Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 707076 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #990 på: Januar 06, 2012, 22:18:13 »
Nevnt tidligere i denne tråden: Jordan Rhodes fra Huddersfield. Scoret fem mål så langt mot Wycombe i kveld.
i
Flere PL-klubber interessert, så det er vel en budkrig vi taper ganske greit. Ville u£ansett, til forandring, vært en fantastisk spennende signering.
£5mill ... Hvorfor ingen har betalt ennå vites ikke. Topp 10 PL lag venter for denne karen..

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #991 på: Januar 06, 2012, 23:01:48 »
Aaron Wilbraham kom som trainee til Moss FK for noen år siden- men kom ikke
med på laget.....nå i stallen til Norwich. Surrealistisk.

En liten avsporing fra tråden, men dette minner meg om da Tony Hackworth var på utlån fra Leeds til Sogndal uten særlig hell, og spilte mye i 3.divisjon for Sogndal 2. En del i Sogndal som sperret opp øynene når han senere i sesongen kom inn som innbytter i Champions Leauge på Nou Camp mot Barcelona  ;)
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #992 på: Januar 06, 2012, 23:26:03 »
Aaron Wilbraham kom som trainee til Moss FK for noen år siden- men kom ikke
med på laget.....nå i stallen til Norwich. Surrealistisk.

En liten avsporing fra tråden, men dette minner meg om da Tony Hackworth var på utlån fra Leeds til Sogndal uten særlig hell, og spilte mye i 3.divisjon for Sogndal 2. En del i Sogndal som sperret opp øynene når han senere i sesongen kom inn som innbytter i Champions Leauge på Nou Camp mot Barcelona  ;)

Borte mot Barcelona...er du sikker på det? Han kom innpå i en hjemmekamp i CL, men jeg tror du tar feil mht kampen mot Barcelona.  :-\
Super Leeds since 1968

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #993 på: Januar 07, 2012, 06:54:05 »
Aaron Wilbraham kom som trainee til Moss FK for noen år siden- men kom ikke
med på laget.....nå i stallen til Norwich. Surrealistisk.

En liten avsporing fra tråden, men dette minner meg om da Tony Hackworth var på utlån fra Leeds til Sogndal uten særlig hell, og spilte mye i 3.divisjon for Sogndal 2. En del i Sogndal som sperret opp øynene når han senere i sesongen kom inn som innbytter i Champions Leauge på Nou Camp mot Barcelona  ;)

Borte mot Barcelona...er du sikker på det? Han kom innpå i en hjemmekamp i CL, men jeg tror du tar feil mht kampen mot Barcelona.  :-

Kom innpå i den famøse hjemmekampen som Terje Hauge dømte på ER...var der! Tror også han kom innpå i en kamp til senere? Lazio?

ollan
Ollan

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #994 på: Januar 07, 2012, 08:42:15 »
Aaron Wilbraham kom som trainee til Moss FK for noen år siden- men kom ikke
med på laget.....nå i stallen til Norwich. Surrealistisk.

En liten avsporing fra tråden, men dette minner meg om da Tony Hackworth var på utlån fra Leeds til Sogndal uten særlig hell, og spilte mye i 3.divisjon for Sogndal 2. En del i Sogndal som sperret opp øynene når han senere i sesongen kom inn som innbytter i Champions Leauge på Nou Camp mot Barcelona  ;)
Borte mot Barcelona...er du sikker på det? Han kom innpå i en hjemmekamp i CL, men jeg tror du tar feil mht kampen mot Barcelona.  :-\


http://www.transfermarkt.co.uk/en/fc-barcelona-leeds-united/index/spielbericht_990065.html

kom innpå for Mcphail etter 70 min  :)

« Siste redigering: Januar 07, 2012, 08:59:31 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #995 på: Januar 07, 2012, 10:25:23 »
Aaron Wilbraham kom som trainee til Moss FK for noen år siden- men kom ikke
med på laget.....nå i stallen til Norwich. Surrealistisk.

En liten avsporing fra tråden, men dette minner meg om da Tony Hackworth var på utlån fra Leeds til Sogndal uten særlig hell, og spilte mye i 3.divisjon for Sogndal 2. En del i Sogndal som sperret opp øynene når han senere i sesongen kom inn som innbytter i Champions Leauge på Nou Camp mot Barcelona  ;)
Borte mot Barcelona...er du sikker på det? Han kom innpå i en hjemmekamp i CL, men jeg tror du tar feil mht kampen mot Barcelona.  :-\


http://www.transfermarkt.co.uk/en/fc-barcelona-leeds-united/index/spielbericht_990065.html

kom innpå for Mcphail etter 70 min  :)



Ja, det gjorde han virkelig! Tok feil der.  :-[
Super Leeds since 1968

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #997 på: Januar 09, 2012, 12:38:58 »
Rhodes ville være kult!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #998 på: Januar 09, 2012, 23:36:24 »
Rhodes ville være kult!
Trodde at han skulle til PL. Tottenham, eller noe sånt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

KingHowson

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #999 på: Januar 20, 2012, 10:19:07 »
killgallon er vel på lån til doncaster etter og ha fått lite spilletid i sunderland. Hadde enorm sans for han når han var i leeds. Og med tanke på at forsvaret våres er boss så hadde jo det vært prima

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1000 på: Januar 20, 2012, 12:29:27 »
killgallon er vel på lån til doncaster etter og ha fått lite spilletid i sunderland. Hadde enorm sans for han når han var i leeds. Og med tanke på at forsvaret våres er boss så hadde jo det vært prima

Har vært eller skal til? Kilgallon har jo fått spille de siste kampene i Sunderland pga skader på Brown og Turner.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

KingHowson

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1001 på: Januar 20, 2012, 18:37:56 »
ja min feil. Bommet litt der. Men hadde jo vært en kjempe signering. Meget usansynlig men

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1002 på: Januar 20, 2012, 20:20:50 »
Hva med å gi Kevin Davies som er ute i kulden i Bolton en kontrakt? Han er perfekt som targetman, en vinner, kaptein, ekspert på å gjøre andre bedre og kan putte...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

KingHowson

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1003 på: Januar 20, 2012, 20:26:04 »
Hva med å gi Kevin Davies som er ute i kulden i Bolton en kontrakt? Han er perfekt som targetman, en vinner, kaptein, ekspert på å gjøre andre bedre og kan putte...

Støtter denne. Hadde vært prima og fått han

Tom S

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1004 på: Januar 20, 2012, 20:34:41 »
Kanskje Rob Hulse kunne vert noko?
COME ON LEEDS !!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1005 på: Januar 20, 2012, 20:45:22 »
Glad for at Delph er tilbake, men syntes det er meningsløst med disse korte månedslånene. Sannsynligheten for at han blir permanent er vel mindre enn minimal.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1006 på: Januar 20, 2012, 23:29:44 »
Jepp! Bruk transferkittyen din til å kjøpe Delph! Vi burde i grunnen ha penger nok...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1007 på: Januar 21, 2012, 20:06:38 »
Bringer igen Jordan Rhodes på banen - har scoret igen idag for Huddersfield... Ham vil jeg gerne have!!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1008 på: Januar 21, 2012, 20:15:08 »
Bringer igen Jordan Rhodes på banen - har scoret igen idag for Huddersfield... Ham vil jeg gerne have!!
Absolutt interessant, men det er ikke angripere vi trenger mest. Hvis vi får solgt en eller to av de minst vellykkede, så blir det en annen sak.

Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1009 på: Januar 21, 2012, 20:32:40 »
Bringer igen Jordan Rhodes på banen - har scoret igen idag for Huddersfield... Ham vil jeg gerne have!!
Absolutt interessant, men det er ikke angripere vi trenger mest. Hvis vi får solgt en eller to av de minst vellykkede, så blir det en annen sak.


Hadde vi hatt 4mill pund og signert denne karen hadde jeg vært happy...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

KingHowson

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1010 på: Januar 22, 2012, 05:21:55 »
siden dette er en ønsketråd og ikke rykte tråd.. barton var vel nevnt i noen rykter i sommer? barton på midten så hadde vi rykket opp i år garantert. Den sentralmidtbane spilleren eg ønsker meg mest av alle til leeds. Kansje utenom de rossi.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1011 på: Januar 22, 2012, 10:38:18 »
siden dette er en ønsketråd og ikke rykte tråd.. barton var vel nevnt i noen rykter i sommer? barton på midten så hadde vi rykket opp i år garantert. Den sentralmidtbane spilleren eg ønsker meg mest av alle til leeds. Kansje utenom de rossi.
:D
Dream Brother

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1012 på: Januar 22, 2012, 10:41:28 »
siden dette er en ønsketråd og ikke rykte tråd.. barton var vel nevnt i noen rykter i sommer? barton på midten så hadde vi rykket opp i år garantert. Den sentralmidtbane spilleren eg ønsker meg mest av alle til leeds. Kansje utenom de rossi.

Først Barton og så signerer vi Warnock..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28968
  • Total likes: 2657
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1013 på: Januar 22, 2012, 11:19:39 »


Først Barton og så signerer vi Warnock..:)

Apropo Barton og Warnock - en manager noen ytrer ønske om. Her er Bartons twitter-melding om Warnocks sparking:

Joey7BartonJoseph Barton
Not a big fan of people that try to make scapegoats out of others. If u live by the sword, u die by it.


Ganske tydelig melding om hvordan Barton oppfatter Warnocks splitt & hersk i garderoben iallefall...

...og her er flere:
Sitat


Joey7BartonJoseph Barton



 

If I talked about Neil, he'd do well to get another job. Twitter cost him his job???? I can think of a million other things!

Sitat


Joey7BartonJoseph Barton



 

Lost his job and the guy is blaming everyone but himself! Embarrassing, time to look in the mirror mate. Last thing we need right. Big week

Sitat
Neil Warnock saying I talk to much. Now that is funny
« Siste redigering: Januar 22, 2012, 11:22:23 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1014 på: Januar 22, 2012, 12:00:30 »


Først Barton og så signerer vi Warnock..:)

Apropo Barton og Warnock - en manager noen ytrer ønske om. Her er Bartons twitter-melding om Warnocks sparking:

Joey7BartonJoseph Barton
Not a big fan of people that try to make scapegoats out of others. If u live by the sword, u die by it.


Ganske tydelig melding om hvordan Barton oppfatter Warnocks splitt & hersk i garderoben iallefall...

...og her er flere:
Sitat


Joey7BartonJoseph Barton



 

If I talked about Neil, he'd do well to get another job. Twitter cost him his job???? I can think of a million other things!

Sitat


Joey7BartonJoseph Barton



 

Lost his job and the guy is blaming everyone but himself! Embarrassing, time to look in the mirror mate. Last thing we need right. Big week

Sitat
Neil Warnock saying I talk to much. Now that is funny

Kanskje Barton har rett, men tror ikke han er så mye bedre enn Warnock..

Warnock er ikke en førsteønsket mitt, men han er den eneste jeg ser som vi kanskje kunne fått og som hadde gitt oss resultater på kort sikt.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mr. Leeds

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1015 på: Januar 24, 2012, 02:13:14 »
http://www.dagbladet.no/2012/01/23/sport/fotball/kris_stadsgaard/19912379/

Hvis han er frisk og spilleklar så kunne jeg tenkt meg han ved siden av Lees. Hvis vi i tillegg klarer å få nye kontrakter med Lees, White og at vi signerer Stadsgård på free transfer (hørte du de magiske ord Bates?) så kunne forsvaret nærme seg noe..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1016 på: Januar 24, 2012, 03:10:21 »
Første jeg tenkte og, men flere stoppere må vel ut for at noen skal komme inn?
 

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1017 på: Januar 24, 2012, 09:31:44 »
Warnock, nei takk
 

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1018 på: Januar 24, 2012, 13:50:45 »
Warnock, nei takk
Støttes. Vi behøver ikke gå fra asken til ilden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

martind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1019 på: Januar 31, 2012, 11:48:31 »
Ryktes at Hogen Ephraim er på vei vekk fra QPR. Hva med å hente han ut sesongen....?

Har hatt sans for han. Han vet også hva han går til med tanke på nivå og kamp mot opprykk.
MOT!! We are Leeds!