Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 441731 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1590 på: Januar 31, 2012, 23:32:41 »
Den første og beste som får sparken i PL nå, eller L1. L2. L3. de må da være bedre på noe .

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1591 på: Januar 31, 2012, 23:45:23 »
Har vi hatt noe selvtillit i dette laget i det siste da ? 3 heldige vinster de siste og så....  en skikkelig en i tryne igjen  :-[
Selvtillit skaper man gjennom prestasjoner. Det er Graysons oppgave å bygge opp spillerne slik at de får den selvtilliten. Det kan stilles spørsmål om Grayson har de teambygger-kvalitetene klubben trenger. AOB-saken må jo ha skadet hans omdømme som lagbygger. Han skulle selvsagt ha stått bak AOB. Der har nok enheten i spillergruppa røket. En spillergruppe som er urolig vil slite med levere. Alt dette er Graysons ansvar. Det er hans oppgave å få spillerne til å tro på seg, at nettopp han kan gi dem den sportslige suksessen de ønsker seg. I tillegg kan han ikke organisere et forsvar. Det var synlig lenge før AOB-saken ble en belastning.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1592 på: Februar 01, 2012, 00:10:10 »
Det er jo tydelig på intervjuet at SG ikke har hatt penger å bruke på nye spillere. Da er det jo ikke rart at ingen nye kommer inn. Derfor kommer det vel neppe inn ny manager inn heller. Det koster penger det og.

Tror du at alle middelmådighetene er gratis? Det er flere spillere som ikke er på benken engang som har millionlønn. Grayson har gamblet på kvantitet fremfor kvalitet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1593 på: Februar 01, 2012, 00:12:22 »
Nok er dessverre nok nå.....

SG har messet om at han har penger til kjøp. Og han har messet om hvilke spillere han leter etter. Men, han godkjenner istedet salg og kapitaliserer på spiller vi burde beholde - og fortsetter å låne spillere som skal matches "i form".
Og han evner ikke å forlenge kontrakter med spillere vi burde satset på.
(Jeg gir 0 i odds på at Snoddy ikke signer ny kontrakt).

Han har på 3 år ikke evnet å styrke laget i posisjoner som "vi alle" (utenfor managementet i klubben) har sett har vært vårt største problem.

Men likevel har han rukket å bygd opp en av ligaens største staller med over 30 spillere på lønningslisten.......

Eierskapet gidder jeg ikke bruke tid på. Det er "lost case" da KB styrer selv hva han ønsker.
Det er SG som bærer det sportslige ansvaret. Hans utilstrekkelighet har på nytt vist seg til fulle.
Jeg kan ikke se noe poeng i å vente lenger.

Få inn ny ledelse.
Kompetanse. Handlekraft. Sportslig troverdighet og integritet.
La det gjerne være Warnock. Han kan gi gutta en boost. Og ikke minst kan han bygge lag.

Det er på tide med ny sportslig ledelse.

Så utrolig enig, Bates får vi ikke gjort mye med på kort sikt... Laget har mye mer potensial enn Grayson får ut, vi underpresterer per dags dato..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1594 på: Februar 01, 2012, 00:17:11 »
Det er jo tydelig på intervjuet at SG ikke har hatt penger å bruke på nye spillere. Da er det jo ikke rart at ingen nye kommer inn. Derfor kommer det vel neppe inn ny manager inn heller. Det koster penger det og.

Tror du at alle middelmådighetene er gratis? Det er flere spillere som ikke er på benken engang som har millionlønn. Grayson har gamblet på kvantitet fremfor kvalitet...
Hvem sier de ikke har kvalitet? Det bare Grayson som ikke er tålmodig nok til å spille spillerne inn i et system de mestrer. Er Bruce og Bromby virkelig så dårlige? Det er rart, i så fall. De var jo "svært gode signeringer, som skulle løfte laget", da de kom.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

marve

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1595 på: Februar 01, 2012, 00:18:51 »
Det er jo tydelig på intervjuet at SG ikke har hatt penger å bruke på nye spillere. Da er det jo ikke rart at ingen nye kommer inn. Derfor kommer det vel neppe inn ny manager inn heller. Det koster penger det og.

Tror du at alle middelmådighetene er gratis? Det er flere spillere som ikke er på benken engang som har millionlønn. Grayson har gamblet på kvantitet fremfor kvalitet...
Må mann ikke gable når man har så lite penger å handle spillere for .Mener at dette bare beviser hvor dårlig bates er for leeds u jeg .Har mann ikke penger til å gå for de store gutta så må en gamble å prøve seg fram med de få kronene en har .Mulig det holder til å holde oss i denne ligaen men det får oss ikke opp med det første ivhertfall .Det værste er at når vi først lykkes med gamblinga så selges de jo nesten med en gang ,så det å bygge et lag stein for stein som de sier blir jo helt håpløst .Nei leeds kommer aldri dit de engang var før bates forsvinner fra klubben .Absolutt alt er trist med klubben vår nå om dagen ,ingen lysning i sikte .
 

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1596 på: Februar 01, 2012, 00:22:50 »
Hmmm, Grayson kan erstattes av Bates. Hvem skal erstatte Bates?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1597 på: Februar 01, 2012, 00:34:34 »
Jeg må innrømme at det er en utfordring å sende TPN til trykk med så stor uvisshet rundt Graysons fremtid. Jeg tviler akkurat nå på om han er manager når dere får bladet.

Joda, Grayson kunne fått mer penger fra Bates, men det er så alt for mye han selv må ta ansvaret for som er i ferd med å velte et par års oppbygging av laget vårt:

* Elendig personalhåndtering, bl.a. ref AOB-saken
* Forsvarsproblemet er like stort som i hans andre sesong og ser ingen lys i tunnelen tross relativt gode enkeltspillere
* Tilsynelatende null entusiasme igjen i gruppa om vi ikke får alt servert på sølvfat.
* Sølt bort det han har hatt av midler: stallen teller 30 mann og halvparten får knapt spille

Fra flere kilder vet jeg at presset i klubben på Grayson nå er voldsomt. Et øyeblikk i dag trodde jeg han var i ferd med å snu hele trenden; ryddet opp med AOB, fått inn en ny god spiller i Smith og Leeds startet forrykende bra i kampen. Kollapsen i 2.omgang fordeller derimot at platformen han står på vakler noe enormt.

På kort sikt er skifte av manager potensielt langt mer påvirkende på opprykksjansene våre enn eierskfite. På sikt må begge endres.

SA

Pettersen97

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1598 på: Februar 01, 2012, 00:53:35 »
Jeg mener at SG ikke skal ha ALL skyld, han har et trener team som også bør ta en del av skylda for de sportslige elendighetene. Når det er sagt. Er det noen som har oversikt over managere uten jobb?? Jeg for min del kunne tenke meg Phil Brown (Preston North End) eller Gordon Strachan som ny manager. Er ikke oppdatert på ledige managere men så om det finnes bedre alternativer kom med dem :) Claudio Ranieri blir vell litt dyr å løse fra kontrakten han har med Roma :P
The Mighty Whites

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1599 på: Februar 01, 2012, 00:54:06 »
Fra flere kilder vet jeg at presset i klubben på Grayson nå er voldsomt. Et øyeblikk i dag trodde jeg han var i ferd med å snu hele trenden; ryddet opp med AOB, fått inn en ny god spiller i Smith og Leeds startet forrykende bra i kampen. Kollapsen i 2.omgang fordeller derimot at platformen han står på vakler noe enormt.

På kort sikt er skifte av manager potensielt langt mer påvirkende på opprykksjansene våre enn eierskfite. På sikt må begge endres.

SA

Jeg tror også at vi nå er inne i Graysons siste dager. De første åra var han en beundringsverdig come back kid etter motgang. Nå ser han  ikke lenger ut til å tåle presset. Fakta er at etter de "oppklarende" Monaco samtalene med Bates i november har det gått rett til helvete med det meste.

Gjennom tre år har gått i "god" skole hos Bates når det kommer til å behandle andre mennesker. Før eller siden måtte det gå galt.

Innholdet i dagens  AOB statement i kombinasjon med kollapsen i annen omgang, har overbevist meg om at nok er nok, selv for Ken Bates mest lojale tjener. 

Jon R.

holmen92

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1600 på: Februar 01, 2012, 01:15:41 »
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151245032740287&set=a.149060575286.235191.878440286&type=1&theater

Ut med Bates og Grayson, Få inn en ny eier, og hent inn Kjetil Rekdal som manager, et taktisk geni og en Leeds supporter! Blir ikke bedre enn d

Mr. Leeds

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1601 på: Februar 01, 2012, 01:41:35 »
Jeg må innrømme at det er en utfordring å sende TPN til trykk med så stor uvisshet rundt Graysons fremtid. Jeg tviler akkurat nå på om han er manager når dere får bladet.

Joda, Grayson kunne fått mer penger fra Bates, men det er så alt for mye han selv må ta ansvaret for som er i ferd med å velte et par års oppbygging av laget vårt:

* Elendig personalhåndtering, bl.a. ref AOB-saken
* Forsvarsproblemet er like stort som i hans andre sesong og ser ingen lys i tunnelen tross relativt gode enkeltspillere
* Tilsynelatende null entusiasme igjen i gruppa om vi ikke får alt servert på sølvfat.
* Sølt bort det han har hatt av midler: stallen teller 30 mann og halvparten får knapt spille

Fra flere kilder vet jeg at presset i klubben på Grayson nå er voldsomt. Et øyeblikk i dag trodde jeg han var i ferd med å snu hele trenden; ryddet opp med AOB, fått inn en ny god spiller i Smith og Leeds startet forrykende bra i kampen. Kollapsen i 2.omgang fordeller derimot at platformen han står på vakler noe enormt.

På kort sikt er skifte av manager potensielt langt mer påvirkende på opprykksjansene våre enn eierskfite. På sikt må begge endres.

SA
For meg var det bare å si takk for seg etter 1-3. Kjenner jeg sliter litt med å glede meg til Leedstur nå - det er noe jeg aldri trodde jeg skulle si. Men over skal jeg i mars! Nå ser det mørkt ut, men få Grayson ut og få inn en som kan dirigere et LAG framover og bakover i kombinasjon.. Akkurat nå tror jeg hva som helst er bedre enn Grayson. Tror han får sparken i dag (onsdag).

Må si jeg i denne tiden beundrer slike som deg Svend Anders og andre som bruker masse tid på vår kjære klubb mens mange (inkludert meg selv) sier at de aldri (!) har sett mørkere på situasjonen. Det er innringere på LU"TV" som sier de har vært sesongkortinnehavere i over 40 år, men at det nå er nok... Og med spillet vi viser - hvordan i all verden skal vi rekruttere nye supportere?

Et "morsomt" fact ang sesongbilletter er forresten dette;
- Rochdale: 4000 ish
- Leeds United: 5000 ish

Det sier litt. Med håp om bedre tider - og jeg er i det minste lykkelig over at vi i det minste bare trenger 2-3 seire til for å unngå nedrykk. Det er dette sesongen vil dreie seg om.

Sorry Simon. Du har hatt begge arma på ryggen i lange perioder - og har neppe fått mange førstevalg inn døra. Likevel - tiden er kommet for både deg og Leeds for å finne på noe annet.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1602 på: Februar 01, 2012, 01:42:14 »
Jeg mener at SG ikke skal ha ALL skyld, han har et trener team som også bør ta en del av skylda for de sportslige elendighetene.

Hvis SG går, så forsvinner trenerteamet også. Majoriteten av nyansatte managere bringer med seg sine egne folk inn.

Er Neil Warnock fortsatt ledig på markedet? Han gjorde en fantastisk jobb med QPR  ifjor. Tror derfor han kan få fart på sakene. Dagens mannskap har fortsatt potensiale til en topp 6 plassering med en god sportslig ledelse. Det synes åpenbart at Grayson ikke lenger er en slik leder.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1603 på: Februar 01, 2012, 08:26:54 »
Jeg mener at SG ikke skal ha ALL skyld, han har et trener team som også bør ta en del av skylda for de sportslige elendighetene.

Hvis SG går, så forsvinner trenerteamet også. Majoriteten av nyansatte managere bringer med seg sine egne folk inn.

Er Neil Warnock fortsatt ledig på markedet? Han gjorde en fantastisk jobb med QPR  ifjor. Tror derfor han kan få fart på sakene. Dagens mannskap har fortsatt potensiale til en topp 6 plassering med en god sportslig ledelse. Det synes åpenbart at Grayson ikke lenger er en slik leder.
Kan aldri tenke meg at Warnock sier ja.Han hater Leeds,og supporterne hater ham.hvis man skal skape ro i klubben,må det være en som er respektert av de aller fleste.Personlig tror jeg Strachan hadde funket,selv om det var bare tull i Boro for ham...

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1604 på: Februar 01, 2012, 08:40:14 »
Jeg mener at SG ikke skal ha ALL skyld, han har et trener team som også bør ta en del av skylda for de sportslige elendighetene.

Hvis SG går, så forsvinner trenerteamet også. Majoriteten av nyansatte managere bringer med seg sine egne folk inn.

Er Neil Warnock fortsatt ledig på markedet? Han gjorde en fantastisk jobb med QPR  ifjor. Tror derfor han kan få fart på sakene. Dagens mannskap har fortsatt potensiale til en topp 6 plassering med en god sportslig ledelse. Det synes åpenbart at Grayson ikke lenger er en slik leder.
Kan aldri tenke meg at Warnock sier ja.Han hater Leeds,og supporterne hater ham.hvis man skal skape ro i klubben,må det være en som er respektert av de aller fleste.Personlig tror jeg Strachan hadde funket,selv om det var bare tull i Boro for ham...

Jeg hadde også vært villig til å gi Strachan en sjanse....

Spørs om det ikke er desperasjon når vi drømmer om at gamle frelsere skal frelse oss igjen..?!?

Det eneste som er sikkert er at Grayson må gå. Han hadde en fin progresjon, men etter et slett overgangsvindu før sesongen så har det bare gått nedover. Mannen signerer spillere over en lav sko.. Hadde jo vært bedre å satset på litt kvalitet og heller måtte ty til Monty Gimpel og Charlie Taylor på benken, enn alle middelmådighetene.

Grayson får definitivt ikke det beste ut av laget, laget har et mye større potensial. I denne divisjonen hvor alle slår alle, så har vi fortsatt sjansen til å rykke opp, men da må Bates sparke Grayson i dag...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1605 på: Februar 01, 2012, 08:44:31 »
Jeg mener at SG ikke skal ha ALL skyld, han har et trener team som også bør ta en del av skylda for de sportslige elendighetene.

Hvis SG går, så forsvinner trenerteamet også. Majoriteten av nyansatte managere bringer med seg sine egne folk inn.

Er Neil Warnock fortsatt ledig på markedet? Han gjorde en fantastisk jobb med QPR  ifjor. Tror derfor han kan få fart på sakene. Dagens mannskap har fortsatt potensiale til en topp 6 plassering med en god sportslig ledelse. Det synes åpenbart at Grayson ikke lenger er en slik leder.
Kan aldri tenke meg at Warnock sier ja.Han hater Leeds,og supporterne hater ham.hvis man skal skape ro i klubben,må det være en som er respektert av de aller fleste.Personlig tror jeg Strachan hadde funket,selv om det var bare tull i Boro for ham...

Har lest litt på diverse forum, samt hørt fra folk som har vært over og diskutert bl.a. Warnock over en pint, og gjengangeren var at de ikke kan fordra fyren, men at de samtidig hadde tro på at han var av typen som kunne snu skuta.

Selv tviler jeg sterkt på at Bates ansetter en som Warnock. Han har egne meninger, og tør å si fra, noe som nok er i motsatt ende av skalaen av hvor Bates leter etter folk.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1606 på: Februar 01, 2012, 08:46:12 »
0-5, 1-4, hhv Blackpool og B `ham og hjemme på ER. 0-1 mot Middelborough, 0-1 mot Reading, hjemme på Elland Road. 1-2 mot Barnsley hjemme på Elland Road.......... >:(!!! Her er det 5 tunge argumenter for at du ikke bør heve lønn i Leeds United lenger.

Og så har vi en rekke andre argumenter også da......her har jeg kun satt opp hjemmetap som irriterer meg, det er en del andre kamper som gnager også og manglende gode signeringer.
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Re: Manager: Simon Grayson
« Svar #1607 på: Februar 01, 2012, 08:47:21 »
Argumentasjonen er like sammenhengende som alltid etter tap. Grayson henter bare middelmådige spillere som er så knallgode at han burde få langt mer ut av dem? :D

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Masinga

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1608 på: Februar 01, 2012, 09:00:46 »
Sorry, folks! Har ingen tro på Warnock. Muligens på kort sikt, men ikke i det lange løp. Ikke at Petter Vaagan Moen er noe målestokk, men når han får beskjed av Warnock om å trene mindre (!) er det lite man kan gjøre bortsett fra å være stallfyll.

Det må være en plan rundt en ansettelse av trener. Ã… bare ta en som er ledig på markedet og som har gjort ett og annet bra tidligere, blir for meg rimelig desperat.
Masinga, medl.nr. 1250

B_Ød

Sv: Re: Manager: Simon Grayson
« Svar #1609 på: Februar 01, 2012, 09:15:32 »
Argumentasjonen er like sammenhengende som alltid etter tap. Grayson henter bare middelmådige spillere som er så knallgode at han burde få langt mer ut av dem? :D

-LeifO

Moderatortroll.
..jammen godt at noen andre ser dette også...takk  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Re: Manager: Simon Grayson
« Svar #1610 på: Februar 01, 2012, 09:49:54 »
Argumentasjonen er like sammenhengende som alltid etter tap. Grayson henter bare middelmådige spillere som er så knallgode at han burde få langt mer ut av dem? :D

-LeifO

Moderatortroll.

Er vel litt sannhet i det du skriver, men det burde være mulig å få mer ut av de 11 som startet i går. For meg er det et bra nok lag til å kjempe i øvre del av tabellen, ikke totalkollapse når de får et mål i sekken.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1611 på: Februar 01, 2012, 10:34:03 »
http://www.facebook.com/photo.php?v=10150530393549608

Skylder på at spillerne er urutinerte, og at Zigic tjener 50k i uka. Det er jo Grayson som tar ut laget og det er jo han som har signert de fleste, det blir bare for dumt.

Se også når han blir spurt om O'Brien, ser at han ikke liker å ha "tapt".... "hopefully he has sorted out his problem"...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1612 på: Februar 01, 2012, 10:37:34 »
Formsvikt på nøkkelspillere og skadet toppscorer kan jo være en del av problemet?
Hva med å analysere Graysons taktiske evner sesongen sett under ett.....?

Det må gjøres. Kanskje kan man til og med snakke om begge de siste sesongene sett under ett.
Enig!Fatter ikke at han ikke ansetter en defensiv trener.Vi har jo sett nå i etpar år at Grayson/Snodin sitt defensive opplegg ikke funker.Det er jo flere her som har sagt i lange tider at vi burde fått tak i en med defensive taktiske evner.For min del kan godt Vinnie Jones være bajas hvis det fører til et pottetett forsvar ;D
Skulle vært gjort for lenge siden...

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1613 på: Februar 01, 2012, 10:48:59 »
Takk SG for at du tok oss opp en div. Men jeg takker deg ikke , når det gjelder total mangel på taktikk, spillesystem, innkjøp av rask/ stallfyll, fullstendig ute på viddene når du ikke klarer å prestere med dette laget , du har gjort ditt! du leder kanskje laget mot Bristol City, men etter det håper jeg du er vekk! Håper KB innser dette også , vil han opp med laget i år : ny manager, nytt trenerteam , som vet hva de driver med!

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1614 på: Februar 01, 2012, 11:14:52 »
http://www.weallloveleeds.co.uk/4/post/2012/02/the-pantomime-ends.html

Dette gjelder ikke bare Grayson, men legger det her fordi.

Meget bra innlegg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1615 på: Februar 01, 2012, 11:22:15 »
Spot on!

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1616 på: Februar 01, 2012, 11:27:29 »
If I was Grayson I would call a press conference in the morning and resign, telling the world what conditions I have had to work under. He would have my utmost respect if he did that and I am sure a lot of you would feel the same way.

Yepp!
Ups & Ups!!

Stephenjazz

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1617 på: Februar 01, 2012, 11:39:52 »
Skulle gjerne visst hva Grayson egentlig mener om forholdene innad i klubben
Det blir aldri umoderne å vinne

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1618 på: Februar 01, 2012, 11:52:31 »
Den det ropes på her inne er Gordon Strachan. Finnes ikke noe bedre argument for ikke å skifte manager.

Jeg fokuserer på en god første time, med masse sjanser skapt. Snart snur det.... Med Simon bak roret forhåpentligvis.
 

nord

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1619 på: Februar 01, 2012, 11:58:17 »
Spørgsmålet er om det kommer til at ske, at  en klub, som har solgt sine beste spillere,  fyrer sin træner selvom den ligger 3 poeng fra play offs og 9 peong fra direkte oprykk ?.

Vil West Ham også fyre sin træner efter tapet imod Ipswich ??

Nogen gange må man have is magen;-)