Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 229305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #900 på: Mars 01, 2011, 15:54:07 »
Vedrørende Bannan så er jeg meget positiv. Hadde gleden av å se han live for Villa mot Fulham tidligere i sesongen, og flere ganger underveis spurte jeg de jeg var sammen med hvem denne lille teknikkeren på midtbanen til Villa var. Han var rett og slett strålende og var involvert i nesten alt Villa foretok seg. Slik jeg ser det går han alle de tre sentrale midtbanespillerne våre en høy gang, han er kvikk, energisk og strør om seg med gode pasninger. Dette er en mann jeg mye heller ser inn enn en unfit Michael Johnson.
no må du gi dg, gutt

no må du gi dg, gutt

siden din uttalelse er veldig negativ til dette så kan du i det minste fortelle hvorfor.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

JanPSyse

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #901 på: Mars 01, 2011, 17:04:23 »
Barry Banan er helt ok han. Men er det virkelig en (til) liten tass vi trenger på midtbanen? Han kan vel ikke akkurat ta opp rollen som defensivt anker, som vi har snakket så mye om? Han blir for liten etter min smak. Men, som sagt, en godkjent spiller på andre måter.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #902 på: Mars 01, 2011, 18:58:41 »
Listen over kortvokste, legendariske midtbanespillere i Leeds er relativt lang...
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #903 på: Mars 01, 2011, 19:10:51 »
Listen over kortvokste, legendariske midtbanespillere i Leeds er relativt lang...

Haha! Godt kontret!  :)

Bannan er visstnok en spillertype ala Kilkenny, og må vel belage seg på å dunke han ut av laget tenker jeg. Om vi kunne fått en ringrev av et anker i tillegg så tror jeg dette ser bra ut.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JanPSyse

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #904 på: Mars 01, 2011, 20:56:44 »
Listen over kortvokste, legendariske midtbanespillere i Leeds er relativt lang...

Hehe. Kan ikke krangle på den  ;)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #905 på: Mars 02, 2011, 12:32:11 »
BATES REFUTES SPENDING CLAIMS

Leeds United chairman Ken Bates has rejected talk that the club's inability to utilise the loan market is due to his lack of desire to invest.

The Whites' hopes of a securing a play-off position have faded recently after three league outings without success, including a 3-0 drubbing to promotion rivals Swansea City on Saturday.

It had been thought Leeds would strengthen their numbers, especially in defence as the promoted side have conceded more goals than second-from-bottom Sheffield United.

Bates has confirmed that no less than three Premier League players have provisionally agreed to join the Elland Road side, however, with injuries and suspensions hitting clubs they are reconsidering whether to deplete their ranks.

Leeds' supremo is also against landing someone on top-flight wages or making a big long-term financial commitment to a player until the West Yorkshire side know which division they will be in next term.

"We hope to make one or two signings this week or next, but you have to understand we are only interested in signing players from the Premiership because nobody competing with us will let any players out just as we wouldn't let any of our players join our competitors," he told Yorkshire Radio.

"But Premier League clubs are suffering injuries and suspensions and we have a situation where three players Simon had in mind, who we had provisionally agreed to sign, are now on hold because their present clubs are concerned they may need them themselves.

"Neither is it any good signing a player who is rusty when you have 12 games to go and it takes them three or four games to get fit. The third thing is that some agents are saying now that with players out of contract in the summer they want a contract for next season so it's a pig in a poke because we are not going to sign a player on Premiership wages. We're not signing a player now that could hamstring the manager's budget for next season.

"Someone has suggested that we're not signing players because of Ken Bates wages policy...if we get promoted players will have their wages reviewed, but we're not making long-term policy decisions based on future performance and that is the only limit Ken Bates' wages policy is applying - for the future of Leeds United."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #906 på: Mars 02, 2011, 12:47:21 »
Vedrørende Bannan så er jeg meget positiv. Hadde gleden av å se han live for Villa mot Fulham tidligere i sesongen, og flere ganger underveis spurte jeg de jeg var sammen med hvem denne lille teknikkeren på midtbanen til Villa var. Han var rett og slett strålende og var involvert i nesten alt Villa foretok seg. Slik jeg ser det går han alle de tre sentrale midtbanespillerne våre en høy gang, han er kvikk, energisk og strør om seg med gode pasninger. Dette er en mann jeg mye heller ser inn enn en unfit Michael Johnson.
no må du gi dg, gutt

no må du gi dg, gutt

siden din uttalelse er veldig negativ til dette så kan du i det minste fortelle hvorfor.
Michael Johnson ha vist ved MANGE anledninga dei kvalitetane han står for! Barry Bannan ha hatt eit par greie kampa i Villa-trøya denna sesongen.... Barry e i tillegg ein skral fysisk spelar, da e ikkje MJ
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #907 på: Mars 02, 2011, 13:11:37 »
Vedrørende Bannan så er jeg meget positiv. Hadde gleden av å se han live for Villa mot Fulham tidligere i sesongen, og flere ganger underveis spurte jeg de jeg var sammen med hvem denne lille teknikkeren på midtbanen til Villa var. Han var rett og slett strålende og var involvert i nesten alt Villa foretok seg. Slik jeg ser det går han alle de tre sentrale midtbanespillerne våre en høy gang, han er kvikk, energisk og strør om seg med gode pasninger. Dette er en mann jeg mye heller ser inn enn en unfit Michael Johnson.
no må du gi dg, gutt

no må du gi dg, gutt

siden din uttalelse er veldig negativ til dette så kan du i det minste fortelle hvorfor.
Michael Johnson ha vist ved MANGE anledninga dei kvalitetane han står for! Barry Bannan ha hatt eit par greie kampa i Villa-trøya denna sesongen.... Barry e i tillegg ein skral fysisk spelar, da e ikkje MJ
Men tenk på alle ordspillene vi går glipp av, og ikke å forglemme alle Ban(n)an-skuddene.... 8)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #908 på: Mars 02, 2011, 13:25:10 »
Vedrørende Bannan så er jeg meget positiv. Hadde gleden av å se han live for Villa mot Fulham tidligere i sesongen, og flere ganger underveis spurte jeg de jeg var sammen med hvem denne lille teknikkeren på midtbanen til Villa var. Han var rett og slett strålende og var involvert i nesten alt Villa foretok seg. Slik jeg ser det går han alle de tre sentrale midtbanespillerne våre en høy gang, han er kvikk, energisk og strør om seg med gode pasninger. Dette er en mann jeg mye heller ser inn enn en unfit Michael Johnson.
no må du gi dg, gutt

no må du gi dg, gutt

siden din uttalelse er veldig negativ til dette så kan du i det minste fortelle hvorfor.
Michael Johnson ha vist ved MANGE anledninga dei kvalitetane han står for! Barry Bannan ha hatt eit par greie kampa i Villa-trøya denna sesongen.... Barry e i tillegg ein skral fysisk spelar, da e ikkje MJ
Men tenk på alle ordspillene vi går glipp av, og ikke å forglemme alle Ban(n)an-skuddene.... 8)

Ban(n)an-innleggene mener du?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #910 på: Mars 02, 2011, 15:28:09 »
Michael Stewart ut i kulden igjen!

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_end_interest_in_trialist_stewart_1_3134211

Ikke bra nok!

Her er det nok mange som blir skuffet. Michael Stewart hadde jo alle ingrediensene for "Det var det jeg sa"-meldinger med snaut rykte, gratis overgang og antakelig lav lønn.  ;)

Kan det bety at Grayson er i ferd med å lande en annen midtbanespiller...?
Marching on together!

Tom

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #911 på: Mars 02, 2011, 16:21:51 »
Vedrørende Bannan så er jeg meget positiv. Hadde gleden av å se han live for Villa mot Fulham tidligere i sesongen, og flere ganger underveis spurte jeg de jeg var sammen med hvem denne lille teknikkeren på midtbanen til Villa var. Han var rett og slett strålende og var involvert i nesten alt Villa foretok seg. Slik jeg ser det går han alle de tre sentrale midtbanespillerne våre en høy gang, han er kvikk, energisk og strør om seg med gode pasninger. Dette er en mann jeg mye heller ser inn enn en unfit Michael Johnson.
no må du gi dg, gutt

no må du gi dg, gutt

siden din uttalelse er veldig negativ til dette så kan du i det minste fortelle hvorfor.
Michael Johnson ha vist ved MANGE anledninga dei kvalitetane han står for! Barry Bannan ha hatt eit par greie kampa i Villa-trøya denna sesongen.... Barry e i tillegg ein skral fysisk spelar, da e ikkje MJ

Michael Johnson har jo knapt spilt fotball de siste to årene og hva mener du egentlig med fysisk skral spiller? Er det antall kilo du tenker på da? Den fysisk mest skrale spilleren for Norge på 90 tallet var Mykland, men han var samtidig by far den beste ballvinneren vi hadde. Virker som folk på forumet her har en oppfatning av at en defensiv midtbanespiller må være stor, kraftig og gjerne  litt gal. Iniesta og xavi er små spillere som den nærmest er umulig å gå forbi fordi de er så kvikke i bena. Når det gjelder Bannan så har han i tillegg glitrende offensive kvaliteter gjennom en strøken pasningsfot og godt overblikk. jeg er ikke i tvil om at vi heller bør gå for Banna istedetfor å spille MJ i form! For det trenger han tydeligvis basert på rapportene..
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #912 på: Mars 02, 2011, 17:04:18 »
Om det er skrevet noe sted, beklager jeg, men rapper denne fra Thom Kirwin:

Ken Bates tells @Yorkshireradio loan moves for players on 'hold' due to injuries at parent clubs but hopefull of '1/2 sigings in next week'
Marching on together!

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #913 på: Mars 02, 2011, 17:11:30 »
Vi får ikke en rygende fis ind :( Jeg tror ikke på noget mere!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #914 på: Mars 02, 2011, 17:57:47 »
Da er det altså duket for tredje- og fjerdevalgsspillere for Grayson? Lukter dessverre ikke kvalitet dette  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #915 på: Mars 02, 2011, 18:10:53 »
He can kiss my white ass >:(

!!Ken Bates tells @Yorkshireradio loan moves for players on 'hold' due to injuries at parent clubs but hopefull of '1/2 sigings in next week' !!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #916 på: Mars 02, 2011, 18:32:57 »
He can kiss my white ass >:(

!!Ken Bates tells @Yorkshireradio loan moves for players on 'hold' due to injuries at parent clubs but hopefull of '1/2 sigings in next week' !!
det kommer nok snart noen lange flotte forklaringer på hvor genial Bates er.....hurra >:(

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #917 på: Mars 02, 2011, 18:37:55 »
He can kiss my white ass >:(

!!Ken Bates tells @Yorkshireradio loan moves for players on 'hold' due to injuries at parent clubs but hopefull of '1/2 sigings in next week' !!
det kommer nok snart noen lange flotte forklaringer på hvor genial Bates er.....hurra >:(

Ja, antakeligvis av en av de MANGE som synes Bates er så genial!  ::)

Det er morsomt at du som stadig roper om "noe midt i mellom" når det gjelder å satse Chelskij-stil eller spare til fant, er så svart-hvit når det gjelder diskusjonen(e) rundt Bates. Er man ikke i hat-båsen, er man tydeligvis tilbeder.
Marching on together!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #918 på: Mars 02, 2011, 20:36:44 »
Ikke noe bombe om det ikke kommer en lort til ER nå heller.

Bates - We only want Premiership players

Leeds United Chairman Ken Bates says the club are still actively looking to bring in loan players despite the clubs lack of activity in the market.

Despite losing only one game since the end of January, Leeds winning form as hit the buffers, with the sides picking up just nine points from their last six games, including just two from their last three.

Boss Simon Grayson indicated last week that the club were hopeful of bringing in at least one player before the Swansea game but failed and Chairman Bates is putting it down to the fact that they are trying to attract Premier League players who are needed by their clubs. Speaking on Yorkshire Radio, Bates said, "We hope to make one or two signings this week or next, but you have to understand we are only interested in signing players from the Premiership because nobody competing with us will let any players out.
"Premier League clubs are suffering injuries and suspensions and we have a situation where three players Simon had in mind, who had provisionally agreed to sign, are now on hold because there present clubs are concerned they may need them themselves."

Leeds have been linked with three Premier League players this week, midfielders Barry Bannan - Aston Villa, Jordan Mutch - Birmingham City and Michael Johnson - Manchester City have all been linked with a move to Elland Road.

Any player Leeds will now bring in on a long term loan for the remainder of the season will be eligible for the Play offs, including the final if needed if Leeds are to reach Wembley.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=233588#ixzz1FTLBtVz4
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ArneS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #919 på: Mars 02, 2011, 20:42:32 »
Om det er skrevet noe sted, beklager jeg, men rapper denne fra Thom Kirwin:

Ken Bates tells @Yorkshireradio loan moves for players on 'hold' due to injuries at parent clubs but hopefull of '1/2 sigings in next week'

Kan vi signe halve spillere?
Den 17. mann

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #920 på: Mars 02, 2011, 20:45:15 »
Om det er skrevet noe sted, beklager jeg, men rapper denne fra Thom Kirwin:

Ken Bates tells @Yorkshireradio loan moves for players on 'hold' due to injuries at parent clubs but hopefull of '1/2 sigings in next week'

Kan vi signe halve spillere?

De liker å bli kalt 'little people'  ;)
Marching on together!

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #921 på: Mars 02, 2011, 20:47:47 »
Bannan spiller for AV nå mot City også Delph spiller.

Da får vi se hvor goooooooood Bannan er.   
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #922 på: Mars 02, 2011, 20:52:48 »
Vedrørende Bannan så er jeg meget positiv. Hadde gleden av å se han live for Villa mot Fulham tidligere i sesongen, og flere ganger underveis spurte jeg de jeg var sammen med hvem denne lille teknikkeren på midtbanen til Villa var. Han var rett og slett strålende og var involvert i nesten alt Villa foretok seg. Slik jeg ser det går han alle de tre sentrale midtbanespillerne våre en høy gang, han er kvikk, energisk og strør om seg med gode pasninger. Dette er en mann jeg mye heller ser inn enn en unfit Michael Johnson.
no må du gi dg, gutt

no må du gi dg, gutt

siden din uttalelse er veldig negativ til dette så kan du i det minste fortelle hvorfor.
Michael Johnson ha vist ved MANGE anledninga dei kvalitetane han står for! Barry Bannan ha hatt eit par greie kampa i Villa-trøya denna sesongen.... Barry e i tillegg ein skral fysisk spelar, da e ikkje MJ

Michael Johnson har jo knapt spilt fotball de siste to årene og hva mener du egentlig med fysisk skral spiller? Er det antall kilo du tenker på da? Den fysisk mest skrale spilleren for Norge på 90 tallet var Mykland, men han var samtidig by far den beste ballvinneren vi hadde. Virker som folk på forumet her har en oppfatning av at en defensiv midtbanespiller må være stor, kraftig og gjerne  litt gal. Iniesta og xavi er små spillere som den nærmest er umulig å gå forbi fordi de er så kvikke i bena. Når det gjelder Bannan så har han i tillegg glitrende offensive kvaliteter gjennom en strøken pasningsfot og godt overblikk. jeg er ikke i tvil om at vi heller bør gå for Banna istedetfor å spille MJ i form! For det trenger han tydeligvis basert på rapportene..
Når Leeds låne ein spelar, ha dei som regel eit håp om å signera spelaren.. Bannan e ung og lovande, MJ sin kontrakt går ut te sommaren, og mi e svært heldige viss mi får ein spelar av hans kaliber.. Verken MJ elle Bannan e defensive anker, so ingen av desse e løysningen på dei defensive problemi våre
The Future Is Bright,
The Future Is White!

pale

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #923 på: Mars 02, 2011, 21:10:51 »
Bannan spiller nå sentral midtbane på Villa i cupkampen mot City. Fin mulighet til å få sett litt på han...

raggen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #924 på: Mars 02, 2011, 21:42:33 »
Bannan spiller nå sentral midtbane på Villa i cupkampen mot City. Fin mulighet til å få sett litt på han...

stor sjanse til og score men skyter langt over... ellers så er det vanskelig og vise seg frem som villa spiller når city spiller ball i hatt med villa...
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #925 på: Mars 02, 2011, 22:05:33 »
Er jo bare å glemme Bannan når han spiller fra start i dag. Blir jo aldri lånt til oss.
 

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #926 på: Mars 02, 2011, 22:55:21 »
Er jo bare å glemme Bannan når han spiller fra start i dag. Blir jo aldri lånt til oss.

Nå var det et relativt reservepreget Aston Villa som spilte i dag. Tydelig at de ikke hadde noen store ønsker om å gå videre i FA-cupen.

Men nei, sannsynligheten for at han blir lånt ut ble vel uansett ikke større siden han spilte i dag.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #927 på: Mars 02, 2011, 23:07:19 »
Er jo bare å glemme Bannan når han spiller fra start i dag. Blir jo aldri lånt til oss.

Nå var det et relativt reservepreget Aston Villa som spilte i dag. Tydelig at de ikke hadde noen store ønsker om å gå videre i FA-cupen.

Men nei, sannsynligheten for at han blir lånt ut ble vel uansett ikke større siden han spilte i dag.

Ingen krise vis dette var det beste han hadde og fare med. Ville ikke bytta midtbanen som Villa stillte med idag med det Leeds har idag. Dette var dårlige greier og vil bare bli stallfyll.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #928 på: Mars 03, 2011, 08:42:43 »
Tja, i følge en kollega som er Villa-fan, er det stikk motsatt. Han mener Houllier vil kjøre på med ringrevene i de siste kampene, noe som gjør at Bannan vel blir et 5-6-valg sentralt på midten, og at et utlån vil være veldig aktuelt nå etter cup-exiten.

Selv så jeg et par PL-kamper med Bannan i vinter, og ble imponert av det han viste da. En terrier som også hadde kombinasjonen godt overblikk/god pasningsfot. Fikk ikke sett kampen i går, så den kan jeg ikke uttale meg om.

Med Bannan og Bowyer sittende bak Snoddy, Howson og Gradel hadde jeg begynt å få troa igjen  8)

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #929 på: Mars 03, 2011, 10:27:32 »
Vieira...........spiller han for City nå?

Kunne vært interessant å betale £50K for en avdanket gammel mann som kan løse midtbanekrisen vår!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973