Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 207137 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #750 på: Juni 04, 2017, 18:56:54 »
WACCOE

Think about the number of Championship managers who have gained promotion to the PL. Look how many manager have got their clubs promoted and are now in oblivion. Mowbray, Dowie, Keane, Boothroyd, Lambert, Martinez, Worthington, Jewell, Megson, McDermott, Adkins, Phil Brown, and there are others.
 
Please get real. Managers need four things - a good youth policy, knowledge, cash and LUCK. Monk had luck and some cash but not much else.
 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #751 på: Juni 04, 2017, 21:18:31 »
Det er tross alt bedre å gi folk muligheten til å bevise/motbevise seg, fremfor å forhåndsdømme alt nord og ned 99% av tiden. Om det så var Dave Hockaday. De fleste stilte seg vel like store spørsmål vedrørende ansettelsen av trener- og menneskekjenneren som eide klubben på den tiden, men det var opp til Hock sjøl å motbevise skepsisen.

Det klarte han på ingen som helst måte.

Likevel: Poenget mitt er at dersom Pep Clotet får jobben, registrerer jeg at Håkon mener det er to skritt tilbake. Jeg er ikke så sikker på det! Tvert imot kan dette være en Poyet/Wise-greie, hvor assistenten har hatt minst like mye å si for fremgangen som hovedtreneren.

Uansett syns jeg fansen bør stå bak den eventuelle ansettelsen og ikke henge på Clotets rygg fra starten av. Det gagner ikke laget.

Jeg er enig i at man må gi folk en sjanse, uansett trener, og dømme etterpå. Men det ligger i sakens natur at "store navn" tilfredstiller fansen mer enn ukjente navn. Et stort trenernavn fredes lenger med dårlige resultater enn  f.eks  Hockaday. 

Hockaday:
Så vidt jeg husker så vant han 2 seiere og 3 tap i  seriekamper , og vant 1 av 2 cup-kamper. Da ble det krevd avgang ganske snart ( uflaks: 4 utvisninger på 7 kamper). Jeg mener presset på ham ble stort pga navnet  i tillegg til litt svake resultater.   Det er ikke sikkert Claudi Ranierei ville gjort det noe bedre med det laget Leeds hadde da, men  Cellino hadde hatt en større stjerne i dag hvis han ansatte et kjent navn i 2014. Så, ja. jeg er er litt enig i at Cellino burde ansatt en mer kjent trener den gang, som kunne reddet Cellinos rykte  litt og treneren som fikk sjansen.

Hockaday er blitt et slags symbol på Cellinos håpløshet og blir stadig trukket frem, men mange trenere har en dårligere seriestart  enn 2-0-3 uten å bli ansett som skandaletrener.

"Idiotisk signering"  , sier mange. Ja kanskje , men for å ansette et stort trenernavn i 2014 så kreves det også  penger til spillerkjøp. Økonomien var helt  ræva i  Leeds  sommeren 2014.   Ingen stor trener vil komme til Leeds uten lovnader om spillerkjøp.

Men der er vi kommet nå. klubben har gått fremover sportslig og  økonomisk med Cellino, og nå har vi en ny eier med  ambisjoner og penger og er en helt en annen  klubb enn  i 2014.

Det vil være rart om  Radrizzani  ansetter en trener som er på  lavere nivå  enn fansen forventer. Da tar han en sjanse . Fallhøyden blir stor om f.eks Clotet mislykkes. Da vil presset på Radrizaani øke etter at  han mistet / fikk nei fra  Monk også. For  Radrizzanis del bør han satse på et kjent navn og helst ikke måtte sparke treneren kommende sesong.
I stedet for å stole på hukommelsen bør du slå opp fakta, Josch.

Først tapte vi mot Millwall. Så slo vi Accrington 2-1. I andre serierunde puttet Sharp et sent vinnermål mot Boro. Deretter tap for Brighton og Watford. Og til slutt en forsmedelig cupexit for Bradford. Da hadde Cellino fått nok vannmelon.

Dette gir 1-0-3 i serien og 1-0-1 mot lag fra lavere divisjoner i ligacupen.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #752 på: Juni 04, 2017, 21:59:26 »
Ok. Seieren over Bolton kom etter sparkingen. 1-0-3 resultatmessig og tap i cup er normalt ikke nok for å sparke en trener. En ukjent trener hadde mindre å gå på enn en med et større navn. Det samme vil skje ved en skuffende ansettelse nå.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #753 på: Juni 04, 2017, 22:03:54 »
Ok. Seieren over Bolton kom etter sparkingen. 1-0-3 resultatmessig og tap i cup er normalt ikke nok for å sparke en trener. En ukjent trener hadde mindre å gå på enn en med et større navn. Det samme vil skje ved en skuffende ansettelse nå.


Cellino er ute. En ansettelse nå er for sesongen og antageligvis lengre.

Lev med det!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #754 på: Juni 04, 2017, 22:31:23 »
Er det bookmakerne som styrer dette?  :o


Someone placed £14k on Juande Ramos as next #lufc manager before the big bookies clocked onto it.  Safe to say, that's a done deal I think.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #755 på: Juni 04, 2017, 23:45:47 »
Er det bookmakerne som styrer dette?  :o


Someone placed £14k on Juande Ramos as next #lufc manager before the big bookies clocked onto it.  Safe to say, that's a done deal I think.
Denne karen har diverse gode stunder som manager, hadde ikke sutret hadde vi landet denne karen. Men har visse tendenser som viser til at Ramos er bedre på kortsiktig grunnlag enn langsiktig? Har ikke vært manager over mange år i samme klubb.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #756 på: Juni 05, 2017, 21:52:14 »
Innimellom slår folk seg opp som ITK'ers og så viser det seg etter hvert at det var bullshit.
Men noen ganger HAR folk fått solid info som holder vann, kanskje er dette en slik??? :o

David Wakenshaw på Facebook, pluss noen av svarene hans:
Interesting stuff, Karanka was interviewed and a deal agreed ,but he also was interviewed at Crystal Palace and a club in la Liga so wont confirm to Leeds that he will take up their offer till he has heard from the other clubs, it says to me look elsewhere.
Also Monk wasnt responsible for for many of the successful signings we made last year. Jansson was through Clotet , Ayling , O'kane and most of the others where through Cellino's friendship with an ex leeds player who has been scouting for him and made recommendations to the club.
Bartley was about the only choice of Monks that was successful, the like of Grimes ,barrow where his too ,but the rest the clubs.
Plenty money available to apparently


Sitat
Where are you getting this information?

my info is solid, i know the ex leeds player and his family, have met him a few times and know one of his sons well. He was interviewed for a coaching role in Cellino's early days but didnt take the Job but became friends with Cellino and has been advising him on players this year. Just not naming him in case its an illegal practise thats been going on.

Sorry been out, the ex leeds players brother inlaw

solid information not made up.

The source was offered a coaching role at leeds in Cellino's early days but didnt take it but now scouts for him

it will mate , to be fair, it all sounded very positive and like the club has it all in order. Clotet is seen as the real reason for the teams on field performance not monk and they want to keep him. Karanka was/is plan A but has them hanging about whilst he see's if he gets a better offer.

Karanka as manager and Clotet as his assistant sounded good to me.But he's pissing them about

Like i say ,the info was he was plan A, im pretty sure they will be looking against with him not snapping their hand off with their offer
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #757 på: Juni 06, 2017, 09:45:40 »
Hvis så er tilfelle så kan Karanka PISS OFF!!!! avtale terms med Leeds mens avente tilbud fra evt andre "større" klubber... INGEN er større enn LEEDS!!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #758 på: Juni 06, 2017, 10:46:19 »
Hvis så er tilfelle så kan Karanka PISS OFF!!!! avtale terms med Leeds mens avente tilbud fra evt andre "større" klubber... INGEN er større enn LEEDS!!!!!!!

Selv M'boro er tydeligvis mer attraktivt enn Leeds grunnet pengene, men du har et poeng. Dersom Karanka ikke kan gå fullt inn for Leeds United, burde de uansett se andre steder og ikke vente på han. Hvis han nå skulle velge Leeds i påvente av bedre alternativer, hva er det som sier at han ikke velger en annen klubb ved neste korsvei?
Marching on together!

Cherry

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #759 på: Juni 06, 2017, 13:40:22 »
Hvis så er tilfelle så kan Karanka PISS OFF!!!! avtale terms med Leeds mens avente tilbud fra evt andre "større" klubber... INGEN er større enn LEEDS!!!!!!!

Selv M'boro er tydeligvis mer attraktivt enn Leeds grunnet pengene, men du har et poeng. Dersom Karanka ikke kan gå fullt inn for Leeds United, burde de uansett se andre steder og ikke vente på han. Hvis han nå skulle velge Leeds i påvente av bedre alternativer, hva er det som sier at han ikke velger en annen klubb ved neste korsvei?

Det som er leit og lese ut av dette er at det igjen er lite penger tilgjengelig- og det er derfor f eks Karanka venter på ett "bedre tilbud" - altså en klubb
der pengesekken til transfers er større slik at man kan få tak i spillere ...lukter dejavu dette her.

Vi kan ikke gjøre annet enn og vente og se....og ikke minst håpe på gode nyheter.
Juande Ramos, gjerne for meg m/Pep som assistent....snakker i hvertfall samme språk - og Pep har inngående kjennskap til troppen vår..
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #760 på: Juni 06, 2017, 14:04:12 »
Hvis så er tilfelle så kan Karanka PISS OFF!!!! avtale terms med Leeds mens avente tilbud fra evt andre "større" klubber... INGEN er større enn LEEDS!!!!!!!

Selv M'boro er tydeligvis mer attraktivt enn Leeds grunnet pengene, men du har et poeng. Dersom Karanka ikke kan gå fullt inn for Leeds United, burde de uansett se andre steder og ikke vente på han. Hvis han nå skulle velge Leeds i påvente av bedre alternativer, hva er det som sier at han ikke velger en annen klubb ved neste korsvei?

Det som er leit og lese ut av dette er at det igjen er lite penger tilgjengelig- og det er derfor f eks Karanka venter på ett "bedre tilbud" - altså en klubb
der pengesekken til transfers er større slik at man kan få tak i spillere ...lukter dejavu dette her.

Vi kan ikke gjøre annet enn og vente og se....og ikke minst håpe på gode nyheter.
Juande Ramos, gjerne for meg m/Pep som assistent....snakker i hvertfall samme språk - og Pep har inngående kjennskap til troppen vår..

Ingen penger er kanskje grunnen til at Monk trakk seg. Mulig Monk fikk beskjed at han må selge før han kan kjøpe, og dermed føler at det ikke er penger til kamp mot opprykk i sesongen som kommer

Annesj

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #761 på: Juni 06, 2017, 14:16:54 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #762 på: Juni 06, 2017, 14:29:04 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.
I denne klubben har det ikke vært mye hvis om....det har stort sett vært dårligste løsning :(
Vi får se om halleluja koret om Radrizzani her inne stemmer....
Jeg har mine tvil....
« Siste redigering: Juni 06, 2017, 14:30:57 av DenHviteYeboah »

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #763 på: Juni 06, 2017, 14:29:44 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.

Vet. Men slik vil det alltid være uansett. Mye spekulasjoner når Klubben ikke har handlingskraft til å ansette en manager raskt. Gi den manageren de vil ha et tilbud han ikke kan si nei til, og et økonomisk budsjett med tanke på nye spillere i et sted mellom 20 og 30 mill pund. Ja da vil en manager takke ja

Annesj

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #764 på: Juni 06, 2017, 14:43:52 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.

Vet. Men slik vil det alltid være uansett. Mye spekulasjoner når Klubben ikke har handlingskraft til å ansette en manager raskt. Gi den manageren de vil ha et tilbud han ikke kan si nei til, og et økonomisk budsjett med tanke på nye spillere i et sted mellom 20 og 30 mill pund. Ja da vil en manager takke ja

Hørtes veldig enkelt ut. Tror ikke det er såpass enkelt å lokke en manager av klasse til CC selv med masse penger. Ã… de summene du nevner er kanskje tiltenkt andre ting i første omgang. Med tanke på at R tok over klubben 100% bare et par dager før Monk trakk seg. Det kom nok brått på. Ã…rsakene til det blir også hvisomattedersomatte og løse rykter. Selv om jeg også syns det drøyer så tror jeg ikke klubben havnet i en enkel situasjon hvor det bare er å spørre en klassemanager med en gang å tilby masse penger så er alt bare bra. Vi er nok ikke der at R har flust med peng. Det viktigste for meg er faktisk at han klarer å bygge opp denne klubben igjen etter alle håpløse eiere og ikke at han spyr ut penger fra dag 1. Det er en jobb som dessverre ikke er gjort på kort tid å kun med penger, men også med å finne rett kompetanse i nøkkelposisjoner. Garantert ikke vært gratis og ansette de som nå er kommet inn i admin heller.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #765 på: Juni 06, 2017, 14:47:45 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.

Vet. Men slik vil det alltid være uansett. Mye spekulasjoner når Klubben ikke har handlingskraft til å ansette en manager raskt. Gi den manageren de vil ha et tilbud han ikke kan si nei til, og et økonomisk budsjett med tanke på nye spillere i et sted mellom 20 og 30 mill pund. Ja da vil en manager takke ja
Vanskelig å vite hvorfor dette drøyer, men jeg mener det er et dårlig tegn at det ennå ikke har skjedd noe. Det kan bety flere ting:
1. En ny trener er muntlig avtalt, men man drøyer med å offentliggjøre
2. Man har tilbudt flere trenere kontrakt, men alle har takket nei
3. Man venter på svar fra en trener

TK20

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #766 på: Juni 06, 2017, 16:07:00 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.
I denne klubben har det ikke vært mye hvis om....det har stort sett vært dårligste løsning :(
Vi får se om halleluja koret om Radrizzani her inne stemmer....
Jeg har mine tvil....

Finnes det et halleluja-kor? Det fortjener han i så fall ikke etter å ha mistet Monk etter to dager på jobben.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #767 på: Juni 06, 2017, 16:19:22 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.
I denne klubben har det ikke vært mye hvis om....det har stort sett vært dårligste løsning :(
Vi får se om halleluja koret om Radrizzani her inne stemmer....
Jeg har mine tvil....

Finnes det et halleluja-kor? Det fortjener han i så fall ikke etter å ha mistet Monk etter to dager på jobben.

Har ikke kun vært to dager i klubben. Nærmer  seg et halvt år nå, og da burde han allerede ved avtalen om opsjon på de siste % av eierskapet i Leeds med Cellino i Januar, da ha visst hva han gikk til. Han har hatt lang tid på seg til å legge en strategi av hvordan han skal drive klubben

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #768 på: Juni 06, 2017, 17:08:14 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.
I denne klubben har det ikke vært mye hvis om....det har stort sett vært dårligste løsning :(
Vi får se om halleluja koret om Radrizzani her inne stemmer....
Jeg har mine tvil....

Finnes det et halleluja-kor? Det fortjener han i så fall ikke etter å ha mistet Monk etter to dager på jobben.

Har ikke kun vært to dager i klubben. Nærmer  seg et halvt år nå, og da burde han allerede ved avtalen om opsjon på de siste % av eierskapet i Leeds med Cellino i Januar, da ha visst hva han gikk til. Han har hatt lang tid på seg til å legge en strategi av hvordan han skal drive klubben
Og en strategi har han. En 5-års plan.
Men ut ifra enkelte på forumet bør han egentlig pøse ut alle pengene på dag 1 og la det stå til...


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #769 på: Juni 06, 2017, 17:38:24 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.
I denne klubben har det ikke vært mye hvis om....det har stort sett vært dårligste løsning :(
Vi får se om halleluja koret om Radrizzani her inne stemmer....
Jeg har mine tvil....

Finnes det et halleluja-kor? Det fortjener han i så fall ikke etter å ha mistet Monk etter to dager på jobben.

Har ikke kun vært to dager i klubben. Nærmer  seg et halvt år nå, og da burde han allerede ved avtalen om opsjon på de siste % av eierskapet i Leeds med Cellino i Januar, da ha visst hva han gikk til. Han har hatt lang tid på seg til å legge en strategi av hvordan han skal drive klubben
Og en strategi har han. En 5-års plan.
Men ut ifra enkelte på forumet bør han egentlig pøse ut alle pengene på dag 1 og la det stå til...


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hvem på forumet har skrevet dette?
Jeg har i hvert fall ikke skrevet det. Bare avventer hva denne Radrizzani gjør med trener, hvilke spillere som kommer osv. Det er helt greit å ha en 5 års plan, det har vel de fleste klubber? Poenget er at hvis det ikke følger penger med til å kjøpe noen kvalitetsspillere samtidig å beholde de beste, så hjelper det ikke en dritt å ha en 3,5,7 eller 19 års plan for å rykke opp. Vi rykker ikke opp på ren flaks med en stall med middelmådigheter.
Jeg bare reagerer på at det er slik en veldig positiv holdning til Radrizzani. Er ikke dette litt tidlig? I august har vi et langt bedre bilde over hva denne mannen tenker og gjør med klubben.....

Dennis

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #770 på: Juni 06, 2017, 17:52:40 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.
I denne klubben har det ikke vært mye hvis om....det har stort sett vært dårligste løsning :(
Vi får se om halleluja koret om Radrizzani her inne stemmer....
Jeg har mine tvil....

Finnes det et halleluja-kor? Det fortjener han i så fall ikke etter å ha mistet Monk etter to dager på jobben.

Har ikke kun vært to dager i klubben. Nærmer  seg et halvt år nå, og da burde han allerede ved avtalen om opsjon på de siste % av eierskapet i Leeds med Cellino i Januar, da ha visst hva han gikk til. Han har hatt lang tid på seg til å legge en strategi av hvordan han skal drive klubben
Og en strategi har han. En 5-års plan.
Men ut ifra enkelte på forumet bør han egentlig pøse ut alle pengene på dag 1 og la det stå til...


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hvem på forumet har skrevet dette?
Jeg har i hvert fall ikke skrevet det. Bare avventer hva denne Radrizzani gjør med trener, hvilke spillere som kommer osv. Det er helt greit å ha en 5 års plan, det har vel de fleste klubber? Poenget er at hvis det ikke følger penger med til å kjøpe noen kvalitetsspillere samtidig å beholde de beste, så hjelper det ikke en dritt å ha en 3,5,7 eller 19 års plan for å rykke opp. Vi rykker ikke opp på ren flaks med en stall med middelmådigheter.
Jeg bare reagerer på at det er slik en veldig positiv holdning til Radrizzani. Er ikke dette litt tidlig? I august har vi et langt bedre bilde over hva denne mannen tenker og gjør med klubben.....

Halleluja-kor? Tullpreik.

Folk må kunne få lov til å være positive, uten at man er blind tilbeder av Jan Hanvold eller Ron L Hubbard av den grunn. Ã… være fotballsupporter er tross alt tuftet på håp om trepoengere og morsomme opplevelser.
Marching on together!

Xern

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #771 på: Juni 06, 2017, 17:53:28 »
Synes det er tidlig å dømme i August også jeg, når jeg tenker meg om. Et halvt år, kanskje så mye som et år trengs vel før vi kan gi mannen en skikkelig vurdering. Men han har ihvertfall ikke startet sine dager på samme måte som Cellino gjorde.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #772 på: Juni 06, 2017, 18:02:07 »
Mye hvisomattedersomatte  ::) ;D Time will show.

Vet. Men slik vil det alltid være uansett. Mye spekulasjoner når Klubben ikke har handlingskraft til å ansette en manager raskt. Gi den manageren de vil ha et tilbud han ikke kan si nei til, og et økonomisk budsjett med tanke på nye spillere i et sted mellom 20 og 30 mill pund. Ja da vil en manager takke ja
Vanskelig å vite hvorfor dette drøyer, men jeg mener det er et dårlig tegn at det ennå ikke har skjedd noe. Det kan bety flere ting:
1. En ny trener er muntlig avtalt, men man drøyer med å offentliggjøre
2. Man har tilbudt flere trenere kontrakt, men alle har takket nei
3. Man venter på svar fra en trener
4. Intervjuene er gjennomført, kandidaten er vurdert og konklusjonen er at dette ikke er hva eieren/styret ser etter.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #773 på: Juni 06, 2017, 19:09:40 »
Andrea Radrizzani-I understand frustration, we are meeting candidates this week. It is important we take the time to make the best decision for the club #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #774 på: Juni 06, 2017, 19:45:39 »
Andrea Radrizzani-I understand frustration, we are meeting candidates this week. It is important we take the time to make the best decision for the club #LUFC
Halleluja!

Kato

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #775 på: Juni 06, 2017, 20:23:40 »
Jeg forstår tidsbruken. Den nye ledergruppen må forankres og få samhandlet. Coachen må passe inn i det sportslige apparatet vi har. Langt viktigere at riktig mann kommer inn, enn at vi stresser oss inn i stolleken.
 

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #776 på: Juni 06, 2017, 20:32:40 »
Merkelig følelse med en eier som tenkerfornuftig og rasjonelt. Ikke rart en del av fansen slakter ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ove

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #777 på: Juni 06, 2017, 21:26:31 »
Kanskje ikke et rykte, mer et forslag som er kastet fram.
Nigel Pearson.  Har et navn og erfaring fra Championship, men tviler på om han er riktig mann?

https://thisisfutbol.com/2017/06/blogs/why-leeds-united-should-appoint-nigel-pearson/
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #778 på: Juni 06, 2017, 21:49:45 »
Merkelig følelse med en eier som tenkerfornuftig og rasjonelt. Ikke rart en del av fansen slakter ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Er det noen som har slaktet ham?  Det har ikke jeg lest. Derimot har jeg lest at noen er utålmodige og ikke er helt overbevist om hva Radrizzani står for. Vi kommer aldri til å få vite hva som har skjedd i kulissene ved valg av trener. Det som betyr noe, er hvordan det går utpå banen. Kjemper vi om opprykk, så glemmes alle negative historier om klubben lynraskt :)

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #779 på: Juni 06, 2017, 22:07:11 »
Merkelig følelse med en eier som tenkerfornuftig og rasjonelt. Ikke rart en del av fansen slakter ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Er det noen som har slaktet ham?  Det har ikke jeg lest. Derimot har jeg lest at noen er utålmodige og ikke er helt overbevist om hva Radrizzani står for. Vi kommer aldri til å få vite hva som har skjedd i kulissene ved valg av trener. Det som betyr noe, er hvordan det går utpå banen. Kjemper vi om opprykk, så glemmes alle negative historier om klubben lynraskt :)

Jeg er enig.  Går det bra eller dårlig på banen så vil det ta hovedfokuset til høsten. Men det er uansett bra at  "infrastrukturen" og personer er på plass også. Men ch.ship er tøff. man kan havne bakpå med god trener og god stall også.