Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 441751 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #570 på: April 20, 2011, 14:44:27 »
Ærede p0ndus!

Syns du tar alle mulige forbehold allerede i første setning av ditt første innlegg. Du har derfor slett ingen grunn til å unnskylde deg, enn si skjemmes, over at du stiller de nevnte spørsmål. Ha en riktig god påske!

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #571 på: April 20, 2011, 14:52:53 »
Konsprasjonsteori på gang igjen, men er det ikke sånn at det økonomisk sett er lite lønnsomt og rykke opp for oss  i år fremfor neste år. Mener og ha lest det ett eller annet sted her på forumet. Syntes også variasjon i form, og alle de underlig forsvarsblunderne våre styrker teorien om noe muffens. Men håper jeg tar feil igjen.

Du kødder?

Ærede medsupporter, mener bestemt og ha lest at det utløses en eller annen klausul ved opprykk i år som vil koste klubben ganske mye. Håper jeg har misforstått og i så fall beklager masse, men har ikke plukket dette fra løse lufta nei. Fint og høre fra andre som evt vet mer om dette!.

Ærede medsupportere!

Pkt.1. Det viste seg altså at det er en klausul ved opprykk.  .Med andre ord ikke konspirasjon. At beløpet ikke er kjempestort er så sin sak, men visste da ikke størrelsen på dette. Syntes dog 5 mill pund som det antydes her er mye penger.
Pkt.2. Står ved at jeg mener  forsvarsspill/forvarstabber/forsvarsblundere våre  til tider har vært så horrible at jeg kan tillate meg og stille dette spørsmålet.
Ptk.3. Forbeholder meg retten til og si hva jeg vil på dette forumet, så lenge jeg ikke støter noen personlig.
Når Per Arne ber meg søke kyndig hjelp for og si/mene det jeg mener, så er det langt utover en grense hvor moderator bør gripe inn. Og da  gi den enkelte veiledning i hvordan oppføre seg på et forum, kyndig veiledning.

Du kan velge å stille spørsmål ved akkurat hva du vil. Når du velger å poste en såpass ekstrem ytring på forumet, må du nesten må forvente reaksjoner, også av typen du kanskje ikke liker. Når det er sagt tolker jeg Per Arnes tilsvar som spøkefull og ikke ondsinnet. Du har uansett gitt han en melding om at du ikke liker hans tilsvar, og jeg håper nå at dere ikke spinner videre på dette her på OEF. Noen ganger er Personlig melding funksjonen på den blå menylinjen et utmerket alternativ til forumet.
 
« Siste redigering: April 20, 2011, 14:54:28 av Jon R »
Jon R.

Per Arne

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #572 på: April 20, 2011, 15:21:36 »
Dette kan jeg ta her; beklager, Pondus, det var ikke vondt ment. Jeg plasserte et smilefjes bak i den tro at det ble oppfattet, som jeg mente det, en spøkefull bemerkning.
Du har selvsagt rett til å mene absolutt hva du vil, og gi uttrykk for det.

Men likevel, jeg synes det er en sær ytring. Så lenge du mener at spillere, i visse situasjoner "legger seg", må du regne med å få reaksjoner. Og når dette blir postet i en tråd som omhandler Grayson, relateres det fort til ham. Mener du at Grayson har bedt spillerne våre om å ikke vinne fotballkamper? Siden du setter spørsmålstegn ved dette, må du vel nødvendigvis ha en teori om avtalt spill ???

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #573 på: April 20, 2011, 15:47:50 »
Dette kan jeg ta her; beklager, Pondus, det var ikke vondt ment. Jeg plasserte et smilefjes bak i den tro at det ble oppfattet, som jeg mente det, en spøkefull bemerkning.
Du har selvsagt rett til å mene absolutt hva du vil, og gi uttrykk for det.

Men likevel, jeg synes det er en sær ytring. Så lenge du mener at spillere, i visse situasjoner "legger seg", må du regne med å få reaksjoner. Og når dette blir postet i en tråd som omhandler Grayson, relateres det fort til ham. Mener du at Grayson har bedt spillerne våre om å ikke vinne fotballkamper? Siden du setter spørsmålstegn ved dette, må du vel nødvendigvis ha en teori om avtalt spill ???

Forstår, det er bare at det at jeg blir  så innmari frustrert over det tåpelige defensive arbeidet  til tider, og tabbene som forsvarsspillerne stadig vekk gjør, at jeg i et svakt øyeblikk dro opp denne konspirasjonsteorien.
Greit nok at det IKKE PL  nivå over forsvarsspillet vårt men måte på.
Syntes absolutt du må få mene  at det jeg sier  er en sær ytring , samtidig som jeg mener dette bør være et forum for også sære ytringer. Men hvor vi går på sak og ikke person.
Men  er ihvertfall sikker på at vi er enig om en ting, det er at vi ønsker det beste for klubben i våre hjerter. MOT.

jarle

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #574 på: April 20, 2011, 15:56:03 »
Konsprasjonsteori på gang igjen, men er det ikke sånn at det økonomisk sett er lite lønnsomt og rykke opp for oss  i år fremfor neste år. Mener og ha lest det ett eller annet sted her på forumet. Syntes også variasjon i form, og alle de underlig forsvarsblunderne våre styrker teorien om noe muffens. Men håper jeg tar feil igjen.

Du kødder?

Ærede medsupporter, mener bestemt og ha lest at det utløses en eller annen klausul ved opprykk i år som vil koste klubben ganske mye. Håper jeg har misforstått og i så fall beklager masse, men har ikke plukket dette fra løse lufta nei. Fint og høre fra andre som evt vet mer om dette!.

Dette er selvsagt tull...

Det er lovet en ekstra utbetaling til kreditorere ved opprykk... men det er en meget liten sum sammenlignet med de pengene som venter i PL...

Bates er en kjeltring men ikke dum!



Som Jarle sier ble en av vilkårene for gjeldsordningen i forb med administrasjonen at det skulle skje ekstra betaling til kreditorene ved opprykk til PL innen 5 år. DHusker ikke hvilket beløp dette offisielt var, enten 5 eller 10 mill pund.  Uansett lite penger i forhold til hvilke merinntekter (inkl fallskjerm) som ligger i potten om vi rykker opp. Disse merinntektene blir ganske enorme, selv om vi ikke skulle få et eneste poeng eller scoret et eneste mål i PL.

En annen konspirasjon jeg har forstått svirrer rundt er spillerenes motivasjon for å rykke opp, og derigjennom spille seg til sparken. Vi hørte forsåvidt den da vi var i tredje også. Selvfølgelig bare pisspreik, men må innrømme at jeg ikke kommer på mange PL spillere i stallen vår akkurat nå


Extra tilbudet er 30 p in the pound og ble forlenget til å gjelde i 10 år...

30p in the pound betyr... ca 10 mill pund x 30% = 3 mill pund.
10 mill er gjelden de resterende kreditorene satt på i admin saken.
De andre kreditorene som Bates hadde kontroll på ( kjeltringen) har slettet sin gjeld 100%)


Så kost ved å rykke opp er ca 3 mill pund og gjelder i 10 år fra Administrasjonen....



h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #575 på: April 20, 2011, 15:57:54 »
Det at mange spiller seg til arbeidsløshet ved opprykk og at de legger seg i kampene. Ja det er et rykte som jeg aldri har trodd på. Men allikevel så er det et faktum ved opprykk. Så kanskje det er noe i det ryktet da

lojosang

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #576 på: April 20, 2011, 16:06:10 »
Konsprasjonsteori på gang igjen, men er det ikke sånn at det økonomisk sett er lite lønnsomt og rykke opp for oss  i år fremfor neste år. Mener og ha lest det ett eller annet sted her på forumet. Syntes også variasjon i form, og alle de underlig forsvarsblunderne våre styrker teorien om noe muffens. Men håper jeg tar feil igjen.

Du kødder?

Ærede medsupporter, mener bestemt og ha lest at det utløses en eller annen klausul ved opprykk i år som vil koste klubben ganske mye. Håper jeg har misforstått og i så fall beklager masse, men har ikke plukket dette fra løse lufta nei. Fint og høre fra andre som evt vet mer om dette!.

Ærede medsupportere!

Pkt.1. Det viste seg altså at det er en klausul ved opprykk.  .Med andre ord ikke konspirasjon. At beløpet ikke er kjempestort er så sin sak, men visste da ikke størrelsen på dette. Syntes dog 5 mill pund som det antydes her er mye penger.
Pkt.2. Står ved at jeg mener  forsvarsspill/forvarstabber/forsvarsblundere våre  til tider har vært så horrible at jeg kan tillate meg og stille dette spørsmålet.
Ptk.3. Forbeholder meg retten til og si hva jeg vil på dette forumet, så lenge jeg ikke støter noen personlig.
Når Per Arne ber meg søke kyndig hjelp for og si/mene det jeg mener, så er det langt utover en grense hvor moderator bør gripe inn.

Han siktet vel til en mattelærer. Det vil altså koste 5 millioner å skaffe seg en garantert inntektsøkning på 90 millioner. Dyskalkuli er et reelt problem i dagens samfunn. Vi har et parti hvis økonomiske politikk er tuftet på dette.

Ditt argument blir som om en Niburuskrulling skulle si "Aha! Det finnes altså planeter. Der ser dere. Verden går under i 2012 når planet X dukker opp fra det tomme intet og kriser inn i jorda."

Retten til å si din mening har du selvfølgelig. Nå har det seg en gang slik at dette er et forum. Da må man nesten forvente at det kan hende noen ikke er enige i den meningen, og gir uttrykk for det.
- Leif Olav

ollan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #577 på: April 20, 2011, 19:29:29 »
Det at mange spiller seg til arbeidsløshet ved opprykk og at de legger seg i kampene. Ja det er et rykte som jeg aldri har trodd på. Men allikevel så er det et faktum ved opprykk. Så kanskje det er noe i det ryktet da

tror du eller tror du ikke på dette ryktet.....  ???
Ollan

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #578 på: April 20, 2011, 21:39:39 »
Det at mange spiller seg til arbeidsløshet ved opprykk og at de legger seg i kampene. Ja det er et rykte som jeg aldri har trodd på. Men allikevel så er det et faktum ved opprykk. Så kanskje det er noe i det ryktet da

tror du eller tror du ikke på dette ryktet.....  ???

Garantert muligens  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #579 på: April 21, 2011, 03:35:40 »
Det at mange spiller seg til arbeidsløshet ved opprykk og at de legger seg i kampene. Ja det er et rykte som jeg aldri har trodd på. Men allikevel så er det et faktum ved opprykk. Så kanskje det er noe i det ryktet da

tror du eller tror du ikke på dette ryktet.....  ???

Garantert muligens  ;)

auren

ikkje kødd...
COME ON LEEDS !!

Nørgaard

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #580 på: April 22, 2011, 23:57:14 »
Er der nogen der kan svare mig på hvor længe Gaffer var i Blackpool før han smuttede til Leeds??

sportcarl1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #581 på: April 23, 2011, 07:43:20 »
Er der nogen der kan svare mig på hvor længe Gaffer var i Blackpool før han smuttede til Leeds??

2005-2008
 

jarle

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #582 på: April 24, 2011, 10:38:58 »
Har Grayson lost the dressing room?

Hvor lenge kan du ignorere Somma...( selv når Becchio er ute)
Hvor lenge kan du gi klippekort til en overvektig astmatiker som Brad J
Hvor lenge kan du ha null begrep om hvordan organisere et forsvar
Hvor lenge kan du fortsette å ha null gameplan og kun stole på individuelle ferdigheter i laget.
Hvor lenge kan du gå ut å kritisere spillere når det går feil

uten at spillere går lei?

og hvor lenge kan Larry overleve uten backingen fra Bates som har vært helt fraværende i lang tid... (og det etter at Bates i tide og utide backet Larry tidligere)



PS! Nunez herjer på utlån... suprise surprise.. kanskje vår beste fotballspiller sammen med Bannan... en på utlån... den andre på benken.



Gufrias

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #583 på: April 24, 2011, 11:41:55 »
Har Grayson lost the dressing room?

Hvor lenge kan du ignorere Somma...( selv når Becchio er ute)
Hvor lenge kan du gi klippekort til en overvektig astmatiker som Brad J
Hvor lenge kan du ha null begrep om hvordan organisere et forsvar
Hvor lenge kan du fortsette å ha null gameplan og kun stole på individuelle ferdigheter i laget.
Hvor lenge kan du gå ut å kritisere spillere når det går feil

uten at spillere går lei?

og hvor lenge kan Larry overleve uten backingen fra Bates som har vært helt fraværende i lang tid... (og det etter at Bates i tide og utide backet Larry tidligere)



PS! Nunez herjer på utlån... suprise surprise.. kanskje vår beste fotballspiller sammen med Bannan... en på utlån... den andre på benken.



Også i forrige sesong sa noen her på forumet at Grayson hadde mistet garderoben. Han er her fremdeles.
Tror Grayson sliter, han har vistnok "mistet" garderoben. Og hvis det er tilfelle, så vil han aldri klare å snu dette. Få inn Eggen eller Sollied i morgen..gjerne begge to ;-)

Videre vil jeg minne om at:
Somma spilte fra start i forrige kamp, mot Watford - dog uten å få til noe særlig.
Brad J var på benken i kampen før det, mot Derby. Kan ikke se at Livermore og Bannan er vesentlig bedre per dags dato.
Forsvarsspillet var - for en gangs skyld - solid sist.
Leeds har scoret mest i divisjonen. Godt gjort uten gameplan.
Veldig mange av baklengsmålene har kommet som resultat av individuelle feil. Jeg liker ikke at skittentøyvasken tas på pressekonferansen, men det har vært mye skittentøy...
Nunez herjer på utlån, men i en offensiv rolle. Gjennom sesongen har det ikke vært der problemene har ligget. Skulle imidlertid gjerne ha sett ham her nå som Howson synes å ha en formsvikt.

Så derfor er dette en blanding av spekulasjoner og overdrivelser, Jarle. Jeg skal ikke påstå at Grayson er ufeilbarlig, men det er ikke så ille som du påstår.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #584 på: April 24, 2011, 13:12:28 »
Har Grayson lost the dressing room?

Hvor lenge kan du ignorere Somma...( selv når Becchio er ute)
Hvor lenge kan du gi klippekort til en overvektig astmatiker som Brad J
Hvor lenge kan du ha null begrep om hvordan organisere et forsvar
Hvor lenge kan du fortsette å ha null gameplan og kun stole på individuelle ferdigheter i laget.
Hvor lenge kan du gå ut å kritisere spillere når det går feil

uten at spillere går lei?

og hvor lenge kan Larry overleve uten backingen fra Bates som har vært helt fraværende i lang tid... (og det etter at Bates i tide og utide backet Larry tidligere)



PS! Nunez herjer på utlån... suprise surprise.. kanskje vår beste fotballspiller sammen med Bannan... en på utlån... den andre på benken.



Også i forrige sesong sa noen her på forumet at Grayson hadde mistet garderoben. Han er her fremdeles.
Tror Grayson sliter, han har vistnok "mistet" garderoben. Og hvis det er tilfelle, så vil han aldri klare å snu dette. Få inn Eggen eller Sollied i morgen..gjerne begge to ;-)

Videre vil jeg minne om at:
Somma spilte fra start i forrige kamp, mot Watford - dog uten å få til noe særlig.
Brad J var på benken i kampen før det, mot Derby. Kan ikke se at Livermore og Bannan er vesentlig bedre per dags dato.
Forsvarsspillet var - for en gangs skyld - solid sist.
Leeds har scoret mest i divisjonen. Godt gjort uten gameplan.
Veldig mange av baklengsmålene har kommet som resultat av individuelle feil. Jeg liker ikke at skittentøyvasken tas på pressekonferansen, men det har vært mye skittentøy...
Nunez herjer på utlån, men i en offensiv rolle. Gjennom sesongen har det ikke vært der problemene har ligget. Skulle imidlertid gjerne ha sett ham her nå som Howson synes å ha en formsvikt.

Så derfor er dette en blanding av spekulasjoner og overdrivelser, Jarle. Jeg skal ikke påstå at Grayson er ufeilbarlig, men det er ikke så ille som du påstår.

nej som helhet har grayson och spelarna levererat mer än vad vi fans kan kräva, för de verkade ju som innan säsongen startade att 90% såg oss som ett mittenlag eller ett lag för den undre halvan, väligt få såg oss som ett playofflag eller ett lag för övre halvan,
 

Runar

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #585 på: April 24, 2011, 13:42:19 »
Det at mange spiller seg til arbeidsløshet ved opprykk og at de legger seg i kampene. Ja det er et rykte som jeg aldri har trodd på. Men allikevel så er det et faktum ved opprykk. Så kanskje det er noe i det ryktet da

Kan ikke se hvem som spiller seg til arbeidsløshet ved et opprykk....

For det første så vil alle spillerne få utløst en god  bonus ved opprykk, for de som Leeds ønsker å selge så har de et opprykk på CV og kommer til å være attraktiv i andre NPC klubber. Tror ikke Hughes hadde endt opp i en NPC klubb om Leeds ikke hadde rykket opp i fjor f.eks.

For det andre om det skulle gjelde noen få spillere (hvem?) så ville det vært enkelt for Larry å skille ut hvem som ikke vil opp og ikke bruke de.

Vi må slutte å bruke forklaringer som at spillerne ikke prøver når vi ikke lykkes - Det er ikke alt vi er god nok til, å vi må finne løsninger på hvordan vi skal bli bedre, men det å si at spillerne ikke prøver føler jeg er å skyte langt over...

 

Nørgaard

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #586 på: April 24, 2011, 21:45:46 »
Er der nogen der kan svare mig på hvor længe Gaffer var i Blackpool før han smuttede til Leeds??

2005-2008

Ok, tak for svaret

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #587 på: April 25, 2011, 18:30:07 »
Grayson doesn't know what have gone wrong. We have analyzed, but have not found what went wrong the last months!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #588 på: April 25, 2011, 18:35:43 »
Grayson doesn't know what have gone wrong. We have analyzed, but have not found what went wrong the last months!


....says who?  ???

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #589 på: April 25, 2011, 18:42:43 »
Grayson doesn't know what have gone wrong. We have analyzed, but have not found what went wrong the last months!


....says who?  ???

Litt forvirrende skrevet. Grayson som sa det selv på intervjuet etter kampen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Peter7

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #590 på: April 25, 2011, 18:44:54 »
Formsvikt på nøkkelspillere og skadet toppscorer kan jo være en del av problemet?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #591 på: April 25, 2011, 20:50:38 »
Er du her fremdeles?

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #592 på: April 25, 2011, 20:53:40 »
Formsvikt på nøkkelspillere og skadet toppscorer kan jo være en del av problemet?
Hva med å analysere Graysons taktiske evner sesongen sett under ett.....?

HåvardK

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #593 på: April 25, 2011, 20:57:32 »
Formsvikt på nøkkelspillere og skadet toppscorer kan jo være en del av problemet?
Hva med å analysere Graysons taktiske evner sesongen sett under ett.....?

Det må gjøres. Kanskje kan man til og med snakke om begge de siste sesongene sett under ett.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #594 på: April 25, 2011, 21:03:46 »
Formsvikt på nøkkelspillere og skadet toppscorer kan jo være en del av problemet?
Hva med å analysere Graysons taktiske evner sesongen sett under ett.....?

Det må gjøres. Kanskje kan man til og med snakke om begge de siste sesongene sett under ett.
Enig!Fatter ikke at han ikke ansetter en defensiv trener.Vi har jo sett nå i etpar år at Grayson/Snodin sitt defensive opplegg ikke funker.Det er jo flere her som har sagt i lange tider at vi burde fått tak i en med defensive taktiske evner.For min del kan godt Vinnie Jones være bajas hvis det fører til et pottetett forsvar ;D

Nørgaard

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #595 på: April 25, 2011, 21:13:55 »
Formsvikt på nøkkelspillere og skadet toppscorer kan jo være en del av problemet?
Hva med å analysere Graysons taktiske evner sesongen sett under ett.....?

Det må gjøres. Kanskje kan man til og med snakke om begge de siste sesongene sett under ett.
Enig!Fatter ikke at han ikke ansetter en defensiv trener.Vi har jo sett nå i etpar år at Grayson/Snodin sitt defensive opplegg ikke funker.Det er jo flere her som har sagt i lange tider at vi burde fått tak i en med defensive taktiske evner.For min del kan godt Vinnie Jones være bajas hvis det fører til et pottetett forsvar ;D

Hehe Vinnie Jones er måske lige at gå over stregen, men kan godt følge dig. Som jeg skrev tidligere så føler jeg at Grayson har mistet overblikket ligesom i sidste sæson. Forskellen er bare at vi ligger i Championship nu og derfor rykker vi ikke op i år. Jeg er villig til at kigge efter nye kræfter, måske også på trænerposten.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #596 på: April 25, 2011, 21:19:31 »
Fra teamtalk.noen gode poenger synes jeg...
How many shots at goal in a game we had to win? What a joke!.... Players and management seem to have run out of ideas in recent weeks. The owners (whoever they are) need to decide quickly what they want from Leeds United and their supporters. With a reasonable amount of investment at Xmas we would have been certain of the play-offs. With 25,000 every home game at sky high admission prices and sold out away following everywhere we play, surely the fans deserve better?! If we're not careful we will have another close season of false promises and "missed targets". Loyalty from fans is one thing but blind loyalty is another....

columbi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #597 på: April 25, 2011, 21:30:03 »
Tror nok Grayson får en sesong til.
 

Nørgaard

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #598 på: April 25, 2011, 21:31:16 »
Fra teamtalk.noen gode poenger synes jeg...
How many shots at goal in a game we had to win? What a joke!.... Players and management seem to have run out of ideas in recent weeks. The owners (whoever they are) need to decide quickly what they want from Leeds United and their supporters. With a reasonable amount of investment at Xmas we would have been certain of the play-offs. With 25,000 every home game at sky high admission prices and sold out away following everywhere we play, surely the fans deserve better?! If we're not careful we will have another close season of false promises and "missed targets". Loyalty from fans is one thing but blind loyalty is another....

Er faktisk fuldstændig enig i hvad der står og det tror jeg de fleste Leedsfans også er. Vi savner strategi og lederskab.

Sleivind

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #599 på: Juni 13, 2011, 12:12:04 »