Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 710554 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

newsome

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #240 på: August 14, 2010, 21:55:39 »
Skulle ønske vi kunnet satset og lokket Craig Bellamy til oss!

Ønskedrøm ja,og urealistisk,men en type som kunne gitt oss mange mål.


ANNAN

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #241 på: August 14, 2010, 22:59:51 »
Skulle ønske vi kunnet satset og lokket Craig Bellamy til oss!

Ønskedrøm ja,og urealistisk,men en type som kunne gitt oss mange mål.



Bellamy er en spiller type jeg ikke ønsker å se i den Hvite drakta
LIFE IS LEEDS

newsome

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #242 på: August 14, 2010, 23:11:17 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6313009,00.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Cardiff tør å drømme og satse!
Derfor rykker de opp før oss!

Vi skal kjøpe spillere for det spillerne i P.L. tjener i ukelønn!

Trist at storklubben Leeds United må kjempe for å unngå nedrykk!

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #243 på: August 15, 2010, 00:08:02 »
Du trekker altså fra den teknisk konkurse gamle lekegrinda til Peter Ridsdale fram som et korneksempel på hvordan Leeds burde drives? :o

"On a scale of one to 10 we would be one, or even on a minus," Jones told the South Wales Echo about the possibility of landing the 30-year-old.

Cardiff har en manager som liker å brese seg i mediene, tenker jeg vi heller sier.
« Siste redigering: August 15, 2010, 00:11:15 av lojosang »
- Leif Olav

newsome

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #244 på: August 15, 2010, 00:29:19 »
Trekker frem en klubb som var en hårsbredd fra å rykke opp med de økonomiske mulighetene det måtte gi!

Hvis du liker å bli mange år i Championship så er det greit!

Vi er Leeds United!
Leeds er en av øyens største byer!
Klubber med mye mindre potensiale enn oss blir kjøpt opp og satset på.Leicester nylig!

Ønsker ikke en ny Ridsdale æra,men noen som tør å satse på at storklubben Leeds kommer opp der de hører hjemme så fort så mulig!   

 

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #245 på: August 15, 2010, 17:04:01 »
Trekker frem en klubb som var en hårsbredd fra å rykke opp med de økonomiske mulighetene det måtte gi!

Ønsker ikke en ny Ridsdale æra,

Vel, da er det veldig snodig av deg å trekke fram Cardiff som nettopp HAR HATT en ny Ridsdale-æra. Det er ikke mange månedene siden han tok sin hatt og rosa skjorte og gikk sin vei der.
- Leif Olav

R - R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #246 på: August 15, 2010, 19:42:46 »
Den uvitenheita som kjem fram her er smått utruleg. Bellamy har ei lønn på £80.000-90.000 i veka. Boateng har blitt solgt til Genoa/Milan. Scharner har i følge rykta interessert Hodgson og Liverpool. Ja, vi er ein potensielt stor klubb, men våkn opp...
- Rune

newsome

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #247 på: August 15, 2010, 20:18:57 »
Trekker frem en klubb som var en hårsbredd fra å rykke opp med de økonomiske mulighetene det måtte gi!

Ønsker ikke en ny Ridsdale æra,

Vel, da er det veldig snodig av deg å trekke fram Cardiff som nettopp HAR HATT en ny Ridsdale-æra. Det er ikke mange månedene siden han tok sin hatt og rosa skjorte og gikk sin vei der.
Trekker frem klubber som satser!
Vi er på feil tråd og slutter her!
Mener bare at det må være mulig å satse og låne, for å ekspandere og få suksess.
En må satse og gamble litt!
Skal vi kjøre safe mange år fremover så blir vi der vi er.
Bates er "pase" og hører til en annen tidsalder som leder og motivator videre for en klubb som Leeds!


Superfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #248 på: August 15, 2010, 23:22:37 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

torivar

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #249 på: August 16, 2010, 12:58:01 »
Såg denne drengen i tv-kamp for Brøndby i helga. Såg ut til å være en tøffing med mye energi.  Vet våre danske venner hvordan hans kontraktssituasjon er, og ER dette en spiller som kunne passet i Leeds?

http://brondby.com/player.asp?sid=127&id=33

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #250 på: August 16, 2010, 16:39:05 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?


Nei, han må vi ligge langt unna!!!
Yeboahs vitne

MooCow

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #251 på: August 16, 2010, 17:13:19 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

 :-\ Var veldig skuffa når Dickov kom, heldigvis forsvant han fort, lat oss sleppa Bellamy og ........ :-X

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #252 på: August 16, 2010, 17:38:15 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

Håper virkelig ikke vi får se Mills, Batty, Bowyer og Smith i en Leedsdrakt. Skal vi liksom heie på noe sånt?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #253 på: August 16, 2010, 17:44:40 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

Håper virkelig ikke vi får se Mills, Batty, Bowyer og Smith i en Leedsdrakt. Skal vi liksom heie på noe sånt?

auren

Sorry Joachim, men det var en mildt sakt dårlig sammeligning!

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #254 på: August 16, 2010, 17:48:19 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

Håper virkelig ikke vi får se Mills, Batty, Bowyer og Smith i en Leedsdrakt. Skal vi liksom heie på noe sånt?

auren

Sorry Joachim, men det var en mildt sakt dårlig sammeligning!

Nei, jeg synes ikke det. Alle disse spillerne ble vel grundig hatet av alle våre motstanderes fans. Spillere man "hater" å møte i en fotballkamp. Hadde Bellamy vært et Leedsprodukt hadde ståa vært totalt annerledes.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Superfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #255 på: August 16, 2010, 18:26:17 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

Håper virkelig ikke vi får se Mills, Batty, Bowyer og Smith i en Leedsdrakt. Skal vi liksom heie på noe sånt?

auren

Sorry Joachim, men det var en mildt sakt dårlig sammeligning!

Nei, jeg synes ikke det. Alle disse spillerne ble vel grundig hatet av alle våre motstanderes fans. Spillere man "hater" å møte i en fotballkamp. Hadde Bellamy vært et Leedsprodukt hadde ståa vært totalt annerledes.

auren

Er helt uenig med deg her. Mannen er jo en komplett tosk både på og utenfor banen. Hans utenomsportslige bravader ligger vel på nivå med Bowyer. Sportslig sett har jeg notert meg at han stort sett kommer på kant med alt og alle etterhvert, nå senest i Manchester City.

Hadde ingen problemer med å heie på Mills, Batty og Smith da de var i Leeds. Hardtspillende typer som ga alt for klubben. Bowyer vil jeg av forståelige grunner aldri se i en Leeds-drakt igjen, uansett om han er et Leedsprodukt eller ikke.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #256 på: August 16, 2010, 20:41:15 »
mulig jeg skyter meg selv i ryggen nå, fordi jeg er veldig i mot "idioter" som skal spille i drakta vår- MEN : Hvorfor ikke gå for Marlon King!!! ???

Lar den ligge å "putre".....
 

R - R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #257 på: August 17, 2010, 01:27:41 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

Håper virkelig ikke vi får se Mills, Batty, Bowyer og Smith i en Leedsdrakt. Skal vi liksom heie på noe sånt?

auren

Sorry Joachim, men det var en mildt sakt dårlig sammeligning!

Nei, jeg synes ikke det. Alle disse spillerne ble vel grundig hatet av alle våre motstanderes fans. Spillere man "hater" å møte i en fotballkamp. Hadde Bellamy vært et Leedsprodukt hadde ståa vært totalt annerledes.

auren

Så vidt meg bekjent gjekk verken Smith, Mills, Batty eller Bowyer laus på klubbkameratar med golfkølle. Kvifor ikkje gå for Barton i same slengen? Ja, nemnte Leeds-spelarar hadde ein 'mean streak' ved seg, men det blir feil å samanlikne dei med ein idiot som Bellamy. Dessutan, ingen hadde vel sansen for ein del av den dumskapen desse spelarane av og til hamna i? Det er ein skilnad mellom å spele hardt og røft og direkte stygt. Bellamy er typen som hovudsakleg driv med sistnemnte.
- Rune

Lawerve

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #258 på: August 17, 2010, 01:49:05 »
Killgallon hadde vært glimrende 8)
SUPER LEEDS

Bites Yer Legs

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #259 på: August 17, 2010, 01:55:38 »
Killgallon hadde vært glimrende 8)

Vann i munnen..
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #260 på: August 17, 2010, 02:02:35 »
Jeg har ikke noe imot Bellamy. Skjønner godt han han er frustert nå, han var kanskje Citys bestemann ifjor, men nå er han helt i kulden. MEN! Det er utopisk vanvidd å tro at han skal komme til oss! Eneste grunnen til at Cardiff har sjans er jo fordi han som walisier skulle ønske å skyte dem opp et hakk og beyond, altså en rent følelsesmessig overgang.



KEEP FIGHTING!!

pedro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #261 på: August 17, 2010, 10:36:15 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

Håper virkelig ikke vi får se Mills, Batty, Bowyer og Smith i en Leedsdrakt. Skal vi liksom heie på noe sånt?

auren

Sorry Joachim, men det var en mildt sakt dårlig sammeligning!

Nei, jeg synes ikke det. Alle disse spillerne ble vel grundig hatet av alle våre motstanderes fans. Spillere man "hater" å møte i en fotballkamp. Hadde Bellamy vært et Leedsprodukt hadde ståa vært totalt annerledes.

auren

Er helt uenig med deg her. Mannen er jo en komplett tosk både på og utenfor banen. Hans utenomsportslige bravader ligger vel på nivå med Bowyer. Sportslig sett har jeg notert meg at han stort sett kommer på kant med alt og alle etterhvert, nå senest i Manchester City.

Hadde ingen problemer med å heie på Mills, Batty og Smith da de var i Leeds. Hardtspillende typer som ga alt for klubben. Bowyer vil jeg av forståelige grunner aldri se i en Leeds-drakt igjen, uansett om han er et Leedsprodukt eller ikke.

Bowyer er ikke et Leeds-produkt, vi kjøpte han fra Charlton i sin tid!
Leedsomaniac

pedro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #262 på: August 17, 2010, 10:39:39 »
Bivånet Scum mot Newcastle i går kveld og må si det var oppsiktsvekkende å se hvor dårlig Alan Smith var blitt. Det samme kan sies om Barton ::)
Vi må nok bare slutte med å drømme om Smith desverre, han spiller fotball kun for pengene virket det som. Jogget lett rundt på banen og var kun i aksjon hver gang dommeren blåste i fløyta, og da var selvsagt Smith i aksjon med øvre kroppsdel ::)
Leedsomaniac

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #263 på: August 17, 2010, 10:44:01 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

Håper virkelig ikke vi får se Mills, Batty, Bowyer og Smith i en Leedsdrakt. Skal vi liksom heie på noe sånt?

auren

Sorry Joachim, men det var en mildt sakt dårlig sammeligning!

Nei, jeg synes ikke det. Alle disse spillerne ble vel grundig hatet av alle våre motstanderes fans. Spillere man "hater" å møte i en fotballkamp. Hadde Bellamy vært et Leedsprodukt hadde ståa vært totalt annerledes.

auren




Personlig har jeg virkelig problemer med å akseptere at Bellamy nevnes i samme åndedrag som Batty altså!!!
Yeboahs vitne

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #264 på: August 17, 2010, 10:53:23 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

Håper virkelig ikke vi får se Mills, Batty, Bowyer og Smith i en Leedsdrakt. Skal vi liksom heie på noe sånt?

auren

Sorry Joachim, men det var en mildt sakt dårlig sammeligning!

Nei, jeg synes ikke det. Alle disse spillerne ble vel grundig hatet av alle våre motstanderes fans. Spillere man "hater" å møte i en fotballkamp. Hadde Bellamy vært et Leedsprodukt hadde ståa vært totalt annerledes.

auren




Personlig har jeg virkelig problemer med å akseptere at Bellamy nevnes i samme åndedrag som Batty altså!!!
Enig med siste her..Batty er KONGE....Bellamy is not....men enhver spiller som tar på seg den hvite drakten og er villig til å blø for suksess og ære for Leeds United er velkommen  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #265 på: August 17, 2010, 11:09:20 »
Håper virkelig vi ikke får se Bellamy i hvit drakt, noensinne.... Skal vi liksom heie på noe sånt?

Håper virkelig ikke vi får se Mills, Batty, Bowyer og Smith i en Leedsdrakt. Skal vi liksom heie på noe sånt?

auren

Sorry Joachim, men det var en mildt sakt dårlig sammeligning!

Nei, jeg synes ikke det. Alle disse spillerne ble vel grundig hatet av alle våre motstanderes fans. Spillere man "hater" å møte i en fotballkamp. Hadde Bellamy vært et Leedsprodukt hadde ståa vært totalt annerledes.

auren




Personlig har jeg virkelig problemer med å akseptere at Bellamy nevnes i samme åndedrag som Batty altså!!!

Hehe. Personlig så er Batty min favorittspiller gjennom alle tider, så jeg er jo forsåvidt enig. Cluet mitt er at begge personlighetene gjerne betegnes som "ufyselige" på fotballbanen. Når det gjelder Bellamy på privaten så er tingen en helt annen - der kan han vel kun sammenlignes med Bowyer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #266 på: August 17, 2010, 11:44:47 »
Bellamy var en av Premier League's beste spillere i fjor,og mannen viser en fantastisk innstilling på banen.På alle intervjuer eg har sett med han så fremstår han som svært sympatisk i tillegg.
Det ville vært helt fantastisk om storklubben Leeds hadde gjennoppstått ved å sikre seg denne erkebritiske fotballspilleren,men dream on,it's never gonna happen......

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #267 på: August 17, 2010, 12:01:56 »
Til de som ville se Bellamy i Leedsdrakten er nok den drømmen knust:

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6317514,00.html

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #268 på: August 17, 2010, 12:05:21 »
Til de som ville se Bellamy i Leedsdrakten er nok den drømmen knust:

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6317514,00.html

blir deprimert hvis dette stemmer,blir ikkje lett å stoppe den mannen når vi møter Cardiff 8)

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #269 på: August 17, 2010, 12:16:16 »
Til de som ville se Bellamy i Leedsdrakten er nok den drømmen knust:

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6317514,00.html

blir deprimert hvis dette stemmer,blir ikkje lett å stoppe den mannen når vi møter Cardiff 8)
Slapp av, vi har jo Collins  ;D