Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 707076 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Woody

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1080 på: April 20, 2012, 09:10:46 »
Gi denne mannen en to års kontrakt 8)
http://www.tv2.no/sport/fotball/tyskland/raul-forlater-schalke-3759561.html

Mannen blir jo 102 år til våren.....det er vel nytt blod vi trenger :D
Denne mannen gjør ting med ball som INGEN i dagens Leeds-stall er istand til å gjøre. Og han vil sikkert fortsette med det i 102 år til ;)

Fotballferdigheitane til Raul er det ingen tvil om,men det er vel ein grunn til at Schalke vil bli kvitt han,tyskarar brukar å være grundige sånn...Tippar og lønn hadde blitt eit lite problem i LEEDS....
LIFE IS LEEDS

trondt

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1081 på: April 20, 2012, 09:15:40 »
Gi denne mannen en to års kontrakt 8)
http://www.tv2.no/sport/fotball/tyskland/raul-forlater-schalke-3759561.html

Mannen blir jo 102 år til våren.....det er vel nytt blod vi trenger :D
Denne mannen gjør ting med ball som INGEN i dagens Leeds-stall er istand til å gjøre. Og han vil sikkert fortsette med det i 102 år til ;)

Fotballferdigheitane til Raul er det ingen tvil om,men det er vel ein grunn til at Schalke vil bli kvitt han,tyskarar brukar å være grundige sånn...Tippar og lønn hadde blitt eit lite problem i LEEDS....
Penger har vel aldri vært et problem på Elland Road ;)

kendo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1082 på: April 20, 2012, 10:06:56 »
Tipper Warnock henter noen av disse spillerne for neste sesong:
Shaun Derry , QPR
Kenny Paddy , QPR eller Julian Speroni, Crystal palace på keeper plassen.
Luke Varney,Portsmouth
Darren Ambrose ,Crystal Palace
Michael Tonge,Stoke(lån til Barnsley nå)
Clint Hill , QPR(lån til Southamton nå)
Patrick Mc Carthy , Crystal Palace
Victor Moses , Wigan
Nick Montgomery, Sheffield united
Jonathan Woodgate , Stoke(kontrakt utgått etter sesong)
Rob Hulse , QPR

Da er det en ny 11,er + det som er noe igjen fra forrige sesong.
 

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1083 på: April 20, 2012, 10:29:03 »
Tipper Warnock henter noen av disse spillerne for neste sesong:
Shaun Derry , QPR
Kenny Paddy , QPR eller Julian Speroni, Crystal palace på keeper plassen.
Luke Varney,Portsmouth
Darren Ambrose ,Crystal Palace
Michael Tonge,Stoke(lån til Barnsley nå)
Clint Hill , QPR(lån til Southamton nå)
Patrick Mc Carthy , Crystal Palace
Victor Moses , Wigan
Nick Montgomery, Sheffield united
Jonathan Woodgate , Stoke(kontrakt utgått etter sesong)
Rob Hulse , QPR

Da er det en ny 11,er + det som er noe igjen fra forrige sesong.
ja da stopper nok hjertet til KB også, når han blir presentert denne lista  ;)
Ups & Ups!!

Anders P

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1084 på: April 20, 2012, 11:48:36 »
Jeg har savnet en skikkelig target spiss i Leeds lenge. Becchio er ikke god/høy nok til å vinne duellene med alle de store midtstopperne i Championship. Vi må ha noen som kan være et oppspills punkt og score på corner/innlegg fra kanten.
Synes generelt at vi de siste åra har hatt for mange små spillere uten den fysikken som kreves i Championship. Vi skal også ha fart, men må ha muskler og høyde også i en god blanding.
Dette er spesielt viktig defensivt da vi etter min mening har manglet både fart, fysikk og evne til å blokkere og nekte motspillerne rom/tid samt vinne dueller.
Vi har vært brukbare offensivt i år, men har jo også slitt med å score mål på klare sjanser så synes vi også må forsterke det offensive spillet.
Ã… navngi spillere er vanskelig, men jeg tror Warnock er på jakt etter spesielle typer, som han jo også sier kan tåle "presset" med å spille for Leeds.
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1085 på: April 20, 2012, 11:57:12 »
Jeg har savnet en skikkelig target spiss i Leeds lenge. Becchio er ikke god/høy nok til å vinne duellene med alle de store midtstopperne i Championship. Vi må ha noen som kan være et oppspills punkt og score på corner/innlegg fra kanten.
Synes generelt at vi de siste åra har hatt for mange små spillere uten den fysikken som kreves i Championship. Vi skal også ha fart, men må ha muskler og høyde også i en god blanding.
Dette er spesielt viktig defensivt da vi etter min mening har manglet både fart, fysikk og evne til å blokkere og nekte motspillerne rom/tid samt vinne dueller.
Vi har vært brukbare offensivt i år, men har jo også slitt med å score mål på klare sjanser så synes vi også må forsterke det offensive spillet.
Ã… navngi spillere er vanskelig, men jeg tror Warnock er på jakt etter spesielle typer, som han jo også sier kan tåle "presset" med å spille for Leeds.

Jay Bothroyd QPR? Han kunne kommet og spilt på samme måte som fikk han inn i landslagsvarmen til England...

Ikke flink nok til å putte kanskje?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1086 på: April 20, 2012, 12:32:44 »
Jeg har savnet en skikkelig target spiss i Leeds lenge. Becchio er ikke god/høy nok til å vinne duellene med alle de store midtstopperne i Championship. Vi må ha noen som kan være et oppspills punkt og score på corner/innlegg fra kanten.
Synes generelt at vi de siste åra har hatt for mange små spillere uten den fysikken som kreves i Championship. Vi skal også ha fart, men må ha muskler og høyde også i en god blanding.
Dette er spesielt viktig defensivt da vi etter min mening har manglet både fart, fysikk og evne til å blokkere og nekte motspillerne rom/tid samt vinne dueller.
Vi har vært brukbare offensivt i år, men har jo også slitt med å score mål på klare sjanser så synes vi også må forsterke det offensive spillet.
Ã… navngi spillere er vanskelig, men jeg tror Warnock er på jakt etter spesielle typer, som han jo også sier kan tåle "presset" med å spille for Leeds.
jag personligen tycker vi kan fortsätta satsa på bechio(som för övrigt har ett långtidskontrakt), de matcher jag sett live och  på tv tycker jag han gör det bra i luftrummet, han har alltid gjort hyfsat med mål och tar även det defensiva ansvaret, felet som jag ser det är att ingen tar till vara på de bollar som han vinner,vi  skulle behöva ha in en måltjuv jämte honom a la beckford, sedan kan man ha mccormack i howsonrollen
« Siste redigering: April 20, 2012, 13:59:30 av sportcarl1 »
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1087 på: April 20, 2012, 14:34:02 »
Becchio har nettopp signet ny 3 årskontrakt mener jeg.
Mc Cormack har vel igjen 1 år, mens Clayton & Snoddy er de to som det skrives om
er tilbudt nye kontrakter pt.
Ikke umulig at Brown blir tilbudt 1 år til...liker han ikke- men han er blitt bedre enn
ved sesongstart- da han nesten ikke kunne løpe. Er ett levende frispark da!!

Noen som har oversikten over kontrakter pt?
 

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1088 på: April 20, 2012, 15:37:13 »
Becchio har nettopp signet ny 3 årskontrakt mener jeg.
Mc Cormack har vel igjen 1 år, mens Clayton & Snoddy er de to som det skrives om
er tilbudt nye kontrakter pt.
Ikke umulig at Brown blir tilbudt 1 år til...liker han ikke- men han er blitt bedre enn
ved sesongstart- da han nesten ikke kunne løpe. Er ett levende frispark da!!

Noen som har oversikten over kontrakter pt?
brown är ett bra val som ett 3:e  eller 4:e val från start på innermittfältet
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1089 på: April 21, 2012, 12:33:33 »
Singh i Vålerenga ble sett av speidere både fra Liverpool og Tottenham i går. God nok for Leeds?

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10073140

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1090 på: April 21, 2012, 14:49:39 »
Singh i Vålerenga ble sett av speidere både fra Liverpool og Tottenham i går. God nok for Leeds?

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10073140

auren

Håer bare han ikke "Singher" på siste verset.  ;D ;D ;D

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1091 på: April 21, 2012, 16:05:00 »
Vel, han Singher nok på siste Vålerengaverset, men sånn fotballmessig er han jo bare 21 år og kunne nok vært en maestro på Leedsmidtbanen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ian Baird

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1092 på: April 21, 2012, 20:57:27 »
Becchio har nettopp signet ny 3 årskontrakt mener jeg.
Mc Cormack har vel igjen 1 år, mens Clayton & Snoddy er de to som det skrives om
er tilbudt nye kontrakter pt.
Ikke umulig at Brown blir tilbudt 1 år til...liker han ikke- men han er blitt bedre enn
ved sesongstart- da han nesten ikke kunne løpe. Er ett levende frispark da!!

Noen som har oversikten over kontrakter pt?

Becchio har gjort en strålende figur i Leeds. Meget bra! Men, føler ha er over the top nå.
Passer ikke perfekt i spillestilen til NW dersom han skal være targat man. Blir litt for veik i hodeduellene (selvom han er ganske god på området, men ikke opprykksklasse).

Kanskje vi kunne fått noe £ for han som kunne blitt øremerket innkjøp av nye spillere - for en gangs skyld!?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1093 på: April 21, 2012, 22:35:08 »
Vel, han Singher nok på siste Vålerengaverset, men sånn fotballmessig er han jo bare 21 år og kunne nok vært en maestro på Leedsmidtbanen.

auren

Siker på at han Singhern ikke blir litt for veik for og tåle spillestill og fysikk i denne ligaen  da?

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1094 på: April 21, 2012, 23:22:43 »
Vel, han Singher nok på siste Vålerengaverset, men sånn fotballmessig er han jo bare 21 år og kunne nok vært en maestro på Leedsmidtbanen.

auren

Siker på at han Singhern ikke blir litt for veik for og tåle spillestill og fysikk i denne ligaen  da?
Må vel ha blitt herdet av å trene med Hæstad.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1095 på: April 22, 2012, 09:44:22 »
Ikke Singh for pokker. Er Enga fan. Og Sing er altfor glad i å hode på ballen. Gleder meg til han forsvinner fra Enga

MrK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1096 på: April 22, 2012, 10:54:30 »
Norske TL spillere har ikke akkurat hevet nivået i npC, Iversen, Parr, Huseklepp, Riise".. Dårlige spillere, dårlige lag eller bare oppskrytt? Utelot King
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1097 på: April 22, 2012, 12:29:48 »
Norske TL spillere har ikke akkurat hevet nivået i npC, Iversen, Parr, Huseklepp, Riise".. Dårlige spillere, dårlige lag eller bare oppskrytt? Utelot King

Parr har vel gjort det forholdsvis bra i nPC? Ellers er jeg helt enig! Det finnes dog spillere i TL, både norske og utenlandske jeg kunne tenkt meg, men -mange- er det ikke.
Marching on together!

LeifMorten

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1098 på: April 22, 2012, 13:59:25 »
Norske TL spillere har ikke akkurat hevet nivået i npC, Iversen, Parr, Huseklepp, Riise".. Dårlige spillere, dårlige lag eller bare oppskrytt? Utelot King
Du glemte dyre!
 

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1099 på: April 22, 2012, 17:40:37 »
Norske TL spillere har ikke akkurat hevet nivået i npC, Iversen, Parr, Huseklepp, Riise".. Dårlige spillere, dårlige lag eller bare oppskrytt? Utelot King

HUseklepp holder vel nivået i NPC?

Hva med Kalvenes? Som rykket opp med Burnley bare for å ikke holde nivået i TL, den der sipralen slå begge veier.

Må vurdere spillerens og hans kvaliteter ikke ligaen. Tror ikke Brown hadde vært noe go i TL for å si det slik.

Singh kunnde vært en god signering, men er lik Clayton i spillestilen. Mange faktorer som ville påvirket.

 

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1100 på: April 22, 2012, 19:29:10 »
Jeg kunne godt tenkt meg Matt Jarvis, nå som Wolves er nede. Syns han har en del likheter med Snodgrass, men har større tempo.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1101 på: April 22, 2012, 19:55:26 »
Jeg kunne godt tenkt meg Matt Jarvis, nå som Wolves er nede. Syns han har en del likheter med Snodgrass, men har større tempo.

En som har vært aktuell for Arsenal for 1 år tilbake, ja takk til han..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1102 på: April 22, 2012, 21:22:44 »
noen som kanskje tenker å hente noen spillere fra nedrykkslagene ?  wolves eksempel ?

det håper jeg , men dessverre er det sånn at disse spillerne har høyere lønn siden de spilte i PL :)

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1103 på: April 22, 2012, 22:37:42 »
Ønsker at vi kjøper en klasse spiller som er fra øverste hylle som blir finansiert med drakt salg og tre spilleres lønn. :o

Savner en som er såååååååååååå god.

Eksempel :  Scholes eller Giggs fra Manchester.  Som foruten å være spiller skal inn i en lære prossess med The Boss.
Eller noen kjente fra Spania/Italia.

Vil gjerne erstatte Kish med Woodgate.  Får kontrakt for antall spilte kamper. 

 

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1104 på: April 22, 2012, 23:42:58 »
Ønsker at vi kjøper en klasse spiller som er fra øverste hylle som blir finansiert med drakt salg og tre spilleres lønn. :o

Savner en som er såååååååååååå god.

Eksempel :  Scholes eller Giggs fra Manchester.  Som foruten å være spiller skal inn i en lære prossess med The Boss.
Eller noen kjente fra Spania/Italia.

Vil gjerne erstatte Kish med Woodgate.  Får kontrakt for antall spilte kamper. 


Du vil ha Drogba, altså ;D?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1105 på: April 22, 2012, 23:54:15 »
En signering som kan vekke enorm entusiasme og samtidig være realistisk er Smith...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1106 på: April 23, 2012, 00:21:31 »
En signering som kan vekke enorm entusiasme og samtidig være realistisk er Smith...
Jeg er også enorm tilhenger av dette, men nå føler jeg tiden er i ferd med å renne ut for unge Smith. Han er neppe en spiller som holder på til han er 40.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1107 på: April 23, 2012, 00:53:12 »
Han rekker å spille oss opp i PL.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1108 på: April 23, 2012, 14:32:35 »
Han rekker å spille oss opp i PL.




Nei, det gjør han ikke....trur eg...!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1109 på: April 23, 2012, 14:39:39 »
Han rekker å spille oss opp i PL.
tviler sterkt på det...men jeg har tatt feil før  ;)
Ups & Ups!!