Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 353379 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Healyfan

"Jonny Howson, Leeds born and bread comes up with a goal that levels the tie"
:D

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #241 på: Juli 14, 2010, 12:57:57 »
Paul scharner reportedly in talks with leeds united!

ALSO leeds are on the verge of capturing jason roberts on a free transfer offering him a significant signing on fee to meet their wage structure!


Leeds United are Trying to sign Nathan Delfouneso and Sanchez Watt on season long loan. Grayson is using his friendship with villa to sign delfouneso.

 

rykter fra transfer-rumors.com


Har veldig vanskelig for å se at en så god bosmanspiller går ned en divisjon og ned i lønn. En drøss med klubber er interesserte, tydeligvis også Liverpool (i følge agenten...):

http://www.teamtalk.com/wigan-athletic/6256114/Scharner-poised-for-Anfield-talks

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #242 på: Juli 14, 2010, 13:52:43 »
Kan aldri tenke meg at Scharner kommer til Leeds, men for en signering det hadde vært!  :)
Marching on together!

Leif Egil

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #243 på: Juli 14, 2010, 14:34:57 »
Scharner er rett og slett for godt til å være sant...

Men hadde jo vært kult da om han debuterte i Leeds-drakten på Brann Stadion.... ;D
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #244 på: Juli 14, 2010, 14:59:48 »
Derby sier i dag at de har bestemt seg for ikke å legge inn bud på Gary Hooper, hvem er det som nå er igjen (nevnes) i kampen om underskriften hans?


Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #246 på: Juli 14, 2010, 16:38:20 »
Pga av kildevern kan eg dessverre ikkje oppgi det, men det er sjølvsagt seriøst!

Utfra det eg har fanget opp tipper eg Russell og Hooper spiller for Leeds når sesongen sparkes i gang i august.

http://www.betfairfootball.com/the-championship/rumour-mill---leeds-united-to-splash-the-cash/

Hvilken skøyer - intravenøs innlagt skøyer med venekateter og terminal tankegang . . .

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #247 på: Juli 14, 2010, 16:46:42 »
Pga av kildevern kan eg dessverre ikkje oppgi det, men det er sjølvsagt seriøst!

Utfra det eg har fanget opp tipper eg Russell og Hooper spiller for Leeds når sesongen sparkes i gang i august.

Fra kilde som dessverre ikke kan oppgis til nysgjerrige og useriøse:
Man håper på Hooper, verken han er Russel rusler inn porten . . .
Hooper bare et navn som går igjen og Russel holder ikke mål . . .
Somma er spiss og midtbanen holder lenge, forsvaret akilles . . .


Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #249 på: Juli 14, 2010, 18:42:53 »
Pga av kildevern kan eg dessverre ikkje oppgi det, men det er sjølvsagt seriøst!

Utfra det eg har fanget opp tipper eg Russell og Hooper spiller for Leeds når sesongen sparkes i gang i august.

Eller presseskikk...?

 ;D


stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #250 på: Juli 14, 2010, 19:00:42 »
http://www.eveningtimes.co.uk/sport/james-mcarthur-s-wigan-woe-1.1041282

mange artikler om at mcarthur kan være på vei til leeds :)
SJ

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #251 på: Juli 14, 2010, 20:25:05 »
Når så mange nettaviser i England skriver dette så er det klart at det må ligge noe i det.... håper jeg  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #252 på: Juli 14, 2010, 20:31:25 »
Når så mange nettaviser i England skriver dette så er det klart at det må ligge noe i det.... håper jeg  :)

Problemet er at selv om 10 nettaviser skriver noe, kan det være at alle baserer seg på samme kilde - som kan vise seg å være feil...   ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #253 på: Juli 14, 2010, 21:17:10 »
"On the 14th of July Leeds United made an opening bid for Mcarthur for £750,000"

Kan det være noen sannhet?
Rogaland whites!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #254 på: Juli 14, 2010, 21:18:07 »
"On the 14th of July Leeds United made an opening bid for Mcarthur for £750,000"

Kan det være noen sannhet?

Det får vi nok vite med tiden  ;)

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #255 på: Juli 14, 2010, 21:23:04 »
Var ikke Marlon Harewood linket til oss? Ser at han nå er frigitt av Aston Villa.
Rogaland Whites

SDalen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #256 på: Juli 14, 2010, 21:27:19 »
"On the 14th of July Leeds United made an opening bid for Mcarthur for £750,000"

Kan det være noen sannhet?

Det får vi nok vite med tiden  ;)

Har funnet flere kilder som sier det sammen :-)
Rogaland whites!

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #257 på: Juli 14, 2010, 23:27:24 »
Når så mange nettaviser i England skriver dette så er det klart at det må ligge noe i det.... håper jeg  :)

Problemet er at selv om 10 nettaviser skriver noe, kan det være at alle baserer seg på samme kilde - som kan vise seg å være feil...   ::)



Men hvis en avis skriver om dette, må vel den være kjent for å være seriøs for at alle de andre nettavisene skal kopiere dette?? Det jeg mener er at de tar vel ikke hva som helst fra en avis som er ``kjent`` for å skrive en hel bunke med rykter som ikke stemmer?
« Siste redigering: Juli 15, 2010, 00:26:37 av Glenn K »

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #258 på: Juli 15, 2010, 01:55:00 »

Leeds will not sign Gary Hooper!

As part of the Fabian Delph transfer to Leeds that if Leeds got promoted Nathan Delfouneso will be available to come on a season long loan. (If Grayson Wants Him)

Alson Marlon Harewood and Jay DeMerit have all been offered contracts at Leeds.

Robert Koren will be offered a contract if Leeds fail in there 750k bid to bring in James McArthur from Hamilton.

Also Sanchez Watt to return on a 6 month loan with a view to extending that for the rest of the season.

And Finally Ken Bates has not sold Leeds United.
He wants to stay on as chairman for at least another year but he has been contacted by a American millionaire about the possibility of selling at the end of the season.

 

SJ

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #259 på: Juli 15, 2010, 03:48:49 »
Når så mange nettaviser i England skriver dette så er det klart at det må ligge noe i det.... håper jeg  :)

Problemet er at selv om 10 nettaviser skriver noe, kan det være at alle baserer seg på samme kilde - som kan vise seg å være feil...   ::)



Men hvis en avis skriver om dette, må vel den være kjent for å være seriøs for at alle de andre nettavisene skal kopiere dette?? Det jeg mener er at de tar vel ikke hva som helst fra en avis som er ``kjent`` for å skrive en hel bunke med rykter som ikke stemmer?

En avis har kun ett mål: Ã… selge aviser. Det gjelder enda mer i GB enn i Norge. Troverdighet er det svært få av dem som har uansett, så den kan de ikke miste. Guardian har vel fortsatt et snev av integritet.
- Leif Olav

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #260 på: Juli 15, 2010, 07:16:29 »

Leeds will not sign Gary Hooper!

As part of the Fabian Delph transfer to Leeds that if Leeds got promoted Nathan Delfouneso will be available to come on a season long loan. (If Grayson Wants Him)

Alson Marlon Harewood and Jay DeMerit have all been offered contracts at Leeds.

Robert Koren will be offered a contract if Leeds fail in there 750k bid to bring in James McArthur from Hamilton.

Also Sanchez Watt to return on a 6 month loan with a view to extending that for the rest of the season.

And Finally Ken Bates has not sold Leeds United.
He wants to stay on as chairman for at least another year but he has been contacted by a American millionaire about the possibility of selling at the end of the season.

 



Dette er vel det som kommer i kategorien for løse rykter.

Men det er klart at dersom vi får inn DeMerit, McArthur eller Koren, Watt og Harewood så har vi etter min mening den stallen vi trenger for å gå løs på årets sesong.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #261 på: Juli 15, 2010, 09:01:02 »

Leeds will not sign Gary Hooper!

As part of the Fabian Delph transfer to Leeds that if Leeds got promoted Nathan Delfouneso will be available to come on a season long loan. (If Grayson Wants Him)

Alson Marlon Harewood and Jay DeMerit have all been offered contracts at Leeds.

Robert Koren will be offered a contract if Leeds fail in there 750k bid to bring in James McArthur from Hamilton.

Also Sanchez Watt to return on a 6 month loan with a view to extending that for the rest of the season.

And Finally Ken Bates has not sold Leeds United.
He wants to stay on as chairman for at least another year but he has been contacted by a American millionaire about the possibility of selling at the end of the season.

 



Dette er vel det som kommer i kategorien for løse rykter.

Men det er klart at dersom vi får inn DeMerit, McArthur eller Koren, Watt og Harewood så har vi etter min mening den stallen vi trenger for å gå løs på årets sesong.
hvis disse kommer, så ser alt meget lysere ut :)

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #262 på: Juli 15, 2010, 10:01:05 »

Leeds will not sign Gary Hooper!

As part of the Fabian Delph transfer to Leeds that if Leeds got promoted Nathan Delfouneso will be available to come on a season long loan. (If Grayson Wants Him)

Alson Marlon Harewood and Jay DeMerit have all been offered contracts at Leeds.

Robert Koren will be offered a contract if Leeds fail in there 750k bid to bring in James McArthur from Hamilton.

Also Sanchez Watt to return on a 6 month loan with a view to extending that for the rest of the season.

And Finally Ken Bates has not sold Leeds United.
He wants to stay on as chairman for at least another year but he has been contacted by a American millionaire about the possibility of selling at the end of the season.

 



Dette er vel det som kommer i kategorien for løse rykter.

Men det er klart at dersom vi får inn DeMerit, McArthur eller Koren, Watt og Harewood så har vi etter min mening den stallen vi trenger for å gå løs på årets sesong.
hvis disse kommer, så ser alt meget lysere ut :)

Hvis dette som står her stemmer, så ser det jo bra ut  :) Men jeg håper ikke det blir en amerikaner som kjøper Leeds etter Ken, vi har jo sett hvordan det kan gå ( Liverpool og Manchester United)....Det ender vel opp med en solid gjeld  ;D
« Siste redigering: Juli 15, 2010, 13:42:35 av Glenn K »

Yeboahs vitne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #263 på: Juli 15, 2010, 11:54:24 »
Er mye som tyder på at Villa kvitter seg med Heskey - og da kommer ikke Delfouneso til oss. Denne McArthur virker ung og spennende - og det er jo særdeles hyggelig at vi virker å ha lagt inn bud - om det stemmer. Skjønt silly season er nå en gang akkurat det.

Usikker på hva Harewood har å by på lenger. Begynner å bli noen år siden han var målgarantist.

Må uansett bare få uttrykke min glede over å være tilbake i Championship og at det er litt mer blest rundt vår kjære klubb. Hadde vært blytungt å måtte ta fatt på en ny sesong i League one nå.

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #264 på: Juli 15, 2010, 13:26:44 »
Det er veldig mange som ønsker seg McArthur. For meg er han et totalt ubeskrevet blad. Hadde ikke hørt om karen før ryktene begynte å gå.

Men på den annens side så hadde jeg ikke hørt om Snoddy før vi kjøpte han fra Skotland heller, og der gjorde vi en god handel etter min mening, so bring him on.
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #265 på: Juli 15, 2010, 13:47:24 »
Leeds United set to complete the signing of Sc**thorpe stirker Gary Hooper for £3 Million on a four–year contract. Hooper will join United once they return from Slovakia.

Dette står på: http://www.football-rumours.co.uk/

Ikke veldig sannsynlig med tanke på prisen som står der  ;D
« Siste redigering: Juli 15, 2010, 14:24:58 av Glenn K »

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #266 på: Juli 15, 2010, 15:39:24 »
Hvis den summer stemmer er Bates på lukka avdeling innen helgen.  :)
- Leif Olav

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #267 på: Juli 15, 2010, 16:01:57 »
Grayson avviser at de har lagt inn bud på James McArthur....  :-\

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6261764,00.html

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #268 på: Juli 15, 2010, 16:06:40 »
Grayson avviser at de har lagt inn bud på James McArthur....  :-\

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6261764,00.html
Sjokkerende at vi ikke har lagt inn et bud på £750.000 for en unggutt fra det skotske høylandet.  ::)
« Siste redigering: Juli 15, 2010, 16:08:17 av Alta-White »

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #269 på: Juli 15, 2010, 16:55:49 »
Grayson avviser at de har lagt inn bud på James McArthur....  :-\

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6261764,00.html
Sjokkerende at vi ikke har lagt inn et bud på £750.000 for en unggutt fra det skotske høylandet.  ::)

vi bruker jo ikke penger på en eneste spiller jo >:( nå må vi snart begynne å bruke litt penger ???
SJ