Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 441720 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2010 på: Oktober 02, 2012, 16:08:21 »
Simon Grayson er ikke off-topic.
han står som ex-manager og det bør være rom for slike tråder på "ordet er fritt", på samme måte som Alan Smith tråden.
eNIG!
Ups & Ups!!


Gufrias

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2012 på: Oktober 02, 2012, 16:36:21 »
Vi har en fin tråd om ex-spillere og -trenere.

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,12605.msg336144.html#msg336144

Anbefales både for Alan Smith-nytt og Simon Grayson-nytt.
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2013 på: Oktober 02, 2012, 16:44:13 »
Simon Grayson er ikke off-topic.
han står som ex-manager og det bør være rom for slike tråder på "ordet er fritt", på samme måte som Alan Smith tråden.

Spørs litt om kva veg diskusjonen tar, og etter mitt syn er denne på veg rett til off topic.
Sjå berre på innlegget over dette.
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2014 på: Oktober 02, 2012, 17:57:12 »
..så lenge tråden er her, jeg leser innlegg..og føler jeg må kommentere, mer eller mindre utfyllende, kommer jeg til å benytte meg av den muligheten.
Er vel også blitt nevnt at det er valgfritt både å lese og kommentere. 
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2015 på: Oktober 02, 2012, 19:58:02 »
Vi har en flisespikker tråd et sted...
Enig. Maken til spamming. De hadde tydeligvis ikke nok stoff om Grayson i det siste, så da kan man jo fremheve seg selv litt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2016 på: Oktober 02, 2012, 20:04:59 »
Vi har en flisespikker tråd et sted...
Enig. Maken til spamming. De hadde tydeligvis ikke nok stoff om Grayson i det siste, så da kan man jo fremheve seg selv litt.

Ekstremt hvordan disse gutta spammer, har ikke sett på maken. Kan dere ikke slutte med det og kanskje holde dere til topic?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2017 på: Oktober 02, 2012, 20:14:10 »
Vi har en flisespikker tråd et sted...
Enig. Maken til spamming. De hadde tydeligvis ikke nok stoff om Grayson i det siste, så da kan man jo fremheve seg selv litt.

Ekstremt hvordan disse gutta spammer, har ikke sett på maken. Kan dere ikke slutte med det og kanskje holde dere til topic?
eNiG
Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2018 på: Oktober 02, 2012, 22:49:16 »
Hvis dere har problemer med at denne tråden lever, så MÃ… dere tross alt ikke klikke dere inn på denne  :)

Jon R

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2019 på: Oktober 02, 2012, 22:58:45 »
Hudds har visst løpt fra seg det verste så langt i sesongen. To strake tap for Graysons gutter nå.
Jon R.

flynn

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2020 på: Oktober 02, 2012, 23:34:52 »
Hudds har visst løpt fra seg det verste så langt i sesongen. To strake tap for Graysons gutter nå.

Off topic. Denne tråden handler om enkeltdebattanter og onkler på forumet vårt. Steng!

flynn

Jon R

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2021 på: Oktober 02, 2012, 23:40:08 »
Hudds har visst løpt fra seg det verste så langt i sesongen. To strake tap for Graysons gutter nå.

Off topic. Denne tråden handler om enkeltdebattanter og onkler på forumet vårt. Steng!

flynn

Feil flynn. Denne tråden handlet om Grayson for bare få minutter siden inntil du dreide den off topic igjen!
Jon R.

ollan

Sv: Re: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2022 på: Oktober 04, 2012, 14:41:38 »
Du verden for en fantastisk tråd. Hilsen oss på toget fra London til Leeds. MOT ;D
Ollan

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2023 på: Oktober 04, 2012, 15:12:36 »
meget bra tråd og vel så informativ og interessant som andre tråder her på forumet  ;)
Ups & Ups!!

Hobben

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2024 på: Oktober 25, 2012, 10:35:14 »
Forstår ikke hvorfor Grayson fikk og for så mye dritt i mot seg pga sine forsvars problemer. Vi slipper inn akkurat like mye mål nå som vi gjorde i fjor på samme antall spilt kamper. Forskjellen er kun det at Grayson hadde 24 poeng etter 12 runder, Warnock har 19. Og Huddersfield er faktisk over oss på tabellen..  :o

One Simon Grayson!
Rogaland Whites

4ever arcticwhite

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2025 på: Oktober 25, 2012, 11:26:53 »
Han fikk mye dritt fordi forsvarsproblemene var alt for store. 19-20 mål baklengs på 12 ligakamper er selvsagt alt for mye for et lag med ambisjoner om å blande seg inn i opprykkskampen, enten manageren heter Simon Grayson eller Neil Warnock.

Jeg vil heller kanskje spørre hvorfor Warnock ikke får mere dritt for forsvarsproblemene enn det han får - men det får vi evt ta i en annen tråd.

Og på et Leedsforum syns jeg vi skal stå fritt til å kritisere en ex-manager som nå er manager for en av våre motstandere i kampen om opprykk så mye vi vil.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2026 på: Oktober 25, 2012, 11:29:38 »
Han fikk mye dritt fordi forsvarsproblemene var alt for store. 19-20 mål baklengs på 12 ligakamper er selvsagt alt for mye for et lag med ambisjoner om å blande seg inn i opprykkskampen, enten manageren heter Simon Grayson eller Neil Warnock.

Jeg vil heller kanskje spørre hvorfor Warnock ikke får mere dritt for forsvarsproblemene enn det han får - men det får vi evt ta i en annen tråd.

Og på et Leedsforum syns jeg vi skal stå fritt til å kritisere en ex-manager som nå er manager for en av våre motstandere i kampen om opprykk så mye vi vil.

Godt poeng
  ;)
Jepp, men i rett tråd!  :D
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Re: Sv: EX-MANAGER: SIMON GRAYSON
« Svar #2027 på: Oktober 25, 2012, 13:00:16 »
Han fikk mye dritt fordi forsvarsproblemene var alt for store. 19-20 mål baklengs på 12 ligakamper er selvsagt alt for mye for et lag med ambisjoner om å blande seg inn i opprykkskampen, enten manageren heter Simon Grayson eller Neil Warnock.

Jeg vil heller kanskje spørre hvorfor Warnock ikke får mere dritt for forsvarsproblemene enn det han får - men det får vi evt ta i en annen tråd.

Og på et Leedsforum syns jeg vi skal stå fritt til å kritisere en ex-manager som nå er manager for en av våre motstandere i kampen om opprykk så mye vi vil.

Warnock slipper vel ikke helt unna kritikk. Men en av grunnene er at de som var mot å sparke Grayson gjerne er mot sparking av managere på generelt (og vitenskapelig basert) grunnlag. De mest høylydte Graysonkritikerne ville ha inn en kar som hopper opp og ned som en apekatt på sidelinja, og har fått det de bestilte. At det ikke har gitt de forventede resultatene velger de enn så lenge å ignorere.

Det tar nok av hvis det ikke er bedring å spore over jul.
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2028 på: Oktober 25, 2012, 13:18:22 »
Han fikk mye dritt fordi forsvarsproblemene var alt for store. 19-20 mål baklengs på 12 ligakamper er selvsagt alt for mye for et lag med ambisjoner om å blande seg inn i opprykkskampen, enten manageren heter Simon Grayson eller Neil Warnock.

Jeg vil heller kanskje spørre hvorfor Warnock ikke får mere dritt for forsvarsproblemene enn det han får - men det får vi evt ta i en annen tråd.

Og på et Leedsforum syns jeg vi skal stå fritt til å kritisere en ex-manager som nå er manager for en av våre motstandere i kampen om opprykk så mye vi vil.

Warnock slipper vel ikke helt unna kritikk. Men en av grunnene er at de som var mot å sparke Grayson gjerne er mot sparking av managere på generelt (og vitenskapelig basert) grunnlag. De mest høylydte Graysonkritikerne ville ha inn en kar som hopper opp og ned som en apekatt på sidelinja, og har fått det de bestilte. At det ikke har gitt de forventede resultatene velger de enn så lenge å ignorere.

Det tar nok av hvis det ikke er bedring å spore over jul.


Jeg vil gjerne legge til at SG nok hadde større muligheter enn det NW ser ut til å ha nå. Tynn stall, mange skader, mye usikkerhet.......NW gjør det bedre enn det jeg tror SG hadde klart i samme lite fleksible situasjon.
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2029 på: Oktober 25, 2012, 13:22:57 »
Simon Grayson overtok etter min mening et rimelig ok lag i L1.
Det startet veldig bra, men i opprykksesongen så holdt det på å gå helt galt på vårsesongen.
Etter det dalte prestasjonene jamnt og trutt etterhvert som han hentet inn sine egne spillere.
På et punkt så virker det som Bates mistet tålmodigheten med SG og han fikk mindre å rutte med samtidig som stjernene ble solgt.

NW har måttet bygge et helt nytt lag fra scratch. Er helt overbevist om at SG ikke hadde klart det like godt.
SG beviste i sin tid i Leeds at han manglet teft når han skulle hente spillere.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Re: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2030 på: Oktober 25, 2012, 16:10:27 »
Han har VALGT å hente et helt nytt lag. Og fått lov til å hente 11 spillere permanent og flere skal bære på vei på lån om ryktene stemmer. Om det er lite fleksibelt vet jeg ikke hva som ER fleksibelt. ;)
- Leif Olav

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2031 på: Oktober 25, 2012, 16:24:05 »
Han har valgt det men det valget måtte han ta pga den elendige troppen han hadde ! Ikke en tilfeldighet at bare Clayton å Snodgrass er de eneste som fikk en skikkelig klubb etter Leeds ...
Pontus ❤

lojosang

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2032 på: Oktober 25, 2012, 18:34:03 »
Han har valgt det men det valget måtte han ta pga den elendige troppen han hadde ! Ikke en tilfeldighet at bare Clayton å Snodgrass er de eneste som fikk en skikkelig klubb etter Leeds ...

Nå gjentar jeg meg selv fra i sommer, men den "elendige troppen" lå altså et poeng unna playoff da Grayson fikk sparken.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2033 på: Oktober 25, 2012, 18:38:54 »
Nå gjentar jeg meg selv, men det var nok ikke bare manko på poeng som gjorde at Grayson fikk sparken...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2034 på: Oktober 25, 2012, 18:50:53 »
Han har valgt det men det valget måtte han ta pga den elendige troppen han hadde ! Ikke en tilfeldighet at bare Clayton å Snodgrass er de eneste som fikk en skikkelig klubb etter Leeds ...

Nå gjentar jeg meg selv fra i sommer, men den "elendige troppen" lå altså et poeng unna playoff da Grayson fikk sparken.

Nå henger du deg opp i bagateller!  >:(
Jon R.

Runar

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2035 på: Oktober 26, 2012, 11:22:04 »
Det er ikke noe å krangle om

Verken Warnock eller Grayson har tilstrekkelig kompetanse til å bygge grunnlaget for en klubb som kan ha vedvarende suksess.

Graysons "gode" lag i 10/11 var i stor grad bygget på McAllister/Wise sine spillere med unntak av Gradel og Smeichel.

Warnock har kvittet seg med noe gode spillere i Leeds, hentet noe bra og noe grått. Han har et lag blåttet for gjennombruddskraft til tross for at han spiller direkte. Kompetansenivået på begge er skummelt svakt.

Gradel som var en kjempe suksess på alle måter i Leeds, ble erstattet med sine rake motsetning i danny Pugh. Da verdsetter du ikke ferdigheter og har ingen i det om hvordan og hvilke spillere du mener passer for å laget et bra fotballag.
 

RoarG

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2036 på: Oktober 26, 2012, 12:34:30 »
Enig. En ting er at en god spiller forlater klubben, men når erstatteren er mye dårligere enn han som forsvant, må man stille spørsmål om dyktigheten på transfermarkedet er bra nok for å rykke opp i PL. Tror Grayson og Hudds får mange gode år....i npC.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2037 på: Oktober 26, 2012, 13:15:24 »
Er vel egentlig en stor kred til Simon Grayson at denne tråden fremdeles lever, i beste velgående.
 

thesheep

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2038 på: Oktober 26, 2012, 13:38:49 »
Det er ikke noe å krangle om

Verken Warnock eller Grayson har tilstrekkelig kompetanse til å bygge grunnlaget for en klubb som kan ha vedvarende suksess.

Graysons "gode" lag i 10/11 var i stor grad bygget på McAllister/Wise sine spillere med unntak av Gradel og Smeichel.

Warnock har kvittet seg med noe gode spillere i Leeds, hentet noe bra og noe grått. Han har et lag blåttet for gjennombruddskraft til tross for at han spiller direkte. Kompetansenivået på begge er skummelt svakt.

Gradel som var en kjempe suksess på alle måter i Leeds, ble erstattet med sine rake motsetning i danny Pugh. Da verdsetter du ikke ferdigheter og har ingen i det om hvordan og hvilke spillere du mener passer for å laget et bra fotballag.

Var det Graysons avgjørelse at Gradel skulle forlate Leeds?

Sydhagen

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2039 på: Oktober 26, 2012, 13:40:39 »
Det er ikke noe å krangle om

Verken Warnock eller Grayson har tilstrekkelig kompetanse til å bygge grunnlaget for en klubb som kan ha vedvarende suksess.

Graysons "gode" lag i 10/11 var i stor grad bygget på McAllister/Wise sine spillere med unntak av Gradel og Smeichel.

Warnock har kvittet seg med noe gode spillere i Leeds, hentet noe bra og noe grått. Han har et lag blåttet for gjennombruddskraft til tross for at han spiller direkte. Kompetansenivået på begge er skummelt svakt.

Gradel som var en kjempe suksess på alle måter i Leeds, ble erstattet med sine rake motsetning i danny Pugh. Da verdsetter du ikke ferdigheter og har ingen i det om hvordan og hvilke spillere du mener passer for å laget et bra fotballag.

Var det Graysons avgjørelse at Gradel skulle forlate Leeds?

Nei, men det var SG sin avgjørelse å hente inn Pugh som erstatter.
Fullstendig feil spillertype!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."