Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 180150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #600 på: August 30, 2011, 21:52:56 »
Eg spyr av handlingslammelsen i denne engang så stolte klubben >:( >:(
Handlingslammet? Vi selger jo unna! >:( >:( >:(

newsome

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #601 på: August 30, 2011, 21:54:49 »
newsome
 På juniorlaget

 Innlegg: 1499





 






Sv: ER vi ute etter noen i det hele tatt?

« Svar #35 på: Juni 20, 2011, 22:21:14 »

SitatRedigerSlett


--------------------------------------------------------------------------------

Så er Bradley på vei bort.
Leeds har startet opprydningen i stallen.
Dessverre gjør vi det motsatt av alle andre seriøse lag.Vi lar andre klubber overta våre beste spillere.
Frem mot sesongstart er Snoddy,Kasper,Max,Bradley og Killa borte.

Så får vi heller låne noen halvgode reserver fra P.L. og andre spennende spillere fra lavere divisjoner!

 --------------------------------------------------------------------------------------------

Da er det bare Snoddy igjen! Bates klarer kanskje å bli kvitt han også innen noen timer.
Hva sa jeg!!!
Som fotballklubb blir vi drevet på en tragisk og ufattelig dårlig måte.
Når skal noen stoppe denne mannen fra å ødelegge vår stolthet Leeds United!!!!!!!

Ferre

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #602 på: August 30, 2011, 21:56:30 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

Du er nok inne på noe der. Men jeg tipper at Leeds' manglende evne til å gi god lønn til sine nøkkelspillere her er svaret. Og da pendler vel pendelen tilbake til Mr. Bates.

auren
Enig med deg, auren. Tror også Gradel kunne tenkt seg å blitt i klubben hvis han hadde fått tilbudt en god nok kontrakt, i tillegg fått lovnader om satsning på opprykk til Premier League.

GeirO

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #603 på: August 30, 2011, 21:57:58 »
Spent på morgendagen. Frykter at bare Forsell blir signet (som plaster på såret).

Ja, ja. Som vanlig denne sesongen så dukker det nok opp en "junior" og spiller fletta av alle.......¨håper jeg  :-\
MOT

ollan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #604 på: August 30, 2011, 21:58:50 »
Ollan

Oggy

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #605 på: August 30, 2011, 22:01:00 »
Bygger vi fortsatt ned klubben  ???

Håper på noe saftig inn, men tviler litt.
Oggy

Sleivind

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #606 på: August 30, 2011, 22:02:41 »
Det mest irriterende her er tidspunktet overgangen kom på. Dagen før overgangsvinduet stenger?  ???

Kan ikke fatte og begripe hvordan Leeds tenker. Franskmennene skal betale MYE for at det skal rettferdiggjøre salget.

Skriftlige ønsker meg en viss plass. En kontrakt er en kontrakt, på tide at spillere innser det før de skriver under på en.

Når det er sagt, er det ubegripelig at Leeds ikke tenkte lenger enn nesetippen og forlenget kontrakten med Gradel før det var for seint. Dette burde blitt gjort allerede i vinter. Og Leeds hadde sittet på noen solide forhandlingskort.

Dette er ikke annet enn trist  :'(

newsome

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #607 på: August 30, 2011, 22:03:52 »
Bygger vi fortsatt ned klubben  ???

Håper på noe saftig inn, men tviler litt.
Hvis du håper ennå,så er det utrolig hvor naiv og godtroende du er!  :o

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #608 på: August 30, 2011, 22:06:40 »
Lykke til Max, hadde jeg vært deg hadde jeg gjort det samme!

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #609 på: August 30, 2011, 22:14:11 »
At spillere legger inn en transfer request er jo ofte etter befaling fra klubben som selger. Da sier spilleren samtidig fra seg pengene han skal ha i egen lomme ved en overgang og selgerklubben sitter igjen med alt. Veldig ofte at det er nettopp det som må til før en overgang går i orden...

Samtidig som at klubben kan skylde på spilleren for å ikke få så mye kjeft hos fansen....

testo

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #610 på: August 30, 2011, 22:16:03 »
TRIST

Bates OUT!!

Synes du er beskjeden her Tom

BATES   OUTTTTTTTT NOW
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #611 på: August 30, 2011, 22:16:23 »
Det at han forsvinner er ikke overaskende. At han ba om transfer er ikke overaskene. Har man ambisjoner. Ja da bør man vekk fra Leeds United så fort som mulig   >:( >:( >:( >:( >:(

HåvardK

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #612 på: August 30, 2011, 22:20:47 »
At spillere legger inn en transfer request er jo ofte etter befaling fra klubben som selger. Da sier spilleren samtidig fra seg pengene han skal ha i egen lomme ved en overgang og selgerklubben sitter igjen med alt. Veldig ofte at det er nettopp det som må til før en overgang går i orden...

Samtidig som at klubben kan skylde på spilleren for å ikke få så mye kjeft hos fansen....
Tror nok du er nært sannheten her, ja. Leedsfan og andre her inne var jo tidlig ute med å berolige oss med at "det fortsatt var mange uker igjen" av transfervinduet når vi så at vi ikke var styrket ved sesongstart. Føler vi sitter igjen med skjegget i postkassa nå.
Og opprykksambisjonene - grunnlaget for å øke billettprisene ytterligere - svinner enda mer hen.

Litt vanskelig å være fornøyd med Bates nå, merker jeg.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #613 på: August 30, 2011, 22:23:26 »
Skal man grine eller le? Jeg er på griningen snart. Jeg hiver meg på HB bølgen. MUN ødelegger denne klubben.

Uansett hvor mye penger vi har fått for Gradel så kommer det ikke inn noe nytt, det blir med et lån av en unggutt som spiller reservefotball for et PL-lag.

Jeg er så møkklei Bates og alle løgnene hans! f**k OFF!

hadde ikke forventet deg med sånne kommentarer hobbis.
har du noen gang vært positiv til max?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #614 på: August 30, 2011, 22:24:51 »
At spillere legger inn en transfer request er jo ofte etter befaling fra klubben som selger. Da sier spilleren samtidig fra seg pengene han skal ha i egen lomme ved en overgang og selgerklubben sitter igjen med alt. Veldig ofte at det er nettopp det som må til før en overgang går i orden...

Samtidig som at klubben kan skylde på spilleren for å ikke få så mye kjeft hos fansen....
Tror nok du er nært sannheten her, ja. Leedsfan og andre her inne var jo tidlig ute med å berolige oss med at "det fortsatt var mange uker igjen" av transfervinduet når vi så at vi ikke var styrket ved sesongstart. Føler vi sitter igjen med skjegget i postkassa nå.
Og opprykksambisjonene - grunnlaget for å øke billettprisene ytterligere - svinner enda mer hen.

Litt vanskelig å være fornøyd med Bates nå, merker jeg.

Inntil Gradel forsvant så mener jeg fortsatt at vi er mer styrket enn svekket. Gradel er er meget vanskelig å ersatte dessverre.

At det ikke er kommet inn noen skikkelige kanoner inn porten er jeg også skuffet over...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #615 på: August 30, 2011, 22:28:15 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

nope!!
max er den profesjonelle i sammenligning med bates hvertfall.

hvorfor skulle max underprestere i den tiden han har å sikre seg en feit sign on fee?
1 år igjen og om han har fått et tilbud eller ei er det ingenh som vet.

når han så ser ambisjonene er større i byens rugby club er det klart han pakker skobagen og sier han vil fremover
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

BHM

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #616 på: August 30, 2011, 22:30:04 »
Vi mister en god kantspiller, men vi har jo Sam og Nunez  :D disse to heilt klare  :)

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #617 på: August 30, 2011, 22:30:14 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

Gradel har flere ganger uttalt at han ikke har blitt tilbudt ny kontrakt, samtidig som han har hintet om at det er andre klubber som ønsker hans tjenester. Må Bates ha det inn med teskjeer?
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #618 på: August 30, 2011, 22:32:09 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

nope!!
max er den profesjonelle i sammenligning med bates hvertfall.

hvorfor skulle max underprestere i den tiden han har å sikre seg en feit sign on fee?
1 år igjen og om han har fått et tilbud eller ei er det ingenh som vet.

når han så ser ambisjonene er større i byens rugby club er det klart han pakker skobagen og sier han vil fremover

Spillere som går glipp av "drømmeovergangen" kan ofte bli underpresterende, ikke at "hothead" Gradel helt virker som typen til det.

Max ville forlate klubben og Bates lot han gjøre det. Ikke noen hyggelig dag for den "hjemmedraktsbetalendesupporter", men livet går videre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #619 på: August 30, 2011, 22:32:28 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

Gradel har flere ganger uttalt at han ikke har blitt tilbudt ny kontrakt, samtidig som han har hintet om at det er andre klubber som ønsker hans tjenester. Må Bates ha det inn med teskjeer?

Eller drypp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #620 på: August 30, 2011, 22:36:39 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

nope!!
max er den profesjonelle i sammenligning med bates hvertfall.

hvorfor skulle max underprestere i den tiden han har å sikre seg en feit sign on fee?
1 år igjen og om han har fått et tilbud eller ei er det ingenh som vet.

når han så ser ambisjonene er større i byens rugby club er det klart han pakker skobagen og sier han vil fremover

Spillere som går glipp av "drømmeovergangen" kan ofte bli underpresterende, ikke at "hothead" Gradel helt virker som typen til det.

Max ville forlate klubben og Bates lot han gjøre det. Ikke noen hyggelig dag for den "hjemmedraktsbetalendesupporter", men livet går videre.

jepp livet går videre, men nermere uwes brentford enn arsenes arsenal  :P :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #621 på: August 30, 2011, 22:38:46 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

nope!!
max er den profesjonelle i sammenligning med bates hvertfall.

hvorfor skulle max underprestere i den tiden han har å sikre seg en feit sign on fee?
1 år igjen og om han har fått et tilbud eller ei er det ingenh som vet.

når han så ser ambisjonene er større i byens rugby club er det klart han pakker skobagen og sier han vil fremover

Spillere som går glipp av "drømmeovergangen" kan ofte bli underpresterende, ikke at "hothead" Gradel helt virker som typen til det.

Max ville forlate klubben og Bates lot han gjøre det. Ikke noen hyggelig dag for den "hjemmedraktsbetalendesupporter", men livet går videre.

jepp livet går videre, men nermere uwes brentford enn arsenes arsenal  :P :P :P

Vi får trøste oss med at Arsenal supporterne må ha det værre enn oss og at Luka Gradel ikke skrev ny 6-års kontrakt forrige sesong og leverte transfersøknad i dag samt fortsatt vurderer å streike...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #622 på: August 30, 2011, 22:40:53 »

Max ville forlate klubben og Bates lot han gjøre det. Ikke noen hyggelig dag for den "hjemmedraktsbetalendesupporter", men livet går videre.
Hva mener du med dette?

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #623 på: August 30, 2011, 22:42:58 »

Max ville forlate klubben og Bates lot han gjøre det. Ikke noen hyggelig dag for den "hjemmedraktsbetalendesupporter", men livet går videre.
Hva mener du med dette?

Skjønte du ikke det?

Supporterne spytter penger inn i Leeds, men føler at de får lite igjen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #624 på: August 30, 2011, 22:44:25 »

Skjønte du ikke det?

Supporterne spytter penger inn i Leeds, men føler at de får lite igjen.
Selvsagt skjønte jeg ikke det. Derfor spurte jeg. Nå har jeg skjønt det.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #625 på: August 30, 2011, 22:46:14 »

Skjønte du ikke det?

Supporterne spytter penger inn i Leeds, men føler at de får lite igjen.
Selvsagt skjønte jeg ikke det. Derfor spurte jeg. Nå har jeg skjønt det.

Skal ikke være så kryptisk i fremtiden..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per Arne

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #626 på: August 30, 2011, 22:51:26 »
Dette er jo strålende, i og med at absolutt alle pengene fra dette salget skal bidra til økt standard på hotellet Bates skal bygge.

Vi vil vel alle bo litt ekslusivt når vi er i Leeds?

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #627 på: August 30, 2011, 22:52:11 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.

Tror du drømmer om du tror gnomen frigjør 3 mill pund til "kvalitetssigneringer", men håper jo du har rett. Dette var veldig deprimerende. Tror jeg må finne meg en gravøl.

3 mill minus VAT forventer jeg at han frigjør...

HEHEHEHE tror du virkelig på det selv .UTROLIG .

Glemte å skrive minus 10-15-20-25% til Leicester...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #628 på: August 30, 2011, 22:59:25 »

Vi får trøste oss med at Arsenal supporterne må ha det værre enn oss og at Luka Gradel ikke skrev ny 6-års kontrakt forrige sesong og leverte transfersøknad i dag samt fortsatt vurderer å streike...

ja for all del.
de har solgt unna 3 klassespillere og røyk på et kjempetap på OT.

de har penger å kjøpe for, kun wengers stahet og ikke en styreformann som stopper det.
de har faktisk mulighet å tape stort på OT fordi de regelmessig spiller der.
de skal ut i CL for n`te år på rad.

ser ut som de har det trist i forhold til oss ja.
om alt går galt har vi jo alltids paynter! LOL
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ziganda

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #629 på: August 30, 2011, 23:08:48 »
Jaha, her kommer man inn fra sen jobb og oppdager at Bates har fått finansiert inventaret i hotellet. Vel, vel, det var nok ikke annet å vente. Blir ikke mindre Leeds fan av dette, men lørdagskveldene er liksom hyggeligere når vi vinner.  ::)

Crawling on together