 18:04:48 »
Spurs har jo startet sesongen på en ypperlig måte... Tap mot Boro og Blunderland på de 2 første kampene får nok jødene i et ypperlig humør  ;D ;D

Alta-White

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #65 på: August 23, 2008, 18:30:22 »
Spurs har jo startet sesongen på en ypperlig måte... Tap mot Boro og Blunderland på de 2 første kampene får nok jødene i et ypperlig humør  ;D ;D

Alta-White

...dere som følger med, hvor ligger Lennon & Rose & 'hva de nå heter' an i løypa???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #66 på: August 23, 2008, 21:38:03 »
En kompis er fan av gribbene og sier Lennon var god i første. Rose er visstnok i førstelagstroppen i år, men det gikk en historie på Waccoe (eller var det her??) i fjor der noen påstod at Hotchkiss hadde fortalt at Rose var unhappy i London. Aner ikke hvor ekte historien var.

Tottenham er en overvurdert klubb og det er godt å se. I fjor var midtbanen altfor tung, i år er den plutselig altfor lett.

Marching on together!

75 SOLLI

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #67 på: September 15, 2008, 21:15:14 »
Og vi merker oss at Tottenham ligger under 0-1 mot Villa etter 5.min, og VI NYTER DET! SEE YOU NEXT YEAR POYET!!!!!

Stifler

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #68 på: September 15, 2008, 22:31:01 »
0-2 nå ;D
-Nr 2 er den første taperen-

Budda

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #69 på: September 15, 2008, 22:34:10 »
0-2 nå ;D

Nice, får håpe det holder seg
Endre

Dennis

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #70 på: September 15, 2008, 22:56:41 »
Marching on together!

Dorigo`s left foot

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #71 på: September 15, 2008, 23:36:35 »
Godt å se "gode" lag slite.  :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #72 på: September 15, 2008, 23:45:53 »
Godt å se "gode" lag slite.  :D

...jeg ser  Woody, Lennon & Milner (& Carew) & tenker tanker   :( :'(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dorigo`s left foot

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #73 på: September 15, 2008, 23:58:44 »
Godt å se "gode" lag slite.  :D

...jeg ser  Woody, Lennon & Milner (& Carew) & tenker tanker   :( :'(



Er vel en av grunnene til at hatet bobler litt for dette laget

75 SOLLI

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #74 på: September 16, 2008, 12:25:05 »
Blir gøy å serieåpne 09/10 sesongen med hjemmekamp mot Tottenham!  ;D  ;D

Dennis

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #75 på: Oktober 06, 2008, 09:14:47 »
THFC

Tottenham Heading For Championship!
Marching on together!

berlin

Sv: Jeg hater Tottenham----tråden
« Svar #76 på: Oktober 06, 2008, 21:20:10 »
THFC

Tottenham Heading For Championship!

Det er jo lov å håpe, men jeg tror både Spurs og Toon klarer seg.

berlin's predictions:

Stoke + 2 av ( Bolton, Fulham, Wigan, Hull og WBA ).
Man må ha nærmere 40 poeng for å klare seg dette året.