Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 710650 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1290 på: Juli 05, 2012, 18:33:05 »
Kjempebra innspill Pondus, velformulert og gjennomtenkt;-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1291 på: Juli 06, 2012, 20:40:22 »
Simon Cox, WBA, tror jeg kunne blitt "en hit" hos oss. Fremdeles ung og med potensial til å bli en PL-spiller..
Super Leeds since 1968

Leedsgutt

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1292 på: Juli 06, 2012, 21:37:58 »
[Leicester City F.C.]] announced that they had cancelled Jermaine Beckford's contract, and a compensation package had been agreed between the two parties.

muligens tilbake  ?

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1293 på: Juli 06, 2012, 22:37:32 »
[Leicester City F.C.]] announced that they had cancelled Jermaine Beckford's contract, and a compensation package had been agreed between the two parties.

muligens tilbake  ?

Jeg sier JA...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1294 på: Juli 07, 2012, 14:39:04 »
[Leicester City F.C.]] announced that they had cancelled Jermaine Beckford's contract, and a compensation package had been agreed between the two parties.

muligens tilbake  ?

Jeg sier JA...

Jeg sier NEI.:)

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1295 på: Juli 07, 2012, 15:33:44 »
[Leicester City F.C.]] announced that they had cancelled Jermaine Beckford's contract, and a compensation package had been agreed between the two parties.

muligens tilbake  ?

Jeg sier JA...

Jeg sier NEI.:)

http://www.youtube.com/watch?v=edg9gYO6XQE

Beckford har det lille ekstra!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Peter7

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1296 på: Juli 12, 2012, 17:06:51 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1297 på: Juli 12, 2012, 22:13:46 »
Beckford hadde vært en drøm! bevisst god spiller spør du meg , skjønner INGEN her inne som har noe imot han!
Pontus ❤

Tobbe9210

Leksvik whites

Ian Baird

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1299 på: Juli 13, 2012, 23:11:35 »
så noen snutter på youtube av Austin nå:

kjapp, taklingssterk og pasningssikker midtbanespiller... steike!!!

Klatrer han utenpå selveste David Batty !?!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1300 på: Juli 13, 2012, 23:26:06 »

Klatrer han utenpå selveste David Batty !?!

For et teit spørsmål igrunn. INGEN overgår David Batty.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

David Harle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1301 på: Juli 13, 2012, 23:49:11 »
Leeds har aldri erstattet David Batty! Og nevne Austin i samme setning som Batts er å regne som blasfemi. Ett av høydepunktene i mitt Leedsliv var hans tilbakekomst mot Coventry (her er jeg litt usikker). Husker det var TV kamp og at Leeds vant 2-0 (nok en gang noe usikker). Fortsatt lei meg for at hans andre periode i Leeds ble delvis ødelagt av skader.

Ian Baird

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1302 på: Juli 14, 2012, 00:02:50 »
Leeds har aldri erstattet David Batty! Og nevne Austin i samme setning som Batts er å regne som blasfemi. Ett av høydepunktene i mitt Leedsliv var hans tilbakekomst mot Coventry (her er jeg litt usikker). Husker det var TV kamp og at Leeds vant 2-0 (nok en gang noe usikker). Fortsatt lei meg for at hans andre periode i Leeds ble delvis ødelagt av skader.

Korrekt. Du stokket bokstavene "litt" bedre enn meg kan man si. Ingen overgår Batty i nyere tid.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1303 på: Juli 14, 2012, 00:37:05 »
Etter å ha signet mange nye i de bakre rekker føler jeg tiden er inne for å forsterke midtbanen.
Sammy Clingan er fremdeles ledig og burde være tilstrekkelig robust.

http://www.youtube.com/watch?v=8kg4xzU5WGk
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1304 på: Juli 14, 2012, 01:40:12 »
Jeg ønsker følgende til Leeds:

Forsvar: Lee Peltier

Midtbane: David Templeton, Sammy Clingan

Angreb: DJ Campbell, Luke Varney eller John Guidetti

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1305 på: Juli 14, 2012, 10:29:02 »
Jeg ønsker følgende til Leeds:

Forsvar: Lee Peltier

Midtbane: David Templeton, Sammy Clingan

Angreb: DJ Campbell, Luke Varney eller John Guidetti


Guidetti? JA TAKK. Er det mulig? Absolutt ikke.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1306 på: Juli 18, 2012, 20:08:23 »
Var akkurat et tur på SATS hvor John Carew akkurat var ferdig med å trene. Så jo ut til å være i god fysisk form. En toppmotivert og skadefri Carew kunne gjerne kommet til Leeds, Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Dessverre er det nok usannsynlig at vi får se en toppmotivert John Carew på en fotballbane igjen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peder

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1307 på: Juli 18, 2012, 21:27:24 »
Var akkurat et tur på SATS hvor John Carew akkurat var ferdig med å trene. Så jo ut til å være i god fysisk form. En toppmotivert og skadefri Carew kunne gjerne kommet til Leeds, Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Dessverre er det nok usannsynlig at vi får se en toppmotivert John Carew på en fotballbane igjen!

Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Nå har du fått i deg noe som garantert er ulovlig  ;D

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1308 på: Juli 18, 2012, 22:14:34 »
Synd araberne i PSG kapret ibrahimovic foran oss, han er jo et angrep for seg selv...

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1309 på: Juli 18, 2012, 22:43:33 »
Hvorfor er Sammy Clingan stadig i søkelyset.  Hva er det med han  ???
 Innrømmer at jeg ikke mye grunnlag for å uttale meg, men så en TV-kamp forrige sesong og forsøkte å følge med han, og ble absolutt ikke imponert.
Det finnes vel bedre alternativer enn han?
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1310 på: Juli 18, 2012, 23:14:37 »
Var akkurat et tur på SATS hvor John Carew akkurat var ferdig med å trene. Så jo ut til å være i god fysisk form. En toppmotivert og skadefri Carew kunne gjerne kommet til Leeds, Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Dessverre er det nok usannsynlig at vi får se en toppmotivert John Carew på en fotballbane igjen!

Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Nå har du fått i deg noe som garantert er ulovlig  ;D

Seriøst, tror ikke du at en skadefri og toppmotivert John Carew kunne drevet forsvar i denne divisjonen til vannvidd? I utgangspunktet har jeg aldri vært noen fan av Carews fotballhode, men fysikken hans er/var av en annen dimensjon.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1311 på: Juli 19, 2012, 00:06:58 »
Var akkurat et tur på SATS hvor John Carew akkurat var ferdig med å trene. Så jo ut til å være i god fysisk form. En toppmotivert og skadefri Carew kunne gjerne kommet til Leeds, Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Dessverre er det nok usannsynlig at vi får se en toppmotivert John Carew på en fotballbane igjen!

Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Nå har du fått i deg noe som garantert er ulovlig  ;D

Seriøst, tror ikke du at en skadefri og toppmotivert John Carew kunne drevet forsvar i denne divisjonen til vannvidd? I utgangspunktet har jeg aldri vært noen fan av Carews fotballhode, men fysikken hans er/var av en annen dimensjon.

Carew gidder jo ikke trene lenger og er med det ferdig som ballspiller.
Dessuten ønsker han å prioritere herrevesker...

http://www.seher.no/878605/john-carew-kan-bli-veskedesigner

Nei, vi trenger yngre blod der fremme.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1312 på: Juli 19, 2012, 10:59:39 »
Carew?? Herre jesus!! Se å få bladd opp penger for Austin nå!! før han ender en annen plass.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1313 på: Juli 19, 2012, 11:07:00 »
Mye & mange rykter rundt spillere nå asså.....herliii:

18 Jul 2012 22:11:20
 Michael Tonge will have his Stoke City contract terminated tommorow, allowing the midfielder to link up with Neil Warnock once again. The former Sheffield United man was previously happy to see out his contract at Stoke however Neil Warnock has tempted the player to depart the club where he has made just 12 appearences in 4 years.
 
Andy Gray is also set to sign a 1 year deal with Leeds and he will line up for the Whites at Farsley on friday night.
 



 Juli 2012 21:50:48
 Spoke to Becchio in the afternoon and told me a 2 year contract extension will be signed from him and Somma as they pledge futures to the club john fitz leeds15
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1314 på: Juli 19, 2012, 11:16:52 »
Mye & mange rykter rundt spillere nå asså.....herliii:

18 Jul 2012 22:11:20
 Michael Tonge will have his Stoke City contract terminated tommorow, allowing the midfielder to link up with Neil Warnock once again. The former Sheffield United man was previously happy to see out his contract at Stoke however Neil Warnock has tempted the player to depart the club where he has made just 12 appearences in 4 years.
 
Andy Gray is also set to sign a 1 year deal with Leeds and he will line up for the Whites at Farsley on friday night.
 



 Juli 2012 21:50:48
Spoke to Becchio in the afternoon and told me a 2 year contract extension will be signed from him and Somma as they pledge futures to the club john fitz leeds15

Ã… signere ny kontrakt med Becchio nå hørtes tidlig ut. Men å signere ny kontrakt med Somma høres rett og slett ut til å være helt på tryne. Det skjer nok ikke.

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1315 på: Juli 19, 2012, 11:49:03 »
Var akkurat et tur på SATS hvor John Carew akkurat var ferdig med å trene. Så jo ut til å være i god fysisk form. En toppmotivert og skadefri Carew kunne gjerne kommet til Leeds, Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Dessverre er det nok usannsynlig at vi får se en toppmotivert John Carew på en fotballbane igjen!

hahahahahahahahahahahahahahahaha........

et øyeblitt trodde jeg du var seriøs der  :o :o :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1316 på: Juli 19, 2012, 16:48:33 »
Var akkurat et tur på SATS hvor John Carew akkurat var ferdig med å trene. Så jo ut til å være i god fysisk form. En toppmotivert og skadefri Carew kunne gjerne kommet til Leeds, Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Dessverre er det nok usannsynlig at vi får se en toppmotivert John Carew på en fotballbane igjen!

hahahahahahahahahahahahahahahaha........

et øyeblitt trodde jeg du var seriøs der  :o :o :o

Kommer det aldri noe konstruktivt eller positivt ut av kjeften din?? Du har en ekstremt nedlatende tone uten at i hvert fall jeg føler at du har noe grunnlag til det..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1317 på: Juli 19, 2012, 18:00:26 »
"fjellhaugen" & Leedsfan".....dere er som ett gammelt ektepar! ;)
Ta en tlf og snakk ut - og gå videre..... ;D
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1318 på: Juli 19, 2012, 18:13:22 »
"fjellhaugen" & Leedsfan".....dere er som ett gammelt ektepar! ;)
Ta en tlf og snakk ut - og gå videre..... ;D

Det er ikke så ofte jeg kommenterer innleggene hans fordi de sjelden inneholder noe som helst substans.. At han har en hard-on for meg er det ingen tvil om..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peder

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1319 på: Juli 19, 2012, 18:21:53 »
Var akkurat et tur på SATS hvor John Carew akkurat var ferdig med å trene. Så jo ut til å være i god fysisk form. En toppmotivert og skadefri Carew kunne gjerne kommet til Leeds, Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Dessverre er det nok usannsynlig at vi får se en toppmotivert John Carew på en fotballbane igjen!

Becchio og Lille John på topp hadde virkelig kunne gjort damage i denne divisjonen.

Nå har du fått i deg noe som garantert er ulovlig  ;D

Seriøst, tror ikke du at en skadefri og toppmotivert John Carew kunne drevet forsvar i denne divisjonen til vannvidd? I utgangspunktet har jeg aldri vært noen fan av Carews fotballhode, men fysikken hans er/var av en annen dimensjon.
Ja. Jeg er helt seriøs.

Her har du 2 av Carew sine kommentarer som jeg syns du skal tenke på når du ønsker ham til klubben.

Det er grenser for hvor proff jeg gidder å være
Hadde jeg terpet like mye og vært så proff som Ole Gunnar, så hadde jeg vært verdens beste spiss.»

Som VIF supporter så likte jeg Carew, at han hadde ett utrolig talent i norsk målestokk er det vel ikke noe tvil om.
Men talentet er borte, idag har han kun høyde og noe styrke som sine sterke sider. Tempo og killerinstinktet er helt borte.
Carew og Becchio er alt forlike spisser, med de 2 på topp kunne vi nok sagt bye bye til PL kansje til og med Championship.