Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 180145 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

raggen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #210 på: Februar 18, 2011, 16:51:26 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6757914,00.html

fornuftig.....

samtidig så ligger vel mye av tankene hans i dette med å se hvilken divisjon vi spiller i også

Informativ artikkel...  :D


he he... ser de har fjerna den storyen ja
Forever Leeds United!!!!!!!!

Superfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #211 på: Mars 07, 2011, 09:24:36 »
Synes Max fortjener at vi finner fram denne igjen. Målfarlig og arbeidsom. Et scoop!

Sydhagen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #212 på: Mars 07, 2011, 09:26:28 »
Synes Max fortjener at vi finner fram denne igjen. Målfarlig og arbeidsom. Et scoop!

Enig!
Han har overrasket meg stort denne sesongen og har bare blitt bedre og bedre.

Er vel bare Beckford som kan måle seg med Gradel siste 10 årene når det gjelder "scoop" på overgangsmarkedet for Leeds?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #213 på: Mars 07, 2011, 11:49:01 »
Synes Max fortjener at vi finner fram denne igjen. Målfarlig og arbeidsom. Et scoop!

Enig!
Han har overrasket meg stort denne sesongen og har bare blitt bedre og bedre.

Er vel bare Beckford som kan måle seg med Gradel siste 10 årene når det gjelder "scoop" på overgangsmarkedet for Leeds?

Synes vi kan inkludere også Somma og Snodgrass i den klubben der, sydhagen.  :)
Jon R.

Runar

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #214 på: Mars 07, 2011, 12:37:47 »
Somma i samme kategori som Snodgrass og Beckford, JonR? Det er å dra den litt langt for en siller med 15 kamper?

Enig at Gradel har vært et scoop, vil legge til Snodgrass og Becchio som kostet "ingenting" og har levert meget bra. Gradel kostet jo faktisk penger :)

Men han har ihvertfall steget i verdi i motsetning til andre invisteringer vi har gjort de siste sesongene
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #215 på: Mars 07, 2011, 13:41:59 »
Enig der ja, glemte Snoddy og Becchio (er det mulig??  ::) )
Men synes ikke at Somma er helt der ennå ivertfall!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #216 på: Mars 07, 2011, 19:48:46 »
Jeg innrømmer herved å ha tatt grundig feil av den godeste Max. I fjor anså jeg han for å være en fyr med brukbart høyeste nivå, men jeg trodde han ville falle grundig gjennom når det ble snakk om å levere varene "week in - week out". Han gjorde sine saker bra i utlånsperioden, men etter å ha blitt hentet permanent var han middelmådig og knapt nok det i lange perioder. Legg til det faktum at han gjorde sitt ytterste for å å forhindre opprykk i og med den særdeles idiotiske utvisningen mot Bristol Rovers, noe som ganske sikkert ville vært kroken på døra for ham. Den gang ble han reddet av Beckford.

Nå for tiden redder han seg selv. Han har vært en av de mest stabile spillerne våre denne sesongen, og leverer for tiden den ene strålende kampen etter den andre. Han scorer mål og skaper problemer for motstanderne omtrent hver gang han har ballen. Men, det mest imponerende er innsatsen han legger for dagen uten ball! Aldri om jeg hadde sett for meg dette, annet i korte perioder når temperamentet hans er passe oppunder kokepunktet.

Nå tror jeg sannelig han kan være en virkelig asset videre også, og jeg ser ikke bort fra at han kan gjøre en del ugagn selv i Premier League, om vi virkelig skulle lykkes i å komme dit.

Unga fikk signaturen til Max på draktene sine i fjor vinter, de skal ikke vaskes på en stund.

HelMAX!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Od

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #219 på: Mars 11, 2011, 18:57:21 »
Absolutt. Må innrømme at jeg var en av dem som krevde hodet hans på et fat etter den berømte utvisningen mot Bristol R.  ::)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #220 på: April 04, 2011, 14:28:48 »
Manager Simon Grayson had been ready to give the signal for Gradel to come off. "Max was close to being taken off," the boss admitted.

"It was one of those afternoons when it just wasn't happening for him when he had possession. You you can never fault Max's workrate, his desire and his energy but he can drive you mad at times with his quality"
http://www.leedsunited.com/news/20110404/max-delivered-just-in-time_2247585_2330754

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #221 på: April 04, 2011, 16:20:32 »
3-1 målet var utrolig viktig....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #222 på: Mai 03, 2011, 11:50:01 »
Mad Max stortrives i Leeds og ønsker ny kontrakt:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6911080,00.html


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

tobn på tur

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #223 på: Mai 03, 2011, 12:21:36 »
Herlig

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #224 på: Mai 03, 2011, 13:02:35 »
Mad Max stortrives i Leeds og ønsker ny kontrakt:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6911080,00.html


auren




Gode nyheter!!!
Yeboahs vitne

Glenn K

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #225 på: Mai 03, 2011, 14:45:30 »
Fantastisk! Nøkkelspiller!  :)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #226 på: Mai 03, 2011, 16:57:57 »
Fantastisk utvikling i Leedskarrieren. Kunne vært syndebukk i fjor, men vi rykket opp, og Gradel har vært en av våre nøkkelspillere denne sesongen. Rett og slett fabelaktig!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #227 på: Mai 03, 2011, 21:28:19 »
Turbotrykk i den kroppen, er vel den som har hevet seg mest i år og fortjener etter mitt syn tittelen årets spiller. Håper vi kan beholde han.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Superfan


nord

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #230 på: Mai 12, 2011, 17:18:12 »
Vi må beholde Gradel !!
Vi har solgt alt for mange store stjerner siden vi rykked ned fra PL!

Milner, Lennon osv.

Nu er det os som skal købe talenter og ikke sælge. 
 

Gufrias

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #231 på: Mai 12, 2011, 17:38:32 »
Gradel har vært god for oss i år, og jeg håper han er god for oss i mange år til. Men jeg er ikke overvettes bekymret. Vi har for tiden flere som kan gjøre en bra jobb i den posisjonen - Sam, McCormack, Johnson - og på sikt White, hvis han utvikler seg litt til. De har bare ikke fått sjansen, fordi ingen manager med vettet i behold setter ut årets spiller med mindre han må.

Så dermed blir det feil for meg å si at vi må beholde Gradel for enhver pris. Han skal bare ikke gå uten at det gir Grayson spillerom til å styrke spillerstallen totalt sett.

Ps. Nå kommer det vel noen innspill om toaletter og gjerder snart?   ::) ;)
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #232 på: Mai 12, 2011, 17:41:33 »
Fra "Jonny Howson" - fanpage på facebook
Hamburg are preparing a £2million bif for Max Gradel as he is out of contract next summer.
Kommentarer:
 - 2 mill mite[might] buy u his shoelace
 - sayin that Bates will no doubt barter them down to £500k!

:p


nord

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #234 på: Mai 13, 2011, 10:39:13 »
nei nei  >:(
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #235 på: Mai 13, 2011, 10:52:28 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #236 på: Mai 13, 2011, 11:26:55 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #237 på: Mai 13, 2011, 11:57:04 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Det spørs jo hvor høyt agenten til Gradel priser han. Vi signerte jo Becchio så hvorfor ikke Gradel? Gradel sin kontrakt må avklares før sesongen starter.

Jeg gir Gradel sin venstremidtbane/ving-plass til Bradley Johnson med White som cover.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #238 på: Mai 13, 2011, 12:11:37 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Jo, men så er han jo bare noe billig rask om ikke er god nok for Leicester også da.  ;D
- Leif Olav

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #239 på: Mai 13, 2011, 12:30:08 »
Skriver han ikke under ny kontrakt før sesongen starter så selg han for 2 mill pund.

Du veit like godt som meg at han neppe blir tilbudt betingelser som gjør at han forlenger 8)

Jo, men så er han jo bare noe billig rask om ikke er god nok for Leicester også da.  ;D

Tror du også kan være enig i at når vi er verdensmestere i å hente billig rask, så dukker det sjølsagt opp en brukbar spiller i ny og ne 8)