Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 441731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1740 på: Februar 01, 2012, 20:01:49 »
Enig i at han har fått fyken. Men feil tidspunkt. Burde vært sparket i transfervinduet slik at den nye treneren fikk forsterke laget med den type spillere han mener er  best for laget. Hadde ikke hatt noe i mot Røsler som trener men ikke manager. Røsler hadde pisket gutta i form, og den rette treneren hadde fått formasjonen på plass.

Sleivind

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1741 på: Februar 01, 2012, 20:55:43 »
Enig i at han har fått fyken. Men feil tidspunkt. Burde vært sparket i transfervinduet slik at den nye treneren fikk forsterke laget med den type spillere han mener er  best for laget. Hadde ikke hatt noe i mot Røsler som trener men ikke manager. Røsler hadde pisket gutta i form, og den rette treneren hadde fått formasjonen på plass.

Bates mente vel at nok er nok. Nesten 30 spillere i stallen er altfor mye. En ny manager hadde ikke fått ett pund til forsterkninger. Noen måtte ha gått for å gjøre plass til nye spillere.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1742 på: Februar 01, 2012, 22:13:15 »
Enig i at han har fått fyken. Men feil tidspunkt. Burde vært sparket i transfervinduet slik at den nye treneren fikk forsterke laget med den type spillere han mener er  best for laget. Hadde ikke hatt noe i mot Røsler som trener men ikke manager. Røsler hadde pisket gutta i form, og den rette treneren hadde fått formasjonen på plass.

Bates mente vel at nok er nok. Nesten 30 spillere i stallen er altfor mye. En ny manager hadde ikke fått ett pund til forsterkninger. Noen måtte ha gått for å gjøre plass til nye spillere.
Enig. Bruk de man har først, fremfor å mase om enda flere folk. Det er Graysons oversigneringer som har tømt klubben for ressurser. Ikke overraskende at han ikke fikk mer til transfers. Skal vi ha inn nye folk, må noen gå. Får håpe at den nye manageren har vett nok til å kvitte seg meg de mange fringe players vi har, og ikke førstelags-spillere, som Grayson faktisk gjorde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Svend Anders

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1743 på: Februar 01, 2012, 22:38:08 »
Herlig timing av sparkingen, noen timer før 100 sider med klart TPN skal gå i trykken. Har jobbet i kveld med å justere om litt, men det er begrenset hva man rekker. Håper på forståelse når bladet når dere.

Graysons avgang var uungåelig slik ting har utviklet seg, og da snakket jeg irrelevant av hvor mye penger han har fått til rådighet. Han ba om en 7. midtstopper i dette vinduet, og Bates har faktisk gode poenger når han peker på 6 spisser og 6 stoppere i stallen. Alle er hentet av Grayson om jeg ikke husker feil, og det hans valg å ha fire på lavere lønn, enn fire som kunne fått mer i lønn - mao potensielt bedre og dyrere spillere.

Det har i tillegg vært Graysons valg å legge seg på lånelinja han har gjort. Bates har vel aldri vært noe fan av det heller. Det er forståelig med lån når man "svinger mellom divisjonene" og lever av kortsiktige resultater, men selv Grayson burde vite hva 8-12 lån i sesongen gjør med stabilitet i troppen så vel som å bygge noe mer varig som supporterne kan relatere seg til.

AOB-saken var trolig det avgjørende til slutt. Ikke gårsdagens statement/løsning isolert sett, men at Grayson klarte å drite seg så loddrett ut, og med det undergrave tillitten fra både spillere og overordnede.

Det sagt er det masse å takke Grayson for gjennom tre år. Både han og Snodin og Miller har vært fantastiske typer, for meg som TPN-redaktør har jeg opplevd at de alltid har stilt opp, langt over forventet, for supporterne og for bladet.

Jeg sendte en avskjedsmelding til Glynn i kveld og takket for nettopp sportsligheten overfor TPN og dere lesere. Fikk nesten en klump i halsen over svaret.

"Thanks, Svend. MOT mate."

Så jeg sier det igjen, lykke til videre til alle tre.

SA

Hallgi

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1744 på: Februar 01, 2012, 22:49:58 »
Jokay Svend, får stole på din innsikt med at det kanskje var et steg i riktig retning, time will show.., Dog snodig tidspunkt for sparkinga, spess for transfer-deadlinen, men TPN burde Batesen iallfall tatt hensyn til!!:o..;), men gleder oss uansett til å lese det, selv om det er litt større nyheter rundt klubben vår no.
Og fint svar av Glynn;
MOT, alltid!!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1745 på: Februar 01, 2012, 22:50:38 »
Bare stå på Svend Anders!  :) du og andre gjør en kjempejobb med dette bladet vårt ! gleder meg til hver gang bladet dumper ned i postkassa ! At det skjer mye i klubben vår nå , er forståelig hvis dere må hive dere rundt i siste liten og forandre litt . Keep up the god work!  :D

ØBS

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1746 på: Februar 01, 2012, 22:56:33 »
Simon Grayson Sacked [Reason]

http://www.youtube.com/watch?v=gokYdsplbmI

Bra og meget dekkende av Bryn Law må jeg si...

Det var perspektiv på dette innlegget...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1747 på: Februar 01, 2012, 22:58:24 »
If I was Grayson I would call a press conference in the morning and resign, telling the world what conditions I have had to work under. He would have my utmost respect if he did that and I am sure a lot of you would feel the same way.

Yepp!
Grayson har ikke spesielt vriene arbeidsbetingelser. Det er bare en myte spredt av frustrerte Leeds-tilhengere som trenger en syndebukk. Hvis en gammel, uhøflig bukk forteller deg noe, og Kim Kardashian forteller deg noe, hvem er du mest tilbøyelig til å tro forteller sannheten? Grayson har ekstremt gode arbeidsbetingelser. Det kan vi enkelt utlede ved å se på alle signeringene han har skaffet klubben. Han har hentet flere titalls spillere inn til klubben, som han har skrytt opp i skyene, alle sammen. En stall på 30+ spillere, hvorav halvparten ikke spiller >:(! Sløsing med menneskelige ressurser. Sløsing med klubbens lønnsmidler. Han er udugelig til å sette sammen en rett team selection, velge rett formasjon, og coache underveis. Hvis vi også tillegger at han fryser ut mennesker, har vi en manager som står til stryk.
Det blir til stadighet hevdet at Grayson må selge våre beste spillere, og hente inn rejects fra andre klubber, grunnet en gjerrig styreformann. What a load of bull >:(. De spillerne som har forlatt oss (Howson, Beckford, Gradel) har gått fordi de har villet det, ikke fordi de har blitt skviset ut av ledelsen. De spillere vi har mistet, har vi ikke mistet fra den lagdelen hvor vi er svakest, forsvaret, som argumentasjonen kan tyde på.
Til denne lagdelen har Grayson hentet/brukt følgende spillere de siste 3 årene:

Naylor, Bromby, Bruce, Collins, Connolly, Lees, Kisnorbo, White, Parker, Thompson, O'Dea, Lichaj, O'Brien, Smith, Pugh, Crowe, Richardson(?).

Som man relativt enkelt kan observere har forsvaret ikke blitt tappet. Tvertimot, har Grayson oversvømt denne lagdelen med spillere som han ikke har gitt sjansen til å stabilisere seg. I stedet hiver han seg på transfermarkedet for å låne enda en spiller, som det viser seg allikevel ikke er noen forsterkning osv., osv.. Hvor mye av klubbens transfermidler og lønnsmidler har han brukt til denne lagdelen? Og fortsatt sitter ikke forsvaret >:( >:(.

Også når det gjelder keepere er Grayson svært generøs med kontraktene:
Ankergren, Higgs, Schmeichel, Cairns, Taylor, Lonergan, Rachubka, McCarthy.

Altså, 8 mann for å dekke en plass. På 3 år. Her er det ikke mangel på ressurser som er problemet, bare mangel på alminnelig fornuft.

Skal en klubb gjøre det bra, er kontiniutet og stabilitet nøkkelord. Under Graysons epoke i Leeds ligger ordene gjennomtrekk og labilitet lettere på tungen.
Har da klubben intet lært av O'Leary-fadesen? Fortsatt ansetter man folk, hvis praksis går ut på at tappe klubben for midler. Det er på tide at sløseriet med menneskelige og økonomiske ressurser tar slutt. Det gjør det hvis Grayson går nå.

Lenge siden jeg har følt noen har truffet spikeren bedre enn dette innlegget. Godt skrevet, gode observasjoner og argumenter.

SA

Blank_File

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1748 på: Februar 01, 2012, 23:00:45 »
Simon Grayson Sacked [Reason]

http://www.youtube.com/watch?v=gokYdsplbmI

Bra og meget dekkende av Bryn Law må jeg si...

Det var perspektiv på dette innlegget...

Veldig enig i det, men han glemmer et poeng Bates tar opp som vi ikke kommer utenom. Det er kvantitet i stedet for kvalitet. Det ble Larry's bane og jeg tror at en ny trener vil kunne rydde opp i stallen og få mer ut av den.

Andersen

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1749 på: Februar 01, 2012, 23:01:18 »
+1

marve

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1750 på: Februar 01, 2012, 23:45:46 »
If I was Grayson I would call a press conference in the morning and resign, telling the world what conditions I have had to work under. He would have my utmost respect if he did that and I am sure a lot of you would feel the same way.

Yepp!
Grayson har ikke spesielt vriene arbeidsbetingelser. Det er bare en myte spredt av frustrerte Leeds-tilhengere som trenger en syndebukk. Hvis en gammel, uhøflig bukk forteller deg noe, og Kim Kardashian forteller deg noe, hvem er du mest tilbøyelig til å tro forteller sannheten? Grayson har ekstremt gode arbeidsbetingelser. Det kan vi enkelt utlede ved å se på alle signeringene han har skaffet klubben. Han har hentet flere titalls spillere inn til klubben, som han har skrytt opp i skyene, alle sammen. En stall på 30+ spillere, hvorav halvparten ikke spiller >:(! Sløsing med menneskelige ressurser. Sløsing med klubbens lønnsmidler. Han er udugelig til å sette sammen en rett team selection, velge rett formasjon, og coache underveis. Hvis vi også tillegger at han fryser ut mennesker, har vi en manager som står til stryk.
Det blir til stadighet hevdet at Grayson må selge våre beste spillere, og hente inn rejects fra andre klubber, grunnet en gjerrig styreformann. What a load of bull >:(. De spillerne som har forlatt oss (Howson, Beckford, Gradel) har gått fordi de har villet det, ikke fordi de har blitt skviset ut av ledelsen. De spillere vi har mistet, har vi ikke mistet fra den lagdelen hvor vi er svakest, forsvaret, som argumentasjonen kan tyde på.
Til denne lagdelen har Grayson hentet/brukt følgende spillere de siste 3 årene:

Naylor, Bromby, Bruce, Collins, Connolly, Lees, Kisnorbo, White, Parker, Thompson, O'Dea, Lichaj, O'Brien, Smith, Pugh, Crowe, Richardson(?).

Som man relativt enkelt kan observere har forsvaret ikke blitt tappet. Tvertimot, har Grayson oversvømt denne lagdelen med spillere som han ikke har gitt sjansen til å stabilisere seg. I stedet hiver han seg på transfermarkedet for å låne enda en spiller, som det viser seg allikevel ikke er noen forsterkning osv., osv.. Hvor mye av klubbens transfermidler og lønnsmidler har han brukt til denne lagdelen? Og fortsatt sitter ikke forsvaret >:( >:(.

Også når det gjelder keepere er Grayson svært generøs med kontraktene:
Ankergren, Higgs, Schmeichel, Cairns, Taylor, Lonergan, Rachubka, McCarthy.

Altså, 8 mann for å dekke en plass. På 3 år. Her er det ikke mangel på ressurser som er problemet, bare mangel på alminnelig fornuft.

Skal en klubb gjøre det bra, er kontiniutet og stabilitet nøkkelord. Under Graysons epoke i Leeds ligger ordene gjennomtrekk og labilitet lettere på tungen.
Har da klubben intet lært av O'Leary-fadesen? Fortsatt ansetter man folk, hvis praksis går ut på at tappe klubben for midler. Det er på tide at sløseriet med menneskelige og økonomiske ressurser tar slutt. Det gjør det hvis Grayson går nå.

Lenge siden jeg har følt noen har truffet spikeren bedre enn dette innlegget. Godt skrevet, gode observasjoner og argumenter.

SA
Er det ikke sånn at hvis en ikke har midler til å kjøpe proven kvalitet så må man gamble litt ,og da er det vell sånn at noen viser seg å være bra og andre ikke .Mener under de betingelsene grayson har jobbet under så er det en stor fare for at enkelte kjøp ikke bestandig slår til .Mener at det å låne spillere da er mere trykt en å kjøpe dem ,da risikerer man ikke å sitte på spillern i flere år uten å bli kvitt dem .Med det budsjettet grayson har hatt så er det veldig viktig å treffe rett på valg av spillere hvis en skal kjøpe dem ikke mye rom for feil kjøp der .Lettere å gå for låne spillere da det er lettere å bli kvitt dem hvis dem ikke slår til .Og en slipper å betale en transferfee som vill gjøre et stort innhugg i budsjettet .
Ã… drive slik leeds gjør så vill det ta tid å skape et lag ,man må hele tiden kjøpe billig  å selge dyrt for å kunne ha råd til å bygge et slag kraftig lag som vill kunne ta oss og ikke minst holde oss i prl.Dette tar tid noe ikke grayson har fått .Vår nye manager må kunne levere under slike betingelser å han må lykkes kjapt hvis ikke så vill spillerne han har hentet som har lyktes forsvinne kjapt og da er det på han igjen .Mener grayson har gjort en glimrende jobb når en ser hva slaks betingelser han har hatt å jobbe under .Lykkes du ikke med engang i leeds så er du ferdig ikke mye rom for feil der .Har vell også vært sånn at hvis en har lykkes med å hente en spiller som har vært bra så blir han solgt . Et stort problem når en er så avhengi av å lykkes umidelbart under bates .Mener altså at grayson mere eller mindre har blitt tvunget til å benytte seg av lån, man gjør vell heller det i  stedet for å gamble med store deler av budsjettet  på spiller kjøp som kan slå feil   når en ikke har råd til proven kvalitet.
 

ØBS

Sv: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1751 på: Februar 01, 2012, 23:51:27 »
Simon Grayson Sacked [Reason]

http://www.youtube.com/watch?v=gokYdsplbmI

Bra og meget dekkende av Bryn Law må jeg si...

Det var perspektiv på dette innlegget...

Veldig enig i det, men han glemmer et poeng Bates tar opp som vi ikke kommer utenom. Det er kvantitet i stedet for kvalitet. Det ble Larry's bane og jeg tror at en ny trener vil kunne rydde opp i stallen og få mer ut av den.

Henger med deg på den jeg, Blank File...

Men jeg synes det var et dekkende og reflektert innlegg mtp at det er et ekstremt sammensatt problem vi har i klubben, og jeg synes han dekket spesielt supporternes reaksjoner og deres handlemåte sett litt fra deres standpunkt.

Mao et ganske oppklarende innlegg uten en masse synsing og overfladiske bortforklaringer...
« Siste redigering: Februar 01, 2012, 23:54:11 av ØBS »
LUSCOS-hilsen
ØBS

Blank_File

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1752 på: Februar 02, 2012, 00:11:15 »
Er enig i det, syns bare han virket mer sjokkert enn oss over at dette kunne an liksom. Vi som er insidere skjønner stort sett, og de fleste er enig i, at det var på tide at Larry tok hatten og gikk.

sveifors

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1753 på: Februar 02, 2012, 00:23:24 »
If I was Grayson I would call a press conference in the morning and resign, telling the world what conditions I have had to work under. He would have my utmost respect if he did that and I am sure a lot of you would feel the same way.

Yepp!
Grayson har ikke spesielt vriene arbeidsbetingelser. Det er bare en myte spredt av frustrerte Leeds-tilhengere som trenger en syndebukk. Hvis en gammel, uhøflig bukk forteller deg noe, og Kim Kardashian forteller deg noe, hvem er du mest tilbøyelig til å tro forteller sannheten? Grayson har ekstremt gode arbeidsbetingelser. Det kan vi enkelt utlede ved å se på alle signeringene han har skaffet klubben. Han har hentet flere titalls spillere inn til klubben, som han har skrytt opp i skyene, alle sammen. En stall på 30+ spillere, hvorav halvparten ikke spiller >:(! Sløsing med menneskelige ressurser. Sløsing med klubbens lønnsmidler. Han er udugelig til å sette sammen en rett team selection, velge rett formasjon, og coache underveis. Hvis vi også tillegger at han fryser ut mennesker, har vi en manager som står til stryk.
Det blir til stadighet hevdet at Grayson må selge våre beste spillere, og hente inn rejects fra andre klubber, grunnet en gjerrig styreformann. What a load of bull >:(. De spillerne som har forlatt oss (Howson, Beckford, Gradel) har gått fordi de har villet det, ikke fordi de har blitt skviset ut av ledelsen. De spillere vi har mistet, har vi ikke mistet fra den lagdelen hvor vi er svakest, forsvaret, som argumentasjonen kan tyde på.
Til denne lagdelen har Grayson hentet/brukt følgende spillere de siste 3 årene:

Naylor, Bromby, Bruce, Collins, Connolly, Lees, Kisnorbo, White, Parker, Thompson, O'Dea, Lichaj, O'Brien, Smith, Pugh, Crowe, Richardson(?).

Som man relativt enkelt kan observere har forsvaret ikke blitt tappet. Tvertimot, har Grayson oversvømt denne lagdelen med spillere som han ikke har gitt sjansen til å stabilisere seg. I stedet hiver han seg på transfermarkedet for å låne enda en spiller, som det viser seg allikevel ikke er noen forsterkning osv., osv.. Hvor mye av klubbens transfermidler og lønnsmidler har han brukt til denne lagdelen? Og fortsatt sitter ikke forsvaret >:( >:(.

Også når det gjelder keepere er Grayson svært generøs med kontraktene:
Ankergren, Higgs, Schmeichel, Cairns, Taylor, Lonergan, Rachubka, McCarthy.

Altså, 8 mann for å dekke en plass. På 3 år. Her er det ikke mangel på ressurser som er problemet, bare mangel på alminnelig fornuft.

Skal en klubb gjøre det bra, er kontiniutet og stabilitet nøkkelord. Under Graysons epoke i Leeds ligger ordene gjennomtrekk og labilitet lettere på tungen.
Har da klubben intet lært av O'Leary-fadesen? Fortsatt ansetter man folk, hvis praksis går ut på at tappe klubben for midler. Det er på tide at sløseriet med menneskelige og økonomiske ressurser tar slutt. Det gjør det hvis Grayson går nå.

Spot on, fantastisk to the point.

Barnsley som slo oss 4-1 der har manageren hatt  25 % av Graysons budsjett
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

ØBS

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1754 på: Februar 02, 2012, 00:37:14 »
Jeg må si meg enig med Sveifors og SA og alle dere andre i at dette var et kvalitetsinnlegg...

Virkelig...
LUSCOS-hilsen
ØBS

RoarG

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1755 på: Februar 02, 2012, 00:38:46 »
De tre årene sett under ett har Grayson levert en OK jobb. Bankingen av Scum på OT skal ingen ta i fra han ;D. Ei heller opprykket fra L1, selv om det var såvidt skuta bar. Etter 7. plassen forrige sesong, hadde jeg store forventninger om noe bedre (= inneha en av de to første plassene hele sesongen). Da var jeg svært positivt innstilt til han, på tross av svakt forsvarsspill. Var optimist ganske lenge, men varsellampene begynte å blinke etter de ynkelige tapene mot Barnsley og Reading. Gikk også etterhvert lei av den stadige hakkingen på spillerne etter enkelte tap. Man kan røske opp i spillerne etter enkelte fadeser, men hvis man til stadighet klandrer spillerne sine, bør man kanskje forsøke å finne seg et annet sted å være manager? At han i postmatch-analysen av kampen i går klagde på "urutinert forsvar", synes jeg var merkelig. Han hadde komponert 4eren slik selv, enda han hadde 3 erfarne stoppere tilgjengelig.
Sorry Grayson, det ble for mye fram og tilbake med feilkjøp(?) og for mange korttidslån, slik at det ikke ble orden på noe som helst etterhvert. Ganske kritisk når man sloss om opprykk til PL. Tror nok Grayson kommer seg over denne skuffelsen relativt fort, og ganske sikkert i ny jobb også. Lykke til Grayson, og takk for de gode stundene du ga oss :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Re: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1756 på: Februar 02, 2012, 08:05:43 »
Bye Bye Simon, utakknemlig jobb du har hatt... Men du har ikke levert varene for å rykke opp til PL.  Blame Bates eller hvem du vil..... Du er sjefen for det sportslige, har ikke levert denne sesongen!  Ød?????

ollan
enig i det røde, resten blir for meg helt feil.
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Re: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1757 på: Februar 02, 2012, 08:59:08 »
Bye Bye Simon, utakknemlig jobb du har hatt... Men du har ikke levert varene for å rykke opp til PL.  Blame Bates eller hvem du vil..... Du er sjefen for det sportslige, har ikke levert denne sesongen!  Ã˜d?????

ollan
enig i det røde, resten blir for meg helt feil.

Da avslører du en total mangel på fotballforståelse!!
« Siste redigering: Februar 02, 2012, 10:51:39 av jackbauer68 »

Ronald

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1758 på: Februar 02, 2012, 09:24:08 »
No forstår eg kvifor eg vakna med hodepine og mageknipe.... :(

Leeds er en vesentlig del av min personlighet og no er det bare trist, trist, trist.

" kor skal du gå, du trenger en ny vei nå..."

B_Ød

Sv: Re: Simon Grayson SPARKET
« Svar #1759 på: Februar 02, 2012, 09:32:37 »
Da avslører du en total mangel på fotballforståelse!!
Ok, så sier vi det.
Ups & Ups!!

Elland RD LS 11

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1760 på: Februar 02, 2012, 10:11:33 »
De tre årene sett under ett har Grayson levert en OK jobb. Bankingen av Scum på OT skal ingen ta i fra han ;D. Ei heller opprykket fra L1, selv om det var såvidt skuta bar. Etter 7. plassen forrige sesong, hadde jeg store forventninger om noe bedre (= inneha en av de to første plassene hele sesongen). Da var jeg svært positivt innstilt til han, på tross av svakt forsvarsspill. Var optimist ganske lenge, men varsellampene begynte å blinke etter de ynkelige tapene mot Barnsley og Reading. Gikk også etterhvert lei av den stadige hakkingen på spillerne etter enkelte tap. Man kan røske opp i spillerne etter enkelte fadeser, men hvis man til stadighet klandrer spillerne sine, bør man kanskje forsøke å finne seg et annet sted å være manager? At han i postmatch-analysen av kampen i går klagde på "urutinert forsvar", synes jeg var merkelig. Han hadde komponert 4eren slik selv, enda han hadde 3 erfarne stoppere tilgjengelig.
Sorry Grayson, det ble for mye fram og tilbake med feilkjøp(?) og for mange korttidslån, slik at det ikke ble orden på noe som helst etterhvert. Ganske kritisk når man sloss om opprykk til PL. Tror nok Grayson kommer seg over denne skuffelsen relativt fort, og ganske sikkert i ny jobb også. Lykke til Grayson, og takk for de gode stundene du ga oss :).
Bra oppsummering ! Grayson var ikke en som provoserte, men tiden er inne for å prøve noe nytt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1761 på: Februar 02, 2012, 10:20:20 »
Selsvagt skal ingen ta fra Grayson at han 1) fikk oss opp   2) seieren på OT mot scum
Ingen kan heller ta fra han 1) 0-5 mot Blackpool     2) 1-4 mot Birmingham   3) 3-5 hjemme mot Preston NE i fjor etter at vi der også ledet....(eller var det 2-5..?)



Rett skal være rett......
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1762 på: Februar 02, 2012, 10:32:54 »
Selsvagt skal ingen ta fra Grayson at han 1) fikk oss opp   2) seieren på OT mot scum
Ingen kan heller ta fra han 1) 0-5 mot Blackpool     2) 1-4 mot Birmingham   3) 3-5 hjemme mot Preston NE i fjor etter at vi der også ledet....(eller var det 2-5..?)



Rett skal være rett......
4-6
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1763 på: Februar 02, 2012, 10:35:41 »
Selsvagt skal ingen ta fra Grayson at han 1) fikk oss opp   2) seieren på OT mot scum
Ingen kan heller ta fra han 1) 0-5 mot Blackpool     2) 1-4 mot Birmingham   3) 3-5 hjemme mot Preston NE i fjor etter at vi der også ledet....(eller var det 2-5..?)



Rett skal være rett......
4-6




Ille var det uansett, men takk for rettleiing... :)
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1764 på: Februar 02, 2012, 10:57:16 »

By Paul Robinson
Published on Thursday 2 February 2012 07:53



Leeds United fans reacted to manager Simon Grayson’s departure from the club with a mix of resignation and anger.


The Yorkshire Evening Post talked to supporters at United’s Elland Road ground yesterday as news that Grayson had gone began to race around the city.

And many of the fans pinned the blame for the end of the manager’s three-year reign on what they said was the lack of resources at his disposal.

James Scholey, 19, from Gomersal, summed up the mood when he told the YEP: “I am not shocked but I am saddened.

“If I’m honest, I’d say it’s been coming for a month as results haven’t been great.

“But when you sell your captain [Jonny Howson], then what do you expect?

“Grayson gave us some great results and some good times but I think a lot of fans will think he’s taken us as far as he could.”

Sean Henry, 54, who had travelled from Ireland to watch Tuesday night’s crushing home defeat by Birmingham City, said: “I’m very disappointed. There’s not a lot a manager can do if top players are being sold.

“Grayson’s done well for us – getting promotion [from League One] is obviously a highlight.”

John Kershaw, 53, from Ireland Wood in Leeds, said: “I think we overachieved last season and in some ways that’s been a rod for the manager’s back.

“He hasn’t helped himself at times either by chopping and changing the team.

“But I do also thank him from the bottom of my heart for what he’s done here.

“The first half against Birmingham was one of the best 45 minutes we’ve put together all season, despite what happened later in the game.”

Shaun Woodhead, 23, from County Durham, said: “He hasn’t had enough money and relying on loan players isn’t what we need.

“Let’s not forget, we only just missed out on the play-offs last season.”

Nigel Tyreman, 37, from York, said: “I don’t think it’s Grayson’s fault but of course we don’t know what’s been going on behind the scenes.”

One fan definitely not sad to see the manager sacked, however, was 11-year-old Dylan Lawton.

South Leeds Academy pupil Dylan, who lives a stone’s throw from Elland Road, said: “I’m delighted. We’ve not been doing well enough, we need to get promotion to the Premiership.”

l Many supporters took to social networking website Twitter to give their take on yesterday’s dramatic events.

At one point yesterday afternoon, Grayson and United chairman Ken Bates were among the site’s top trending topics in the UK.

Leeds-born Radio 1 DJ Chris Moyles tweeted: “Sad about our manager at LUFC being sacked. I think Grayson did a good job and wish him the best. Let’s hope new guy gets some spending cash.”

Welcome to Yorkshire chief executive Gary Verity wrote: “Thank you to Simon Grayson for all he has done for Leeds United. Wish him all the best!”



Mye hedrlig omtale etter avgangen- de fleste takker for innsatsen og ønsker Simon alt godt- det er det ikke vanskelig å slutte seg til!! Denne artikkelen prydes av et litt typisk SG bilde- han står og stirrer utover banen og klør seg på haka, litt undrende..."what the f....shall I do now!"...er det akkurat som han tenker.... :P
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1765 på: Februar 02, 2012, 11:37:11 »
Selsvagt skal ingen ta fra Grayson at han 1) fikk oss opp   2) seieren på OT mot scum
Ingen kan heller ta fra han 1) 0-5 mot Blackpool     2) 1-4 mot Birmingham   3) 3-5 hjemme mot Preston NE i fjor etter at vi der også ledet....(eller var det 2-5..?)



Rett skal være rett......
4-6
Jepp. Etter å ha ledet 4-1, vel og merke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1766 på: Februar 02, 2012, 12:25:44 »
Selsvagt skal ingen ta fra Grayson at han 1) fikk oss opp   2) seieren på OT mot scum
Ingen kan heller ta fra han 1) 0-5 mot Blackpool     2) 1-4 mot Birmingham   3) 3-5 hjemme mot Preston NE i fjor etter at vi der også ledet....(eller var det 2-5..?)



Rett skal være rett......
4-6
Jepp. Etter å ha ledet 4-1, vel og merke.
ja, men nå er alt bra..han er borte nå, og vi vil aldri oppleve sånne resultater igjen.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1767 på: Februar 02, 2012, 12:28:47 »
Selsvagt skal ingen ta fra Grayson at han 1) fikk oss opp   2) seieren på OT mot scum
Ingen kan heller ta fra han 1) 0-5 mot Blackpool     2) 1-4 mot Birmingham   3) 3-5 hjemme mot Preston NE i fjor etter at vi der også ledet....(eller var det 2-5..?)



Rett skal være rett......
4-6
Jepp. Etter å ha ledet 4-1, vel og merke.
ja, men nå er alt bra..han er borte nå, og vi vil aldri oppleve sånne resultater igjen.
Selvsagt ikke ;). Vi vil nå gå fra triumf til triumf.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1768 på: Februar 02, 2012, 12:29:58 »
Selsvagt skal ingen ta fra Grayson at han 1) fikk oss opp   2) seieren på OT mot scum
Ingen kan heller ta fra han 1) 0-5 mot Blackpool     2) 1-4 mot Birmingham   3) 3-5 hjemme mot Preston NE i fjor etter at vi der også ledet....(eller var det 2-5..?)



Rett skal være rett......
4-6
Jepp. Etter å ha ledet 4-1, vel og merke.
ja, men nå er alt bra..han er borte nå, og vi vil aldri oppleve sånne resultater igjen.
Selvsagt ikke ;). Vi vil nå gå fra triumf til triumf.
Måtte du bare få rett i det  ;)
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #1769 på: Februar 02, 2012, 12:50:12 »
Selsvagt skal ingen ta fra Grayson at han 1) fikk oss opp   2) seieren på OT mot scum
Ingen kan heller ta fra han 1) 0-5 mot Blackpool     2) 1-4 mot Birmingham   3) 3-5 hjemme mot Preston NE i fjor etter at vi der også ledet....(eller var det 2-5..?)



Rett skal være rett......
4-6
Jepp. Etter å ha ledet 4-1, vel og merke.
ja, men nå er alt bra..han er borte nå, og vi vil aldri oppleve sånne resultater igjen.
Selvsagt ikke ;). Vi vil nå gå fra triumf til triumf.
Måtte du bare få rett i det  ;)




Det var du som "begynte" Ød......måtte dere begge ha rett i disse fantastiske fremtidsutsiktene for vår kjære uhellsrammede klubb..... :P
Yeboahs vitne